Trooper zzz έγραψε:Παιδιά οποιοσδήποτε έχει κατω από 3400 μόρια να μην το σκέφτεται καν... Μας ριμαξαν απλά... Τζάμπα τόσος κόπος και χρήμα για τα διπλώματα... Από το πουθενά όλοι οι φίλοι και γνωστοί μου που έχουν ένα πτυχίο αποφάσισαν ότι θέλουν να γίνουν ΕΦ, οι ίδιοι που μέχρι χθες το θεωρούσαν κατάντια... Εγώ με 2800 μόρια, δεν θα μπω καν στο κόπο...
ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ!
Efedros2015 έγραψε:Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει
Πανω απο 3.000 μορια δεν θα ειναι στα 2800 με 2900 εκει θα παιχτη
Ή του ύψους ή του βάθους... Μια χαρά είναι τα 2800 μόρια... Μην αποθαρρύνετε και τους υπόλοιπους και μην είστε λιγοψυχοι και απαισιόδοξοι... Πάμε να ανεβούμε λίγο ψυχολογικά! Και γω λίγα μόρια έχω και τι έγινε... Παιδιά τρέξιμο κάθε μέρα να φτιάξουμε χρόνους και θα βελτιωθεί και η διάθεση! Πάμε δυνατααααα
Και κάτι άλλο μάγκες... Πολλές γυναίκες θα φοβηθούν να πάνε μέσα στο στόμα του λύκου, να μου το θυμηθείτε... Γιατί κακά τα ψέματα απευθείας θα γίνουμε η πιο στοχοποιημενη ομάδα της αστυνομίας
Ναι άλλο γράφω στο ΜνΜ και γω πιστεύω βάση 2800-2900 ... Τώρα όσοι μου στέλνετε προσωπικά ΜνΜ γράφετε εδώ στο φόρουμ δεν τρώμε όλοι ! Όλοι έχουμε ελπίδες μέχρι να βγουν τα τελικά αποτελέσματα μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε για τη βάση ! Λοιπόν καμία προκήρυξη δεν πάγωσε δεν ακυρώθηκε, αναμένουμε προκήρυξη μην ακούτε τι λένε, απλά πάει πίσω το σχέδιο της δημιουργίας οππι από τους ήδη εν ενεργεία !
nikos521 έγραψε:Καντε απαντες τα χαρτια σας οπως λεει ο Bild ! Δεν εχετε να χασετε κατι, σημασια εχει η ποιοτητα των αιτησεων που θα γινουν, οχι η ποσοτητα.
Αυτό με την ποιότητα έχει ειπωθεί πολλές φορές και είναι σωστό εν μέρει. Η ποιότητα και η βάση κατ επεκταση πάντα είναι άμεσα συνδεδεμένα και επηρεάζονται από από την ποσότητα. Όσο περισσότεροι τόσο "ποιοτικότεροι", πιο μπακαλιστικα. Οταν τελειώσει η διαδικασία, Προσπαθήστε να μάθετε τον αριθμό των αιτήσεων.
Fousekis έγραψε:Κανε τα χαρτια σου για εποπ μπαμ μπαμ προλαβαινεις μεχρι τις 22/4 διορια εφοσον εχεις τοση αναγκη. Η πανεπιστιμιακη μπορει και να μην βγει. Επισης με 3100 δεν πας πουθενα.3300 βαση+
Αν είναι 3300 η βάση οι πρώτοι ποσο θα μπουν εδώ το 19
Ο πρώτος είχε γύρω στα 3500 και ο τελευταίο 2600
Μην παραπληροφορείς το κόσμο ρε τρομολαγνε εκτός και αν εχεις στοχο να μην κάνουν μπας και μπεις εσυ.
Εγώ πιστεύω στα 2800-2900 θα κυμανθεί
Αυτό που μπαίνει ΤΕΙ δύσκολα θα έχει απολυτήριο πάνω από 16 κάντε τα μαθητικά μετά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Παιδιά γενικά να ρωτήσω κάτι δευτερεύον αλλά που με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας. Έστω ότι περνάμε και ολοκληρώνουμε την εκπαίδευση μας... Δηλώνουμε με σειρά προτίμησης σε ποια από τις 3 πόλεις θέλουμε να πάμε ή όχι; Και αν ναι εσείς ποια πόλη θα προτιμούσατε;
Με βάση την λογική με ηλικία 28 ετών η βαση θα πάει 2800. Αν ανεβάσει ηλικία 30 η 32 ετών τότε πάμε για 3000 μόρια. Προσωπικά πιστεύω ότι θα κρατήσει την ηλικία στα 28.
Αυτό που μπαίνει ΤΕΙ δύσκολα θα έχει απολυτήριο πάνω από 16 κάντε τα μαθητικά μετά...
Υπνε ξυπνα. Για αρχη εγω εδω γραφω καιρο και οι περισσότεροι ξερουν τι πιστευω και τι γραφω γενικα. Δευτερον εγραψα οτι τρολαρω! Οι τεμπεληδες σα και εσενα Μπαινουν διαβαζουν τις 2 τελευταίες σελιδες που γραφουν καποιοι οτι εχουν 3863 μορια και λενε με 3100 δεν θα τα κανω. Ε προφανως και θα το Τρολαρω οταν διαβαζει 2 μηνυματα και λεει βλακειες κατσε διαβασε 100 σελιδες το νιμα πισω να βγαλεις ακρη. Μεχρι και poll εχω φτιαξει. Η βαση θα ειναι υψηλη. Η προκ του 19 ειναι τελειως διαφορετικη. Θεωρω πως θα ειναι στο 3000 οπως εχω ξαναπει +-100! Οι θεσεις ειναι πολυ λιγοτερες απο το 19 αρα δεν θα υπαρχει τετοια απόκλιση οπως του 19. Ευχαριστω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μια ερώτηση για να προετοιμαστούμε από τώρα όσοι ενδιαφερόμαστε.
1) Το πιστοποιητικό Στρατολογικής Κατάστασης το έχω βγάλει πρόσφατα από τα ΚΕΠ απλά ένας φίλος μου που είναι ήδη μέσα στο σώμα (με την προκήρυξη του 2019) μου είπε ότι πρέπει να αναγράφει το Ι, του είχε συμβεί το ίδιο πράγμα και αναγκάστηκε να βγάλει άλλο που να αναγράφει το Ι.
Fousekis έγραψε:Υπνε ξυπνα. Για αρχη εγω εδω γραφω καιρο και οι περισσότεροι ξερουν τι πιστευω και τι γραφω γενικα. Δευτερον εγραψα οτι τρολαρω! Οι τεμπεληδες σα και εσενα Μπαινουν διαβαζουν τις 2 τελευταίες σελιδες που γραφουν καποιοι οτι εχουν 3863 μορια και λενε με 3100 δεν θα τα κανω. Ε προφανως και θα το Τρολαρω οταν διαβαζει 2 μηνυματα και λεει βλακειες κατσε διαβασε 100 σελιδες το νιμα πισω να βγαλεις ακρη. Μεχρι και poll εχω φτιαξει. Η βαση θα ειναι υψηλη. Η προκ του 19 ειναι τελειως διαφορετικη. Θεωρω πως θα ειναι στο 3000 οπως εχω ξαναπει +-100! Οι θεσεις ειναι πολυ λιγοτερες απο το 19 αρα δεν θα υπαρχει τετοια απόκλιση οπως του 19. Ευχαριστω
Βάλε +- 300 να σαι μέσα...
Ε
Μην δίνεις τέτοιες προβλέψεις ρε τζίνι
Τις λίγες που τις είδες ; 😂
Είχαν 5 χρόνια να πάρουν το 19
Και τώρα έχουν σκάσει δυο σφ + εποπ + καταστήματα κρατήσεις + μια σε κέντρα μεταναστών όσοι την είχαν δει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.