Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
sotirisd
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 06, 2010 7:02 am
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από sotirisd »

Μα τι μου λες τωρα οτι εγω δεν θα μπορεσω να κατσω για οικονομικο λογο και πως το ξερεις εσυ η μαλλον ξερεις την δικη μου οικογενεια ειναι τον μεγαλο παππου μου που εχει 3 εργοστασια με πλαστικα και οτι εγω δεν θα μπορεσω για ενα χρονο στα οικονομικα, κανε μου μια χαρη (φιλικα παντα) ρωτα με κατι που δεν ξερεις, οπως γιατι θελω να γινω εμποροπλοιαρχος και που μενω και πως πανε τα οικονομικα μου !
dokimos

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από dokimos »

Φιλε Σωτηρη, πρεπει να ξερεις και το αλλο και θα με επιββεβαιωση και ο γκρεκο... Και να μπορουσες να παρεις το διπλωμα του Πλοιαρχου Α' σε 5 χρονια και σε 4 η σε 3 (ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) δεν σημαινει οτι η εταιρεια θα σε παρει σαν καπετανιο. Αν δεν εχεις την εμπειρια που θελει η εταιρεια και ας εχεις το διπλωμα του Α μπορει να σε βαλει και σαν γραμματικο η σαν ανθυποπλοιαρχο. Αναλογα τι γουσταρει η εταιρεια και τι θεση υπαρχει.
sotirisd
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 06, 2010 7:02 am
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από sotirisd »

Και ποιος σου ειπε εσενα οτι εγω δεν θα εχω γνωστο σε καποια εταιρια που να ειμαι πλοιαρχος γ και να πληρονωμαι σαν πλοιαρχος α δυλαδη καπετανιος !
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από greko_27 »

sotirisd έγραψε:Και ποιος σου ειπε εσενα οτι εγω δεν θα εχω γνωστο σε καποια εταιρια που να ειμαι πλοιαρχος γ και να πληρονωμαι σαν πλοιαρχος α δυλαδη καπετανιος !


Ονειρα θερινης νυκτοςΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα... Και τι ειναι η ναυτιλιακη εταιρεια το μαγαζακι του μπαρμπα σου; Και τι νομιζεις οτι θα κατσει ο καπετανιος του πλοιου που εφτυσε αιμα για να φτασει στην θεση που ειναι και δεν θα αντιδρασει με αυτα που βλεπει στο monthly payment?Mια σποντα να ριξει ή ενα παραπονο να κανει οταν ξεμπαρκαρει ο ανθρωπος στα καταλληλα ατομα και εσυ και το βυσμα σου σας βλεπω ανεργους στην οδο ερμου να ζητιανευεταιΕικόναΕικόναΕικόναΚαι την τον περασες τον εφοπλιστη κανεναν βλακαμα να πεταει ετσι τα λεφτα του; Ασε που θα προτιμησει να παρει φιλλιπινο στην θεση σου που περνει τα μισα λεφτα απο σενα. Οποτε να ανησυχεις περισσοτερο, οπως σου ειπα και προυγουμενος, εαν θα βρεις κενη θεση με τα φιλλιπινια.Καλυτερα να γινεις ΕΠΟΠ πιστευω οτι σου ταιριαζει καλυτερα με αυτην την νοοτροπια που εχεις. Εαν εισαι ετσι και μεσα στο πλοιο δεν θα περασεις καλα.ΕικόναΜην ακουω μαμακιες πρωινιατικαΕικόναΕικόναΕικόνα... Εδω γελανε και οι πετρες με αυτα που λες... Αρχιζεις και γινεσαι κουραστικος δυστυχωςΕικόνα
Εικόνα ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Σάβ Σεπ 04, 2010 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από greko_27 »

dokimos έγραψε:Φιλε Σωτηρη, πρεπει να ξερεις και το αλλο και θα με επιββεβαιωση και ο γκρεκο... Και να μπορουσες να παρεις το διπλωμα του Πλοιαρχου Α' σε 5 χρονια και σε 4 η σε 3 (ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) δεν σημαινει οτι η εταιρεια θα σε παρει σαν καπετανιο. Αν δεν εχεις την εμπειρια που θελει η εταιρεια και ας εχεις το διπλωμα του Α μπορει να σε βαλει και σαν γραμματικο η σαν ανθυποπλοιαρχο. Αναλογα τι γουσταρει η εταιρεια και τι θεση υπαρχει.


Ετσι ειναι τα πραγματα αλλα μαλλον απο το ενα αυτι μπαινουν και απο το αλλο βγαινουν.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από Nassos »

Όποιες απορίες έχετε για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, θα βρείτε ανάλογες απαντήσεις εδώ
D.Y.K
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ
Δημοσιεύσεις: 11314
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2009 11:02 pm
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από D.Y.K »

Επίσης για απορίες που αφορούν την Επαγγελματική αποκατάσταση των Εμποροπλοιάρχων δείτε εδώ.
/forum/forum_posts.asp?TID=7066

...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Πέμ Σεπ 09, 2010 4:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
NikK

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από NikK »

Παρακολούθω με αρκετό ενδιαφέρον την συζήτηση και θα ήθελα και 'γω να κάνω κάποια ερώτηση, μιας και είμαι τελείως άσχετος με τον κλάδο.Είμαι 24 ετών, απόφοιτος ανώτατης οικονομικής σχολής αλλά δυστυχώς δεν βλέπω φώς στον ορίζοντα. Είμαι άνεργος εδώ και αρκετό καιρό Και πλέον σκέφτομαι σοβαρά να ασχοληθώ με το επάγγελμα του ναυτικού, αφού πλέον υπάρχει και σοβαρό οικονομικό ζήτημα.

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπόρω να απασχοληθώ σαν δόκιμος σε κάποιο πλοίο, και αν ναι, ποίες κινήσεις πρέπει να κάνω; Πρέπει να είμαι απόφοιτος σχολής εμποροπλοιάρχων; Η αλήθεια είναι ότι τώρα στα 24 δεν έχω την δυνατότητα για περαιτέπω σπουδές, ειδικά για κάτι το οποίο μπορεί να μην μ'αρέσει. Με το θαλάσσιο στοιχείο δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση. Ο μόνος λόγος που θέλω να ασχολήθω με το επάγγελμα είναι καθαρά ο μισθός, ο οποίος έχω ακούσει είναι αρκετά ικανοποιητικός. Βέβαια όπως προανέφερε ένας φίλος νωρίτερα αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις αν θα σου αρέσει ή όχι. Γενικά, υπάρχει ζήτηση από εταιρείες για ναυτικούς στην Ελλάδα; Εγώ γνωρίζω πολύ καλά ότι ένω αρκετός κόσμος βρίσκεται στην ίδια θέση με μένα, δεν θα σκέφτον καν να κάνει ενα "μπάργκο".

Αναφέρομαι αποκλείστικα σε κατώτατες θέσεις αφού δεν έχω κάποια εμπειρία ή γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.

Ελπίζω ο Γκρέκο να είναι σε θέση να μου λύσει τις απορίες, αφού φένεται ότι διαθέτει κάποια εμπειρία πάνω στον κλάδο.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από greko_27 »

NikK έγραψε:Παρακολούθω με αρκετό ενδιαφέρον την συζήτηση και θα ήθελα και 'γω να κάνω κάποια ερώτηση, μιας και είμαι τελείως άσχετος με τον κλάδο.Είμαι 24 ετών, απόφοιτος ανώτατης οικονομικής σχολής αλλά δυστυχώς δεν βλέπω φώς στον ορίζοντα. Είμαι άνεργος εδώ και αρκετό καιρό Και πλέον σκέφτομαι σοβαρά να ασχοληθώ με το επάγγελμα του ναυτικού, αφού πλέον υπάρχει και σοβαρό οικονομικό ζήτημα.

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπόρω να απασχοληθώ σαν δόκιμος σε κάποιο πλοίο, και αν ναι, ποίες κινήσεις πρέπει να κάνω; Πρέπει να είμαι απόφοιτος σχολής εμποροπλοιάρχων; Η αλήθεια είναι ότι τώρα στα 24 δεν έχω την δυνατότητα για περαιτέπω σπουδές, ειδικά για κάτι το οποίο μπορεί να μην μ'αρέσει. Με το θαλάσσιο στοιχείο δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση. Ο μόνος λόγος που θέλω να ασχολήθω με το επάγγελμα είναι καθαρά ο μισθός, ο οποίος έχω ακούσει είναι αρκετά ικανοποιητικός. Βέβαια όπως προανέφερε ένας φίλος νωρίτερα αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις αν θα σου αρέσει ή όχι. Γενικά, υπάρχει ζήτηση από εταιρείες για ναυτικούς στην Ελλάδα; Εγώ γνωρίζω πολύ καλά ότι ένω αρκετός κόσμος βρίσκεται στην ίδια θέση με μένα, δεν θα σκέφτον καν να κάνει ενα "μπάργκο".

Αναφέρομαι αποκλείστικα σε κατώτατες θέσεις αφού δεν έχω κάποια εμπειρία ή γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.

Ελπίζω ο Γκρέκο να είναι σε θέση να μου λύσει τις απορίες, αφού φένεται ότι διαθέτει κάποια εμπειρία πάνω στον κλάδο.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!



Δυστυχως εαν αναζητας θεση στα κατωτερα πληρωματα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα και μαλλον αδυνατο. Καταρχην μπορεις να δουλεψεις μονο στη ναυσιοπλοια γιατι στην ποντοπορα ναυτιλια υπαρχουν μονο ξενα κατωτερα πληρωματα λογου κοστους και μονο οι αξιωματικοι ειναι Ελληνες. Στα επιβατηγα πλοια εδω στην ελλαδα μπορεις με το πτυχιο που εχεις να δουλεψεις ως λογιστης. Συγκεκριμενα και εφ 'οσον, επαναλαμβανω, εφ όσον εχεις καραβυσμα (με λιγα λογια καποιον γνωστο) απο καποια ναυτιλιακη εταιρεια θα καταφερεις να μπεις ως δοκιμος λογιστης με το πτυχιο που εχεις (θα σε στειλει η εταιρεια να βγαλεις ναυτικο φυλλδιο και πιστοποιητικο σωστικων και πυροσβεστικων μεσων). Εφ 'οσον τα βγαλεις αυτα θα μπαρκαρεις ως δοκιμος λογιστης και μετα απο 3 χρονια καθαρη θαλλασια υπηρεσια θα γινεις αξιωματικος (μετα απο καποιες εξετασεις) οπου με τα χρονια θα φτασεις σιγα σιγα στον βαθμο του Α' Λογιστη... Πανω κατω αμοιβεσαι κοντα, οχι βεβαια τα ιδια, με τους υπολοιπους αξιωματικους (πλοιαρχους και μηχανικους) αλλα η διαφορα δεν ειναι μεγαλη... Ουσιαστικα ο καπετανιος και ο Α΄μηχανικος εχουν μεγαλη διαφορα στο μισθολογικο απο τον Α' Λογιστη αλλα δεν θα περνεις και λιγα... Εαν εχεις βυσμα αξιζει να πας λογιστης στα ποσταλια. Αλλα για ναυτης ή καμαρωτος ειναι κριμα με τα πτυχια που εχεις. Αλλα οπως ειπα θελει μεγαλο δοντι...
ΝikK

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από ΝikK »

Γεια χαρά, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι με ξενέρωσες λίγο τώρα!Κρίμα, ξεκρίμα φίλε γκρέκο οι μαλακίες (... Λάθος επιλογές) σ'αυτήν την ζωή πληρώνονται... Και ορισμένες πολύ ακριβά μάλιστα. Δυστυχώς τα πτυχία εδώ στην Ελλάδα έχουν πάψει να έχουν ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που μετράει είναι τι διασυνδέσεις και τι γνωστούς έχεις. Εγώ είμαι απόφοιτος ΑΣΟΕΕ και κατέχω και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών απο το ίδιο πανεπιστήμιο και 1 χρόνο τώρα είμαι στο ψάξιμο, και την ίδια στιγμή βλέπω άτομα απο ΤΕΙ Λογιστικής/Διοίκησης Επιχ. Να προσλαμβάνονται για πλάκα ακόμα και σε μεγάλες πολυεθνικές...

Τέλος πάντων, στο θέμα μας τώρα. Βύσμα δεν έχω ούτε για το λογιστήριο της γειτονίας, θα έχω για τις ναυτιλιακές; ! Δεν έχω πρόβλημα να μπώ στην διαδικασία αποστολής βιογραφικών σ'αυτες τις εταιρείες, αλλα όπως προανέφερες και 'συ χωρίς βύσμα δεν θα υπάρξει κάποια απήχηση. Πάντως για ναύτης/καμαρωτος το θεωρείς απίθανο, ε; ! Σε ρωτάω γιατί ναι μεν βλέπω στο ιντερνετ ότι γενικά για κατώτερο πλήρωμα επίλεγουν ξένους γιατι αμοίβονται με πολύ λιγότερα, αλλα επίσης διαβάζω ότι οι νέοι σήμερα έχουν γυρίσει την πλάτης τους στην ποντοπόρα ναυτιλία με απότελεσμα να υπάρχει έλλειψη προσωπικού στα καράβια.'Ισως να αναφέρονται στους μηχανικούς. Εσύ γενικά θεωρείς ότι είναι χάσιμο χρόνου να βγάλω ναυτικό φυλλάδιο/πιστοποιητικό σωστ, πυροσβ. Μέσων και μετά να χτυπάω πόρτες σε ναυτιλιακές για διάφορα υπερατλαντικά ταξίδια; Εννοείται ότι δεν θα αναφερθώ καν σε πτυχία/εξειδίκευση που κατέχω. Εγω γενικά σκεφτόμουν να κάνω 1-2 ταξίδια σαν δόκιμος και μετα εξω για σπουδές και δουλεία γιατι εδώ Ελλάδα δεν γίνεται τπτα!Aλλά γενικά όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί... Εναντίον σου.

Α και κάτι άλλο, που ενδεχομένως να έχει αναφερθεί. Αν αποφασίσω να γραφτώ σε σχολή επμ/χών πότε μπορώ να κάνω το πρώτο ταξίδι και με ποια ειδηκότητα;

Hellenic

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από Hellenic »

Φιλε Νικ λιγο offtopic.
αυτο που ειπες για ατομα λογιστικης/διοικησης Επιχ. Ειναι ατομα με βυσματα που ειπες δουλεψαν;
τοσο δυσκολα ειναι για τους αποφοιτους ασοεε με μεταπτυχιακο;
anestios
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 19, 2010 9:30 pm
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από anestios »

ΝikK έγραψε:Γεια χαρά, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι με ξενέρωσες λίγο τώρα!Κρίμα, ξεκρίμα φίλε γκρέκο οι μαλακίες (... Λάθος επιλογές) σ'αυτήν την ζωή πληρώνονται... Και ορισμένες πολύ ακριβά μάλιστα. Δυστυχώς τα πτυχία εδώ στην Ελλάδα έχουν πάψει να έχουν ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που μετράει είναι τι διασυνδέσεις και τι γνωστούς έχεις. Εγώ είμαι απόφοιτος ΑΣΟΕΕ και κατέχω και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών απο το ίδιο πανεπιστήμιο και 1 χρόνο τώρα είμαι στο ψάξιμο, και την ίδια στιγμή βλέπω άτομα απο ΤΕΙ Λογιστικής/Διοίκησης Επιχ. Να προσλαμβάνονται για πλάκα ακόμα και σε μεγάλες πολυεθνικές...

Τέλος πάντων, στο θέμα μας τώρα. Βύσμα δεν έχω ούτε για το λογιστήριο της γειτονίας, θα έχω για τις ναυτιλιακές; Δεν έχω πρόβλημα να μπώ στην διαδικασία αποστολής βιογραφικών σ'αυτες τις εταιρείες, αλλα όπως προανέφερες και 'συ χωρίς βύσμα δεν θα υπάρξει κάποια απήχηση. Πάντως για ναύτης/καμαρωτος το θεωρείς απίθανο, ε; Σε ρωτάω γιατί ναι μεν βλέπω στο ιντερνετ ότι γενικά για κατώτερο πλήρωμα επίλεγουν ξένους γιατι αμοίβονται με πολύ λιγότερα, αλλα επίσης διαβάζω ότι οι νέοι σήμερα έχουν γυρίσει την πλάτης τους στην ποντοπόρα ναυτιλία με απότελεσμα να υπάρχει έλλειψη προσωπικού στα καράβια.'Ισως να αναφέρονται στους μηχανικούς. Εσύ γενικά θεωρείς ότι είναι χάσιμο χρόνου να βγάλω ναυτικό φυλλάδιο/πιστοποιητικό σωστ, πυροσβ. Μέσων και μετά να χτυπάω πόρτες σε ναυτιλιακές για διάφορα υπερατλαντικά ταξίδια; Εννοείται ότι δεν θα αναφερθώ καν σε πτυχία/εξειδίκευση που κατέχω. Εγω γενικά σκεφτόμουν να κάνω 1-2 ταξίδια σαν δόκιμος και μετα εξω για σπουδές και δουλεία γιατι εδώ Ελλάδα δεν γίνεται τπτα!Aλλά γενικά όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί... Εναντίον σου.

Α και κάτι άλλο, που ενδεχομένως να έχει αναφερθεί. Αν αποφασίσω να γραφτώ σε σχολή επμ/χών πότε μπορώ να κάνω το πρώτο ταξίδι και με ποια ειδηκότητα;


αμα γραφτεις στην σχολη κανεις στο δευτερο εξαμηνο ενα ταξιδι 6 μηνων ως δοκιμος.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από greko_27 »

Hellenic έγραψε:Φιλε Νικ λιγο offtopic.
αυτο που ειπες για ατομα λογιστικης/διοικησης Επιχ. Ειναι ατομα με βυσματα που ειπες δουλεψαν;
τοσο δυσκολα ειναι για τους αποφοιτους ασοεε με μεταπτυχιακο;


Ενας αποφοιτος ΤΕΙ πληρωνεται πολυ λιγοτερο απο εναν αποφοιτο ΑΕΙ και μαλιστα με μεταπτυχιακο.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από greko_27 »

ΝikK έγραψε:Γεια χαρά, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι με ξενέρωσες λίγο τώρα!Κρίμα, ξεκρίμα φίλε γκρέκο οι μαλακίες (... Λάθος επιλογές) σ'αυτήν την ζωή πληρώνονται... Και ορισμένες πολύ ακριβά μάλιστα. Δυστυχώς τα πτυχία εδώ στην Ελλάδα έχουν πάψει να έχουν ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που μετράει είναι τι διασυνδέσεις και τι γνωστούς έχεις. Εγώ είμαι απόφοιτος ΑΣΟΕΕ και κατέχω και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών απο το ίδιο πανεπιστήμιο και 1 χρόνο τώρα είμαι στο ψάξιμο, και την ίδια στιγμή βλέπω άτομα απο ΤΕΙ Λογιστικής/Διοίκησης Επιχ. Να προσλαμβάνονται για πλάκα ακόμα και σε μεγάλες πολυεθνικές...

Τέλος πάντων, στο θέμα μας τώρα. Βύσμα δεν έχω ούτε για το λογιστήριο της γειτονίας, θα έχω για τις ναυτιλιακές; Δεν έχω πρόβλημα να μπώ στην διαδικασία αποστολής βιογραφικών σ'αυτες τις εταιρείες, αλλα όπως προανέφερες και 'συ χωρίς βύσμα δεν θα υπάρξει κάποια απήχηση. Πάντως για ναύτης/καμαρωτος το θεωρείς απίθανο, ε; Σε ρωτάω γιατί ναι μεν βλέπω στο ιντερνετ ότι γενικά για κατώτερο πλήρωμα επίλεγουν ξένους γιατι αμοίβονται με πολύ λιγότερα, αλλα επίσης διαβάζω ότι οι νέοι σήμερα έχουν γυρίσει την πλάτης τους στην ποντοπόρα ναυτιλία με απότελεσμα να υπάρχει έλλειψη προσωπικού στα καράβια.'Ισως να αναφέρονται στους μηχανικούς. Εσύ γενικά θεωρείς ότι είναι χάσιμο χρόνου να βγάλω ναυτικό φυλλάδιο/πιστοποιητικό σωστ, πυροσβ. Μέσων και μετά να χτυπάω πόρτες σε ναυτιλιακές για διάφορα υπερατλαντικά ταξίδια; Εννοείται ότι δεν θα αναφερθώ καν σε πτυχία/εξειδίκευση που κατέχω. Εγω γενικά σκεφτόμουν να κάνω 1-2 ταξίδια σαν δόκιμος και μετα εξω για σπουδές και δουλεία γιατι εδώ Ελλάδα δεν γίνεται τπτα!Aλλά γενικά όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί... Εναντίον σου.

Α και κάτι άλλο, που ενδεχομένως να έχει αναφερθεί. Αν αποφασίσω να γραφτώ σε σχολή επμ/χών πότε μπορώ να κάνω το πρώτο ταξίδι και με ποια ειδηκότητα;



Oπως το ειπα και ποιο πανω θελει πολυ ψαξιμο και υπομονη το ολον ζητημα. Για σενα υπαρχουν 3 διοδοι προς την εμπορικη ναυτιλια. Η 1η ειναι σαν λογιστης στα επιβατηγα πλοια, η 2η σαν καμαρωτος ή ναυτης και η 3η να εισαχθεις στις ΑΕΝ μεσω πανελληνιων ή με το απολυτηριο λυκειου απο την στιγμη που ηλικιακα εχεις το δικαιωμα. Για τις πρωτες 2 περιπτωσεις βγαζεις ναυτικο φυλλαδιο και το πιστοποιητικο των σωστικων και πυροσβεστικων μεσων και εχει ο θεος... Εγω στη θεση σου θα κυνηγουσα να μπω λογιστης το θεμα ειναι κατα ποσο πραγματικα θελεις να το κανεις... Και εαν αφησεις αρκετα βιογραφικα ισως να εισαι τυχερος και να δικαιωθεις. Παντως να το γνωριζεις οι θεσεις των λογιστων στα πλοια ειναι κορεσμενες και ειναι δυσκολα τα πραγματα. Απο κει το μονο που εχεις να κανεις ειναι να βρεις πληροφοριες για το επαγγελμα του λογιστη στα πλοια μεσω ιντερνετ και για τα απαραιτητα δικαιολογητικα θα πρεπει να ρωτησεις στα ναυτικα μητρωα στον πειραια ή στο ΥΕΝ http://www.yen.gr . Για τα κατωτερα πληρωματα τι να σου πω... Δεν αξιζει ειλικρινα αλλα εαν θελεις να πας ειναι δικο σου θεμα... Εσυ αποφασιζεις. Για την εκδοση ναυτικου φυλλαδιου και πιστοποιητικου των σωστικων και πυροσβεστικων μεσων πρεπει να ρωτησεις στο κοντινοτερο λιμεναρχειο. Η 3η περιπτωση οπως το ανεφερα και ποιο πανω ειναι να μπεις στις ΑΕΝ. Οταν αποφοιτησεις σε 4 χρονια (3 χρονια θεωριτικη εκπαιδευση και 1 χρονο πρακτικη εκπαιδευση σε πλοια (σαν δοκιμος καταστρωματος ή μηχανικος) θα εισαι ανθυπολποιαρχος ή Γ' Μηχανικος. Απο κει περα επειδη τα εχω ξαναπει οι πιθανοτητες να βρεις δουλεια ειναι σαφως μεγαλυτερες απο οτι στην στερια... Ως μηχανικος εχεις σιγουρα 100% απορροφηση ενω σαν πλοιαρχος εχεις γυρω στο 60% απορροφηση λογω της ραγδαιας αυξησης των πλοιαρχων σε σχεση με την ραγδαια μειωση των μηχανικων.Το πρωτο εκπαιδευτικο ταξιδι θα το κανεις μετα το Α' Θεωρητικο εξαμηνο και το δευτερο εκπιδευτικο ταξιδι θα το κανεις μετα το Β' και Γ' Θεωρητικο εξαμηνο. Και τα 2 εχουν διαρκεια 6 μηνων. ... ...
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες