1.70.W-Whiskey έγραψε:Γειά σας είμαι 1.67 μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου; Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όριο υψους;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Υπάρχει κανένα κόλποΑσσος έγραψε:1.70.W-Whiskey έγραψε:Γειά σας είμαι 1.67 μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου; Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όριο υψους;
για τους 0.3 πόντους;Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Εγώ γνωρίζω άτομο που δεν έχει ecdl και συγκεντρώνει γύρω στα 2700. Είδες; Βρήκα τουλάχιστον 1 άτομα με κάτω από 2800. Επίσης ξέρω άτομα με απολυτήριο 12 και χωρίς lower που και αυτοί θα κάνουν τα χαρτιά τους. Αλλά εσείς νομίζετε ότι θα μπούνε όλα τα σαΐνια να κάνουν χαρτιά με απολυτήριο 22. Οπότε σταματήστε τα νέα προφίλ και κάντε καμία δουλειά τεμπέληδες.ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Παιδιά όσοι πιστεύουν ότι η βάση θα είναι 2800 - 2900 απλά ονειροβατουν... Οι βάσεις θα είναι 3100-3200 ...2800 έχει και η Κουτση Μαρία ένα πτυχίο, απολυτήριο 14, ένα δίπλωμα αυτοκινήτου,Ecdl και lower και φτάσαμε στα 2800... Μιλάμε για προσόντα που διαθέτει και ο τελευταίος που θα κάνει τα χαρτιά του και απλά σας ανεβάζει το πτυχίο... Καλά σας τα λένε! Δεν λέω να μην κάνετε τα χαρτιά αλλά μην θεωρείτε ότι με 2800 είστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις τόσες αιτήσεις που θα γίνουν... Είναι κοινή λογική!
Θα συμφωνήσω σε όλα, βαρέθηκα να ακούω παπαγαλάκια να λένε για βάση στα 3500 μόρια λόγω ανεργίας. Θα κάνουνε τους ΟΠΠΙ γιατρούς πανάθεμά τους!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
W-Whiskey με 19 χιλιαδες μορια στις πανελληνιες και επελεξες τει; Σχετικα με το υψος βαλε 3 καλτσες χαχαχα... Ρε παπατζες
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
19 απολυτήριο έχω δεν είπα ότι έγραψα 19 χιλιάδες μόρια στης πανελλήνιες.doukas έγραψε:W-Whiskey με 19 χιλιαδες μορια στις πανελληνιες και επελεξες τει; Σχετικα με το υψος βαλε 3 καλτσες χαχαχα... Ρε παπατζες
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *
Κρίμα το 19
Σταματήστε τις παπατζες
Κρίμα το 19

Σταματήστε τις παπατζες
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω που ειμαι 1.45 μπαινω; Αν φορεσω ξυλοποδαρα θα το καταλαβουν;
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Βρε 19 απολυτήριο έχω στης πανελλήνιες ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ 19000.ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *
Κρίμα το 19
Σταματήστε τις παπατζες
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Τα ξυλοποδαρα βαλτα εκεί που ξέρεις. Εγω ερώτηση έκανα.Fousekis έγραψε:Εγω που ειμαι 1.45 μπαινω; Αν φορεσω ξυλοποδαρα θα το καταλαβουν;
-
Kostantinos2017
- Ταγματάρχης

- Posts in topic: 219
- Δημοσιεύσεις: 442
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άσχετο με το θέμα. Σε προκυρήξης για συνοριοφύλακες έχουν δικαιωμα συμμετοχής και άτομα απο όλοι την ελλάδα;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Στης πανελλήνιες; Μήπως στις *
Κρίμα το 19
Σταματήστε τις παπατζες
Υπαρχουν ιδιωτικα, υπαρχουν σχολεια που βαζουν αβερτα βαθμους μην σου φαινεται παραλογο παντως το 19 δεν βγαινει ισχυει. Εκτος και αν εγραψε 18000 μορια και πηγε σε Τει 😂 Εμενα ας πουμε ο καλυτερος του σχολειου πανελλαδικες 2011 19.300 μορια απολυτηριο 17.5 ...
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σου το λέω έχω απολυτήριο 19. Στης πανελλήνιες δεν έγραψα 19000. Ξέρεις πως βγαίνει ο Γ. Μ. Ο. Στο απολυτήριο;Fousekis έγραψε:Υπαρχουν ιδιωτικα, υπαρχουν σχολεια που βαζουν αβερτα βαθμους μην σου φαινεται παραλογο παντως το 19 δεν βγαινει ισχυει. Εκτος και αν εγραψε 18000 μορια και πηγε σε Τει 😂 Εμενα ας πουμε ο καλυτερος του σχολειου πανελλαδικες 2011 19.300 μορια απολυτηριο 17.5 ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Δευ Απρ 19, 2021 6:01 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
;Παρακολουθώ το φόρουμ από το 19 τους ΕΦ, βλέπω κάτι νέα ακαουντ Να ξεπροβάλουν από το πουθενά και να γράφουν ότι να ναι για τα μόρια και ότι έχουν έναν μπάρμπα που ξέρει έναν μπάρμπα και έχει έναν γνωστό και ξέρουν για την ηλικία και για τα μόρια, σοβαρευτείτε λίγο ρε παιδιά και μην γράφετε ότι σας έρθει στο κεφάλι σάς και ζαληζετε εμάς που το παρακολουθούμε και γράψουμε κάτι που έχει βάση. Ευχαριστώ... !
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΘΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΝ ΘΑ ΧΑΣΩ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης






