EcoMike έγραψε:Ποια χολη ρε μεγαλε εγω απλα ενημερωσα τι ειπαν στο τμημα χαζος εισαι; Ειπα εγω οτι δε θα βγει η προκηρυξη; Απλα δε θα βγει αυτη τη βδομαδα απο τι λενε αυτοι!
Ρε πως κανετε ετσι ολοι. Ηρεμα ρεεε ! Εγω πιστευω δεν ξερουν τι τους γινεται. Μεσα στην μεγαλη βδομαδα δεν προκειται να την βγαλουν Ωστοσο εαν δεν βγει αυτην μετα παει μεσα μαιου. Τι να πω περιεργο για μεσα μαιου διοτι μετα προθεσμια ληξης αιτησεων - πινακες - ενστάσεις. Καλο Ιούνιο... Γιατροι αθληματα. Δηλαδη μιλαμε για μεσα ιουλιου στις σχολες. Παλι βλεπω με 1 μιση μηνα εκπαιδευση οπως το 19 και βουρ στην δουλεια.
Φιλαράκι γιατί πιστεύεις αν βγει τώρα θα προλάβουν να γίνουν όλα όπως τα λένε ; Λοιπόν θα το ξανά γράψω για τελευταία φάρα. Από την πρώτη μέρα αιτήσεων μέχρι την πρώτη μέρα που θα μπεις σχολή θέλει 3 μήνες (+- 1βδομαδα) (προσωρινά ενστάσεις γιατρούς πκε κτλπ) κανονικά οι εφ κάθονται γύρο στης 40 μέρες για εκπαίδευση αυτοί έλεγαν θα κάτσουν +2βδομαδες για τα μαθήματα τα προανακριτικά όποτε συνολικά απο αιτησεις Πρώτη μέρα 5μήνες μέχρι να βγεις από σχολή ... Το λιγότερο π θα κάνουν πρακτική είναι 3 μήνες. Καθίστε και υπολογίστε αν βγαίνε ή όχι το σχεδιάγραμμα π λέτε και λένε.(για τους 3 μήνες από αιτήσεις μέχρι να μπεις πρώτη μέρα σχολή έτσι έγινε και στους σφ και στους εφ2019)
EcoMike έγραψε:Σημερα πηγα στο τμημα της περιοχης μου για να ανανεωσω την αδεια μου και τους ρωτησα για τη προκηρυξη. Μου ειπαν ακομα δε τους εχουν πει κατι και οτι αυτη τη βδομαδα δε θα βγει σιγουρα, αλλιως θα τους ειχαν ενημερωσει!
Τι άδεια κατοχής όπλου για σκοποβολή; Κι αν δεν βγει αυτή την εβδομάδα ποτέ θα βγει;
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
αυτό που σου είπε ο φίλος σου να κάνεις αλλά όχι μια φορά, κάθε μέρα Στο μονόζυγο να κρατιέσαι 2 λεπτά συνεχόμενα και αυτό 20 φορές τουλάχιστον και θα ανέβης 1.70
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostantinos2017 την Δευ Απρ 19, 2021 2:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
αυτό που σου είπε ο φίλος σου να κάνεις αλλά όχι μια φορά, κάθε μέρα Στο μονόζυγο να κρατιέσαι 2 λεπτά συνεχόμενα και αυτό 20 φορές τουλάχιστον και θα ανέβης 1.70
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
📞🔌
Δεν θα βάλει κανείς την υπογράφει του φίλε ότι βυσμα και αν έχει ... Γιατί η υπογράφει αυτού π κάνει της αιτήσεις θα τον ακολουθήσει για το υπόλοιπο και παντού θα φαίνεται. Μακαρι να έχει τον χρυσο βυσμα εκεί δεν έχει θέμα
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
ειναι γεγο ος και ιατρικα παραδεκτο ο ανθρωπος το πρωι ειναι ποιο ψηλος. Και η γυμαστικη μπορει να βοηθηει λιγο... Τωρα για 3 ποντους χλωμο
W-Whiskey έγραψε:Ένας φίλος μου είπε να αρχίσω να κάνω έλξεις στο μονόζυγο για να πάω 1.70 από 1.67 που ειμαι. Ξέρετε κανένα τρόπο με γυμναστική να πάω 1.70;
ειναι γεγο ος και ιατρικα παραδεκτο ο ανθρωπος το πρωι ειναι ποιο ψηλος. Και η γυμαστικη μπορει να βοηθηει λιγο... Τωρα για 3 ποντους χλωμο
Είναι μύθος για το μονόζυγο παιδιά. Το μόνο π μπορεί να κάνει και να πάρει 1 πόντο είναι το πρωι με το που ξυπνήσει να πάει να μετρηθεί εκεί κερδίζει ένα πόντο γιατί στην διάρκεια του ύπνου μπαίνει ανάμεσα στα Κόκκαλα του κολαγονο. Παρόλα αυτά κάνε ότι μπορείς καλή επιτυχία
Εγω, εχω δοντι και εμαθα το υψος θα ειναι 1,52 cm για να μπει η σύζυγος η τει μετα τα 2 παιδια που ειναι 135 κιλα η κουμπαρα και ο μπατζανακης και ηλικια 47 σαν την frontex θα παρει δλδ απο σπιρτουλη εως μπαρμπαστρουμφ...
Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.
Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.
Tsatsaras έγραψε:Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.
Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.
Δε κάνουν ακτινογραφία σε ολόκληρο το σώμα. Θώρακα από όσο ξέρω και κοιτάνε και τη πλάτη σου αν θυμάμαι καλά από το στρατό. Δεν πιστεύω ότι έχεις θέμα και στο λέω με κάθε επιφύλαξη γιατί ποτέ δε ξέρεις. Δε θα το καταλάβουν καν πιστεύω.