Αυτό θα ήθελα κ γω να απαντήθει παρακαλώ
Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
-
Heisenberg23
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Περίπου 50 άτομα είτε δεν παρουσιάστηκαν είτε κόπηκαν σε κάποιο στάδιο της διαδικασίας. Η πρόσληψη των 66 στην παρούσα φάση θα προχωρήσει κανονικά. Εκτίμηση μου πως αν η τράπεζα ζητήσει επιπλέον προποσωπικο εντός διετίας, πέρα από τους ήδη επιλαχόντες που πέρασαν τα αθλήματα, ίσως κάνει προκαταρκτικές για να έχει μεγαλύτερο pool.
πάντως στην παρούσα φάση η διαδικασία συνεχίζεται κανονικά με όσους πέρασαν και τα αθλήματα.
πάντως στην παρούσα φάση η διαδικασία συνεχίζεται κανονικά με όσους πέρασαν και τα αθλήματα.
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Όσοι πέρασαν τα αθλήματα είναι και επιλαχόντες , σημαίνει ότι θα προσληφθούν και αυτοί ;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Προφανώς και όχι απλά αν η τράπεζα έχει και ανάγκες στο μέλλον και χρειαστεί άτομα θα τραβήξει επιλαχόντες χωρίς να είναι κάτι σίγουρο το γράφει και στην προκήρυξη
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Αν ο διοικητής, δηλαδή ο Σουρνάρας το εγκρίνει, θα πάρεις ακόμα μερικούς. Του έχουν ζητήσει. Δηλαδή 20-25 άτομα ακόμα. Αυτά λογικά σχετικά σύντομα. Θα είναι σίγουρα από τους επιλαχόντες, εφόσον πάρει μέσα σε 18 μήνες. Που θα πάρει όπως έχω μάθει!
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Αυτό που λες αν γίνει θα γίνει από το 2027 με τον καινούργιο προϋπολογισμό δεν μπορεί να γίνει τώρα
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Από τους επιτυχόντες στα μόρια υπήρχαν άτομα που κόπηκαν ;;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Δεν ξέρω ποιος σε πληροφορεί, αλλά σου λέει βλακείες. Αν τους πάρει το 2027, θα είναι επειδή τελευταία αποφάσισαν πως θέλουν στην τράπεζα με έχουν μαξ 2.000 υπαλλήλους γενικά, επομένως θα περιμένουν να φύγουν με σύνταξη τέλος του 2026. Όμως, σε κάποιες περιπτώσεις το ξεπερνούν το όριο όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη και για λίγο, πχ 50-60 άτομα. Άλλωστε δεν βγαίνει και ακριβώς!
Δεν έχει να κάνει με προϋπολογισμούς κλπ. Δεν είναι δημόσιο να περιμένει να πάρει κονδύλι από το ΥΠΟΙΚ. Θεσμικά, Όποτε θέλει προσλαμβάνει!
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Αυτό μήπως έγινε γιατί σχεδόν όλοι ήμαστε ένστολοι και μπορεί κάποιος να είχε θέμα με την παραίτηση του όπως οι ΕΦ με τα 2 χρόνια κτλ ;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Κάτι ακούστηκε ότι σχολή πάμε από Οκτώβρη οπότε μην βιαστείτε να βαρέσετε παραίτηση γιατί θα ψάχνετε κάνα δίμηνο δουλειά
. Πίνακες επίσης μάλλον από εβδομάδα. Τα λέμε Αμυγδαλέζα σειρούλες
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Μέχρι την παρασκευή έλεγαν στα τηλεφωνα πίνακες και μετά ενημέρωση από αρμόδια ΑΤ. Τώρα πάμε από την επόμενη εβδομάδα ; Ίσως και Οκτώβριος ακούγεται το καλό σενάριο τελικά
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Για Οκτώβρη σχολή ;; Που ακούστηκε αυτό ;;
-
Heisenberg23
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Οπως έγραψε κάποιος παραπάνω σωστά και κάποιος τον μείωσε μετά… όντως η τράπεζα για να προσλάβει προσωπικό πρέπει να το προβλέψει στον προϋπολογισμό… Οπότε νεότερα για νέες προσλήψεις τέλη Νοέμβρη θα έχουμε.
Αναφορικά με την εκπαίδευση, αυτή κατά 90% θα γίνει Σεπτέμβρη αλλά μόλις έχω νεότερα θα επανέλθω.
Οπως είπε το μόνο άτομο που έχει γνώση της διαδικασίας, δλδ η κυρία που μας μίλησε στα αθλήματα, αν έχουν ολοκληρωθεί οι παραιτήσεις όλων των ένστολων, σκοπός είναι να προσληφθούμε πριν τον 15αυγουστο, εν αναμονή μετά της εκπαίδευσης.
Οποιος δεν έχει έγκυρη ενημέρωση ας μη γράφει αερολογίες και προπάντων μη προσβάλετε συνυποψήφιους και ξεσηκώνετε τον κόσμο με ψέματα.
Αναφορικά με την εκπαίδευση, αυτή κατά 90% θα γίνει Σεπτέμβρη αλλά μόλις έχω νεότερα θα επανέλθω.
Οπως είπε το μόνο άτομο που έχει γνώση της διαδικασίας, δλδ η κυρία που μας μίλησε στα αθλήματα, αν έχουν ολοκληρωθεί οι παραιτήσεις όλων των ένστολων, σκοπός είναι να προσληφθούμε πριν τον 15αυγουστο, εν αναμονή μετά της εκπαίδευσης.
Οποιος δεν έχει έγκυρη ενημέρωση ας μη γράφει αερολογίες και προπάντων μη προσβάλετε συνυποψήφιους και ξεσηκώνετε τον κόσμο με ψέματα.
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Καλά αυτοί πού ήταν ήδη στην αστυνομία είχαν τον μισθό τους 4-5 χρόνια να φανταστώ όσοι μπαίνουν τώρα είναι από την ΟΠΠΙ. Πως και αφήνουν το σώμα για να μπούνε σε κάτι που δεν είναι καν δημόσιο? Θέλω να πω έχω ακούσει ότι είναι ΦΟΎΛ τα χρήματα αλλά όπως και να έχει η αστυνομία δεν αξίζει περισσότερο από άποψη αδειών και εφάπαξ και πρόωρης συνταξιοδότησης? Εκτός και αν όσοι μπαίνουν δεν είναι από Αθήνα και θέλουν τα παραπάνω χρήματα για να επιβιώσουν ή τέλος πάντως πέρασαν στον τόπο καταγωγής τους ή τους έχει φάει το τμήμα και δεν έχουν βύσμα να φύγουν...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

