Στρατόπεδα Πυροβολικού
-
Greek_Army
- Στρατηγός

- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 13507
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Και αυτά που είπες για το Καπανδρίτι αν διαβάσεις στο σχετικό θέμα θα δεις πως δεν ισχύουν.
180 ΜΚ/Β ΧΩΚ - Καπανδρίτι Αττικής
Γενικά στο φόρουμ έχουμε αρκετά θέματα με στρατόπεδα στην Αθήνα, με μια περιήγηση θα καταλάβεις, όσο αφορά τις μεταθέσεις μπορείς να πας σχεδόν σε όλα τα στρατόπεδα, δηλαδή ΓΕς, ΓΕΕΘΑ κτλπ κτλπ.
180 ΜΚ/Β ΧΩΚ - Καπανδρίτι Αττικής
Γενικά στο φόρουμ έχουμε αρκετά θέματα με στρατόπεδα στην Αθήνα, με μια περιήγηση θα καταλάβεις, όσο αφορά τις μεταθέσεις μπορείς να πας σχεδόν σε όλα τα στρατόπεδα, δηλαδή ΓΕς, ΓΕΕΘΑ κτλπ κτλπ.
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Greek_Army έγραψε:Και αυτά που είπες για το Καπανδρίτι αν διαβάσεις στο σχετικό θέμα θα δεις πως δεν ισχύουν.
180 ΜΚ/Β ΧΩΚ - Καπανδρίτι Αττικής
Γενικά στο φόρουμ έχουμε αρκετά θέματα με στρατόπεδα στην Αθήνα, με μια περιήγηση θα καταλάβεις, όσο αφορά τις μεταθέσεις μπορείς να πας σχεδόν σε όλα τα στρατόπεδα, δηλαδή ΓΕς, ΓΕΕΘΑ κτλπ κτλπ.
Καλα ΓΕς, ΓΕΕΘΑ χοντρο-βυσματο-στρατοπεδα οποτε δε παμε εκει περα... Οσοι ειναι πυροβολικο 8-μηνοι μου ειπαν κατα μεγαλο ποσοστο πανε Θηβα για μεταθεση αντε κανα Καπανδριτι,
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Παιδια υπάρχει καποιος που να υπηρετεί ή να εχει υπηρετήσει πριν λιγο καιρο σε μοναδα με πυροβολικό στην δυτ. Μακεδονία (Φλωρινα, Αμυνταιο, Κοζάνη, Καστορια) και να ειναι Τους πηγαινει καλα; Γιατι μαθαίνω οτι καποια θεωρούνται πλέον 'μαυρα΄π. Χ Αμυνταιο...
Επισης γνωριζει κανεις ποια ειναι τα στρατοπεδα σε αυτην την περιοχη που υποστηριζουν πυροβολικο;
Ευχαριστώ πολυ...
Επισης γνωριζει κανεις ποια ειναι τα στρατοπεδα σε αυτην την περιοχη που υποστηριζουν πυροβολικο;
Ευχαριστώ πολυ...
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Μπορείτε να με ενημερώσετε που υπάρχουν πλέον στρατόπερα πυροβολικού στην κεντρική/ανατολική μακεδονία-θράκη?
-
giorgosATH
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2015 8:01 pm
Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Παιδία καλησπέρα βρίσκομαι σε μονάδα του Έβρου και θέλω να κατέβω Αθήνα σε ένα στρατόπεδο πυροβολικού.Που πιστεύεται ότι είναι καλά; Έχω ακούσει οτι καλα είναι ΑΣΔΥΣ ισχυεί; Ποιά η αποψή σας για Αιγάλεω, Καπανδρίτη και Βαρνάβα;
-
Δημητρα
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Μιπως ξερει κανενας αν υπαρχουν ενεργα στρατοπεδα πυροβολικου στην δυτικη θεσσαλονικη και αν εχει ποια ειναι;
-
Γιαννηςςς
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Ρε παιδιά τι πιο κοντινό στρατόπεδο για μετάθεση κοντά Σαλαμίνα Είμαι του ΠΒ πιο είναι;
-
alexmpd1993
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 07, 2016 3:21 am
Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Καλησπέρα, είμαι από Αθήνα και παρουσιαζομαι στο πυροβολικό στη Θήβα σε ένα μήνα και θα ήθελα να μάθω ποιες μονάδες ξέρετε στην Αττική ότι είναι καλές και όχι μαύρες. Καλές με την έννοια ότι θα μπορεί κάποιος να βγαίνει σχετικά συχνά. Ευχαριστώ!
-
Εφεδρος Ανθυπολοχαγο
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Η σαλαμινα κοιταει φατσα καρτα στην Σχολη Πυροβολικου εκει μεσα εχει μια μοναδα μικρουλα π πανε φανταροι αλλα πρεπει να εισαι βυσματακι δεν θυμαμαι πως λεγεται μεγαλο πευκο ειναι
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες



