Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
Kostasdim
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 178
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Από ότι βλέπω οι περισσότεροι εδώ μέσα παίζουν γύρω στα 3000-3100μορια...
-
WURTH123
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 4:10 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Όπως ειπώθηκε και πιο πάνω σχετικά με την βάση, οι θέσεις είναι λιγότερες από αυτές του 19 και συνεπώς κατά προσωπική μου άποψη η βάση θα είναι αρκετά υψηλή διότι, πτυχία ΤΕΙ και ΑΕΙ έχουν πολλά άτομα, ΔΕΑ μαζι με ΕΔ έχουν ελάχιστοι, άρα η απόκλιση του πρώτου σε μόρια με αυτή του τελευταίου που θα μπει δεν θα είναι μεγάλη. Παρόλα αυτά κάνουμε άπαντες τα χαρτιά μας!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το 2019 μπήκαν άτομα με 2570 δεν ξέρω την ακριβές βάση
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μα ο διασώστης είπε 3300 βάση, και πολύ περισσότερες αιτήσεις από την προκήρυξη του 2019😂
Τρολλαρω...2900 βαριά η βάση, όλοι τα κάνουμε και δεν έχουμε να χάσουμε κάτι!
Τρολλαρω...2900 βαριά η βάση, όλοι τα κάνουμε και δεν έχουμε να χάσουμε κάτι!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Kostibas. Ειναι προφανες πως κανενας δεν μπορει να υπολογίσει με ακριβεια. Ωστοσο ειναι πολυ λογικο να δινεις ενα ευρος οπου πιστευεις οτι θα κυμανθει η βαση. +-100 3000 ουτε αστειο ειναι ουτε ειμαι τζινι ειναι η αποψη μου εαν πιστευεις κατι αλλο δεκτο παντως δεν γραφω κατι παραλογο. Οι θεσεις ειναι 1030 εν αντιθεση με το 19 που ηταν 1530.33.3% κατω! Αρα η απόκλιση πρωτου με τελευταιου δεν θα ειναι σαν του 19 καπου στα 800 μόρια Θα είναι αρκετα λιγοτερο. Πρωτης δημοτικου λογικη ειναι μην δυσκολευεσαι. Απο εκει και περα ολοι αυτοι που πηγαν εποπ σφ λιμενικο κτλπ ειναι ψυλλοι στα αχηρα υπαρχει τοση ανεργια τοση αβεβαιότητα που οι αιτησεις θα ειναι στο θεο.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Fouseki κούρασες
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Για να μην κουράζεστε η βαση θα πάει στα 4000

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το πολιτικο κλιμα για την εφαρμογη της οππινεθναι ασχημο. Τα συλλαλητηρια θα ενταθουν και θα ειναι βαρομετρο... Η κυβερνηση αντεχει το πολιτικο κοστος των αντιδρασεων κ βιας; Ολα θα εξαρτηθουν απο τις αντιδράσεις πολιτικων κομματων φιρεων κλπ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μάγκες αράξτε επιτέλους με τα μόρια και την ηλικία διότι δημιουργείται ένα κλίμα παραπληροφόρησης και τρομοκρατίας δια παντός. Και ένας με 2900 μόρια έχει πιθανότητες και ένας με 3300, θα τα κάνουμε όλοι και κρίνουμε ανάλογα. Με έχετε κάνει ρε άτιμοι με 3340 μόρια να αγχώνομαι 😅
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αράξτε και σύντομα θα δούμε... Κ εγώ με 3.400 αγχώθηκα μ αυτά που βλέπω
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Διαμαρτυρίες πορείες αντιδράσεις υπάρχουν σε κάθε μέτρο που εφαρμόζει αυτή η κυβέρνηση. Στην οππι ειδικά δεν θα υπήρχε ; Κι εγώ σαν φοιτητής σαφώς και δεν ήθελα στη σχολή μου αστυνομία, γι αυτό και θα μπούμε σε σχολές που επικρατεί ανομία και όχι σε ένα ίδρυμα τύπου Χαροκόπειο ή Τεφαα στην Δάφνη.
Υπομονή!
Υπομονή!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Politis97 έγραψε:Μάγκες αράξτε επιτέλους με τα μόρια και την ηλικία διότι δημιουργείται ένα κλίμα παραπληροφόρησης και τρομοκρατίας δια παντός. Και ένας με 2900 μόρια έχει πιθανότητες και ένας με 3300, θα τα κάνουμε όλοι και κρίνουμε ανάλογα.Με έχετε κάνει ρε άτιμοι με 3340 μόρια να αγχώνομαι 😅
Όλη την ώρα μας λες τα μόρια σου... Θα τα ματιασεις στο τέλος πρόσεχε 🤣🤣
-Bildakoss-
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αφού ρε μπιλντακο ο καθένας που έχει κάτω από 2900 μόρια γράφει οτιδήποτε θες για να τρομοκρατεί τους υπόλοιπους, να λέμε την αλήθεια. Μόνο την 1η φορα ρώτησα σοβαρά, οι άλλες ήταν τρολ ως προς τους προπαγανδιστές
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Fousekis έγραψε:Kostibas. Ειναι προφανες πως κανενας δεν μπορει να υπολογίσει με ακριβεια. Ωστοσο ειναι πολυ λογικο να δινεις ενα ευρος οπου πιστευεις οτι θα κυμανθει η βαση.+-100 3000 ουτε αστειο ειναι ουτε ειμαι τζινι ειναι η αποψη μου εαν πιστευεις κατι αλλο δεκτο παντως δεν γραφω κατι παραλογο. Οι θεσεις ειναι 1030 εν αντιθεση με το 19 που ηταν 1530.33.3% κατω! Αρα η απόκλιση πρωτου με τελευταιου δεν θα ειναι σαν του 19 καπου στα 800 μόρια Θα είναι αρκετα λιγοτερο. Πρωτης δημοτικου λογικη ειναι μην δυσκολευεσαι. Απο εκει και περα ολοι αυτοι που πηγαν εποπ σφ λιμενικο κτλπ ειναι ψυλλοι στα αχηρα υπαρχει τοση ανεργια τοση αβεβαιότητα που οι αιτησεις θα ειναι στο θεο.
Οι θέσεις είναι 1000, το επισημαίνω διότι και αυτές οι 30 που θα ήταν σωτήριες για κάποιους απο εμάς δυστυχώς δεν υφίστανται.
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Όσοι λέτε για 2800 δηλαδή ο 800ος της λίστας, δεν έχετε καμία επαφή με την πραγματικότητα. 2800 βγάζει ένας ξεμπαρκος με 14+πτυχιο + την 3αδα που έχουν όλοι (β2, διπλωμα,ecdl).
Υπολογίστε μόνο σαν αυτόν πόσοι θα κάνουν μόνο με μεγαλύτερο απολυτήριο.
Μετά προσθέστε τους εδ και 3τεκνους που είναι σαν έχουν +2 μονάδες στο απολυτηριο.
Και τους πολύτεκνους +3.
Τέλος τα Γ2 και 2η γλώσσα που είναι +4.
Το 80% θα είναι γυναίκες.
Αναπληρώτριες νηπιαγωγοι, δασκάλες και φιλόλογοι με 19 απολυτηρια.
Υπολογίστε μόνο σαν αυτόν πόσοι θα κάνουν μόνο με μεγαλύτερο απολυτήριο.
Μετά προσθέστε τους εδ και 3τεκνους που είναι σαν έχουν +2 μονάδες στο απολυτηριο.
Και τους πολύτεκνους +3.
Τέλος τα Γ2 και 2η γλώσσα που είναι +4.
Το 80% θα είναι γυναίκες.
Αναπληρώτριες νηπιαγωγοι, δασκάλες και φιλόλογοι με 19 απολυτηρια.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες








