Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Μηοως μπηκε στιν παγο η προκ;
Limenikos
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 223
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 10:31 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Limenikos »

Eco, εσυ πάντως όπως κ να ναι εκτός είσαι.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Αλεξιπτωτιστης18 εννοείται είμαι εκτός, ένας απλός αμόρφωτος είμαι. Απλά κάνω κάποιες προβλέψεις για όλους εσάς τους πτυχιούχους. Δε νομίζω ότι είναι παράλογη η βάση που λέω.3100+

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε:
Kostasdim έγραψε:δεν συγκρινεται για κανεναν λογο το λιμενικο με την αστυνομια... Πειτε οτι θελετε!

Η επικυνδηνοτητα στην αστυνομια ειναι τεραστια ποσο μαλλον τωρα με αυτα που γινονται και προκειται να γινουν...

Από το 1984 Έως το 2019 Έχουν τραυματιστεί θανάσιμα 138 Αστυνομικοί Απ αυτούς 1 Σκοτώθηκε από εκπυρσοκροτηση όπλου συναδέλφου,2 Από αεροπορικό ατύχημα,1 Απο παθολογικά αίτια, και 86 Από τροχαίο ατύχημα είτε κατά την υπηρεσία είτε καθώς πήγαιναν ή γυρνούσαν απο αυτή και όχι σε καταδίωξη.14 Νεκρούς ντελιβεραδες είχαμε μόνο το 2018. Εργατικά θανατηφόρα ατυχήματα: Οικονομικής δραστηριότητας, δηλαδή εμπόριο, μεταφορές, Γεωργία, παροχή νερού, ρεύματος κ. Α μόνο για τα έτη 2017-2018 νεκρούς ειχαμε 93. Αυτα περί επικινδυνοτητας οσον αφορά την θνησιμότητα, μη πιάσουμε τα ατυχήματα, χέρια πόδια κτλ. Στοιχεία από το σαιτ της ΕΛΑΣ και την ΕΛΣΤΑΤ.
Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτος
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Επίσης ο ντελιβερας που είναι πολύ δύσκολο και με κακουχίες επάγγελμα είναι όλη μερα στον δρόμο όπως η Δίας απλά στην Δίας πρέπει να τρέξεις και έχεις κίνδυνο και από τον δρόμο και από σφαίρες και από μολότοφ :)
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Διασωστης31 έγραψε:3200 είπα όχι 3300 Περίμενε εσύ 2700

Συνέχισε να ονειρεύεσαι ότι δεν υπάρχουν 800 άτομα με 16+ απολυτηριο και πτυχίο.



Έκανες τους ΟΠΠΙ γιατρούς και δικηγόρους.

2900 βαριά η βάση, εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Οι Δόκιμοι Σημαιοφόροι του λιμενικού ήταν με πτυχίο, δες πόσοι πολιτικοί μηχανικοί και νομικοί έκαναν... Ο μέσος όρος ατόμων θα είναι από σχολές με μέτρια μόρια και προς τα κάτω!

Επίσης, το να δηλώσει κάποιος δεν σημαίνει και ότι θα πάει... Πχ εγώ θα κάνω τα χαρτιά και θα ζυγίσω τότε τα δεδομένα αν με συμφέρει να μπω η όχι!

Σίγουρα υπάρχει ανεργία, τα επεισόδια και όλο αυτό το άγνωστο γύρω από τους ΟΠΠΙ βοηθάει στο να μην δηλωσουνε τόσα άτομα.

Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

Σημαιοφόροι ήθελε συγκεκριμένα πτυχία, αν το είχαν ανοικτό για όλους θα γινόταν πανηγύρι. Εγω είπα συγκεκριμένα 3 σχολές : Παιδαγωγικα, φιλόλογοι, νηπιαγωγοι.

Ολοι έχουν 18 απολυτηρια σ αυτές τις σχολές και δεν δουλεύουν πουθενά, και στο δημόσιο δεν θα απορροφηθούν ποτέ. Μόνο αναπληρωτές σε χωριά και νησιά.

Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Με αυτά π βλέπω που λέτε δηλ με 3370 μόρια είμαστε εκτός δηλ ...
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτος


Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.
Elie
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 16
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2021 4:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Elie »

Γιατί να είσαι εκτός;
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Χθες στη Νέα Ερυθραία έβγαλαν καλαζνικοφ εν κίνηση κατά της ομάδας Δίας. Rad έχεις δίκιο και συ αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα, πας να κάνεις έναν έλεγχο σε μια μηχανή και σου βγάζει Καλαζ να σε φάει!

Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:Από σφαίρες δεν πέθανε κανεις; Ευαγγελινελης; Σκυλογιάννης ; Ο ΕΦ στα ζωνιανα; Ο ανθυπαστυνόμος που έχει μνημείο στην εκαμ ; Μην γίνεσαι βλάσφημος να αναφέρεις όλους τους ήρωες. Και σου είπα κάποιους που ξερει όλη η Ελλάδα μην σε πάω για θύματα 17Ν δεν βλέπω να μου είσαι αμερόληπτος


Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.

Johnny94 έγραψε:Επίσης ο ντελιβερας που είναι πολύ δύσκολο και με κακουχίες επάγγελμα είναι όλη μερα στον δρόμο όπως η Δίας απλά στην Δίας πρέπει να τρέξεις και έχεις κίνδυνο και από τον δρόμο και από σφαίρες και από μολότοφ :)


Σου γράφω ότι είναι από τροχαία περιστατικά εκτός συμπλοκες και συνεχίζεις τα δικά σου εσύ μολοτοφ και σφαιρες φανταζεσαι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Παρ Απρ 16, 2021 10:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Αν κάνεις την αφαίρεση σε όσους έγραψα θα τους βρεις και αυτούς, οι θάνατοι απο συμπλοκές με όπλα, μαχαίρια,17Ν, είναι 48 από 1984, όσους έχει σε ένα χρόνο το ελεύθερο επάγγελμα. Αλλά δε θες να καταλάβεις ούτε με αυτά τα στοιχεία, το οτι τιμητικά λογίζονται στους θανάτους και οι ερχόμενοι στην υπηρεσία η Ο άνθρωπος που πέθανε από παθολογικά αίτια Που το βάζεις, θες να κάνουμε το ίδιο και για τα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα χάσουμε το μέτρημα, και αυτοί ειναι που σου δίνουν το ψωμί σου στην τελική μηνας μπει μηνας βγει το 1000ρικο, ο παραγωγικός τομέας. Σήμερα σκοτώθηκαν άλλα δύο άτομα στη ΔΕΗ. Δε πείθεις και δε θα ασχοληθώ άλλο, γύρνα στο σπίτι σου με τη σκέψη ότι το έσκασες απο το Auschwitz δικαίωμα σου, μη τρομοκρατείς τον κόσμο με θεωρίες, σε διαβάζουν άτομα που ενδιαφέρονται, μη δημιουργείς εντυπώσεις. Αγνοια εχεις και φαινεται.
Rad εσυ δεν καταλαβαίνεις και προσπαθείς να αποδείξεις για τους δικους σου λόγους κάτι που δεν ισχύει και όπως λέει και ο ecomike τα ισοπεδώνεις όλα... Εγώ δεν υποστήριξα πως δεν υπάρχουν κίνδυνοι σε αλλά επαγγέλματα αυτό που υποστήριξα είναι πως και το επάγγελμα του αστυνομικού είναι πολύ επικίνδυνο και εσυ μου λες να κάνω πράξεις και αφαιρέσεις ενώ επίτηδες τα καλύπτεις για να υποστηρίξεις το δικό σου...

Εκανες αναφορά για όλα αλλά τα αιτία εκτός από τις σφαίρες για να υποστηρίξεις κάτι που εσυ πιστευεις αυτό είναι παραπληροφόρηση... Εσυ δεν πείθεις και εγώ στο αποδεικνύει με επιχειρήματα και χωρίς να βάζω μόνο αυτά που με συμφέρουν ... Δεν τρομοκρατώ κανέναν απλά δεν δέχομαι τύπους σαν εσενα να υποβαθμίζουν αυτό που κάνω και τον κίνδυνο όπου δια τρέχω όπως και κάθε ένας που αγαπάει υο επαγγελμα του... Να λες την γνώμη σου δεν με ενοχλεί αλλά το να παραθέτεις στοιχεία απλά όπως τα θες θα μαι εκει να σου απαντάω...

Και σου ξαναλέω όπως ο ντελιβερας κινδυνεύει στον δρόμο τόσες ώρες είναι και ένας της Δίας με την διαφορά πως όπως χθες μπορεί να φάει πιστολιές μολότοφ και αλλά... Τα άτομα εδώ σε πήραν χαμπάρι δεν είναι βλάκες διαβάζουν και επίσης οι περισσότεροι ξέρουν από φίλους συγγενείς τι έτσι αστυνομία και το αποδεικνύουν γιατί είναι χρόνια εδώ και παλεύουν να μπουν...

Εσυ κατσε γράψε για θανάτους από παθολογικά αιτία κρύψε τους νεκρούς που χα δεν την ζωή σε ένοπλα και πες πως κόβουμε κλήσεις... Επίσης όπως πληρώνει ο φορολογούμενος πληρώνω και εγώ φίλε και περισσότερα γιαυι δίνω και εισφορά αλληλεγγύης λόγω κρίσης αυτό το ήξερες; Άσε την καραμέλα αυτή... Όπως και ο στρατός και όλοι φορολογούμαστε ... Την άγνοια την απέδειξες Με την παραπληροφόρηση που είναι εμφανή
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 11:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Σου γράφω ότι είναι από τροχαία περιστατικά εκτός συμπλοκες και συνεχίζεις τα δικά σου εσύ μολοτοφ και σφαιρες φανταζεσαι.
Επικοινωνείς αραγε; Φαντάζομαι σφαίρες και μολότοφ; Μόνο χθες ένας από τα Ματ στην Θεσσαλονίκη κάηκε και μια ομάδα Δίας έφαγε πιστολιές από ακ είσαι σοβαρός τώρα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 11:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:Εκανες αναφορά για όλα αλλά τα αιτία εκτός από τις σφαίρες για να υποστηρίξεις κάτι που εσυ πιστευεις αυτό είναι παραπληροφόρηση... Εσυ δεν πείθεις και εγώ στο αποδεικνύει με επιχειρήματα και χωρίς να βάζω μόνο αυτά που με συμφέρουν ... Δεν τρομοκρατώ κανέναν απλά δεν δέχομαι τύπους σαν εσενα να υποβαθμίζουν αυτό που κάνω και τον κίνδυνο όπου δια τρέχω όπως και κάθε ένας που αγαπάει υο επαγγελμα του... Να λες την γνώμη σου δεν με ενοχλεί αλλά το να παραθέτεις στοιχεία απλά όπως τα θες θα μαι εκει να σου απαντάω...
Και σου ξαναλέω όπως ο ντελιβερας κινδυνεύει στον δρόμο τόσες ώρες είναι και ένας της Δίας με την διαφορά πως όπως χθες μπορεί να φάει πιστολιές μολότοφ και αλλά... Τα άτομα εδώ σε πήραν χαμπάρι δεν είναι βλάκες διαβάζουν και επίσης οι περισσότεροι ξέρουν από φίλους συγγενείς τι έτσι αστυνομία και το αποδεικνύουν γιατί είναι χρόνια εδώ και παλεύουν να μπουν...
Εσυ κατσε γράψε για θανάτους από παθολογικά αιτία κρύψε τους νεκρούς που χα δεν την ζωή σε ένοπλα και πες πως κόβουμε κλήσεις... Επίσης όπως πληρώνει ο φορολογούμενος πληρώνω και εγώ φίλε και περισσότερα γιαυι δίνω και εισφορά αλληλεγγύης λόγω κρίσης αυτό το ήξερες; Άσε την καραμέλα αυτή... Όπως και ο στρατός και όλοι φορολογούμαστε ... Την άγνοια την απέδειξες Με την παραπληροφόρηση που είναι εμφανή


Μίλησα με στοιχεία. Αν έχεις να γράψεις κάτι επ αυτού γράψε. Όλα τα άλλα τζάμπα χώρο πιάνουν. Δεν είναι σκοπός μου να μειώσω την αστυνομία, αδερφό και κολλητό στην αστυνομία έχω και για κάποιο περίεργο λόγο συμφωνούμε, γιατί ξέρουν πως είναι τα πράγματα έξω απ την αστυνομία. Θα δούμε τον φόβο του κόσμου απο την επικυνδυνοτητα του επαγγέλματος, στον αριθμό των αιτήσεων Εικόνα. Όσο για την εισφορά αυτη τη δίνει και ο ταξιτζής, και όλος ο δημόσιος τομέας μη νιώθεις μοναξιά.

Johnny94 έγραψε:Επικοινωνείς αραγε; Φαντάζομαι σφαίρες και μολότοφ; Μόνο χθες ένας από τα Ματ στην Θεσσαλονίκη κάηκε και μια ομάδα Δίας έφαγε πιστολιές από ακ είσαι σοβαρός τώρα;


Δεν έχω δει πιο εκτός τόπου άτομο, σου γράφω για τα στοιχεία που δίνει η υπηρεσία σου ότι τα 90 άτομα σκοτώθηκαν στο δρόμο σε τροχαίο ατυχημα, όχι επειδή τους πετούσαν μολότοφ και σε συμπλοκές, και μου απαντάς ναι όμως χθες πετούσαν μολότοφ σε έναν από τα ματ και μας κυνηγάνε με μολότοφ ενώ τον ντελιβερα όχι. Συγκεντρώσου λίγο Γράψε ότι θες, δε βγάζω άκρη. Με νικησες Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Παρ Απρ 16, 2021 11:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες