Πλήρης άρση του καμποτάζ

Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
tourlidas
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Φεβ 10, 2010 3:10 am

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από tourlidas »

Διαβασα το αρθρο σχετικα με την απελευθερωση του καμποταζ... Ειδα και τα ψεματα περι διασφαλισης των εργασιακων θεσεων... Το μονο που εχω να πω, ειναι πως για ακομα μια φορα αποδεικνυεται πως αυτος ο γα@!#$νος που εβγαλαν οι Ελληνες για Αρχηγο τους, εχει ως σκοπο του, να μας κανει ολους ανεργους και ειλωτες των 800 ευρω... Ο τραγικος αυτος γλυφτης στο τελος θα πουλησει και ολοκληρη την χωρα. Να μου πεις εχει επιλογη και αυτος; Ακομα ενα πιονι... ΕικόναΕικόναΕικόνα
Τι να πω; Οσο ζω ελπιζω... Ελπιζω μια μερα να την κανω απο την τραγικη αυτη καταντια που εφεραν την Ελλαδα μας.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

Οσο για το καμποταζ των κρουαζιεροπλοιων ηδου και η ιστοσελιδα: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1805971 .

Απο που και ως που υπηρχαν μεγαλες και ιστορικες Ναυτιλιακες εταιρειες που ασχολουταν με την ελληνικη κρουαζιερα τα τελευταια 10 χρονια; Η ποιο γνωστη τελευταια και μεγαλυτερη ηταν Η LUIS HELLENIC CRUISES (θημηθειτε το κρουαζιεροπλιο που βυθηστηκε στη σαντορινη πριν λιγα χρονια δικος τους πλοιο ηταν), αντιθετα ο Χανδρης δηλαδη η Celebrity X Cruises δεν ειναι ελληνικη απλως διαχειριζονται τα πληρωματα (καταστρωμα και μηχανη μονο αξιωματικους) και κανει κρουαζιερες κυριως στο εξωτερικο, καραιβικη και τετοια. Με λιγα λογια εδω και πολλα χρονια ηταν νεκρη η ελληνικη κρουαζιερα, απλως το καμποταζ εφερε την ταφοπλακα και κανεις σοβαρος ναυτικος δε θα πηγαινε να κανει την καριερα του εκει ΑΠΟ τη στιγμη που υπαρχουν Αλλου ευκαιρειες. Δυστυχως καποιοι εκαντοδες ξενοδοχειουπαλληλοι, κατωτερα πληρωματα και αξιωματικοι θα μεινουν στο δρομο... Μπορει καποιοι απο αυτους να απορροφηθουν απο τα ελληνικη ακτοπλοια, αν και το βλεπω αρκετα δυσκολο, Το εγγυς μελλον θα δειξει... Αλλα η αληθεια ειναι οτι η ελληνικη κρουαζιερα ηταν νεκρη και δεν υπηρχε σωτηρια και ουτε θα υπαρξει με τα σημερινα δεδομενα. Τιποτε περισσοτερο τιποτε λιγοτερο.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Παρ Απρ 23, 2010 6:04 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
stormy

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από stormy »


Συνεπης ημιμαθεις αλλα με αποψη οπως παντα ο γκρεκο εχει αποψη και για το καμποταζ. Το προβλημα το εστιαζει στο οτι οι κακοι ελληνες δεν αφηνουν τα αλλα πλοια με ξενες σημαιες να ερθουν στην ελλαδα και να κανουν κρουαζιερες.

Το καμποταζ φιλε μου ειναι το δικαιωμα που εχει μια χωρα μεσα στα συνορα της επικρατιας της να μην δωσει αδεια, σε σκάφος άλλων συμβαλλομένων χωρών, να μεταφέρει επιβάτες, ταχυδρομείο ή εμπορεύματα από ένα σημείο της επικράτειάς του σε κάποιο άλλο. Με λιγα λογια ερχετε ο καλος ξενος (μη ευρωπαιος γιατι ο ευρωπαιος μπορει να ερθει και τωρα) με το καλο του καραβακι και φορτωνει απο μαρτιο εως οκτωβριο τουριστες για μυκονο σαντορινη κρητη σε τιμες χαμηλες τους κατεβαζει στο νησι προορισμου τους και απο εκει επιβιβαζει αλλους για τα υπολοιπα μερη ή για επιστροφη στον πειραια. Τον χειμωνα που πεφτουν τα εισητηρια περνει το καλο του καραβακι και το παει καπου αλλου ή το δενει. Αντε μετα απο 2-3 χρονια να βρεις ελληνικο πλοιο στο Αιγαιο και στο Ιονιο. Βεβαια τα ακριτικα νησια θα εξυπηρετουντε με αεροπλανα και εκει που δεν υπαρχουν αεροδρομια θα βαλουνε υδροπλανα και ολοι θα ειναι χαρουμενοι.

Οι ελληνες ναυτικοι απο την αλλη δεν θα πηγαινουν στα κρουαζιεροπλοια γιατι θα ειναι ανασφαλιστοι και δεν θα παιρνουν υπηρεσια για διπλωμα μια και το ελληνικο διπλωμα πρεπει να γραφει υπηρεσια μονο σε ελληνικη σημαια ή συμβεβλημενο με το ΝΑΤ (εαν θελεις να εξαγορασεις συνταξιμη υπηρεσια ειναι γυρω στα 600 - 700 ευρο τον μηνα για τον δοκιμο. Για το διπλωμα δεν γινετε τιποτα). Αλλα και ο Ελληνας πλοιοκτητης με σημαια ευκαιριας θα τα γυρισει για να μπορει να βαλει παμφθηνους εργατες μεσα και να μεγαλωσει τα κερδη του και να ειναι ανταγωνιστικος. Λογικο ειναι.

Α και να μην το ξεχασω τα λιμανια θα πρεπει να φτιαχτουν, γιατι τα κρουαζιεροπλοια που θα ερθουνε δεν θα εχουνε καλους μανουβραδορους εμπειρους ναυτικους ουτε και ενημερωμενους χαρτες γιατι η χαρτογραφηση στην ελλαδα υστερει, με λεφτα των φορολογουμενων και εαν δεν φτανουνε θα δανειζομαστε και θα τα επιστρεφουμε οποτε εχουμε, με καλο επιτοκιο αλλιως θα παραχωρουμε την χρηση για 50 - 100 χρονια οπως με τα διοδια.

Ακουσα και μια ιστορια για ενα κρουαζιεροπλοιο στο Ηρακλειο που παρολο που βολεβοτανε με το λιμανι εφυγε γιατι δεν βολεβε το αεροδρομιο και πηγε στην Ατταλια. Αντε λοιπον να φτιαξουμε λιμανια και αεροδρομια-νηοδρομια τωρα που εχουμε λεφτα για να αναστησουμε την Ελληνικη κρουαζιερα που θα δωσει λεφτα σε ασιατες ναυτικους, ευρωπαιους και αμερικανους πλοιοκτητες-κατασκευαστες και διεθνεις επενδυτες συμετοχους μεγαλων επενδυτικων τραπεζων για να μπορουμε εμεις να τους καθαριζουμε τα τραπεζακια.

Ουτως ή αλλως κρουαζιεροπλοια ερχοντε στην Ελλαδα και ειναι κατι θηρια που δενουνε εκει διπλα στον ΟΛΠ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Κυρ Απρ 25, 2010 1:53 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

Το καμποταζ φιλε μου αφορα τα κρουαζιεροπλοια και οχι την ακτοπλοια... Αλλα γραφω αλλα λες... Και το ειπα πιο πριν... Εταιρειες ελληνικες ουσιαστικα ηταν αφαντες... Με κανα δυο δεν σοζοτανε η παρτιδα... Σταματα πια αυτην την πιπιλα και μη διαστρεβλωνεις αυτα που γραφω... Δεν ειπα κατι διαφερετικο... Οτι θα μεινουν καπιοι στο δρομο χαιρω πολυ το εχω ξαναγραψει πιο πανω... Σιγα ο μεγας τομεας που θα πληγει Δηλαδη ηταν που ηταν 3 και οι κουκοι... Θα βαλει ο κ. ΛΟΥΙΣ πχ ρουμανικη σημαια απο τη στιγμη που το μεγαλυτερο μερος του πληρωματος ηταν ξενοι... Και κατι εγινε... Για πες μου ποσες εταιρειες με κρουζιεροπλοια με ελληνικη σημαια υπαρχουν; ... ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ... ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ... ΘΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΗΛΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ... ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ... Εικόνα... ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Σάβ Απρ 24, 2010 6:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

Οσο για το καμποταζ των κρουαζιεροπλοιων ηδου και η ιστοσελιδα:http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1805971.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΑ προυγουμενος στη σελ.30:

Απο που και ως που υπηρχαν μεγαλες και ιστορικες Ναυτιλιακες εταιρειες που ασχολουταν με την ελληνικη κρουαζιερα τα τελευταια 10 χρονια; Η ποιο γνωστη τελευταια και μεγαλυτερη ηταν Η LUIS HELLENIC CRUISES (θημηθειτε το κρουαζιεροπλιο που βυθηστηκε στη σαντορινη πριν λιγα χρονια δικος τους πλοιο ηταν), αντιθετα ο Χανδρης δηλαδη η Celebrity X Cruises δεν ειναι ελληνικη απλως διαχειριζονται τα πληρωματα (καταστρωμα και μηχανη μονο αξιωματικους) και κανει κρουαζιερες κυριως στο εξωτερικο, καραιβικη και τετοια. Με λιγα λογια εδω και πολλα χρονια ηταν νεκρη η ελληνικη κρουαζιερα, απλως το καμποταζ εφερε την ταφοπλακα και κανεις σοβαρος ναυτικος δε θα πηγαινε να κανει την καριερα του εκει ΑΠΟ τη στιγμη που υπαρχουν Αλλου ευκαιρειες. Δυστυχως καποιοι εκαντοδες ξενοδοχειουπαλληλοι, κατωτερα πληρωματα και αξιωματικοι θα μεινουν στο δρομο... Μπορει καποιοι απο αυτους να απορροφηθουν απο τα ελληνικη ακτοπλοια, αν και το βλεπω αρκετα δυσκολο, Το εγγυς μελλον θα δειξει... Αλλα η αληθεια ειναι οτι η ελληνικη κρουαζιερα ηταν νεκρη και δεν υπηρχε σωτηρια και ουτε θα υπαρξει με τα σημερινα δεδομενα. Τιποτε περισσοτερο τιποτε λιγοτερο.

K.STORMY για πειτε μου απο που και ως που βλεπετε να λεω: Το προβλημα το εστιαζει στο οτι οι κακοι ελληνες δεν αφηνουν τα αλλα πλοια με ξενες σημαιες να ερθουν στην ελλαδα και να κανουν κρουαζιερες. Μην διαστεβλωνεις τα λογια μου... Εαν εσυ καταλαβαινεις αλλα δε σου φταιω εγω...

Συνεπης ημιμαθεις αλλα με αποψη οπως παντα ο γκρεκο εχει αποψη και για το καμποταζ.Εαν δε σου αρεσει η αποψη μου... Ενταξει τι να κανουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ και μπορουμε ελευθερα να πουμε τη γνωμη μας... Δυστυχως για σενα δε κυβερναει ο σταλινΕικόνα

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Σάβ Απρ 24, 2010 6:49 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

STORMY ειπες: Καμποταζ φιλε μου ειναι το δικαιωμα που εχει μια χωρα μεσα στα συνορα της επικρατιας της να μην δωσει αδεια, σε σκάφος άλλων συμβαλλομένων χωρών, να μεταφέρει επιβάτες, ταχυδρομείο ή εμπορεύματα από ένα σημείο της επικράτειάς του σε κάποιο άλλο. Με λιγα λογια ερχετε ο καλος ξενος (μη ευρωπαιος γιατι ο ευρωπαιος μπορει να ερθει και τωρα) με το καλο του καραβακι και φορτωνει απο μαρτιο εως οκτωβριο τουριστες για μυκονο σαντορινη κρητη σε τιμες χαμηλες τους κατεβαζει στο νησι προορισμου τους και απο εκει επιβιβαζει αλλους για τα υπολοιπα μερη ή για επιστροφη στον πειραια. Τον χειμωνα που πεφτουν τα εισητηρια περνει το καλο του καραβακι και το παει καπου αλλου ή το δενει. Αντε μετα απο 2-3 χρονια να βρεις ελληνικο πλοιο στο Αιγαιο και στο Ιονιο. Βεβαια τα ακριτικα νησια θα εξυπηρετουντε με αεροπλανα και εκει που δεν υπαρχουν αεροδρομια θα βαλουνε υδροπλανα και ολοι θα ειναι χαρουμενοι. Απαντηση: Συμφωνω μ'αυτα που λες αλλα τα ακριτικα νησια δεν εξηπηρετουνται απο κρουαζιεροπλοια αλλα απο τα ποσταλια (ακτοπλοια) που Παιρνουν και επιδοτηση γι αυτο το λογο. Καμποταζ εγινε στα κρουαζιεροπλοια και οχι στην Ακτοπλοια... Εντελως δυο διαφορετικες εννοιες...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Σάβ Απρ 24, 2010 7:09 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
stormy

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από stormy »

Δεν θελεις να καταλαβεις οτι κρουαζιερα και ακτοπλοΪα ειναι το ιδιο σε αυτου του ειδους τις πλοες. Κρουαζιερα ειναι το ονομα με βαση το ειδος του πλοιου και ακτοπλοϊα ειναι με βαση τον πλου. Εσυ φανταζεσε σαν κρουαζιερα το πλοιο της αγαπης που ξεκιναγε απο το ενα λιμανι και μετα απο καποιες ημερες επιανε ενα αλλο λιμανι κατεβαζε τους επιβατες απο τους οποιους καποιοι εκαναν περιηγηση και καποιοι φευγανε για να γυρισουν σπιτι τους. Το ιδιο θα γινετε και εδω μονο που θα γινετε με μικροτερη χρονικη διαρκεια.
Οι επιδοτησεις που παιρνουν οι ακτοπλοοι δεν ειναι μονο καποιο χρηματικο ποσο (συνηθως μεγαλο) για τα εισητηρια αλλα και η αδεια να εκτελουν πλοες σε νησια με ικανο αριθμο εισητηριων (αδειες σκοπημοτητας).
Δηλαδη εαν καποιος φωναζει οτι χανοντε θεσεις εργασιας και το μελλον ενος κλαδου καταστρεφετε πρεπει να ειναι αριστερος; Δηλαδη τους καπιταλιστες τι τους ενδειαφερει; Να αποδυναμωνουν την χωρα τους απο εργατικα χερια στον βωμο του προσωπικου και μονο κερδους και μαλιστα με κρατικο παρεμβατισμο; Γιατι εαν δεν το καταλαβες οι αλλαγες που γινοντε στην ναυτιλια γινοντε χωρις προοπτικη για τους ελληνες ναυτικους και γενικοτερα το οφελος της ελλαδας. Δημιουργουν ενα αληθοφανες σεναριο μας το διαφημιζουν σαν σωτηριο για την χωρα, δημιουργουν τις εντυπωσεις και μετα αρχιζουν τα εργα για τις υποδομες. Στις υποδομες επανω αρχιζει και το μεγαλο παρτυ. Χρηματα φευγουν αριστερα δεξια και ψαχνουμε να βρουμε μετα ποιος τα εφαγε και ανεβασε το κοστος που πρεπει να πληρωσουν οι φορολογουμενοι. Ο καπιταλισμος φιλε μου εχει πολλες μορφες. Υπαρχει ο ελεγχομενος καπιταλισμος οπου το κρατος λειτουργει σωστα ελεγχει και περιοριζει τα ληστρικα φαινομενα (επιτροπες ανταγωνισμου κτλ). Υπαρχει και ο φεουδαρχικος καπιταλισμος οπου το κρατος (κυβερνηση) περνει εντολες απο τους φαιουδαρχες για το τι πρεπει να εισπραξουνε και αυτοι εχοντε νομοθετουν και σε υποχρεωνουν να αποδωσεις στους φαιουδαρχες αυτα που θεωρουν οτι τους ανοικουν. Εμεις ανοικουμε στην δευτερη μορφη καπιταλισμου, κοινως ειμαστε αποικια γιατι τα συμφεροντα των ελληνων δεν τα κοιταξε κανενας. Αλλα καλα να παθουμε γιατι ειμαστε λαος που ο καθενας κοιταζει πως θα σωσει το τομαρι του. Περνουμε μια εξαγγελια την κανουμε σημαια και επιτεθομαστε στους αλλους. Δεν κοιταμε την εξαγγελια εαν ειναι εμπεριστατομενη εαν εχει καποια βαση και εαν εφαρμοζεται. Μας αρκει να πει ο δικος μας κατι και γινετε αμεσως επιχειρημα, το ανειγγηλε ο προεδρος αρα ειναι σωστο και θα γινει. Αν ο μεγαλος ειπε μονο μια μακακια για να μας κλεισει τα ματια και απο εκει και περα κανει οτι θελει δεν το ψαχνουμε. Το ψαχνουμε μονο οταν μας ερθει ο λογαριασμος και λεμε... Μα εμεις ποτε καναμε αυτα τα εξοδα;
Δημοκρατια εχουμε και γι αυτο μπορουμε και οι δυο και να ανταλασουμε αποψεις μεσω του φορουμ εδω. Εγω σου ζητησα απο την αρχη να ενημερωνεσε λιγο καλυτερα για το τι συμβαινει γυρω σου πριν συμβουλεψεις καποιον. Οταν εισαι σε καποια πολη που δεν την ξερεις καλα και σε ρωτησει καποιος πως θα παει στο νοσοκομειο που το ειχες δει καποτε θα του δωσεις οδηγειες;
Εαν μου αρεσε η αποψη σου θα την ιυοθετουσα αλλα ειναι προχειρη και ελειπης οποτε τι να μου αρεσει; Αυτο που κανεις εντασετε στο πλαισιο του φθηνου, χαλαρου κουτσομπολιου. Δημιουργει μονο εντυπωσεις και δυστυχως καποιοι το παιρνουν σαν κανονα, αυτους πρσπαθω να προφυλαξω.
Πιστεβω να ξεκαθαρισες την διαφορα και την ομοιοτητα ακτοπλοϊκου, κρουαζιεροπλοϊου, ποσταλι.
Δηλαδη εως ποτε θα πρεπει να μας δινουνε γυαλινες χαντρες για να τους δινουμε το χρυσαφι μας και τυποι σαν εσενα θα επιδεικνιουν τις καινουριες τους χαντρες, στους αλλους που δεν εχουνε παρει ακομη;
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

Στορμυ επειδη θα μας τρελανεις και στο τελος εγω ημουνα στην ποσταλια και οχι εσυ γι'αυτο και γνωριζω καλυτερα τα πραγματα απο εσενα... Διαβασε λοιπον ΚΑΛΑ τι ΕΓΡΑΦΕ το αρθρο

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Ευρωπαϊκά κρουαζιερόπλοια Για το θέμα των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτικών ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας έχει προτείνει να νομοθετηθεί η υποχρεωτική παρουσία τουλάχιστον 25 Ελλήνων ναυτικών στα κρουαζιερόπλοια με τρίτες σημαίες που θα δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, έτσι ώστε να μην χαθούν θέσεις εργασίας, αφού το καθεστώς των τρίτων σημαιών δεν υποχρεώνει τα πλοία να έχουν Ελληνες ναυτικούς.Από την άλλη πλευρά όμως ανοίγει και θέμα για τα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια και τα ευρωπαϊκά. Όπως τονίζει η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας «Όλα τα επιβατηγά ελληνικά πλοία (κρουαζιερόπλοια, διεθνών πλόων και ακτοπλοϊκά) να έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις με αυτά των κοινοτικών και μη συναδέλφων τους πλοιοκτητών σε θέματα επάνδρωσης και επιδότησης εργοδοτικών εισφορών».

Αντιδρά η ΠΝΟ

Η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, όμως αποτελεί αιτία για αγώνες για την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία. Η ΠΝΟ πιστεύει ότι μια τέτοια απόφαση θα σημαίνει αθρόα απώλεια των θέσεων εργασίας, ιδιαίτερα σε ό, τι αφορά το Προσωπικό Γενικών Υπηρεσιών και Τροφοδοσίας που ως γνωστόν επιτελεί, πέραν των άλλων, σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια πλοίου και επιβατών, σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης και όχι μόνον.Παράλληλα τονίζει ότι η τυχόν απελευθέρωση του καμποτάζ στην κρουαζιερόπλοιο ναυτιλία θα επιφέρει καίριο πλήγμα στους όρους ανταγωνισμού των υπό ελληνική σημαία πλοίων με κίνδυνο φυγής τους από την εθνική σημαία και απώλειας εκατοντάδων θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτεργατών.Σύμφωνα με την ΠΝΟ αποτελεί μύθο και μόνο «αυτό που έντεχνα και επίμονα καλλιεργείται τον τελευταίο καιρό από διάφορα κέντρα που αγνοούν την πραγματικότητα και υπερτονίζουν άκριτα ότι θα εισρεύσει τάχα ναυτιλιακό συνάλλαγμα από την απελευθέρωση του καμποτάζ.Η ωμή πραγματικότητα, όμως, είναι ότι οι επιβάτες των κρουαζιεροπλοίων με σημαίες ευκαιρίας διακινούνται με οργανωμένα πακέτα εκδρομών από το εξωτερικό και δεν παρέχεται η δυνατότητα ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας με την αγορά αγαθών και υπηρεσιών».

Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από greko_27 »

Εαν εσυ βλεπεις οτι θυγονται τα συμφεροντα των ελληνων ναυτικων στα ποσταλια - ακτοπλοια εεε τοτε υπαρχει προβλημα. Ουσιαστικα το ολο ζητημα αφορα τις εταιρειες που εχουν κρουαζιεροπλοια και οχι αυτες που ασχολουνται με την ελληνικη ακτοπλοια... Δηλαδη θα συναντησουν προβλημα αυτοι που δουλευουν στην bluestar, στα superfast, στις μινοικες και αλλου; Οχι βεβαια... Τα προβληματα των ελληνικης ακτοπλοιας ειναι αλλα και πολλα μαλιστα. Το οτι θα χαθουν καποιες θεσεις εργασιας στα ελληνικα κρουαζιεροπλοια ηταν και ειναι γνωστο... Αυτο που με απλα λογια ειπα και δεν εχεις καταλαβει οτι ουσιαστικα η ελληνικη κρουαζιερα ηταν νεκρη και δεν απασχολουσε μεγαλο αριθμο ναυτεργατων-ναυτικων... Ασε λοιπον το κυρηγμα και τη καταστροφολογια και κοιτα μπροστα σου... Εσυ μιλας οτι δε θα παρουν συνταξη οι ναυτικοι απο το νατ, εσυ μιλας οτι οι θεσεις εργασιας μειωνονται εις βαρος των ελληνων (ενω δε σε προβληματιζει οτι οι ιδιοι οι αποφοιτοι απο τις αεν ειναι αυτοι που επιλεγουν να μην συνεχισουν στα καραβια και λογικα δεν υπαρχει επαρκες πρωσωπικο για να καλυψει τις μεγαλες αναγκες των ελληνικων πλοιων), εσυ εισαι που κατηγορεις το επαγγελμα σου... Το μελλον στην ελληνικη ναυτιλια δε μπορει να το προσχεδιασει κανεισ... Τη δεκατια του 90 που ηπηρχε μεγαλη κριση στον τομεα μας (εγω δεν την προλαβα) και η ευρεση εργασιας ηταν αρκετα δυσκολη... Κανεις ουσιαστικα δεν περιμενε να γινει το ακριβως αντιθετο απο το 2000 και μετα και να γινουμε περιζητητοι... Δε μπορει να ξερει κανεις εαν προκυψει ξανα κριση στο εγγυς μελλον... Οσο η κινα ειναι η μεγαλυτερη κινητηρια δυναμη στην παγκοσμια αγορα και το πλοιο παραμενει ενας φτηνο μεσο μεταφορας προιοντων... Παρε λοιπον το ναυτικο σου φυλλαδιο και πηγαινε να δοκιμασεις την τυχη σου στην Ελλάδα και στα ποσταλια και ελα μετα να μου πεις ποιες εταιρειες ειναι αυτες που εχουν απληρωτο το προσωπικογια κανα τριμηνο, ποιες απο αυτες τα πλοια τους δεν ειναι αξιοπλοα και παρ' ολα αυτα περνουν τα καταλληλα πιστοποιητικα και ποιες λειτουργουν αψογα. Σωστη ερευνα αγορας πρεπει να κανεις... Για να μη πεσεις σε τυπους οπως ο αγουδημος, η σαος και αλλου

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Σάβ Απρ 24, 2010 6:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Nightmare
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Απρ 24, 2010 6:56 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από Nightmare »

tourlidas έγραψε:Διαβασα το αρθρο σχετικα με την απελευθερωση του καμποταζ... Ειδα και τα ψεματα περι διασφαλισης των εργασιακων θεσεων... Το μονο που εχω να πω, ειναι πως για ακομα μια φορα αποδεικνυεται πως αυτος ο γα@!#$νος που εβγαλαν οι Ελληνες για Αρχηγο τους, εχει ως σκοπο του, να μας κανει ολους ανεργους και ειλωτες των 800 ευρω... Ο τραγικος αυτος γλυφτης στο τελος θα πουλησει και ολοκληρη την χωρα. Να μου πεις εχει επιλογη και αυτος; Ακομα ενα πιονι... ΕικόναΕικόναΕικόνα
Τι να πω; Οσο ζω ελπιζω... Ελπιζω μια μερα να την κανω απο την τραγικη αυτη καταντια που εφεραν την Ελλαδα μας.


το προβλημα στην Ελλάδα ειναι χρονια τώρα... Γι'αυτο μην κατηγορεις χωρις να ξερεις... Εχουμε μαθει σαν χωρα συνεχως να δανειζομαστε... Και οταν τα έξοδα είναι περισσοτερα απο τα έσοδα καθε χρόνο πως θα πληρώνουμε τα δανεια που περνουμε; Η Ελλαδα εχει μαθει να δανειζετε συνεχεια, τωρα τα πληρωνει αυτα της τα λαθη... Σαφως και φταινε οι πολιτικοι αρχηγοι αλλα μην κατηγορεις την εκαστοτε κυβερνηση γιατι πολλοι φταινε οχι μονο αυτη και σιγουρα οχι ο ''αρχηγος'' που ειναι τωρα γιατι ειναι στην πρωτη του τετραετια... Πως λοιπον θα βγουμε απο την κριση; Πως θα πληρωσουμε τα δανεια; Τα λεφτα δεν θα κατεβουν απο τον ουρανο... Εμεις θα τα πληρωσουμε... Σαφως και δεν ειναι δικαιο να πληρωνουμε λαθη πολιτικών αρχηγων αλλα δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως... Μην κατηγορεις λοιπον τον εκαστοτε αρχηγο... Και εχουμε ξεφυγει κατα πολυ απο το θεμα...
Nightmare
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ Απρ 24, 2010 6:56 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από Nightmare »

tourlidas έγραψε:
Nightmare έγραψε:
tourlidas έγραψε:Διαβασα το αρθρο σχετικα με την απελευθερωση του καμποταζ... Ειδα και τα ψεματα περι διασφαλισης των εργασιακων θεσεων... Το μονο που εχω να πω, ειναι πως για ακομα μια φορα αποδεικνυεται πως αυτος ο γα@!#$νος που εβγαλαν οι Ελληνες για Αρχηγο τους, εχει ως σκοπο του, να μας κανει ολους ανεργους και ειλωτες των 800 ευρω... Ο τραγικος αυτος γλυφτης στο τελος θα πουλησει και ολοκληρη την χωρα. Να μου πεις εχει επιλογη και αυτος; Ακομα ενα πιονι... ΕικόναΕικόναΕικόνα
Τι να πω; Οσο ζω ελπιζω... Ελπιζω μια μερα να την κανω απο την τραγικη αυτη καταντια που εφεραν την Ελλαδα μας.


το προβλημα στην Ελλάδα ειναι χρονια τώρα... Γι'αυτο μην κατηγορεις χωρις να ξερεις... Εχουμε μαθει σαν χωρα συνεχως να δανειζομαστε... Και οταν τα έξοδα είναι περισσοτερα απο τα έσοδα καθε χρόνο πως θα πληρώνουμε τα δανεια που περνουμε; Η Ελλαδα εχει μαθει να δανειζετε συνεχεια, τωρα τα πληρωνει αυτα της τα λαθη... Σαφως και φταινε οι πολιτικοι αρχηγοι αλλα μην κατηγορεις την εκαστοτε κυβερνηση γιατι πολλοι φταινε οχι μονο αυτη και σιγουρα οχι ο ''αρχηγος'' που ειναι τωρα γιατι ειναι στην πρωτη του τετραετια... Πως λοιπον θα βγουμε απο την κριση; Πως θα πληρωσουμε τα δανεια; Τα λεφτα δεν θα κατεβουν απο τον ουρανο... Εμεις θα τα πληρωσουμε... Σαφως και δεν ειναι δικαιο να πληρωνουμε λαθη πολιτικών αρχηγων αλλα δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως... Μην κατηγορεις λοιπον τον εκαστοτε αρχηγο... Και εχουμε ξεφυγει κατα πολυ απο το θεμα...

Λοιπον για να τελειωνουμε με το θεμα αυτο. Δεν κατηγορησα την τωρινη κυβερνηση. Και να ξερεις πως σε ολες τις "ομαδες" ο αρχηγος ευθυνεται για τις πραξεις ΟΛΩΝ. Απο τον τελευταιο μεχρι και τον εαυτο του. Η λεξη "αρχηγος" δεν εχει μονο πλεονεκτηματα αλλα και ευθυνες (και πολλες μαλιστα). Αρα δεν υπαρχει το επιχειρημα "δεν φταιω εγω. Δεν ηξερα. Οι υπολοιποι τα κανανε". Εκτος αυτου, δεν κατηγορω καμια κυβερνηση, γιατι ειναι ολοι ενα. Οπως θα εχεις παρατηρησει, στην πολιτικη, ολα τα χρονια παιζουν μονο 2 κομματα και 3-4 ονοματα. Τα εχουν κανει ολοι τους πλακακια μεταξυ τους και κανουν πως "τρωγονται" για τα ματια, απλως. Το "θα σας εσωζα, αλλα οι προηγουμενοι τα εχουν κανει σκατα και εγω δεν ηξερα τιποτα", δεν υπαρχει φιλε μου. Αρα μη μου λες πως κατηγορω χωρις να ξερω, γιατι πολυ απλα εχω ματια και βλεπω. Πολυ καλυτερα μαλιστα απο τον κολλημενο ο οποιος ψηφιζει το ιδιο κομμα επι χρονια χωρις να ειναι ευχαριστημενος μαζι του. Μονο οταν βλεπουν την καμερα τα θυμουνται τα ασχημα και τις αδικιες, οταν βλεπουν την καλπη θυμουνται τα ρουσφετια.


ολοι ειναι ιδιοι συμφωνω... Αλλα ετσι οπως το ειπες:''Το μονο που εχω να πω, ειναι πως για ακομα μια φορα αποδεικνυεται πως αυτος ο γα@!#$νος που εβγαλαν οι Ελληνες για Αρχηγο τους, εχει ως σκοπο του, να μας κανει ολους ανεργους και ειλωτες των 800 ευρω.'' κατηγορεις αμεσα τοην εκαστοτε κυβερνηση... Αλλα ολοι φταινε...
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 10406
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Πλήρης άρση του καμποτάζ

Δημοσίευση από yandr »

Την πλήρη άρση του καμποτάζ προκειμένου να ξεπεραστεί κάθε εμπόδιο στην ανάπτυξη του κλάδου της ελληνικής κρουαζιέρας, ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ. Χρυσοχοΐδης στην πρώτη γενική συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στην Αθήνα, στο πλαίσιο της 43ης έκθεσης Xenia, με τη συμμετοχή 1.300 ξενοδόχων.

Ο υπουργός ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ότι εντός της εβδομάδας κατατίθεται στη Βουλή το νομοσχέδιο για τον θαλάσσιο τουρισμό, το οποίο θα προβλέπει και την πλήρη άρση του καμποτάζ, ενώ πρόσθεσε ότι έχουν ήδη εξασφαλιστεί 500 εκατ. ευρώ για τη διευκόλυνση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (στη χρηματοδότηση θα ενταχθούν και τουριστικές επιχειρήσεις) καθώς και ότι θα υπάρξει μείωση κατά 20% του μισθώματος σε 204 ξενοδοχεία που ανήκουν σε ΝΠΔΔ.

Το νομοσχέδιο θα προβλέπει μεταξύ άλλων την κατάργηση των συμβάσεων που είναι υποχρεωμένες σήμερα να υπογράφουν οι εταιρείες και περιλαμβάνουν όρους για τη σύνθεση των πληρωμάτων στα κρουαζιερόπλοια, οι οποίες θεωρείται ότι αποτελούν φραγμό για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

πηγή
Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες