Θα σ πάρουν τηλέφωνο από το υπουργείο για ενημέρωση
Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Φήμες λένε ότι τη Δευτέρα θα βγει στη τηλεόραση η υπουργαρα της χρονιάς που πετάει χαρταετό να πει ότι η προκήρυξη θα βγει τρίτη ίσως και τέταρτη χαχα , τι παπά πουλάνε ρε αυτοί
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
νταξει φίλε άμα δεν βγει και μέχρι την Δευτέρα είναι τραγικοί οι άνθρωποι αν και νομίζω πως θα βγεί διότι δεν είναι και απλό να βγει ο υπουργός σε κανάλι και να ανακοινώνει κάτι με ημερομηνίες
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες
