Στρατόπεδα Πυροβολικού

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Στρατόπεδα Πυροβολικού

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Σωτηρης » Τρί Μάιος 01, 2018 6:12 pm

Συγνωμη γνωριζει κανεις που ειναι η 159 μοναδα πυροβολικου;

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Εφεδρος Ανθυπολοχαγο » Δευ Μαρ 20, 2017 9:51 am

Η σαλαμινα κοιταει φατσα καρτα στην Σχολη Πυροβολικου εκει μεσα εχει μια μοναδα μικρουλα π πανε φανταροι αλλα πρεπει να εισαι βυσματακι δεν θυμαμαι πως λεγεται μεγαλο πευκο ειναι

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

από alexmpd1993 » Παρ Οκτ 07, 2016 3:33 am

Καλησπέρα, είμαι από Αθήνα και παρουσιαζομαι στο πυροβολικό στη Θήβα σε ένα μήνα και θα ήθελα να μάθω ποιες μονάδες ξέρετε στην Αττική ότι είναι καλές και όχι μαύρες. Καλές με την έννοια ότι θα μπορεί κάποιος να βγαίνει σχετικά συχνά. Ευχαριστώ!

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Γιαννηςςς » Σάβ Μάιος 14, 2016 1:39 pm

Ρε παιδιά τι πιο κοντινό στρατόπεδο για μετάθεση κοντά Σαλαμίνα Είμαι του ΠΒ πιο είναι;

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Δημητρα » Πέμ Ιούλ 09, 2015 12:12 am

Μιπως ξερει κανενας αν υπαρχουν ενεργα στρατοπεδα πυροβολικου στην δυτικη θεσσαλονικη και αν εχει ποια ειναι;

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

από giorgosATH » Πέμ Ιουν 25, 2015 8:08 pm

Παιδία καλησπέρα βρίσκομαι σε μονάδα του Έβρου και θέλω να κατέβω Αθήνα σε ένα στρατόπεδο πυροβολικού.Που πιστεύεται ότι είναι καλά; Έχω ακούσει οτι καλα είναι ΑΣΔΥΣ ισχυεί; Ποιά η αποψή σας για Αιγάλεω, Καπανδρίτη και Βαρνάβα;

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από panos2171 » Δευ Ιούλ 29, 2013 9:33 pm

Μπορείτε να με ενημερώσετε που υπάρχουν πλέον στρατόπερα πυροβολικού στην κεντρική/ανατολική μακεδονία-θράκη?

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από sav4ver » Τρί Φεβ 19, 2013 4:22 am

Παιδια υπάρχει καποιος που να υπηρετεί ή να εχει υπηρετήσει πριν λιγο καιρο σε μοναδα με πυροβολικό στην δυτ. Μακεδονία (Φλωρινα, Αμυνταιο, Κοζάνη, Καστορια) και να ειναι Τους πηγαινει καλα; Γιατι μαθαίνω οτι καποια θεωρούνται πλέον 'μαυρα΄π. Χ Αμυνταιο...
Επισης γνωριζει κανεις ποια ειναι τα στρατοπεδα σε αυτην την περιοχη που υποστηριζουν πυροβολικο;
Ευχαριστώ πολυ...

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από gianniskt » Πέμ Δεκ 20, 2012 6:38 pm

Greek_Army έγραψε:Και αυτά που είπες για το Καπανδρίτι αν διαβάσεις στο σχετικό θέμα θα δεις πως δεν ισχύουν.

180 ΜΚ/Β ΧΩΚ - Καπανδρίτι Αττικής

Γενικά στο φόρουμ έχουμε αρκετά θέματα με στρατόπεδα στην Αθήνα, με μια περιήγηση θα καταλάβεις, όσο αφορά τις μεταθέσεις μπορείς να πας σχεδόν σε όλα τα στρατόπεδα, δηλαδή ΓΕς, ΓΕΕΘΑ κτλπ κτλπ.


Καλα ΓΕς, ΓΕΕΘΑ χοντρο-βυσματο-στρατοπεδα οποτε δε παμε εκει περα... Οσοι ειναι πυροβολικο 8-μηνοι μου ειπαν κατα μεγαλο ποσοστο πανε Θηβα για μεταθεση αντε κανα Καπανδριτι,

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Greek_Army » Τετ Δεκ 19, 2012 7:36 pm

Και αυτά που είπες για το Καπανδρίτι αν διαβάσεις στο σχετικό θέμα θα δεις πως δεν ισχύουν.

180 ΜΚ/Β ΧΩΚ - Καπανδρίτι Αττικής

Γενικά στο φόρουμ έχουμε αρκετά θέματα με στρατόπεδα στην Αθήνα, με μια περιήγηση θα καταλάβεις, όσο αφορά τις μεταθέσεις μπορείς να πας σχεδόν σε όλα τα στρατόπεδα, δηλαδή ΓΕς, ΓΕΕΘΑ κτλπ κτλπ.

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από gianniskt » Τετ Δεκ 19, 2012 6:04 pm

Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι ΣΤ' ΕΣΣΟ και εχω πάρει μετάθεση απο Κεντρο Θηβας για Σάμο στο 164 Τ. Ε. Είμαι 8-μηνος (προστατης οικογ) που σημαινει οτι λογικα μετα απο 3 (ή 4; ) μηνες παιρνω μεταθεση για Αθηνα οπου διαμενω. Μαζευω 182 μορια απο δυσκολία μονάδας και προστατη. Για μεταθέσεις πυροβολικου έχω ακουσει για ΧΩΚ (Αιγαλεω Καπανδριτι, Κυμη και τα σχετικα) που απ οτι ξερω ειναι μαυρα ολα (20-1 πχ) και για Μεγαλο Πευκο Σχολη Πυροβολικου που απ οτι μου ειπαν ειναι καλα εκει. Μπορω να ζητησω να μη παρω μεταθεση κιολας και να μεινω Σαμο (με 5 μερες τιμητικη κιολας). Στη Σαμο στο στρατοπεδο ειναι πολυ καλο 1-1 θα μας παει το χειροτερο λενε. Εχω και σπιτι συγγενους για διανυκτερευσεις. Να το ρισκάρω για Αθήνα ή να κάτσω στα αυγά μου μην και παω κανα Καπανδριτι και βλέπω το σπιτι μου 3 φορες το μήνα; Δε ξερω βεβαια επειδη ειμαι Ι4 (προβλημα με τη μεση) αν επειδη δε κανω ολες τις υπηρεσιες με παει καλα... Για μεταθέσεις πυροβολικου απο παραμεθωριο για Αθήνα έχετε ακουσει τι παίζει γενικά εκτος απ αυτά που είπα;

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από Tsakos_Loutsa » Τρί Φεβ 28, 2012 1:33 am

Καλησπερα σε ολους. Μπορει καποιος να μου δωσει πληροφοριες για το στρατοπεδο στο λιτοχωρο και ειδικα για την μοναδα πυροβολικου; Οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη. Ευχαριστω εκ των προτερων

Στρατόπεδα Πυροβολικού

από ΔΗΜΗΤΡΗΣ PZH » Σάβ Δεκ 03, 2011 8:13 pm

Κοιτα φιλε μου. Ειμαι απο αθηνα και απο κεπβ με στειλαν στον λαγο εβρου στην 163 α/κ μμπ. Οταν ειδδα την μεταθεση τρελαθικα. Λεω που παω τι να κανω εκει. Ελα που η μοναδα εχει τα πιο αξιολογα στελεχη και διοικητη που εχω γνωρισει. Για αυτο μην σκευτεσαι που θα πας. Αλλα το αν θα ειναι καλλα. Μπορει να εισαι διπλα απο το σπιτι σου και να περνας χαλια

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

από Firebat » Τρί Οκτ 11, 2011 10:40 pm

Ευχαριστώ πολύ! Εικόνα

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)

από Greek_Army » Τρί Οκτ 11, 2011 10:25 pm

Ναι μπορείς και σαν ΠΒ να υπηρετήσεις

Κορυφή