Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Το πιο σωστό κ δίκαιο θα ήταν να ρωτήσουν εμάς στο φόρουμ πότε μας βολεύει να βγει προκήρυξη μπας και προσληφθουμε στην Πυροσβεστική, επίσης τί όριο ηλικίας θα έπρεπε να υπάρχει και τα γενικά κριτήρια 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 9:28 pm Το πιο σωστό κ δίκαιο θα ήταν να ρωτήσουν εμάς στο φόρουμ πότε μας βολεύει να βγει προκήρυξη μπας και προσληφθουμε στην Πυροσβεστική, επίσης τί όριο ηλικίας θα έπρεπε να υπάρχει και τα γενικά κριτήρια 

 
εσύ το βρίσκεις λογικό αυτό που γίνεται να βγαίνει ο υπουργός και ο αρχηγός και να τάζουν εδώ και 4 μήνες για μια προκήρυξη 600 πεθ και να μην έχει βγεί ακόμα αλλά εν μέρει έχεις και ένα δίκαιο γιατί καθόμαστε τόσο καιρο και εμείς και ασχολούμαστε πότε θα βγει 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

https://www.facebook.com/share/1Zo8yq2AT3/

Παιδιά επίσημη ανακοίνωση του Σωματείου του Μπαρδάκη για την προκήρυξη την Παρασκευή βγαίνει. Οχι μωρε δεν ξερει ο Μπαρδάκης παπατζες λεει επισημα. 😏🤫🤫
 
Thessss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Thessss »

Αδερφέ έχει δύο μήνες που λέει θα βγει κάποια στιγμή θα έβγαινε και θα έπεφτε μέσα θέλει και μυαλό 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 10:58 pm https://www.facebook.com/share/1Zo8yq2AT3/

Παιδιά επίσημη ανακοίνωση του Σωματείου του Μπαρδάκη για την προκήρυξη την Παρασκευή βγαίνει. Οχι μωρε δεν ξερει ο Μπαρδάκης παπατζες λεει επισημα. 😏🤫🤫
 

 
άντε να μάγκες να βγει να ξεκινούν οι διαδικασίες γιατί πραγματικά κούρασε αυτή η αναβολή σε αναβολή και εινυκαι η πρώτη φορά και συμβαίνει κάτι τέτοιο στην Πυροσβεστική συνήθως όταν λέγαν κάτι γινόταν σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε και καθυστέρησε τόσο πολύ πιθανόν να επηρεάστηκε από την αλλαγή υπουργού 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Το ανακοίνωσαν στη σελίδα των εποχιακών ότι θα βγει Παρασκευή με όριο ηλικίας τα 30
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 11:03 pm Αδερφέ έχει δύο μήνες που λέει θα βγει κάποια στιγμή θα έβγαινε και θα έπεφτε μέσα θέλει και μυαλό 

 
Χαχαχα πόσο σωστός αυτό ακριβώς 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 11:03 pm Αδερφέ έχει δύο μήνες που λέει θα βγει κάποια στιγμή θα έβγαινε και θα έπεφτε μέσα θέλει και μυαλό 

 
Οχι δεν εχει δύο μήνες που λέει οτι θα βγει βλακακο. Εχει 2 μηνες που δίνει συγκεκριμένες πληροφορίες και γραφει στις δημόσιες αναρτησεις πως ειναι στο ΣΤΕ , αναφέρει πότε πηρε υπογραφη απο Υπουργείο και τωρα αναφέρει συγκεκριμένα πότε βγαίνει. Δηλαδή πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Αν εσυ εισαι λιιιιιγο χαζουλάκος και δεν καταλαβαίνεις τις διαφορές και λες απλά " δύο μηνες το λέει κάποια στιγμή θα έβγαινε" τοτε εισαι ακατάλληλος. Επίσης δεν είπε κάποια στιγμή θα βγει ΕΙΠΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Μαζι του γιατί όσοι μιλάμε στα τηλέφωνα ξερουμε πως ειναι ο μονος αξιόπιστος. Και μη πεις τις πιπες σου ειναι ολα αναρτημένα στις σελίδες δημοσια θα ξεφτιλιστεις.
Epoxikos19

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Epoxikos19 »

Ρε σκουπιδι διαχειριστη γιατί σβήνεις τα σχόλια που διαφωνούν με τα γραφόμενα ρε μνπν;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 11:03 pm Αδερφέ έχει δύο μήνες που λέει θα βγει κάποια στιγμή θα έβγαινε και θα έπεφτε μέσα θέλει και μυαλό 

 
Σκαμπάζεις πολύ εσυ απο διαδικασία προκηρύξεων, είσαι σπίρτο, φαινεται 🤡
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

https://www.facebook.com/share/p/1Cr8gZYTNt/

Καλημερα παιδια το σωματείο του Μπαρδάκη ανακοίνωσε την προκήρυξη για αύριο ή την Δευτέρα
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

https://www.facebook.com/share/v/1cEixYzkqQ/

Παιδιά ο Υπουργός το επιβεβαιωσε . Οι Εποχικοί ειναι στα κάγκελα ανακοινώνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επειδή θα βγει προκήρυξη θα βγουν στους δρόμους?!

Γιατί?! επειδή πρέπει όλοι όλων να γίνουν μόνιμοι?!
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Παιδιά,σας παρακαλώ κρατήστε το επίπεδο.Ειμαστε εδώ ,όλοι για έναν σκοπό...
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Πιστεύετε ότι θα βγει μια προκήρυξη όπως την είδε,για  τους 1200 ΠΕΘ; Θα κλειδώσουν δηλαδή οι πίνακες;
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες