Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μηοως μπηκε στιν παγο η προκ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Eco, εσυ πάντως όπως κ να ναι εκτός είσαι.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αλεξιπτωτιστης18 εννοείται είμαι εκτός, ένας απλός αμόρφωτος είμαι. Απλά κάνω κάποιες προβλέψεις για όλους εσάς τους πτυχιούχους. Δε νομίζω ότι είναι παράλογη η βάση που λέω.3100+
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτοςRad. έγραψε:Από το 1984 Έως το 2019 Έχουν τραυματιστεί θανάσιμα 138 Αστυνομικοί Απ αυτούς 1 Σκοτώθηκε από εκπυρσοκροτηση όπλου συναδέλφου,2 Από αεροπορικό ατύχημα,1 Απο παθολογικά αίτια, και 86 Από τροχαίο ατύχημα είτε κατά την υπηρεσία είτε καθώς πήγαιναν ή γυρνούσαν απο αυτή και όχι σε καταδίωξη.14 Νεκρούς ντελιβεραδες είχαμε μόνο το 2018. Εργατικά θανατηφόρα ατυχήματα: Οικονομικής δραστηριότητας, δηλαδή εμπόριο, μεταφορές, Γεωργία, παροχή νερού, ρεύματος κ. Α μόνο για τα έτη 2017-2018 νεκρούς ειχαμε 93. Αυτα περί επικινδυνοτητας οσον αφορά την θνησιμότητα, μη πιάσουμε τα ατυχήματα, χέρια πόδια κτλ. Στοιχεία από το σαιτ της ΕΛΑΣ και την ΕΛΣΤΑΤ.Kostasdim έγραψε:δεν συγκρινεται για κανεναν λογο το λιμενικο με την αστυνομια... Πειτε οτι θελετε!
Η επικυνδηνοτητα στην αστυνομια ειναι τεραστια ποσο μαλλον τωρα με αυτα που γινονται και προκειται να γινουν...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Επίσης ο ντελιβερας που είναι πολύ δύσκολο και με κακουχίες επάγγελμα είναι όλη μερα στον δρόμο όπως η Δίας απλά στην Δίας πρέπει να τρέξεις και έχεις κίνδυνο και από τον δρόμο και από σφαίρες και από μολότοφ :)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Διασωστης31 έγραψε:3200 είπα όχι 3300 Περίμενε εσύ 2700
Συνέχισε να ονειρεύεσαι ότι δεν υπάρχουν 800 άτομα με 16+ απολυτηριο και πτυχίο.
Έκανες τους ΟΠΠΙ γιατρούς και δικηγόρους.
2900 βαριά η βάση, εδώ θα είμαστε να το δούμε.
Οι Δόκιμοι Σημαιοφόροι του λιμενικού ήταν με πτυχίο, δες πόσοι πολιτικοί μηχανικοί και νομικοί έκαναν... Ο μέσος όρος ατόμων θα είναι από σχολές με μέτρια μόρια και προς τα κάτω!
Επίσης, το να δηλώσει κάποιος δεν σημαίνει και ότι θα πάει... Πχ εγώ θα κάνω τα χαρτιά και θα ζυγίσω τότε τα δεδομένα αν με συμφέρει να μπω η όχι!
Σίγουρα υπάρχει ανεργία, τα επεισόδια και όλο αυτό το άγνωστο γύρω από τους ΟΠΠΙ βοηθάει στο να μην δηλωσουνε τόσα άτομα.
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σημαιοφόροι ήθελε συγκεκριμένα πτυχία, αν το είχαν ανοικτό για όλους θα γινόταν πανηγύρι. Εγω είπα συγκεκριμένα 3 σχολές : Παιδαγωγικα, φιλόλογοι, νηπιαγωγοι.
Ολοι έχουν 18 απολυτηρια σ αυτές τις σχολές και δεν δουλεύουν πουθενά, και στο δημόσιο δεν θα απορροφηθούν ποτέ. Μόνο αναπληρωτές σε χωριά και νησιά.
Ολοι έχουν 18 απολυτηρια σ αυτές τις σχολές και δεν δουλεύουν πουθενά, και στο δημόσιο δεν θα απορροφηθούν ποτέ. Μόνο αναπληρωτές σε χωριά και νησιά.
-
Panellas93
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 172
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Με αυτά π βλέπω που λέτε δηλ με 3370 μόρια είμαστε εκτός δηλ ...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Johnny94 έγραψε:Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτος
Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Γιατί να είσαι εκτός;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Χθες στη Νέα Ερυθραία έβγαλαν καλαζνικοφ εν κίνηση κατά της ομάδας Δίας. Rad έχεις δίκιο και συ αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα, πας να κάνεις έναν έλεγχο σε μια μηχανή και σου βγάζει Καλαζ να σε φάει!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Johnny94 έγραψε:Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτος
Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.
Johnny94 έγραψε:Επίσης ο ντελιβερας που είναι πολύ δύσκολο και με κακουχίες επάγγελμα είναι όλη μερα στον δρόμο όπως η Δίας απλά στην Δίας πρέπει να τρέξεις και έχεις κίνδυνο και από τον δρόμο και από σφαίρες και από μολότοφ :)
Σου γράφω ότι είναι από τροχαία περιστατικά εκτός συμπλοκες και συνεχίζεις τα δικά σου εσύ μολοτοφ και σφαιρες φανταζεσαι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Παρ Απρ 16, 2021 10:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Rad εσυ δεν καταλαβαίνεις και προσπαθείς να αποδείξεις για τους δικους σου λόγους κάτι που δεν ισχύει και όπως λέει και ο ecomike τα ισοπεδώνεις όλα... Εγώ δεν υποστήριξα πως δεν υπάρχουν κίνδυνοι σε αλλά επαγγέλματα αυτό που υποστήριξα είναι πως και το επάγγελμα του αστυνομικού είναι πολύ επικίνδυνο και εσυ μου λες να κάνω πράξεις και αφαιρέσεις ενώ επίτηδες τα καλύπτεις για να υποστηρίξεις το δικό σου...Rad. έγραψε: Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.
Εκανες αναφορά για όλα αλλά τα αιτία εκτός από τις σφαίρες για να υποστηρίξεις κάτι που εσυ πιστευεις αυτό είναι παραπληροφόρηση... Εσυ δεν πείθεις και εγώ στο αποδεικνύει με επιχειρήματα και χωρίς να βάζω μόνο αυτά που με συμφέρουν ... Δεν τρομοκρατώ κανέναν απλά δεν δέχομαι τύπους σαν εσενα να υποβαθμίζουν αυτό που κάνω και τον κίνδυνο όπου δια τρέχω όπως και κάθε ένας που αγαπάει υο επαγγελμα του... Να λες την γνώμη σου δεν με ενοχλεί αλλά το να παραθέτεις στοιχεία απλά όπως τα θες θα μαι εκει να σου απαντάω...
Και σου ξαναλέω όπως ο ντελιβερας κινδυνεύει στον δρόμο τόσες ώρες είναι και ένας της Δίας με την διαφορά πως όπως χθες μπορεί να φάει πιστολιές μολότοφ και αλλά... Τα άτομα εδώ σε πήραν χαμπάρι δεν είναι βλάκες διαβάζουν και επίσης οι περισσότεροι ξέρουν από φίλους συγγενείς τι έτσι αστυνομία και το αποδεικνύουν γιατί είναι χρόνια εδώ και παλεύουν να μπουν...
Εσυ κατσε γράψε για θανάτους από παθολογικά αιτία κρύψε τους νεκρούς που χα δεν την ζωή σε ένοπλα και πες πως κόβουμε κλήσεις... Επίσης όπως πληρώνει ο φορολογούμενος πληρώνω και εγώ φίλε και περισσότερα γιαυι δίνω και εισφορά αλληλεγγύης λόγω κρίσης αυτό το ήξερες; Άσε την καραμέλα αυτή... Όπως και ο στρατός και όλοι φορολογούμαστε ... Την άγνοια την απέδειξες Με την παραπληροφόρηση που είναι εμφανή
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 11:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Επικοινωνείς αραγε; Φαντάζομαι σφαίρες και μολότοφ; Μόνο χθες ένας από τα Ματ στην Θεσσαλονίκη κάηκε και μια ομάδα Δίας έφαγε πιστολιές από ακ είσαι σοβαρός τώρα;Rad. έγραψε: Σου γράφω ότι είναι από τροχαία περιστατικά εκτός συμπλοκες και συνεχίζεις τα δικά σου εσύ μολοτοφ και σφαιρες φανταζεσαι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 11:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Johnny94 έγραψε:Εκανες αναφορά για όλα αλλά τα αιτία εκτός από τις σφαίρες για να υποστηρίξεις κάτι που εσυ πιστευεις αυτό είναι παραπληροφόρηση... Εσυ δεν πείθεις και εγώ στο αποδεικνύει με επιχειρήματα και χωρίς να βάζω μόνο αυτά που με συμφέρουν ... Δεν τρομοκρατώ κανέναν απλά δεν δέχομαι τύπους σαν εσενα να υποβαθμίζουν αυτό που κάνω και τον κίνδυνο όπου δια τρέχω όπως και κάθε ένας που αγαπάει υο επαγγελμα του... Να λες την γνώμη σου δεν με ενοχλεί αλλά το να παραθέτεις στοιχεία απλά όπως τα θες θα μαι εκει να σου απαντάω...
Και σου ξαναλέω όπως ο ντελιβερας κινδυνεύει στον δρόμο τόσες ώρες είναι και ένας της Δίας με την διαφορά πως όπως χθες μπορεί να φάει πιστολιές μολότοφ και αλλά... Τα άτομα εδώ σε πήραν χαμπάρι δεν είναι βλάκες διαβάζουν και επίσης οι περισσότεροι ξέρουν από φίλους συγγενείς τι έτσι αστυνομία και το αποδεικνύουν γιατί είναι χρόνια εδώ και παλεύουν να μπουν...
Εσυ κατσε γράψε για θανάτους από παθολογικά αιτία κρύψε τους νεκρούς που χα δεν την ζωή σε ένοπλα και πες πως κόβουμε κλήσεις... Επίσης όπως πληρώνει ο φορολογούμενος πληρώνω και εγώ φίλε και περισσότερα γιαυι δίνω και εισφορά αλληλεγγύης λόγω κρίσης αυτό το ήξερες; Άσε την καραμέλα αυτή... Όπως και ο στρατός και όλοι φορολογούμαστε ... Την άγνοια την απέδειξες Με την παραπληροφόρηση που είναι εμφανή
Μίλησα με στοιχεία. Αν έχεις να γράψεις κάτι επ αυτού γράψε. Όλα τα άλλα τζάμπα χώρο πιάνουν. Δεν είναι σκοπός μου να μειώσω την αστυνομία, αδερφό και κολλητό στην αστυνομία έχω και για κάποιο περίεργο λόγο συμφωνούμε, γιατί ξέρουν πως είναι τα πράγματα έξω απ την αστυνομία. Θα δούμε τον φόβο του κόσμου απο την επικυνδυνοτητα του επαγγέλματος, στον αριθμό των αιτήσεων
. Όσο για την εισφορά αυτη τη δίνει και ο ταξιτζής, και όλος ο δημόσιος τομέας μη νιώθεις μοναξιά.Johnny94 έγραψε:Επικοινωνείς αραγε; Φαντάζομαι σφαίρες και μολότοφ; Μόνο χθες ένας από τα Ματ στην Θεσσαλονίκη κάηκε και μια ομάδα Δίας έφαγε πιστολιές από ακ είσαι σοβαρός τώρα;
Δεν έχω δει πιο εκτός τόπου άτομο, σου γράφω για τα στοιχεία που δίνει η υπηρεσία σου ότι τα 90 άτομα σκοτώθηκαν στο δρόμο σε τροχαίο ατυχημα, όχι επειδή τους πετούσαν μολότοφ και σε συμπλοκές, και μου απαντάς ναι όμως χθες πετούσαν μολότοφ σε έναν από τα ματ και μας κυνηγάνε με μολότοφ ενώ τον ντελιβερα όχι. Συγκεντρώσου λίγο Γράψε ότι θες, δε βγάζω άκρη. Με νικησες

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Παρ Απρ 16, 2021 11:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες





