Στρατόπεδα Πυροβολικού

Πληροφορίες για όλα τα στρατόπεδα ανά την Ελλάδα, τις εγκαταστάσεις, το φαγητό, τις υπηρεσίες και τα στελέχη που υπηρετούν εκεί
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
--κωστας--
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 11:50 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από --κωστας-- »

Γεια σας μολις μπηκα στο site του υπουργιου και ειδα οτι παρουσιαζομαι στο 165 ΜΠΕΠ/ΕΟΔ (Μοίρα Πολλαπλών Εκτοξευτών Πυραύλων-Παρανέστι Δράμας) οπου διαβασα καλα λογια για το κεντρο. Η ερωτηση μου ειναι τι επιλογες εχω μετα κοντα στην Θεσσαλονικη δηλαδη ποια στρατοπεδα πυροβολικου υπαρχουν τριγυρω. Ευχαριστω.
TEIN
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 3:45 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από TEIN »

Λογικα στην αερομεταφερομενη θα εχει...
stathisvas
Λοχίας
Λοχίας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευ Ιαν 17, 2011 8:48 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από stathisvas »

Μηπως ξερει κανεις σε ποια μερη της ελλαδας υπαρχουν στρατοπεδα του πυροβολικου;
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 10132
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από Nassos »

Παντού. Εικόνα
stathisvas
Λοχίας
Λοχίας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Δευ Ιαν 17, 2011 8:48 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από stathisvas »

Μαλιστα... Και το πιο "καλο";
κώστας

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από κώστας »

Υπάρχει κάπου να διαβάσω που υπάρχουν στρατόπεδα πυροβολικού;

MIXALHS

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από MIXALHS »

Το πιο γνωστο ειναι το ΚΕΠΒ στη ΘΗΒΑ το οποιο ειναι και ΚΕΝ. Γενικοτερα σε ολη την Ελλαδα υπαρχουν παρα πολλα διασπαρτα αν καποιος τα γνωριζει συγκεκριμενα ας τα γραψει... Εικόνα
Firebat
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 6:45 pm

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

Δημοσίευση από Firebat »

Γνωρίζει κάποιος που έχει μονάδες το Πυροβολικό στο νομό Αττικής;

Γνωρίζω μόνο κάποιες μοίρες Hawk σε Καπανδρίτι, Βαρνάβα και Αιγάλεω για τις οποίες μόνο άσχημα λόγια έχω ακούσει-διαβάσει!

Ρωτάω γιατί παρουσιάζομαι στη Θήβα στις 24/10 και επειδή ο αδερφός μου υπηρετεί στον Έβρο, έμαθα ότι δικαιούμαι κατ' εξαίρεση μετάθεση στην Αθήνα!

Το ζήτημά μου είναι, ότι αν δεν υπάρχουν άλλες μονάδες εκτός από τις HAWK, να μην κάνω χρήση της μετάθεσης, αφού στον Έβρο, από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερα τα πράγματα (ή λιγότερο χάλια) !

ΥΓ: Δε διαθέτω βύσμα και δεν ενδιαφέρομαι να βρω!
Greek_Army
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 13507
Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

Δημοσίευση από Greek_Army »

Δεν χρειάζεται να υπάρχει μονάδα πυροβολικού για να πάρεις μετάθεση στην Αθήνα, μπορείς να πας σε όλα τα στρατόπεδα.

Τώρα βέβαια χωρίς βύσμα μην περιμένεις να πας 414 η 401 Εικόνα Υπάρχουνε Μ. Ε.(Μονάδα Επιστραύτευσης), υπάρχει το ΚΕΒΟΠ και άλλα πολλά

Firebat
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 6:45 pm

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

Δημοσίευση από Firebat »

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, μπορεί να υπηρετήσω σαν Στρατιώτης (ΠΒ) ακόμα και σε μονάδες Πεζικού ή μπορεί να μου αλλάξουν το όπλο-σώμα;
Greek_Army
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 13507
Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

Δημοσίευση από Greek_Army »

Ναι μπορείς και σαν ΠΒ να υπηρετήσεις
Firebat
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2011 6:45 pm

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

Δημοσίευση από Firebat »

Ευχαριστώ πολύ! Εικόνα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PZH

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ PZH »

Κοιτα φιλε μου. Ειμαι απο αθηνα και απο κεπβ με στειλαν στον λαγο εβρου στην 163 α/κ μμπ. Οταν ειδδα την μεταθεση τρελαθικα. Λεω που παω τι να κανω εκει. Ελα που η μοναδα εχει τα πιο αξιολογα στελεχη και διοικητη που εχω γνωρισει. Για αυτο μην σκευτεσαι που θα πας. Αλλα το αν θα ειναι καλλα. Μπορει να εισαι διπλα απο το σπιτι σου και να περνας χαλια
Tsakos_Loutsa
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2012 1:27 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από Tsakos_Loutsa »

Καλησπερα σε ολους. Μπορει καποιος να μου δωσει πληροφοριες για το στρατοπεδο στο λιτοχωρο και ειδικα για την μοναδα πυροβολικου; Οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη. Ευχαριστω εκ των προτερων
gianniskt
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Δεκ 19, 2012 2:47 pm

Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημοσίευση από gianniskt »

Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι ΣΤ' ΕΣΣΟ και εχω πάρει μετάθεση απο Κεντρο Θηβας για Σάμο στο 164 Τ. Ε. Είμαι 8-μηνος (προστατης οικογ) που σημαινει οτι λογικα μετα απο 3 (ή 4; ) μηνες παιρνω μεταθεση για Αθηνα οπου διαμενω. Μαζευω 182 μορια απο δυσκολία μονάδας και προστατη. Για μεταθέσεις πυροβολικου έχω ακουσει για ΧΩΚ (Αιγαλεω Καπανδριτι, Κυμη και τα σχετικα) που απ οτι ξερω ειναι μαυρα ολα (20-1 πχ) και για Μεγαλο Πευκο Σχολη Πυροβολικου που απ οτι μου ειπαν ειναι καλα εκει. Μπορω να ζητησω να μη παρω μεταθεση κιολας και να μεινω Σαμο (με 5 μερες τιμητικη κιολας). Στη Σαμο στο στρατοπεδο ειναι πολυ καλο 1-1 θα μας παει το χειροτερο λενε. Εχω και σπιτι συγγενους για διανυκτερευσεις. Να το ρισκάρω για Αθήνα ή να κάτσω στα αυγά μου μην και παω κανα Καπανδριτι και βλέπω το σπιτι μου 3 φορες το μήνα; Δε ξερω βεβαια επειδη ειμαι Ι4 (προβλημα με τη μεση) αν επειδη δε κανω ολες τις υπηρεσιες με παει καλα... Για μεταθέσεις πυροβολικου απο παραμεθωριο για Αθήνα έχετε ακουσει τι παίζει γενικά εκτος απ αυτά που είπα;

Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες