Μπες με κλειστά μάτια
Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
-
Επισκέπτης
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Ρε με εκείνους τους γύφτους τι θα γίνει καθε μέρα θα ασχοληθεί κανενας
-
Alexakoss
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι
-
Alexakoss
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Παιδιά εμείς που μπαίνουμε τώρα και έχουμε να περάσουμε γιατρούς μπορούμε και σε ιδιώτες
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι
η προκυρηξη λέει πως ναι αλλά όταν πήγα να πάρω την καρτέλα ένας μου είπε όχι
-
Επισκέπτης
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Και σε ιδιώτες εννοείται. Ότι γράφει η προκήρυξη. Πες στον βλακα που στο ειπε να παει να ενημερωθει
-
Alexakoss
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Παιδιά τι οπτική οξύτητα θέλει για εποχικός;
-
Alexakoss
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Καλα με 9/10 σε κόβουν ? Rafalle θα πετάξουμε ;
-
Επισκέπτης
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο
-
Alwxakoss
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Μου την ζήτησε ο πνευμονολόγος εμένα
τοξικολογικές που έκανες;
τοξικολογικές που έκανες;
-
Επισκέπτης
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
τοξικολογικες εκανα στο νοσοκομειο οσο για την θωρακος εμενα ο πνευμονολογος δεν την ζητησε
-
Epoxmet
Re: Ομοσπονδία - Σωματεία Συμβασιούχων Πυροσβεστών
Η ακτινογραφία ειναι μόνο για τον πνευμονολογο για να δει και να υπογράψει,δεν στην ζητάνε οταν πας να παραδώσεις την καρτέλα στους γιατρούς της Π.Υ.Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 pm Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

