Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Άβαταρ μέλους
BilD
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 630
Δημοσιεύσεις: 1332
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 19, 2020 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από BilD »

Trooper zzz έγραψε:Παιδιά οποιοσδήποτε έχει κατω από 3400 μόρια να μην το σκέφτεται καν... Μας ριμαξαν απλά... Τζάμπα τόσος κόπος και χρήμα για τα διπλώματα... Από το πουθενά όλοι οι φίλοι και γνωστοί μου που έχουν ένα πτυχίο αποφάσισαν ότι θέλουν να γίνουν ΕΦ, οι ίδιοι που μέχρι χθες το θεωρούσαν κατάντια... Εγώ με 2800 μόρια, δεν θα μπω καν στο κόπο...


ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ!

-Bildakoss-
Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

Efedros2015 έγραψε:Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει


Πανω απο 3.000 μορια δεν θα ειναι στα 2800 με 2900 εκει θα παιχτη

Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Ή του ύψους ή του βάθους... Μια χαρά είναι τα 2800 μόρια... Μην αποθαρρύνετε και τους υπόλοιπους και μην είστε λιγοψυχοι και απαισιόδοξοι... Πάμε να ανεβούμε λίγο ψυχολογικά! Και γω λίγα μόρια έχω και τι έγινε... Παιδιά τρέξιμο κάθε μέρα να φτιάξουμε χρόνους και θα βελτιωθεί και η διάθεση! Πάμε δυνατααααα
Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Και κάτι άλλο μάγκες... Πολλές γυναίκες θα φοβηθούν να πάνε μέσα στο στόμα του λύκου, να μου το θυμηθείτε... Γιατί κακά τα ψέματα απευθείας θα γίνουμε η πιο στοχοποιημενη ομάδα της αστυνομίας
Άβαταρ μέλους
nikos521
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 553
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 2:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nikos521 »

Καντε απαντες τα χαρτια σας οπως λεει ο Bild ! Δεν εχετε να χασετε κατι, σημασια εχει η ποιοτητα των αιτησεων που θα γινουν, οχι η ποσοτητα.
Efedros2015
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 194
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Efedros2015 »

Ναι άλλο γράφω στο ΜνΜ και γω πιστεύω βάση 2800-2900 ... Τώρα όσοι μου στέλνετε προσωπικά ΜνΜ γράφετε εδώ στο φόρουμ δεν τρώμε όλοι ! Όλοι έχουμε ελπίδες μέχρι να βγουν τα τελικά αποτελέσματα μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε για τη βάση ! Λοιπόν καμία προκήρυξη δεν πάγωσε δεν ακυρώθηκε, αναμένουμε προκήρυξη μην ακούτε τι λένε, απλά πάει πίσω το σχέδιο της δημιουργίας οππι από τους ήδη εν ενεργεία !
Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Ας βγεθ με το καλο... Γθατι ελλαδα εισαι... Υπαρχουν και καλενδες
Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

nikos521 έγραψε:Καντε απαντες τα χαρτια σας οπως λεει ο Bild ! Δεν εχετε να χασετε κατι, σημασια εχει η ποιοτητα των αιτησεων που θα γινουν, οχι η ποσοτητα.


Σωστα Νικο η ποιοτητα μετραει

Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Αυτό με την ποιότητα έχει ειπωθεί πολλές φορές και είναι σωστό εν μέρει. Η ποιότητα και η βάση κατ επεκταση πάντα είναι άμεσα συνδεδεμένα και επηρεάζονται από από την ποσότητα. Όσο περισσότεροι τόσο "ποιοτικότεροι", πιο μπακαλιστικα. Οταν τελειώσει η διαδικασία, Προσπαθήστε να μάθετε τον αριθμό των αιτήσεων.
Kostibas
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 22
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 1:53 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostibas »

Fousekis έγραψε:Κανε τα χαρτια σου για εποπ μπαμ μπαμ προλαβαινεις μεχρι τις 22/4 διορια εφοσον εχεις τοση αναγκη. Η πανεπιστιμιακη μπορει και να μην βγει. Επισης με 3100 δεν πας πουθενα.3300 βαση+


Αν είναι 3300 η βάση οι πρώτοι ποσο θα μπουν εδώ το 19

Ο πρώτος είχε γύρω στα 3500 και ο τελευταίο 2600

Μην παραπληροφορείς το κόσμο ρε τρομολαγνε εκτός και αν εχεις στοχο να μην κάνουν μπας και μπεις εσυ.

Εγώ πιστεύω στα 2800-2900 θα κυμανθεί

Αυτό που μπαίνει ΤΕΙ δύσκολα θα έχει απολυτήριο πάνω από 16 κάντε τα μαθητικά μετά...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Παιδιά γενικά να ρωτήσω κάτι δευτερεύον αλλά που με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας. Έστω ότι περνάμε και ολοκληρώνουμε την εκπαίδευση μας... Δηλώνουμε με σειρά προτίμησης σε ποια από τις 3 πόλεις θέλουμε να πάμε ή όχι; Και αν ναι εσείς ποια πόλη θα προτιμούσατε;
SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Με βάση την λογική με ηλικία 28 ετών η βαση θα πάει 2800. Αν ανεβάσει ηλικία 30 η 32 ετών τότε πάμε για 3000 μόρια. Προσωπικά πιστεύω ότι θα κρατήσει την ηλικία στα 28.
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Kostibas έγραψε:Αν είναι 3300 η βάση οι πρώτοι ποσο θα μπουν εδώ το 19 Ο πρώτος είχε γύρω στα 3500 και ο τελευταίο 2600

Μην παραπληροφορείς το κόσμο ρε τρομολαγνε εκτός και αν εχεις στοχο να μην κάνουν μπας και μπεις εσυ.

Εγώ πιστεύω στα 2800-2900 θα κυμανθεί

Αυτό που μπαίνει ΤΕΙ δύσκολα θα έχει απολυτήριο πάνω από 16 κάντε τα μαθητικά μετά...


Υπνε ξυπνα. Για αρχη εγω εδω γραφω καιρο και οι περισσότεροι ξερουν τι πιστευω και τι γραφω γενικα. Δευτερον εγραψα οτι τρολαρω! Οι τεμπεληδες σα και εσενα Μπαινουν διαβαζουν τις 2 τελευταίες σελιδες που γραφουν καποιοι οτι εχουν 3863 μορια και λενε με 3100 δεν θα τα κανω. Ε προφανως και θα το Τρολαρω οταν διαβαζει 2 μηνυματα και λεει βλακειες κατσε διαβασε 100 σελιδες το νιμα πισω να βγαλεις ακρη. Μεχρι και poll εχω φτιαξει. Η βαση θα ειναι υψηλη. Η προκ του 19 ειναι τελειως διαφορετικη. Θεωρω πως θα ειναι στο 3000 οπως εχω ξαναπει +-100! Οι θεσεις ειναι πολυ λιγοτερες απο το 19 αρα δεν θα υπαρχει τετοια απόκλιση οπως του 19. Ευχαριστω

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
spyros94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 49
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 25, 2020 6:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από spyros94 »

Καλησπέρα σε όλους!

Μια ερώτηση για να προετοιμαστούμε από τώρα όσοι ενδιαφερόμαστε.

1) Το πιστοποιητικό Στρατολογικής Κατάστασης το έχω βγάλει πρόσφατα από τα ΚΕΠ απλά ένας φίλος μου που είναι ήδη μέσα στο σώμα (με την προκήρυξη του 2019) μου είπε ότι πρέπει να αναγράφει το Ι, του είχε συμβεί το ίδιο πράγμα και αναγκάστηκε να βγάλει άλλο που να αναγράφει το Ι.

Kostibas
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 22
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 1:53 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostibas »

Fousekis έγραψε:Υπνε ξυπνα. Για αρχη εγω εδω γραφω καιρο και οι περισσότεροι ξερουν τι πιστευω και τι γραφω γενικα. Δευτερον εγραψα οτι τρολαρω! Οι τεμπεληδες σα και εσενα Μπαινουν διαβαζουν τις 2 τελευταίες σελιδες που γραφουν καποιοι οτι εχουν 3863 μορια και λενε με 3100 δεν θα τα κανω. Ε προφανως και θα το Τρολαρω οταν διαβαζει 2 μηνυματα και λεει βλακειες κατσε διαβασε 100 σελιδες το νιμα πισω να βγαλεις ακρη. Μεχρι και poll εχω φτιαξει. Η βαση θα ειναι υψηλη. Η προκ του 19 ειναι τελειως διαφορετικη. Θεωρω πως θα ειναι στο 3000 οπως εχω ξαναπει +-100! Οι θεσεις ειναι πολυ λιγοτερες απο το 19 αρα δεν θα υπαρχει τετοια απόκλιση οπως του 19. Ευχαριστω


Βάλε +- 300 να σαι μέσα...

Ε

Μην δίνεις τέτοιες προβλέψεις ρε τζίνι

Τις λίγες που τις είδες ; 😂

Είχαν 5 χρόνια να πάρουν το 19

Και τώρα έχουν σκάσει δυο σφ + εποπ + καταστήματα κρατήσεις + μια σε κέντρα μεταναστών όσοι την είχαν δει

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 3:52 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες