Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Fousekis έγραψε:
EcoMike έγραψε:Ποια χολη ρε μεγαλε εγω απλα ενημερωσα τι ειπαν στο τμημα χαζος εισαι; Ειπα εγω οτι δε θα βγει η προκηρυξη; Απλα δε θα βγει αυτη τη βδομαδα απο τι λενε αυτοι!


Ρε πως κανετε ετσι ολοι. Ηρεμα ρεεε ! Εγω πιστευω δεν ξερουν τι τους γινεται. Μεσα στην μεγαλη βδομαδα δεν προκειται να την βγαλουν Ωστοσο εαν δεν βγει αυτην μετα παει μεσα μαιου. Τι να πω περιεργο για μεσα μαιου διοτι μετα προθεσμια ληξης αιτησεων - πινακες - ενστάσεις. Καλο Ιούνιο... Γιατροι αθληματα. Δηλαδη μιλαμε για μεσα ιουλιου στις σχολες. Παλι βλεπω με 1 μιση μηνα εκπαιδευση οπως το 19 και βουρ στην δουλεια.



Φιλαράκι γιατί πιστεύεις αν βγει τώρα θα προλάβουν να γίνουν όλα όπως τα λένε ; Λοιπόν θα το ξανά γράψω για τελευταία φάρα. Από την πρώτη μέρα αιτήσεων μέχρι την πρώτη μέρα που θα μπεις σχολή θέλει 3 μήνες (+- 1βδομαδα) (προσωρινά ενστάσεις γιατρούς πκε κτλπ) κανονικά οι εφ κάθονται γύρο στης 40 μέρες για εκπαίδευση αυτοί έλεγαν θα κάτσουν +2βδομαδες για τα μαθήματα τα προανακριτικά όποτε συνολικά απο αιτησεις Πρώτη μέρα 5μήνες μέχρι να βγεις από σχολή ... Το λιγότερο π θα κάνουν πρακτική είναι 3 μήνες. Καθίστε και υπολογίστε αν βγαίνε ή όχι το σχεδιάγραμμα π λέτε και λένε.(για τους 3 μήνες από αιτήσεις μέχρι να μπεις πρώτη μέρα σχολή έτσι έγινε και στους σφ και στους εφ2019)

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Βγαζω χολη επειδη ενημερωσα για κατι που μου ειπαν απο το τμημα; Εισαι πανχαζος πραγματικα!

Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

EcoMike έγραψε:Σημερα πηγα στο τμημα της περιοχης μου για να ανανεωσω την αδεια μου και τους ρωτησα για τη προκηρυξη. Μου ειπαν ακομα δε τους εχουν πει κατι και οτι αυτη τη βδομαδα δε θα βγει σιγουρα, αλλιως θα τους ειχαν ενημερωσει!
Τι άδεια κατοχής όπλου για σκοποβολή; Κι αν δεν βγει αυτή την εβδομάδα ποτέ θα βγει;

Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;


αυτό που σου είπε ο φίλος σου να κάνεις αλλά όχι μια φορά, κάθε μέρα Στο μονόζυγο να κρατιέσαι 2 λεπτά συνεχόμενα και αυτό 20 φορές τουλάχιστον και θα ανέβης 1.70

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostantinos2017 την Δευ Απρ 19, 2021 2:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;


📞🔌

Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Kostantinos2017 έγραψε:
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;


αυτό που σου είπε ο φίλος σου να κάνεις αλλά όχι μια φορά, κάθε μέρα Στο μονόζυγο να κρατιέσαι 2 λεπτά συνεχόμενα και αυτό 20 φορές τουλάχιστον και θα ανέβης 1.70



Βλέπω πιστεύεται σε μύθους εν έτη 2021 ... 🤣🤣

Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Διασωστης31 έγραψε:
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;


📞🔌



Δεν θα βάλει κανείς την υπογράφει του φίλε ότι βυσμα και αν έχει ... Γιατί η υπογράφει αυτού π κάνει της αιτήσεις θα τον ακολουθήσει για το υπόλοιπο και παντού θα φαίνεται. Μακαρι να έχει τον χρυσο βυσμα εκεί δεν έχει θέμα

Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

ΕΦ και ΣΦ μπήκαν άτομα 1,65 πάντως, μπορεί και πιο κάτω. Είναι οι νάνοι που τους κρύβουν πίσω πισω στις φώτο της ορκωμοσίας, σε μερικές φαίνονται.

Ισχύει πάντως ότι όποιος βάλει υπογραφή στο τμήμα μπορεί να του γίνει ποινική δίωξη, έχει γίνει κιόλας.

Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

Οπότε πολλή γυμναστική η βύσμα. Θα αρχίσω απο σήμερα έλξεις στο μονόζυγο.
Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
ειναι γεγο ος και ιατρικα παραδεκτο ο ανθρωπος το πρωι ειναι ποιο ψηλος. Και η γυμαστικη μπορει να βοηθηει λιγο... Τωρα για 3 ποντους χλωμο
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Ασσος έγραψε:
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
ειναι γεγο ος και ιατρικα παραδεκτο ο ανθρωπος το πρωι ειναι ποιο ψηλος. Και η γυμαστικη μπορει να βοηθηει λιγο... Τωρα για 3 ποντους χλωμο


Είναι μύθος για το μονόζυγο παιδιά. Το μόνο π μπορεί να κάνει και να πάρει 1 πόντο είναι το πρωι με το που ξυπνήσει να πάει να μετρηθεί εκεί κερδίζει ένα πόντο γιατί στην διάρκεια του ύπνου μπαίνει ανάμεσα στα Κόκκαλα του κολαγονο. Παρόλα αυτά κάνε ότι μπορείς καλή επιτυχία

Elena99
Δεκανέας - ΟΒΑ
Δεκανέας - ΟΒΑ
Posts in topic: 33
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 11:42 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Elena99 »

Εγω, εχω δοντι και εμαθα το υψος θα ειναι 1,52 cm για να μπει η σύζυγος η τει μετα τα 2 παιδια που ειναι 135 κιλα η κουμπαρα και ο μπατζανακης και ηλικια 47 σαν την frontex θα παρει δλδ απο σπιρτουλη εως μπαρμπαστρουμφ...
Tsatsaras
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 5
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2021 9:51 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Tsatsaras »

Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.

Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Tsatsaras έγραψε:Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.

Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.

Δε κάνουν ακτινογραφία σε ολόκληρο το σώμα. Θώρακα από όσο ξέρω και κοιτάνε και τη πλάτη σου αν θυμάμαι καλά από το στρατό. Δεν πιστεύω ότι έχεις θέμα και στο λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί ποτέ δε ξέρεις. Δε θα το καταλάβουν καν πιστεύω.

Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες