Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Συζητήσεις για την Πυροσβεστική, τους Εθελοντές και Εποχικούς Πυροσβέστες, την ΕΜΑΚ, ΔΑΕΕ και τους μισθούς / μεταθέσεις
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Alexakoss έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 5:19 pm Παιδιά είμαι να μπω τώρα εποχικός στην δπυ Αθηνών αξιζει λέτε ; Οικονομικά και όλα βγαίνει ; 

 
Μπες με κλειστά μάτια
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 9:12 pm
Alexakoss έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 5:19 pm Παιδιά είμαι να μπω τώρα εποχικός στην δπυ Αθηνών αξιζει λέτε ; Οικονομικά και όλα βγαίνει ; 



 
Μπες με κλειστά μάτια


 
Πόσο χρονών είσαι;
 
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ρε με εκείνους τους γύφτους τι θα γίνει καθε μέρα θα ασχοληθεί κανενας
Alexakoss

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Alexakoss »

Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 
Alexakoss

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Alexakoss »

Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Alexakoss έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 6:00 pm Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες 
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι 

 
Και σε ιδιώτες εννοείται. Ότι γράφει η προκήρυξη. Πες στον βλακα που στο ειπε να παει να ενημερωθει
Alexakoss

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Alexakoss »

Παιδιά τι οπτική οξύτητα θέλει για εποχικός;
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Alexakoss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 10:34 pm Παιδιά τι οπτική οξύτητα θέλει για εποχικός;

 
10/10 και αν δεν εχει 10/10 στο αρχικό τοτε πρεπει οπωσδήποτε να εχει 10/10 στην απο κατω γραμμη που είναι η διόρθωση δηλαδή με γυαλια.
Alexakoss

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Alexakoss »

Καλα με 9/10 σε κόβουν ? Rafalle θα πετάξουμε ;
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο
Alwxakoss

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Alwxakoss »

Μου την ζήτησε ο πνευμονολόγος εμένα 
τοξικολογικές που έκανες;
Επισκέπτης

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

τοξικολογικες εκανα στο νοσοκομειο οσο για την θωρακος εμενα ο πνευμονολογος δεν την ζητησε 
Epoxmet

Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Δημοσίευση από Epoxmet »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 pm Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο

 
Η ακτινογραφία ειναι μόνο για τον πνευμονολογο για να δει και να υπογράψει,δεν στην ζητάνε οταν πας να παραδώσεις την καρτέλα στους γιατρούς της Π.Υ.
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης