Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Ρε μάγκες γιατί δεν σέβεστε την αγωνία μας και μονοπωλείται το φόρουμ με τις κόντρες σας; Τα αυτονόητα ζητάμε...
Δοκιμος07
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 54
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2021 2:33 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Δοκιμος07 »

Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.


Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;

Elie
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 16
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2021 4:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Elie »

Δοκιμος07 έγραψε:
Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.


Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;



Αν πας στις σελίδες ποιο πίσω έχει γράψει ο Gpap95 Ακριβώς το αρθρο που υπάρχει στ ΦΕΚ και λέει για την ηλικία !

Άβαταρ μέλους
Dromeas96
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 21
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 10:51 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Dromeas96 »

Καλησπέρα παιδιά. Έχω τελειώσει ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιεργιας στο Μεσολόγγι, έχω απολυτήριο 14,8, διπλωμα αυτοκινήτου,lower,ecdl και πολύτεκνος.

Μαζεύω 3180. Πως τα βλέπετε τα πράγματα με τις βάσεις;

Ευχαριστώ!

RedWings
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Oliver Kahn έγραψε:Γελάει ο κόσμος πια με την κομπλα που βγάζετε ορισμένοι αν γουστάρω να τα κάνω Τα χαρτιά μου θα τα κάνω και ας έχω και100 μόρια... Μην αποθαρρύνετε τα παιδιά εκτός και αν έχετε πονηρό σκοπό... Δηλαδή να τους πείσετε να μην κάνουν τα χαρτιά τους μήπως και μπείτε εσείς (σε τέτοια περίπτωση είστε παράσιτα που ζουν σε βάρος των συνανθρώπων τους και καλά θα κάνετε να αναθεωρήσετε τα πιστεύω σας, δεν μιλάω για αξίες γιατί άνθρωποι με τέτοιες συμπεριφορές δεν διαθέτουν κανένα σύστημα αξιών στη ζωή τους) Και ναι εγώ έχω 2800 μόρια και ναι έχω τελειώσει ΤΕΙ και έχω απολυτήριο 14 και τι έγινε μαγκιά μου... Δουλεύω από τα 14 και θέλω ένα σταθερό μισθό και τη σιγουριά του δημοσίου... Θα τα κάνω τα χαρτιά και βγάλτε όση κομπλα θέλετε ορισμένοι...


Ευχομαι να μπεις αδερφέ. Αλλα νομίζω μπερδεύεις το δημόσιο με την αστυνομία... Και αυτό το έδειξαν η κενές οργανικές που έμειναν από τους εφ2019' ... Μια συμβουλή δικιά μ. Δεν θα αντέξει κανένας αυτά που θα υποστεί ένας αστυνομικός για τα εξάρσεις 750? για 2 χρόνια και μετά 900. Παρόλα αυτά σ ευχομαι καλή επιτυχία απλά μην μπερδεύεται το δημόσιο με την αστυνομία. Όπως και εδώ θα είμαστε και θα δούμε πόσες κενές οργανικές θα μείνουν κυρίως σε αυτήν την προκ που δεν θα υπάρχουν ατομικά μέσα προστασίας και θα είστε εκτεθειμένοι 🙏 έχω πολλά να πω αλλά βαριέμαι. Καλή επιτυχία σε όλους κυρίως σε αυτούς π θέλουν να αποκατασταθούν στο δημόσιο 😊

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Δοκιμος07 έγραψε:
Gpap95 έγραψε:Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.


Σε ποιο σημείο στο ΦΕΚ των ΟΠΠΙ το λεει αυτο που λες ;

Νόμος 2734/1999 άρθρο 9. Σελίδα 3 στο ΦΕΚ για οππι. Άνοιξε το, πήγαινε στο άρθρο 9 και γράφει το παρακάτω.

Για την κάλυψη των ανωτέρω θέσεων, τα ειδικά καθήκοντα των οποίων, λόγω του επικινδύνου και των ιδιαιτεροτήτων των εργασιακών συνθηκών, απαιτούν ιδιαίτερα φυσικά και σωματικά προσόντα, προσλαμβάνονται με σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων (μόρια) Έλληνες πολίτες άνδρες, απόφοιτοι Λυκείου ή άλλης ισότιμης σχολής του εσωτερικού ή εξωτερικού, οι οποίοι έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν υπερβεί το 28ο έτος της ηλικίας τους. Για τον υπολογισμό της ηλικίας των υποψηφίων ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

Υ. Γ Να διαβάζεις τι λένε οι νόμοι που είναι στο ΦΕΚ και να μη λες βλακείες. Τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου. Αυτή είναι η απόδειξη. Αν είναι αλλάξει το όριο, δε θα έγραφε 28, αλλά κάτι άλλο. Τεσπα κάτσε πίστευε ότι θες. Και 45 να πεις, ναι θα λέω εγώ.

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Βουρ για το μισθό όλοι! 500 παραιτήσεις το πρώτο χρόνο πιστεύω, θα βάλουν τα πτυχία στα σκέλια και θα φύγουν!

Μιχάλη έκανες την αστυνομία Δελφινάριο!

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Αν είχε άλλαξε ο νόμος**
Efedros2015
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 194
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Efedros2015 »

GpapΤι έγραψες τώρα, ρισπεκτ !
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Efedros2015 έγραψε:GpapΤι έγραψες τώρα, ρισπεκτ !
Μόνος μου τα γράφω, μόνος μου τα διαβάζω δυστυχώς! Είναι η 3η φορά που λέω για αυτό το θέμα με αποδείξεις και ο καθένας εδώ λέει τα τρελά του ενώ το ΦΕΚ το μιλάει ξεκάθαρα για 28. Τέλος πάντων. Να είχαμε να λέγαμε. Αύριο πάλι τα ίδια θα λενε.

Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Ότι δηλαδή η διαφορά η δική σου με την δική μου ποια είναι; ΕΔ έχω υπηρετήσει κ γω... Οπότε τι σε κάνει πιο μάχιμο;
Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Πολλοι σεριφηδες μαζεύτηκαν εδώ μέσα... Τελοσπαντων καλή καρδιά! Πολύ τοξικό το φόρουμ και έχει χάσει και το νόημα του... Πλέον μόνο μπιφ βλέπω και όχι πληροφορίες που έχουν κάτι να προσφέρουν... Υγεία παιδιά
GPAPI
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 40
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 6:58 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από GPAPI »

GPAPI έγραψε:Η βεβαίωση γνώσης ηλεκτρονικων υπολογιστών από σχολη με 4 και άνω μαθήματα δίνει τα 200 μόρια γιατί στη τράπεζα Ελλάδος ίσχυε
Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Ρε τι ζόρι είναι αυτό με τους πτυχιούχους ; Αν ΔΕν σας αρέσει μην σχολιάζεται απλά ... Καμία αδικία δεν υπάρχει τόσο καιρό ευνοούνται ειδικές δυνάμεις ... Βγήκε τώρα κ ήρθε να ευνοηθούν πτυχιούχοι και καλά κάνουν ... Δηλ είναι κατώτεροι από αυτούς π ναι ειδικές δυνάμεις ; Δεν έχουν τπτ παραπάνω ... Και αφού νιώθουν αδικημένοι ας δώσουν πανελλήνιες αφού είναι όλοι μάγκες ... Μας τα κάνατε τσουρέκια... Πάνα κάποιοι ειδικές δυνάμεις τελειώνουν κ το λύκειο κ το παίζουν έτοιμοι αστυνομικοί τριάντα τους λες και μόχθησαν ... Καμία αδικία παίρνουν μόρια κ καλά κάνουν οι πτυχιούχοι τόσο κόπο κ χρήματα ξόδεψαν οι γονείς ... Βγάλτε χολή.:. Θα βγει η προκυρηξη μ αυτά τ κριτήρια και όριο 28 ετών ... Μαζέψτε μόρια τώρα για την επόμενη σε 10 χρόνια κ μην μας τ πρήζετε φτάνει ... Όλοι αδικημένοι νιώθουν κ καλά ... Βρε άντε τώρα... Μπράβο υπουργαρα μου για αυτό είσαι πρώτος κ μάγκας Χρυσοχοΐδη
AStavros
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Posts in topic: 13
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:13 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από AStavros »

Παρακολουθώ τόση ώρα το φόρουμ και ρωτώ το εξής... Για ποιο λόγο ένας άνθρωπος που έχει πτυχίο πανεπιστημίου να θεωρείται γιωτόμπαλο ρε παιδιά; Αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή πρέπει ντε και καλά να έχει πάει Ειδικές Δυνάμεις για να θεωρείται κομάντο;
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες