Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Kostasdim
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 178
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostasdim »

Από ότι βλέπω οι περισσότεροι εδώ μέσα παίζουν γύρω στα 3000-3100μορια...
WURTH123
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 4:10 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από WURTH123 »

Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω σχετικά με την βάση, οι θέσεις είναι λιγότερες από αυτές του 19 και συνεπώς κατά προσωπική μου άποψη η βάση θα είναι αρκετά υψηλή διότι, πτυχία ΤΕΙ και ΑΕΙ έχουν πολλά άτομα, ΔΕΑ μαζι με ΕΔ έχουν ελάχιστοι, άρα η απόκλιση του πρώτου σε μόρια με αυτή του τελευταίου που θα μπει δεν θα είναι μεγάλη. Παρόλα αυτά κάνουμε άπαντες τα χαρτιά μας!
GPAPI
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 40
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 6:58 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από GPAPI »

Το 2019 μπήκαν άτομα με 2570 δεν ξέρω την ακριβές βάση
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Μα ο διασώστης είπε 3300 βάση, και πολύ περισσότερες αιτήσεις από την προκήρυξη του 2019😂

Τρολλαρω...2900 βαριά η βάση, όλοι τα κάνουμε και δεν έχουμε να χάσουμε κάτι!

Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Kostibas. Ειναι προφανες πως κανενας δεν μπορει να υπολογίσει με ακριβεια. Ωστοσο ειναι πολυ λογικο να δινεις ενα ευρος οπου πιστευεις οτι θα κυμανθει η βαση. +-100 3000 ουτε αστειο ειναι ουτε ειμαι τζινι ειναι η αποψη μου εαν πιστευεις κατι αλλο δεκτο παντως δεν γραφω κατι παραλογο. Οι θεσεις ειναι 1030 εν αντιθεση με το 19 που ηταν 1530.33.3% κατω! Αρα η απόκλιση πρωτου με τελευταιου δεν θα ειναι σαν του 19 καπου στα 800 μόρια Θα είναι αρκετα λιγοτερο. Πρωτης δημοτικου λογικη ειναι μην δυσκολευεσαι. Απο εκει και περα ολοι αυτοι που πηγαν εποπ σφ λιμενικο κτλπ ειναι ψυλλοι στα αχηρα υπαρχει τοση ανεργια τοση αβεβαιότητα που οι αιτησεις θα ειναι στο θεο.
Kwstas26
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 88
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 05, 2019 5:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kwstas26 »

Fouseki κούρασες
SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Για να μην κουράζεστε η βαση θα πάει στα 4000Εικόνα
Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Το πολιτικο κλιμα για την εφαρμογη της οππινεθναι ασχημο. Τα συλλαλητηρια θα ενταθουν και θα ειναι βαρομετρο... Η κυβερνηση αντεχει το πολιτικο κοστος των αντιδρασεων κ βιας; Ολα θα εξαρτηθουν απο τις αντιδράσεις πολιτικων κομματων φιρεων κλπ
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Μάγκες αράξτε επιτέλους με τα μόρια και την ηλικία διότι δημιουργείται ένα κλίμα παραπληροφόρησης και τρομοκρατίας δια παντός. Και ένας με 2900 μόρια έχει πιθανότητες και ένας με 3300, θα τα κάνουμε όλοι και κρίνουμε ανάλογα. Με έχετε κάνει ρε άτιμοι με 3340 μόρια να αγχώνομαι 😅

Mats
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 4
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2021 1:55 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Mats »

Αράξτε και σύντομα θα δούμε... Κ εγώ με 3.400 αγχώθηκα μ αυτά που βλέπω

Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Διαμαρτυρίες πορείες αντιδράσεις υπάρχουν σε κάθε μέτρο που εφαρμόζει αυτή η κυβέρνηση. Στην οππι ειδικά δεν θα υπήρχε ; Κι εγώ σαν φοιτητής σαφώς και δεν ήθελα στη σχολή μου αστυνομία, γι αυτό και θα μπούμε σε σχολές που επικρατεί ανομία και όχι σε ένα ίδρυμα τύπου Χαροκόπειο ή Τεφαα στην Δάφνη.

Υπομονή!

Άβαταρ μέλους
BilD
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 630
Δημοσιεύσεις: 1332
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2020 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από BilD »

Politis97 έγραψε:Μάγκες αράξτε επιτέλους με τα μόρια και την ηλικία διότι δημιουργείται ένα κλίμα παραπληροφόρησης και τρομοκρατίας δια παντός. Και ένας με 2900 μόρια έχει πιθανότητες και ένας με 3300, θα τα κάνουμε όλοι και κρίνουμε ανάλογα.Με έχετε κάνει ρε άτιμοι με 3340 μόρια να αγχώνομαι 😅



Όλη την ώρα μας λες τα μόρια σου... Θα τα ματιασεις στο τέλος πρόσεχε 🤣🤣

-Bildakoss-
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Αφού ρε μπιλντακο ο καθένας που έχει κάτω από 2900 μόρια γράφει οτιδήποτε θες για να τρομοκρατεί τους υπόλοιπους, να λέμε την αλήθεια. Μόνο την 1η φορα ρώτησα σοβαρά, οι άλλες ήταν τρολ ως προς τους προπαγανδιστές

kta3
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 19
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2021 2:26 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από kta3 »

Fousekis έγραψε:Kostibas. Ειναι προφανες πως κανενας δεν μπορει να υπολογίσει με ακριβεια. Ωστοσο ειναι πολυ λογικο να δινεις ενα ευρος οπου πιστευεις οτι θα κυμανθει η βαση.+-100 3000 ουτε αστειο ειναι ουτε ειμαι τζινι ειναι η αποψη μου εαν πιστευεις κατι αλλο δεκτο παντως δεν γραφω κατι παραλογο. Οι θεσεις ειναι 1030 εν αντιθεση με το 19 που ηταν 1530.33.3% κατω! Αρα η απόκλιση πρωτου με τελευταιου δεν θα ειναι σαν του 19 καπου στα 800 μόρια Θα είναι αρκετα λιγοτερο. Πρωτης δημοτικου λογικη ειναι μην δυσκολευεσαι. Απο εκει και περα ολοι αυτοι που πηγαν εποπ σφ λιμενικο κτλπ ειναι ψυλλοι στα αχηρα υπαρχει τοση ανεργια τοση αβεβαιότητα που οι αιτησεις θα ειναι στο θεο.


Οι θέσεις είναι 1000, το επισημαίνω διότι και αυτές οι 30 που θα ήταν σωτήριες για κάποιους απο εμάς δυστυχώς δεν υφίστανται.

Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

Όσοι λέτε για 2800 δηλαδή ο 800ος της λίστας, δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα. 2800 βγάζει ένας ξεμπαρκος με 14+πτυχιο + την 3αδα που έχουν όλοι (β2, διπλωμα,ecdl).

Υπολογίστε μόνο σαν αυτόν πόσοι θα κάνουν μόνο με μεγαλύτερο απολυτήριο.

Μετά προσθέστε τους εδ και 3τεκνους που είναι σαν έχουν +2 μονάδες στο απολυτηριο.

Και τους πολύτεκνους +3.

Τέλος τα Γ2 και 2η γλώσσα που είναι +4.

Το 80% θα είναι γυναίκες.

Αναπληρώτριες νηπιαγωγοι, δασκάλες και φιλόλογοι με 19 απολυτηρια.

Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες