από sav4ver » Τρί Φεβ 19, 2013 4:22 am
Παιδια υπάρχει καποιος που να υπηρετεί ή να εχει υπηρετήσει πριν λιγο καιρο σε μοναδα με πυροβολικό στην δυτ. Μακεδονία (Φλωρινα, Αμυνταιο, Κοζάνη, Καστορια) και να ειναι Τους πηγαινει καλα; Γιατι μαθαίνω οτι καποια θεωρούνται πλέον 'μαυρα΄π. Χ Αμυνταιο...
Επισης γνωριζει κανεις ποια ειναι τα στρατοπεδα σε αυτην την περιοχη που υποστηριζουν πυροβολικο;
Ευχαριστώ πολυ...
Παιδια υπάρχει καποιος που να υπηρετεί ή να εχει υπηρετήσει πριν λιγο καιρο σε μοναδα με πυροβολικό στην δυτ. Μακεδονία (Φλωρινα, Αμυνταιο, Κοζάνη, Καστορια) και να ειναι Τους πηγαινει καλα; Γιατι μαθαίνω οτι καποια θεωρούνται πλέον 'μαυρα΄π. Χ Αμυνταιο... Επισης γνωριζει κανεις ποια ειναι τα στρατοπεδα σε αυτην την περιοχη που υποστηριζουν πυροβολικο;Ευχαριστώ πολυ...