Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Το πιο σωστό κ δίκαιο θα ήταν να ρωτήσουν εμάς στο φόρουμ πότε μας βολεύει να βγει προκήρυξη μπας και προσληφθουμε στην Πυροσβεστική, επίσης τί όριο ηλικίας θα έπρεπε να υπάρχει και τα γενικά κριτήρια
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
εσύ το βρίσκεις λογικό αυτό που γίνεται να βγαίνει ο υπουργός και ο αρχηγός και να τάζουν εδώ και 4 μήνες για μια προκήρυξη 600 πεθ και να μην έχει βγεί ακόμα αλλά εν μέρει έχεις και ένα δίκαιο γιατί καθόμαστε τόσο καιρο και εμείς και ασχολούμαστε πότε θα βγει
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
https://www.facebook.com/share/1Zo8yq2AT3/
Παιδιά επίσημη ανακοίνωση του Σωματείου του Μπαρδάκη για την προκήρυξη την Παρασκευή βγαίνει. Οχι μωρε δεν ξερει ο Μπαρδάκης παπατζες λεει επισημα.


Παιδιά επίσημη ανακοίνωση του Σωματείου του Μπαρδάκη για την προκήρυξη την Παρασκευή βγαίνει. Οχι μωρε δεν ξερει ο Μπαρδάκης παπατζες λεει επισημα.
-
Thessss
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Αδερφέ έχει δύο μήνες που λέει θα βγει κάποια στιγμή θα έβγαινε και θα έπεφτε μέσα θέλει και μυαλό
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
άντε να μάγκες να βγει να ξεκινούν οι διαδικασίες γιατί πραγματικά κούρασε αυτή η αναβολή σε αναβολή και εινυκαι η πρώτη φορά και συμβαίνει κάτι τέτοιο στην Πυροσβεστική συνήθως όταν λέγαν κάτι γινόταν σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε και καθυστέρησε τόσο πολύ πιθανόν να επηρεάστηκε από την αλλαγή υπουργούΕπισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 10:58 pm https://www.facebook.com/share/1Zo8yq2AT3/
Παιδιά επίσημη ανακοίνωση του Σωματείου του Μπαρδάκη για την προκήρυξη την Παρασκευή βγαίνει. Οχι μωρε δεν ξερει ο Μπαρδάκης παπατζες λεει επισημα.
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Το ανακοίνωσαν στη σελίδα των εποχιακών ότι θα βγει Παρασκευή με όριο ηλικίας τα 30
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Οχι δεν εχει δύο μήνες που λέει οτι θα βγει βλακακο. Εχει 2 μηνες που δίνει συγκεκριμένες πληροφορίες και γραφει στις δημόσιες αναρτησεις πως ειναι στο ΣΤΕ , αναφέρει πότε πηρε υπογραφη απο Υπουργείο και τωρα αναφέρει συγκεκριμένα πότε βγαίνει. Δηλαδή πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Αν εσυ εισαι λιιιιιγο χαζουλάκος και δεν καταλαβαίνεις τις διαφορές και λες απλά " δύο μηνες το λέει κάποια στιγμή θα έβγαινε" τοτε εισαι ακατάλληλος. Επίσης δεν είπε κάποια στιγμή θα βγει ΕΙΠΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Μαζι του γιατί όσοι μιλάμε στα τηλέφωνα ξερουμε πως ειναι ο μονος αξιόπιστος. Και μη πεις τις πιπες σου ειναι ολα αναρτημένα στις σελίδες δημοσια θα ξεφτιλιστεις.
-
Epoxikos19
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Ρε σκουπιδι διαχειριστη γιατί σβήνεις τα σχόλια που διαφωνούν με τα γραφόμενα ρε μνπν;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
https://www.facebook.com/share/p/1Cr8gZYTNt/
Καλημερα παιδια το σωματείο του Μπαρδάκη ανακοίνωσε την προκήρυξη για αύριο ή την Δευτέρα
Καλημερα παιδια το σωματείο του Μπαρδάκη ανακοίνωσε την προκήρυξη για αύριο ή την Δευτέρα
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
https://www.facebook.com/share/v/1cEixYzkqQ/
Παιδιά ο Υπουργός το επιβεβαιωσε . Οι Εποχικοί ειναι στα κάγκελα ανακοινώνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
Παιδιά ο Υπουργός το επιβεβαιωσε . Οι Εποχικοί ειναι στα κάγκελα ανακοινώνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Επειδή θα βγει προκήρυξη θα βγουν στους δρόμους?!
Γιατί?! επειδή πρέπει όλοι όλων να γίνουν μόνιμοι?!
Γιατί?! επειδή πρέπει όλοι όλων να γίνουν μόνιμοι?!
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Παιδιά,σας παρακαλώ κρατήστε το επίπεδο.Ειμαστε εδώ ,όλοι για έναν σκοπό...
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Πιστεύετε ότι θα βγει μια προκήρυξη όπως την είδε,για τους 1200 ΠΕΘ; Θα κλειδώσουν δηλαδή οι πίνακες;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

