Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ρε μάγκες γιατί δεν σέβεστε την αγωνία μας και μονοπωλείται το φόρουμ με τις κόντρες σας; Τα αυτονόητα ζητάμε...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.
Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δοκιμος07 έγραψε:Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.
Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;
Αν πας στις σελίδες ποιο πίσω έχει γράψει ο Gpap95 Ακριβώς το αρθρο που υπάρχει στ ΦΕΚ και λέει για την ηλικία !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλησπέρα παιδιά. Έχω τελειώσει ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιεργιας στο Μεσολόγγι, έχω απολυτήριο 14,8, διπλωμα αυτοκινήτου,lower,ecdl και πολύτεκνος.
Μαζεύω 3180. Πως τα βλέπετε τα πράγματα με τις βάσεις;
Ευχαριστώ!
Μαζεύω 3180. Πως τα βλέπετε τα πράγματα με τις βάσεις;
Ευχαριστώ!
RedWings
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Oliver Kahn έγραψε:Γελάει ο κόσμος πια με την κομπλα που βγάζετε ορισμένοι αν γουστάρω να τα κάνω Τα χαρτιά μου θα τα κάνω και ας έχω και100 μόρια... Μην αποθαρρύνετε τα παιδιά εκτός και αν έχετε πονηρό σκοπό... Δηλαδή να τους πείσετε να μην κάνουν τα χαρτιά τους μήπως και μπείτε εσείς (σε τέτοια περίπτωση είστε παράσιτα που ζουν σε βάρος των συνανθρώπων τους και καλά θα κάνετε να αναθεωρήσετε τα πιστεύω σας, δεν μιλάω για αξίες γιατί άνθρωποι με τέτοιες συμπεριφορές δεν διαθέτουν κανένα σύστημα αξιών στη ζωή τους) Και ναι εγώ έχω 2800 μόρια και ναι έχω τελειώσει ΤΕΙ και έχω απολυτήριο 14 και τι έγινε μαγκιά μου... Δουλεύω από τα 14 και θέλω ένα σταθερό μισθό και τη σιγουριά του δημοσίου... Θα τα κάνω τα χαρτιά και βγάλτε όση κομπλα θέλετε ορισμένοι...
Ευχομαι να μπεις αδερφέ. Αλλα νομίζω μπερδεύεις το δημόσιο με την αστυνομία... Και αυτό το έδειξαν η κενές οργανικές που έμειναν από τους εφ2019' ... Μια συμβουλή δικιά μ. Δεν θα αντέξει κανένας αυτά που θα υποστεί ένας αστυνομικός για τα εξάρσεις 750? για 2 χρόνια και μετά 900. Παρόλα αυτά σ ευχομαι καλή επιτυχία απλά μην μπερδεύεται το δημόσιο με την αστυνομία. Όπως και εδώ θα είμαστε και θα δούμε πόσες κενές οργανικές θα μείνουν κυρίως σε αυτήν την προκ που δεν θα υπάρχουν ατομικά μέσα προστασίας και θα είστε εκτεθειμένοι 🙏 έχω πολλά να πω αλλά βαριέμαι. Καλή επιτυχία σε όλους κυρίως σε αυτούς π θέλουν να αποκατασταθούν στο δημόσιο 😊
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Νόμος 2734/1999 άρθρο 9. Σελίδα 3 στο ΦΕΚ για οππι. Άνοιξε το, πήγαινε στο άρθρο 9 και γράφει το παρακάτω.Δοκιμος07 έγραψε:Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.
Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;
Για την κάλυψη των ανωτέρω θέσεων, τα ειδικά καθήκοντα των οποίων, λόγω του επικινδύνου και των ιδιαιτεροτήτων των εργασιακών συνθηκών, απαιτούν ιδιαίτερα φυσικά και σωματικά προσόντα, προσλαμβάνονται με σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων (μόρια) Έλληνες πολίτες άνδρες, απόφοιτοι Λυκείου ή άλλης ισότιμης σχολής του εσωτερικού ή εξωτερικού, οι οποίοι έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν υπερβεί το 28ο έτος της ηλικίας τους. Για τον υπολογισμό της ηλικίας των υποψηφίων ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.
Υ. Γ Να διαβάζεις τι λένε οι νόμοι που είναι στο ΦΕΚ και να μη λες βλακείες. Τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου. Αυτή είναι η απόδειξη. Αν είναι αλλάξει το όριο, δε θα έγραφε 28, αλλά κάτι άλλο. Τεσπα κάτσε πίστευε ότι θες. Και 45 να πεις, ναι θα λέω εγώ.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Βουρ για το μισθό όλοι! 500 παραιτήσεις το πρώτο χρόνο πιστεύω, θα βάλουν τα πτυχία στα σκέλια και θα φύγουν!
Μιχάλη έκανες την αστυνομία Δελφινάριο!
Μιχάλη έκανες την αστυνομία Δελφινάριο!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αν είχε άλλαξε ο νόμος**
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
GpapΤι έγραψες τώρα, ρισπεκτ !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μόνος μου τα γράφω, μόνος μου τα διαβάζω δυστυχώς! Είναι η 3η φορά που λέω για αυτό το θέμα με αποδείξεις και ο καθένας εδώ λέει τα τρελά του ενώ το ΦΕΚ το μιλάει ξεκάθαρα για 28. Τέλος πάντων. Να είχαμε να λέγαμε. Αύριο πάλι τα ίδια θα λενε.Efedros2015 έγραψε:GpapΤι έγραψες τώρα, ρισπεκτ !
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ότι δηλαδή η διαφορά η δική σου με την δική μου ποια είναι; ΕΔ έχω υπηρετήσει κ γω... Οπότε τι σε κάνει πιο μάχιμο;
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Πολλοι σεριφηδες μαζεύτηκαν εδώ μέσα... Τελοσπαντων καλή καρδιά! Πολύ τοξικό το φόρουμ και έχει χάσει και το νόημα του... Πλέον μόνο μπιφ βλέπω και όχι πληροφορίες που έχουν κάτι να προσφέρουν... Υγεία παιδιά
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
GPAPI έγραψε:Η βεβαίωση γνώσης ηλεκτρονικων υπολογιστών από σχολη με 4 και άνω μαθήματα δίνει τα 200 μόρια γιατί στη τράπεζα Ελλάδος ίσχυε
-
Panellas93
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 172
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ρε τι ζόρι είναι αυτό με τους πτυχιούχους ; Αν ΔΕν σας αρέσει μην σχολιάζεται απλά ... Καμία αδικία δεν υπάρχει τόσο καιρό ευνοούνται ειδικές δυνάμεις ... Βγήκε τώρα κ ήρθε να ευνοηθούν πτυχιούχοι και καλά κάνουν ... Δηλ είναι κατώτεροι από αυτούς π ναι ειδικές δυνάμεις ; Δεν έχουν τπτ παραπάνω ... Και αφού νιώθουν αδικημένοι ας δώσουν πανελλήνιες αφού είναι όλοι μάγκες ... Μας τα κάνατε τσουρέκια... Πάνα κάποιοι ειδικές δυνάμεις τελειώνουν κ το λύκειο κ το παίζουν έτοιμοι αστυνομικοί τριάντα τους λες και μόχθησαν ... Καμία αδικία παίρνουν μόρια κ καλά κάνουν οι πτυχιούχοι τόσο κόπο κ χρήματα ξόδεψαν οι γονείς ... Βγάλτε χολή.:. Θα βγει η προκυρηξη μ αυτά τ κριτήρια και όριο 28 ετών ... Μαζέψτε μόρια τώρα για την επόμενη σε 10 χρόνια κ μην μας τ πρήζετε φτάνει ... Όλοι αδικημένοι νιώθουν κ καλά ... Βρε άντε τώρα... Μπράβο υπουργαρα μου για αυτό είσαι πρώτος κ μάγκας Χρυσοχοΐδη
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παρακολουθώ τόση ώρα το φόρουμ και ρωτώ το εξής... Για ποιο λόγο ένας άνθρωπος που έχει πτυχίο πανεπιστημίου να θεωρείται γιωτόμπαλο ρε παιδιά; Αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή πρέπει ντε και καλά να έχει πάει Ειδικές Δυνάμεις για να θεωρείται κομάντο;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες







