Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

από μόρια τι βλέπετε να γίνεται κάντε καμία πρόβλεψη;
Unimog

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Unimog »

+-2000 αιτήσεις, μόρια γύρω στα 8-10, θα κοπούν αρκετά άτομα και θα φτάσει ο πίνακας στον 1500 η μπορεί και παραπάνω
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Με 17 μόρια πως είμαι;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:52 pm Με 17 μόρια πως είμαι;

 
ρε φιλαράκι τι ρωτάς τώρα αλήθεια μπες και δες όλες της προηγούμενης προκήρυξης της πυροσβεστικής και άμα δεις κάποια με πάνω από 17 μόρια βάση έλα πες μας 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:52 pm Με 17 μόρια πως είμαι;

 
Έτοιμος για τσόντα.
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 

 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 


 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 

 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
 



 
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 


 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 

 
Μπορεί να κάνω λάθος. Ετσι νομίζω πως πάει όμως 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:52 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 am
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 am
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσω
 



 
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονται 


 
Μπορεί να κάνω λάθος. Ετσι νομίζω πως πάει όμως 
 

 
Είναι ανάλογα πότε θα πληρώσει τα ένσημα ο εργοδότης, εμένα για παράδειγμα τώρα που μπήκα από τον εφκα φαίνονται. Επίσης για τον Ιούνιο επειδή το ρώτησα ίσως υπάρχει τρόπος με βεβαίωση από τον εργοδότη ή χαρτί από τον εφκα. Δε ξέρω εάν ισχύει αλλά είναι αμαρτία να χάσουμε τα μόρια ενώ τα έχουμε χωρίς να το ψάξουμε. 
 
Nikolisss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Nikolisss »

Καλησπέρα στην πρώτη προκηρύξει ποσα μόρια είχαν περίπου επειδή κάποιοι λένε είχαν πάνω από 50 μόρια από τα ένσημα 
 
Lqkisss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Lqkisss »

Ξέρουμε αν βγει για Αθήνα πάλι; 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

θα είναι πολλά άτομα με ένσημα πιστεύετε;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Καλά άμα είναι τόσα πολλά τα μόρια ,άστα να πάνε...
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

θα βγει σήμερα η προκήρυξη;
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες