Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Νάσο δεν συμμερίζομαι την άποψη σου.
Ακόμα και αν υπάρξει θερμό ή θερμότατα επεισόδιο, ολοκληρωτικός πόλεμος δεν θα γίνει.
Αλλά πέρα από αυτό, εφόσον υπάρχει όντως ανάγκη (που υπάρχει) για αντικατάσταση 10.000 οχηματων, τότε γιατί να μην γίνει μια παραγγελία με τοπική συμπαραγωγή με όσο το δυνατόν περισσότερη εγχώρια προστιθέμενη αξία, που να τρέχει για μια δεκαετία;
Φυσικά τα περί Εθνικού φορτηγού. Τυφεκίου,MRAP (!), κορβέτας ((!), φρεγάτας (!) τα ακούω ως γραφικότητες.
Ακόμα και αν υπάρξει θερμό ή θερμότατα επεισόδιο, ολοκληρωτικός πόλεμος δεν θα γίνει.
Αλλά πέρα από αυτό, εφόσον υπάρχει όντως ανάγκη (που υπάρχει) για αντικατάσταση 10.000 οχηματων, τότε γιατί να μην γίνει μια παραγγελία με τοπική συμπαραγωγή με όσο το δυνατόν περισσότερη εγχώρια προστιθέμενη αξία, που να τρέχει για μια δεκαετία;
Φυσικά τα περί Εθνικού φορτηγού. Τυφεκίου,MRAP (!), κορβέτας ((!), φρεγάτας (!) τα ακούω ως γραφικότητες.
-
- Α/ΓΕΑ
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 1690
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 11, 2011 3:04 am
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
yandr έγραψε:Νάσο δεν συμμερίζομαι την άποψη σου.
Ακόμα και αν υπάρξει θερμό ή θερμότατα επεισόδιο, ολοκληρωτικός πόλεμος δεν θα γίνει.
Αλλά πέρα από αυτό, εφόσον υπάρχει όντως ανάγκη (που υπάρχει) για αντικατάσταση 10.000 οχηματων, τότε γιατί να μην γίνει μια παραγγελία με τοπική συμπαραγωγή με όσο το δυνατόν περισσότερη εγχώρια προστιθέμενη αξία, που να τρέχει για μια δεκαετία;
Φυσικά τα περί Εθνικού φορτηγού. Τυφεκίου,MRAP (!), κορβέτας ((!), φρεγάτας (!) τα ακούω ως γραφικότητες.
Η προστιθέμενη αξία δημιουργείται αν τα 10.000 οχήματα κατασκευαστούν αν γίνουν οπως τα υποβρύχια δεν υφίσταται προστιθέμενη αξία

Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Τέλος εποχής για τα θρυλικά Mercedes του ΣτρατούΤου Χρήστου Μαζανίτη
Τα θρυλικά Mercedes του Ελληνικού Στρατού (ΕΣ) βαίνουν στο τελευταίο στάδιο της ζωής τους. Η απόφαση είναι ειλημμένη στην ηγεσία του ΓΕΣ και η επόμενη ημέρα από τη λήξη των έκτακτων μέτρων λόγω κορονοϊού θα σημάνει και την έναρξη των διαδικασιών εύρεσης του νέου οχήματος. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα τρέξουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε το συντομότερο δυνατό να φθάσουμε στη διαγωνιστική διαδικασία κατά την οποία θα γίνει και η τελική επιλογή του νέους οχήματος του Ελληνικού Στρατού.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν στο enikos.gr αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης, η διαδικασία θα τρέξει με την μορφή του ανταγωνιστικού διαλόγου ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο.
Οι απαιτήσεις που θέτει η ηγεσία του ΓΕΣ είναι να δοθεί η άδεια κατασκευής στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ, το οποίο βρίσκεται ήδη στο τελευταίο στάδιο της εκκαθάρισης και αναμένεται να βρεθεί ο επενδυτής που θα αναλάβει την αναβίωσή του. Στην ΕΛΒΟ κατασκευαζόταν ως στρατιωτική σειρά η Mercedes-Benz W462 στα μοντέλα 240GD/24 (1,25 τόνοι) και 290GD/28 (1,5 τόνοι). Παράχθηκαν πάνω από 10.000 μονάδες σε διάφορες παραλλαγές,5500 240GD και 4500 290GD καθώς και 250 δεξιοτίμονα οχήματα για την κυπριακή εθνοφρουρά.
Πλέον, τα οχήματα έχουν φτάσει στο τέλος του χρόνου ζωής τους ενώ δεν πληρούν κανένα από τα πρότυπα ασφαλείας και προστασίας του ΝΑΤΟ. Τα νέα οχήματα θα πρέπει απαραίτητα να φέρουν θωράκιση σε παράθυρα και παρμπρίζ καθώς και στην καμπίνα των επιβατών.
Βεβαίως και δεν θα πρέπει να περιμένουμε την άμεση αντικατάσταση όλων των οχημάτων, αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Ωστόσο, εάν όλα κυλήσουν βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχουν θέσει, από το 2022 θα αρχίσουν να αποσύρονται τα πρώτα παλαιότερα οχήματα, με την ολική αντικατάσταση του στόλου να έρχεται το 2030.
Enikos.gr
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Εντάξει όλα αυτά βέβαια είναι το πακέτο - πρίκα για τους υποψήφιους αγοραστές της ΕΛΒΟ. Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι τα Στάγιερ είναι σε χειρότερη κατάσταση;
Για να μην πω ότι ακουγεται εδώ και μήνες ότι θα παραλάβουμε τεράστιο αριθμό Μ1117, τα οποια μπορούν να απελευθερώσουν VBL και Humvee που με την σειρά τους μπορούν να αναλάβουν τους ρόλους των Mercedes.
Όλα αυτά με δεδομένο ότι δεν υπάρχει σάλιο βέβαια. Σε διαφορετική περίπτωση προφανώς και η αντικατάσταση τροχαίου υλικού είναι πολύ σημαντική και καλοδεχούμενη. Αλλά εδώ δεν έχουμε μαντίλι να κλαψουμε. Τα τζιπακια μας μάραναν;
Για να μην πω ότι ακουγεται εδώ και μήνες ότι θα παραλάβουμε τεράστιο αριθμό Μ1117, τα οποια μπορούν να απελευθερώσουν VBL και Humvee που με την σειρά τους μπορούν να αναλάβουν τους ρόλους των Mercedes.
Όλα αυτά με δεδομένο ότι δεν υπάρχει σάλιο βέβαια. Σε διαφορετική περίπτωση προφανώς και η αντικατάσταση τροχαίου υλικού είναι πολύ σημαντική και καλοδεχούμενη. Αλλά εδώ δεν έχουμε μαντίλι να κλαψουμε. Τα τζιπακια μας μάραναν;
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Να'χαμε να λέγαμε, να ασχοληθούν τίποτα "αμυντικοί αναλυτές" μετά από τόσα χρόνια πείνας.

Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Διαβάζω ότι ο αμερικανικός στρατός ξεκίνησε τις διαδικασίες αντικατάστασης των Humvees με 3,230 Joint Light Tactical Vehicles (JLTVs).
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το 2021 και ισως να τεθούν προς πώληση/παραχώρηση τα αποσυρόμενα Humvee . Στην περίπτωση αυτή ίσως να καταφέρουμε να απαλαγούμε από τα Mercedes με χαμηλό κόστος, αντί να προχωρήσουμε στην αντικατάστασή τους.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το 2021 και ισως να τεθούν προς πώληση/παραχώρηση τα αποσυρόμενα Humvee . Στην περίπτωση αυτή ίσως να καταφέρουμε να απαλαγούμε από τα Mercedes με χαμηλό κόστος, αντί να προχωρήσουμε στην αντικατάστασή τους.
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Μάλλον οι Ισραηλινοί δεν θα καταφέρουν να μας πουλήσουν τις δευτεράτζες θωρακισμένα που διαθέτουν, αφού αν το παρακάτω ισχύει προφανώς είναι πρόγραμμα για την ΕΛΒΟ.
Τα θρυλικά Στάγιερ αποστρατεύονται
Η απόφαση αντικατάστασης δύο ιστορικών οχημάτων των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, των φορτηγών Στάγιερ και των τζιπ της Mercedes-Benz GD, μέσα από διαγωνισμό που το πρώτο μέρος του εκτιμάται πως θα είναι προϋπολογισμού 550 εκατομμυρίων ευρώ, κινητοποιεί όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες με δραστηριότητα στην άμυνα αλλά και σειρά εταιρειών που ειδικεύονται στον εξοπλισμό τέτοιων οχημάτων.
Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν γίνει κάποιες ανεπίσημες παρουσιάσεις στην Αθήνα από ξένους ομίλους, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας εργάζονται πυρετωδώς επί των προδιαγραφών των οχημάτων και των άλλων παραμέτρων του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός θα είναι ασφαλώς μειοδοτικός, αλλά δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο αριθμός των οχημάτων και οι ακριβείς τύποι οχημάτων που θα ζητήσουν οι Ενοπλες Δυνάμεις.
Τα θρυλικά Στάγιερ αποστρατεύονται
Η απόφαση αντικατάστασης δύο ιστορικών οχημάτων των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, των φορτηγών Στάγιερ και των τζιπ της Mercedes-Benz GD, μέσα από διαγωνισμό που το πρώτο μέρος του εκτιμάται πως θα είναι προϋπολογισμού 550 εκατομμυρίων ευρώ, κινητοποιεί όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες με δραστηριότητα στην άμυνα αλλά και σειρά εταιρειών που ειδικεύονται στον εξοπλισμό τέτοιων οχημάτων.
Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν γίνει κάποιες ανεπίσημες παρουσιάσεις στην Αθήνα από ξένους ομίλους, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας εργάζονται πυρετωδώς επί των προδιαγραφών των οχημάτων και των άλλων παραμέτρων του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός θα είναι ασφαλώς μειοδοτικός, αλλά δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο αριθμός των οχημάτων και οι ακριβείς τύποι οχημάτων που θα ζητήσουν οι Ενοπλες Δυνάμεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Πέμ Ιαν 07, 2021 11:49 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Α/ΓΕΑ
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 1690
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 11, 2011 3:04 am
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Αντε Επιτέλους...
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Σήμερα υπογράφηκε η τελική μεταβίβαση της ΕΛΒΟ στους Ισραηλινούς και προέκυψε λαυράκι σύμφωνα με το δημοσίευμα του capital.gr
Το δεύτερο αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή 10.000 νέων στρατιωτικών οχημάτων 4x4 και 6x6 (θωρακισμένα και μη), βάρους 5 τόνων για τις ανάγκες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το πρόγραμμα αναμένεται να έχει συνολικό προϋπολογισμό 4-5 δις. Ευρώ, θα διαρκέσει 10 έτη και εκτιμάται πως θα ξεκινήσει εντός των επόμενων 5 ετών.
Προσωπικά δε γνωρίζω κανένα τέτοιο πρόγραμμα με προϋπολογισμό 4-5 δις!
Το δεύτερο αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή 10.000 νέων στρατιωτικών οχημάτων 4x4 και 6x6 (θωρακισμένα και μη), βάρους 5 τόνων για τις ανάγκες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Το πρόγραμμα αναμένεται να έχει συνολικό προϋπολογισμό 4-5 δις. Ευρώ, θα διαρκέσει 10 έτη και εκτιμάται πως θα ξεκινήσει εντός των επόμενων 5 ετών.
Προσωπικά δε γνωρίζω κανένα τέτοιο πρόγραμμα με προϋπολογισμό 4-5 δις!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Παρ Φεβ 12, 2021 1:46 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 12:50 pm
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Μακάρι να αντικαταστήσει τα Mersedes με τα Humvee.
- Togo
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2021 3:43 am
- Τοποθεσία: 2ο Γραφείο
Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Απο το Φεβρουάριο του 2021 η ΕΛΒΟ μεταβιβάστηκε κατά 79% στην ισραηλινή κοινοπραξία SK Group-Plasan και μάλιστα πλήρωσε 6 μήνες νωρίτερα την τελευταία δόση στο Ελληνικό Δημόσιο. Προφανώς οι Ισραηλινοί θέλουν να δώσουν μια "ευρωπαϊκή προέλευση" στα προϊόντα τους και να ξεκινήσει άμεσα ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων.
Είναι λογικό λοιπόν να αντικατασταθούν τα Mercedes-Benz 240 GD απο το StormRider της Plasan με θωράκιση επιπέδου STANAG 4569 Επίπεδο-3 και αντιναρκική προστασία. Μεταφέρει έως 10 στρατιώτες μαζί με τον οδηγό με πλήρη φόρτο μάχης! Είναι δυνατόν να εγκατασταθεί στην οροφή και RWS με πυροβόλο M2HB 12.7mm Το StormRider είναι μια ελαφρώς βαρύτερη έκδοση του γνωστού SandCat με μεγαλύτερη προστασία.
Τα Steyr πιθανότατα να αντικατασταθούν απο γαλλικά Hyrax της Arquus χωρίς να αποκλείεται φυσικά επιλογή της αμερικανικής Oshkosh. Η εταιρία Arquus (γνωστή παλαιότερα ως Renault Trucks Defense,Acmat και Panhard) είναι ο κατασκευαστής των γνωστών Panhard VBL αλλά και των κορυφαίων οχημάτων μάχης Griffon και Jaguar.
Τα Humvee σε αμερικανική υπηρεσία είναι σε καθεστώς σταδιακής αντικατάστασης απο το ακριβούτσικο JLTV.

Είναι λογικό λοιπόν να αντικατασταθούν τα Mercedes-Benz 240 GD απο το StormRider της Plasan με θωράκιση επιπέδου STANAG 4569 Επίπεδο-3 και αντιναρκική προστασία. Μεταφέρει έως 10 στρατιώτες μαζί με τον οδηγό με πλήρη φόρτο μάχης! Είναι δυνατόν να εγκατασταθεί στην οροφή και RWS με πυροβόλο M2HB 12.7mm Το StormRider είναι μια ελαφρώς βαρύτερη έκδοση του γνωστού SandCat με μεγαλύτερη προστασία.
Τα Steyr πιθανότατα να αντικατασταθούν απο γαλλικά Hyrax της Arquus χωρίς να αποκλείεται φυσικά επιλογή της αμερικανικής Oshkosh. Η εταιρία Arquus (γνωστή παλαιότερα ως Renault Trucks Defense,Acmat και Panhard) είναι ο κατασκευαστής των γνωστών Panhard VBL αλλά και των κορυφαίων οχημάτων μάχης Griffon και Jaguar.
Τα Humvee σε αμερικανική υπηρεσία είναι σε καθεστώς σταδιακής αντικατάστασης απο το ακριβούτσικο JLTV.

Όποιος μας απειλεί θα βρει μπροστά του νέο Μαραθώνα, Σαλαμίνα, ύψωμα 731
Re: Αντικατάσταση Steyr και Mercedes-Benz 240 GD
Μακαρι αλλα δεν πιστευω να γινει ακομα χαχαχα. Παντως ενας λογος που εχουμε ακομα Mercedes GB και Stayr ειναι οτι ειναι πολυ απλα καυ ευκολα στην συντηρηση και στην λειτουργεια τους (κυριως συντηρηση και ευκολια να τα φτιαξεις εαν χαλασουν, τουλαχιστον αυτο εχω ακουσει απο μηχανικους στον στρατο).
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης