Πόσο Δύσκολο είναι να παράξουμε ένα τυφέκιο

Οτιδήποτε δεν ανήκει στις υπόλοιπες συζητήσεις
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
AtomicYeti
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm

Πόσο Δύσκολο είναι να παράξουμε ένα τυφέκιο

Δημοσίευση από AtomicYeti »

Εκτός απο τα πολιτικά ζητήματα (κοινώς μίζες) , κάποια σχέδια έχουν χάσει την πατέντα τους και μπορούν να αντιγραφούν. Ο άνω - κάτω υποδοχέας του AR-10 δεν έχει πλέον πατέντα

Εικόνα Εικόνα

, τα πιστόνια ανακύκλωσης είναι 2 τύποι α) short stroke gas piston και β) long stroke gas piston. Οι διαφορές είναι οτι το πιστόνι στο 2ο είναι ένα κομμάτι μαζί με το φορέα κλείστρου (καλάσνικοβ)

Εικόνα

Ενώ στο 1ο το πιστόνι είναι πολύ μικρό και σπρώχνει μία ράβδο η οποία κινεί τον φορέα. Η ράβδος επανέρχεται στην αρχική θέση της με την βοήθεια ενός ελατηρίου (hk 416).

Εικόνα Πιστόνι με ενδιάμεση ράβδο και ελατήριο.

Επίσης υπάρχει και το εσωτερικό πιστόνι που βρίσκεται πάνω στο κλείστρο και ένα σωληνάκι αερίων επιστρέφει αέρια απο την κάννη χτυπώντας το, προκαλώντας ανακύκλωση (Μ16).

ΕικόναΣωληνάκι και gas block.

Θα μπορούσε κάλλιστα η ΕΒΟ να παράξει αλουμινένιους άνω κάτω υποδοχείς, να επιλέξει τρόπο ανακύκλωσης, να φτιάξει gas block και κάννες με τις κατάλληλες οπές. Μάλιστα μπορεί να διαμορφώσει το πηγάδι της γεμιστήρας να δέχεται γεμιστήρες G3.

Εικόνα Η ανω φωτο δείχνει τη γεμιστήρα του G3.

Υπάρχουν υλοποιήσεις με το μοχλό επανοπλίσεως να είναι στις πλευρές του υποδοχέα και όχι πίσω, χωρίς να κινείται κατα την ανακύκλωση του όπλου. Παραδείγματα Gibbs και American Spirit

Εικόνα

Είναι γνωστό οτι ο μοχλός επανοπλίσεως του Μ16 είναι ο καλύτερος απο εργονομικής άποψης όταν δεν τον χρειάζεσαι και ο χειρότερος όταν τον χρειάζεσαι.

Υπάρχει πληθώρα μηχανισμών για γρήγορη αλλαγή κάννης οι οποίοι μπορούν να υλοποίηθούν.

Εικόνα Οι 2 βίδες στην φωτό κλειδώνουν την κάννη στον υποδοχέα.

Απο χειροφυλακτήρα, υπάρχει το keymod, πνευματικό παιδί της VLTOR Και της Noveske, το οποίο είναι open source.

Εικόνα

Συνήθως οι χειροφυλακήρες αυτές είναι πολύ ελαφρές, δεν έχουν όμως θερμικές ασπίδες

ΕικόναΧειροφυλακτήρα Μ4 με τις εσωτερικές ασπίδες.

Γιαυτό το λόγο έχουν βγει εξωτερικά rail pads, τα οποία τοποθετούνται στο σημείο που πιάνει ο χειριστής το όπλο του, αφήνοντας το υπόλοιπο ανοιχτό για καλύτερη ψύξη.

Εικόνα BCM Keymod Rail Pads.

Όχι οτι σε χαλάνε οι εσωτερικές θερμικές, αλλά μειώνεις το κόστος και το βάρος. Επίσης μπορείς να βάλεις rails όπου τα χρειάζεσαι χωρίς να κουβαλάς συνέχεια το έξτρα βάρος.

Άρα, επιστρέφοντας στην αρχή, εκτός απο πολιτικές σκοπιμότητες, τι είναι αυτό που απαγορεύει στην ΕΒΟ να φτιάξει τυφέκιο; Περίπου όλα έχουν υλοποιηθεί απο την ιδιωτική βιομηχανία. Όσο για κοντάκι, πιστολολαβή, αορτήρες κλπ, εκεί και αν γίνεται χαμός στην αγορά. Εκεί βάζεις και κινέζικες αυθεντικές απομιμήσεις αν χρειαστεί.

Και μεις ακόμα περιμένουμε να εκμοντερνίσουμε το G3... Όχι οτι έχει κάποιο πρόβλημα το G3, κανενα δεν έχει, απλά δεν υπάρχει λόγος να ρίξεις χρήματα σε ένα τυφέκιο σχεδίασης της δεκαετίας του 40 και κατασκευής του 50. Κράτα το ως έχει. Καλύτερα να ρίξεις λίγο χρήμα στην εγχώρια βιομηχανία (ή οτι έχει απομείνει) και να έχεις εσωτερική παραγωγή + ένα τυφέκιο που μπορεί να σου προσφέρει μοντέρνες ιδιότητες.
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
AtomicYeti
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm

Πόσο Δύσκολο είναι να παράξουμε ένα τυφέκιο

Δημοσίευση από AtomicYeti »

Χμ, για κάποιο λόγο το φορουμ δεν μικραίνει τις φωτό, αλλα οκ, τα σημεία που ενδιαφέρουν φαίνονται
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης