Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση
Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Φίλε μου είναι τραγικοί απλά ! Εγώ είχα γράψει πριν δύο περίπου εβδομάδες ότι είναι να βγει εντός εκείνης της εβδομάδας και η πληροφορία ήταν από τον υπουργό απο έμπιστο άτομο από εκεί να καταλάβεις πόσο σόου κάνουν είναι απλά ακατάλληλοι ανίδεοι , βγαίνουν και λένε ότι έχουν 18.800 πυροσβέστες βγάλε 600 ΠΕΘ βγάλε τα κενά των εποχικών που συνέχεια φεύγουν βγάλε συνταξιοδότησεις ούτε 17,5 δεν θα είναι στο τέλος και πανηγυρίζουν ωραίοι !
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Πω πω πω κάτι ειδήμονες που θα μπουν στη Πυροσβεστική...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες
