Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Periptosh

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Periptosh »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 16, 2026 6:30 pm ξερουμε εν τελη ποσοι κοπηκαν απο τουσ 140 που καλεσαν ?

 
Αυτό θα ήθελα κ γω να απαντήθει παρακαλώ 
Heisenberg23

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Heisenberg23 »

Περίπου 50 άτομα είτε δεν παρουσιάστηκαν είτε κόπηκαν σε κάποιο στάδιο της διαδικασίας. Η πρόσληψη των 66 στην παρούσα φάση θα προχωρήσει κανονικά. Εκτίμηση μου πως αν η τράπεζα ζητήσει επιπλέον προποσωπικο εντός διετίας, πέρα από τους ήδη επιλαχόντες που πέρασαν τα αθλήματα, ίσως κάνει προκαταρκτικές για να έχει μεγαλύτερο pool. 
πάντως στην παρούσα  φάση η διαδικασία συνεχίζεται κανονικά με όσους πέρασαν και τα αθλήματα.
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Όσοι πέρασαν τα αθλήματα είναι και επιλαχόντες , σημαίνει ότι θα προσληφθούν και αυτοί ;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Προφανώς και όχι απλά αν η τράπεζα έχει και ανάγκες στο μέλλον και χρειαστεί άτομα θα τραβήξει επιλαχόντες χωρίς να είναι κάτι σίγουρο το γράφει και στην προκήρυξη 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 17, 2026 5:22 pm Προφανώς και όχι απλά αν η τράπεζα έχει και ανάγκες στο μέλλον και χρειαστεί άτομα θα τραβήξει επιλαχόντες χωρίς να είναι κάτι σίγουρο το γράφει και στην προκήρυξη 

 
Αν ο διοικητής, δηλαδή ο Σουρνάρας το εγκρίνει, θα πάρεις ακόμα μερικούς. Του έχουν ζητήσει. Δηλαδή 20-25 άτομα ακόμα. Αυτά λογικά σχετικά σύντομα. Θα είναι σίγουρα από τους επιλαχόντες, εφόσον πάρει μέσα σε 18 μήνες. Που θα πάρει όπως έχω μάθει!
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αυτό που λες αν γίνει θα γίνει από το 2027 με τον καινούργιο προϋπολογισμό δεν μπορεί να γίνει τώρα 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Από τους επιτυχόντες στα μόρια υπήρχαν άτομα που κόπηκαν ;;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 17, 2026 8:55 pm Αυτό που λες αν γίνει θα γίνει από το 2027 με τον καινούργιο προϋπολογισμό δεν μπορεί να γίνει τώρα 


 
Δεν ξέρω ποιος σε πληροφορεί, αλλά σου λέει βλακείες. Αν τους πάρει το 2027, θα είναι επειδή τελευταία αποφάσισαν πως θέλουν στην τράπεζα με έχουν μαξ 2.000 υπαλλήλους γενικά, επομένως θα περιμένουν να φύγουν με σύνταξη τέλος του 2026. Όμως, σε κάποιες περιπτώσεις το ξεπερνούν το όριο όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη και για λίγο, πχ 50-60 άτομα. Άλλωστε δεν βγαίνει και ακριβώς!
Δεν έχει να κάνει με προϋπολογισμούς κλπ. Δεν είναι δημόσιο να περιμένει να πάρει κονδύλι από το ΥΠΟΙΚ. Θεσμικά, Όποτε θέλει προσλαμβάνει!
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 17, 2026 11:12 pm Από τους επιτυχόντες στα μόρια υπήρχαν άτομα που κόπηκαν ;;

 
Προφανώς!!!
Αλλιώς δεν χρειαζόταν να περάσουν γιατρούς και αθλητικές δοκιμασίες. Θα έπαιρναν του 69 και τέλος!
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αυτό μήπως έγινε γιατί σχεδόν όλοι ήμαστε ένστολοι και μπορεί κάποιος να είχε θέμα με την παραίτηση του όπως οι ΕΦ με τα 2 χρόνια κτλ ; 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Κάτι ακούστηκε ότι σχολή πάμε από Οκτώβρη οπότε μην βιαστείτε να βαρέσετε παραίτηση γιατί θα ψάχνετε κάνα δίμηνο δουλειά 😂. Πίνακες επίσης μάλλον από εβδομάδα. Τα λέμε Αμυγδαλέζα σειρούλες 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μέχρι την παρασκευή έλεγαν στα τηλεφωνα πίνακες και μετά ενημέρωση από αρμόδια ΑΤ. Τώρα πάμε από την επόμενη εβδομάδα ; Ίσως και Οκτώβριος ακούγεται το καλό σενάριο τελικά 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Για Οκτώβρη σχολή ;; Που ακούστηκε αυτό ;; 
Heisenberg23

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Heisenberg23 »

Ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Οπως έγραψε κάποιος παραπάνω σωστά και κάποιος τον μείωσε μετά… όντως η τράπεζα για να προσλάβει προσωπικό πρέπει να το προβλέψει στον προϋπολογισμό… Οπότε νεότερα για νέες προσλήψεις τέλη Νοέμβρη θα έχουμε. 

Αναφορικά με την εκπαίδευση, αυτή κατά 90% θα γίνει Σεπτέμβρη αλλά μόλις έχω νεότερα θα επανέλθω.

Οπως είπε το μόνο άτομο που έχει γνώση της διαδικασίας, δλδ η κυρία που μας μίλησε στα αθλήματα, αν έχουν ολοκληρωθεί οι παραιτήσεις όλων των ένστολων, σκοπός είναι να προσληφθούμε πριν τον 15αυγουστο, εν αναμονή μετά της εκπαίδευσης.

Οποιος δεν έχει έγκυρη ενημέρωση ας μη γράφει αερολογίες και προπάντων μη προσβάλετε συνυποψήφιους και ξεσηκώνετε τον κόσμο με ψέματα.

 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Καλά αυτοί πού ήταν ήδη στην αστυνομία είχαν τον μισθό τους 4-5 χρόνια να φανταστώ όσοι μπαίνουν τώρα είναι από την ΟΠΠΙ. Πως και αφήνουν το σώμα για να μπούνε σε κάτι που δεν είναι καν δημόσιο? Θέλω να πω έχω ακούσει ότι είναι ΦΟΎΛ τα χρήματα αλλά όπως και να έχει η αστυνομία δεν αξίζει περισσότερο από άποψη αδειών και εφάπαξ και πρόωρης συνταξιοδότησης? Εκτός και αν όσοι μπαίνουν δεν είναι από Αθήνα και θέλουν τα παραπάνω χρήματα για να επιβιώσουν ή τέλος πάντως πέρασαν στον τόπο καταγωγής τους ή τους έχει φάει το τμήμα και δεν έχουν βύσμα να φύγουν...
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες