Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

W-Whiskey έγραψε:Γειά σας είμαι 1.67 μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου; Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όριο υψους;
1.70.
Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

Ασσος έγραψε:
W-Whiskey έγραψε:Γειά σας είμαι 1.67 μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου; Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όριο υψους;
1.70.
Υπάρχει κανένα κόλποΕικόνα για τους 0.3 πόντους;

Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Gpap95 έγραψε:
ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Παιδιά όσοι πιστεύουν ότι η βάση θα είναι 2800 - 2900 απλά ονειροβατουν... Οι βάσεις θα είναι 3100-3200 ...2800 έχει και η Κουτση Μαρία ένα πτυχίο, απολυτήριο 14, ένα δίπλωμα αυτοκινήτου,Ecdl και lower και φτάσαμε στα 2800... Μιλάμε για προσόντα που διαθέτει και ο τελευταίος που θα κάνει τα χαρτιά του και απλά σας ανεβάζει το πτυχίο... Καλά σας τα λένε! Δεν λέω να μην κάνετε τα χαρτιά αλλά μην θεωρείτε ότι με 2800 είστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις τόσες αιτήσεις που θα γίνουν... Είναι κοινή λογική!
Εγώ γνωρίζω άτομο που δεν έχει ecdl και συγκεντρώνει γύρω στα 2700. Είδες; Βρήκα τουλάχιστον 1 άτομα με κάτω από 2800. Επίσης ξέρω άτομα με απολυτήριο 12 και χωρίς lower που και αυτοί θα κάνουν τα χαρτιά τους. Αλλά εσείς νομίζετε ότι θα μπούνε όλα τα σαΐνια να κάνουν χαρτιά με απολυτήριο 22. Οπότε σταματήστε τα νέα προφίλ και κάντε καμία δουλειά τεμπέληδες.



Θα συμφωνήσω σε όλα, βαρέθηκα να ακούω παπαγαλάκια να λένε για βάση στα 3500 μόρια λόγω ανεργίας. Θα κάνουνε τους ΟΠΠΙ γιατρούς πανάθεμά τους!

doukas
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Απρ 03, 2021 11:27 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από doukas »

W-Whiskey με 19 χιλιαδες μορια στις πανελληνιες και επελεξες τει; Σχετικα με το υψος βαλε 3 καλτσες χαχαχα... Ρε παπατζες
Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

doukas έγραψε:W-Whiskey με 19 χιλιαδες μορια στις πανελληνιες και επελεξες τει; Σχετικα με το υψος βαλε 3 καλτσες χαχαχα... Ρε παπατζες
19 απολυτήριο έχω δεν είπα ότι έγραψα 19 χιλιάδες μόρια στης πανελλήνιες.

ΤΕΘΩΡΑΣ
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 18
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 7:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από ΤΕΘΩΡΑΣ »

Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *

Κρίμα το 19 Εικόνα

Σταματήστε τις παπατζες

Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Εγω που ειμαι 1.45 μπαινω; Αν φορεσω ξυλοποδαρα θα το καταλαβουν;
Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *

Κρίμα το 19 Εικόνα

Σταματήστε τις παπατζες

Βρε 19 απολυτήριο έχω στης πανελλήνιες ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ 19000.

Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

Fousekis έγραψε:Εγω που ειμαι 1.45 μπαινω; Αν φορεσω ξυλοποδαρα θα το καταλαβουν;
Τα ξυλοποδαρα βαλτα εκεί που ξέρεις. Εγω ερώτηση έκανα.

Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άσχετο με το θέμα. Σε προκυρήξης για συνοριοφύλακες έχουν δικαιωμα συμμετοχής και άτομα απο όλοι την ελλάδα;
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *

Κρίμα το 19 Εικόνα

Σταματήστε τις παπατζες



Υπαρχουν ιδιωτικα, υπαρχουν σχολεια που βαζουν αβερτα βαθμους μην σου φαινεται παραλογο παντως το 19 δεν βγαινει ισχυει. Εκτος και αν εγραψε 18000 μορια και πηγε σε Τει 😂 Εμενα ας πουμε ο καλυτερος του σχολειου πανελλαδικες 2011 19.300 μορια απολυτηριο 17.5 ...

Άβαταρ μέλους
W-Whiskey
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από W-Whiskey »

Fousekis έγραψε:Υπαρχουν ιδιωτικα, υπαρχουν σχολεια που βαζουν αβερτα βαθμους μην σου φαινεται παραλογο παντως το 19 δεν βγαινει ισχυει. Εκτος και αν εγραψε 18000 μορια και πηγε σε Τει 😂 Εμενα ας πουμε ο καλυτερος του σχολειου πανελλαδικες 2011 19.300 μορια απολυτηριο 17.5 ...
Σου το λέω έχω απολυτήριο 19. Στης πανελλήνιες δεν έγραψα 19000. Ξέρεις πως βγαίνει ο Γ. Μ. Ο. Στο απολυτήριο;

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Δευ Απρ 19, 2021 6:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
nik0s10
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 34
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τετ Απρ 15, 2020 5:35 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nik0s10 »

;Παρακολουθώ το φόρουμ από το 19 τους ΕΦ, βλέπω κάτι νέα ακαουντ Να ξεπροβάλουν από το πουθενά και να γράφουν ότι να ναι για τα μόρια και ότι έχουν έναν μπάρμπα που ξέρει έναν μπάρμπα και έχει έναν γνωστό και ξέρουν για την ηλικία και για τα μόρια, σοβαρευτείτε λίγο ρε παιδιά και μην γράφετε ότι σας έρθει στο κεφάλι σάς και ζαληζετε εμάς που το παρακολουθούμε και γράψουμε κάτι που έχει βάση. Ευχαριστώ... !
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΘΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΝ ΘΑ ΧΑΣΩ
Δοκιμος07
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 54
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2021 2:33 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Δοκιμος07 »

32 😉
Limenikos
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 223
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 10:31 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Limenikos »

40
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες