Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
από μόρια τι βλέπετε να γίνεται κάντε καμία πρόβλεψη;
-
Unimog
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
+-2000 αιτήσεις, μόρια γύρω στα 8-10, θα κοπούν αρκετά άτομα και θα φτάσει ο πίνακας στον 1500 η μπορεί και παραπάνω
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Τα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσωΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Κανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονταιΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 amΤα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσωΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Μπορεί να κάνω λάθος. Ετσι νομίζω πως πάει όμωςΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:41 amΚανείς λάθος φίλε, του Μαΐου τα ένσημα φαίνονταιΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 7:52 amΤα ένσημα φαίνονται μετά από 2 μήνες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δηλαδή εσυ για να μετρήσουν του Ιουνίου τα ένσημα πρέπει να βγει η προκήρυξη Σεπτεμβρη. Τώρα που θα βγει χάνεις Ιουνίου και Μαΐου και προσμετρώνται από αυτούς τους μήνες και πίσωΕπισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 12:19 am Καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους, τα 3 μόρια από τα ένσημα του Ιουνίου τα έχουμε όλοι όσοι δουλεύουμε,εάν η προκυρηξη βγει αύριο δε θα έχουν προλάβει να φανούν στην βεβαίωση ενσήμων μέχρι την λήξη των αιτήσεων.Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να τα αποδείξουμε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Είναι ανάλογα πότε θα πληρώσει τα ένσημα ο εργοδότης, εμένα για παράδειγμα τώρα που μπήκα από τον εφκα φαίνονται. Επίσης για τον Ιούνιο επειδή το ρώτησα ίσως υπάρχει τρόπος με βεβαίωση από τον εργοδότη ή χαρτί από τον εφκα. Δε ξέρω εάν ισχύει αλλά είναι αμαρτία να χάσουμε τα μόρια ενώ τα έχουμε χωρίς να το ψάξουμε.
-
Nikolisss
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Καλησπέρα στην πρώτη προκηρύξει ποσα μόρια είχαν περίπου επειδή κάποιοι λένε είχαν πάνω από 50 μόρια από τα ένσημα
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
θα είναι πολλά άτομα με ένσημα πιστεύετε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Καλά άμα είναι τόσα πολλά τα μόρια ,άστα να πάνε...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες
