Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Βίκτωρ

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Βίκτωρ »

Φίλε Τρίτων και οι κρουαζιέρες όπως σε ακούω κουραστικές μου ακούγονται.Πέρνα καλά.

Για νέους που ενδιαφέρονται να ψάξουν εταιρίες που επενδύουν σε Έλληνες ναυτικούς και έχουν πλειοψηφία πλοίων με ελληνική σημαία. αγγελικούσης,minerva,vrontados,common progress,alpha,marmaras, ωνάσσης και άλλες.

Βίκτωρ

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Βίκτωρ »

Ξέχασα Arcadia costamare eletson Neda sun kyklades
LefterisK
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 6:08 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από LefterisK »

Παίδες καταρχας καλησπέρα και χρόνια πολλά και καλές γιορτές για όποιον πιστεύει. Είμαι Γ μηχανικός σε ποντοπόρα, προς το παρών είμαι σε ταξίδι. Μπήκα να χαζεψω το νήμα και διαβάζοντας το σχεδόν όλο θα ήθελα να γράψω κάποια πραγματακια μπας και κάποιοι που θέλουν να ασχοληθούν με το επάγγελμα τα βρουν κάπως ευκολότερα. Να αρχίσω λέγοντας πως πρέπει να αγνοησετε όλα τα λεγόμενα του triton3. Ο τύπος κατ αντίθεση των δικών του λεγόμενων γλείφει (με Έψιλον Ιώτα γράφεται και όχι με Ύψιλον εκτός αν είναι γλύπτης) εκεί που φτύνει. Γιατί από τη μία λέει ότι έκανε τα γούστα του ως ναυτικός και μετά τα παράτησε όντας υποπλοίαρχος. Επισης λέει ότι οι Α. Ε. Ν. είναι για βουδια, κάτι που αυτομάτως κατατάσσει τον ίδιο ως βουδη. Επισης λέει ότι έχει παρατήσει το ναυτικό επάγγελμα από το 2010, δική μου άποψη είναι ότι τον έδιωξαν από κάποια εταιρεία λόγω κάποιας χοντραδας που έκανε στη συνέχεια προσπάθησε να βρει αλλού δουλειά αλλά και πάλι δεν. Τώρα μετά την πενταετία χωρίς μπαρκο θα διαγραφεί το φυλλάδιο του ψάχνει απεγνωσμένα και μέσω του φόρουμ για δουλειά. Όσοι θέλετε να τον πιστέψετε και να σταματήσεις να ψαχνετε οκ, δικό σας θέμα. Εγω είμαι μηχανολόγος μηχανικός απόφοιτος Α. Ε. Ι. έχω εργαστεί και στη στεριά στο αντικείμενο αλλά λόγω χαμηλών αποδοχών και του ότι δεν υπήρχε μέλλον αποφασια να στραφω στη ναυτιλία. Τη διαδικασία δε θα την αναφέρω γιατί μπορεί κάποιος να τη βρει online. Όταν πάτε να ψαξετε για δουλειά πρώτα να ξεκίνατε πρωί και να είστε περιποολιημενοι. Θα έχετε μαζί σας όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και θα λυωσετε στο περπάτημα στον πειραια/κηφισσια/αλιμο/γλυφαδα. Υπάρχουν εταιρείες που έχουν και online φόρμες για να δώσετε το βιογραφικά σφικο σας αλλά καλό είναι να πηγαίνετε αυτοπροσώπως στα γραφεία των εταιρειών και να είστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να δώσετε συνέντευξη αν χρειαστεί στον υπεύθυνο πληρωμάτων. Πρέπει να είστε αποφασισμένοι και πρέπει αυτό να το καταλάβει ο πληρωματας. Υπάρχει μεγάλη προσφορά δόκιμων και οι εταιρείες απλά διαλέγουν τους καλύτερους. Ζήτηση υπάρχει αλλά μην περιμένετε από τη μία μέρα στην άλλη να βρείτε εταιρεία. Εγω χτυπησα πόρτα και άφησα βιογραφικό σε 46 εταιρείες. Συνολικά πρέπει να πέρασα πάνω από 100/130 εταιρείες πράγμα που διήρκησε ένα τετράμηνο. Πολλές εταιρείες δεν παίρνουν δοκίμους εκτός Α. Ε. Ν. και άλλες απλά δεν παίρνουν ελληνικά πληρώματα. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να κάνετε ένα χρόνο συνολικά ως δόκιμοι συμπληρώνοντας ταυτόχρονα το ΚΕΠ (ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επί ΠΛΟΙΟΥ) με τη βοήθεια και καθοδήγηση κάποιου αξιωματικού. Εγω έκανα έξι μήνες δόκιμος (λόγω αποφοίτησης από Α. Ε. Ι.) αλλά πλέον αυτό έχει αλλάξει και απόφοιτοι Τ. Ε. Ι./Α. Ε. Ι. είναι υποχρεωμένοι να κάνουν 1 έτος. Στη συνέχεια θα σας μιλήσω λίγο για τη ζωή στο ΒΑ ΠΟ ΡΙ (ξεχαστεί τη λέξη πλοίο ή καράβι). Εγω έχω κάνει σε κρεναδικα (Βαπορια που διαθέτουν κρενια, από το cranes γερανοι) και kamsarmax φορτηγά. Στα κρεναδικα υπάρχει μία μικρή πιθανότητα ως μηχανικός να βγεις έξω αν δεν έχεις βάρδια ή δουλειά στη μηχανή. Συνήθως στα λιμάνια κάνεις δουλειές που δεν μπορείς να κάνει εν πλω (συντήρηση κύριας μηχανής πχ). Ή έξοδος όσο και να διαρκεσει πρέπει εσύ την άλλη ημέρα στις 8 το πρωί (εκτός κυριακης ή καταστάσεων έκτακτου ανάγκης) να είσαι έτοιμος και ίσιος ώστε να δουλέψεις. Και κυρίως πρέπει να είσαι έτοιμος να διαφυλάξεις την προσωπική σου ασφάλεια γιατί το μέγεθος των μηχανημάτων που θα κληθεις να συντηρήσεις/λειτουργησεις είναι μεγάλο. Τα κρεναδικα δεν κάνουν συνήθως μεγάλα ταξίδια και δεν πηγαίνουν σε μεγάλα λιμάνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φορτωεκφορτωνουμ με ίδια μέσα (κρενια) πράγμα που κάνει τη διαμονή στον λιμένα μεγαλύτερη. Στο κamsarmax που είμαι τώρα σε διάστημα 19 μηνών το περισσότερο που καθισαμε σε λιμάνι ήταν 5 ημέρες και αυτό λόγω βροχων. Ο συνήθης χρόνος παραμονής είναι 20/30 ώρες στη φόρτωση και 2 / 3 ημέρες στην εκφόρτωση. Ή επικοινωνία με τα δικά σας πρόσωπα γίνεται μέσω δορυφορικών τηλεφώνων και πιθανώς και καρτών ιντερνετ (πχ εδώ ή κάρτα τηλεφώνου κοστίζει 10$ και δια (... συνεχίζεται ...)
Άβαταρ μέλους
TAG
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Posts in topic: 14
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Τρί Φεβ 09, 2016 5:29 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από TAG »

Ευχαριστούμε για της πληροφορίες Λευτέρη. Έγραψες πολλα και το φορουμ σου εκοψε το μηνυμα. Μηπως εχεις αποθηκευσει το υπολοιπο;(μετα το " (... Συνεχίζεται... ) "

Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 4
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από psofos »

Κατι μου λεει οτι το κομματι που εκοψε το φορουμ θα ηταν και το πιο ουσιαστικο, αλλα τωρα ειναι πολυ αργα... Κριμα παντως, γιατι εκανε τοσο κοπο...
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 6
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Nassos »

Λευτέρη, γράψε και το υπόλοιπο μήνυμα για να το "σπάσω" σε 2 και να είναι πιο ευανάγνωστο.
Άβαταρ μέλους
akoula
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 21, 2016 10:19 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από akoula »



Οχι Φίλε μου ο Triton3 ... Εγώ δηλαδή ... Δεν έφυγα από τα βαπόρια γιατί έγινε κάποια χοντράδα... Απλά έφυγα γιατί δεν μπορώ να σπαταλήσω 25 χρόνια απο την ζωή μου στο Πέλαγος... Χωρίς γυναίκα φίλους κοινωνική ζωή ... Αυτά τα 6μηνα και 7μηνα που λέτε στον κοσμάκι οτι θα κάτσει στο Βαποράκι... Είναι ψέματα... Γιατί δεν του λέτε πόσα χρόνια θέλει να γράψει στο φιλάδιο για να βγεί στην σύνταξει ; Θέλει τουλάχιστον 14 χρόνια απο την ζωή του καθαρό χρόνο στα βαπόρια για να πάρει την κατώτατη σύνταξει απο το χρεοκοπημένω ΝΑΤ... Να πάτε στα βαπόρια να μπαρκάρετε και μετά ελάτε να μου γράψετε πως περνάτε όταν έχετε να κοιμηθήτε με γυναίκα 8 -9 μήνες... Εκτός και αν δεν σας ενδιαφέρουν οι γυναίκες... Όποιος είναι άξιος θα τα καταφέρει στην στεριά ... Οι υπόλοιποι να πάτε να μπαρκάρετε κορόηδα.-

gr_ar

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από gr_ar »

akoula έγραψε:

Οχι Φίλε μου ο Triton3 ... Εγώ δηλαδή ... Δεν έφυγα από τα βαπόρια γιατί έγινε κάποια χοντράδα... Απλά έφυγα γιατί δεν μπορώ να σπαταλήσω 25 χρόνια απο την ζωή μου στο Πέλαγος... Χωρίς γυναίκα φίλους κοινωνική ζωή ... Αυτά τα 6μηνα και 7μηνα που λέτε στον κοσμάκι οτι θα κάτσει στο Βαποράκι... Είναι ψέματα... Γιατί δεν του λέτε πόσα χρόνια θέλει να γράψει στο φιλάδιο για να βγεί στην σύνταξει ; Θέλει τουλάχιστον 14 χρόνια απο την ζωή του καθαρό χρόνο στα βαπόρια για να πάρει την κατώτατη σύνταξει απο το χρεοκοπημένω ΝΑΤ... Να πάτε στα βαπόρια να μπαρκάρετε και μετά ελάτε να μου γράψετε πως περνάτε όταν έχετε να κοιμηθήτε με γυναίκα 8 -9 μήνες... Εκτός και αν δεν σας ενδιαφέρουν οι γυναίκες... Όποιος είναι άξιος θα τα καταφέρει στην στεριά ... Οι υπόλοιποι να πάτε να μπαρκάρετε κορόηδα.-



Τα κοροιδα που αναφέρεις εσύ είναι εκείνοι που πραγματικά αγαπάνε το Ναυτικό και την θάλασσα μεγάλε, εσύ προφανώς ήθελες με το καλήμερα να πιάσεις τον παπά από τα κάκκαλα και να τα οικονομάς χωρίς να θυσιαστείς. Και σιγά εσύ που πηδάς οτι κινείται και δεν έχεις μείνει ποτέ χωρίς σχέση για 9 μήνες. Σπαλιάρα νούμερο 2 Εικόνα

Δεν έχω σχέση με το Ναυτικό, έχω 2 πολύ κάλους φίλους και ξέρω αρκετά καλά τι παίζει. Και τα θετικά και τα αρνητικά.

Και ο άξιος να καταλήξει στην στεριά πρέπει να γράψει πολλά ναυτικά μίλια στις θάλασσες. Εσύ πιθανότατα θα περιμένεις για πολύ ακόμα. Και θα είσαι άνεργος μέχρι να κάτσει ο κώλος σου σε καρέκλα. Μάλλον ποτέ δεν ήθελες να ακολουθήσεις το Ναυτικό επάγγελμα με την αληθινή του γλύκα. Περαστικά έξυπνε.Εικόνα

LefterisK
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 6:08 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από LefterisK »

Παίδες θα τα γράψω όλα όταν με το καλό φτάσω ελλαδα, τώρα είμαι καμπίνα και μαζεύω πράματα θα τα πούμε από κοντά. Δεν έχω πολύ καιρό στη θάλασσα γενικά, αλλά θα προσπαθήσω να μεταφέρω ο, τι πέρασα, από την αρχή μέχρι το τώρα το δικό μου, ώστε κάποιος να έχει ολοκληρωμένη και όσο γίνεται πιο αντικειμενική αποψη ώστε στη συνέχεια να αποφασίσει μόνος του. Έχει πολύ ψωμί, όρεξη να έχετε να διαβάζετε, αλλά θα με συγχωρέστε προς το παρόν για την αναμονή. Καλές γιορτές να έχετε.
Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 4
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από psofos »

Αναμενουμε Λευτερη! Μια συμβουλη: Καντο copy paste οταν το τελειωσεις για να μην το χασεις ολο αν ειναι μεγαλο. Και μετα "σπαστο" σε μυνηματα που τα "χωραει" το φορουμ.Καλες γιορτες και καλη χρονια σε ολους!

dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 26
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από dn24 »

ZAFOS123 έγραψε:Καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ενας μαθητης μετριου επιπεδου μπορει να ειπιβιωσει και να παρει ενα αξιοπρεπει βαθμο... ; Χρειαζεται φροντηστηριο; Ποια ειναι η γνωμη σας ευχαριστω


Συγνώμη για το αργοπορημένο της απάντησης, λόγω προβλημάτων και ταυτόχρονα υποχρεώσεων, τώρα δύναμαι να διαβάσω τα μηνύματα σας. Ας το απαντήσω καθαρά από ευγένεια, καθότι μετά από τόσο Καιρό που γράφτηκε η άνωθεν ερώτηση, δεν θα βρεί αντίκρισμα από πλευράς εξυπηρέτησεως στον φίλο που ρώτησε.

Δεν ξέρω για ποιά σχολή μιλάς, αλλά και για τις δύο σχολές, θα χρειαστεί κάποια βοήθεια. Όλη η σχολή Μηχανικών είναι φυσική, και το κλειδί της φυσικής είναι τα μαθηματικά. Δεν αναφέρομαι στο κλασσικό μάθημα "Φυσική" που και αυτό υπάρχει, αναφέρομαι στα μαθήματα ειδικότητας, που όλα είναι μαθήματα ασκήσεων φυσικής. Πρέπει να είσαι από τους καλούς μαθητές στην φυσική (όχι και διάνοια, είπαμε), για να ανταπεξέλθεις. Τουλάχιστον για τον Ασπρόπυργο που το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό, αναφέρομαι στην Μηχανικών. Στις επαρχιακές είναι αλλιώς...

LefterisK2
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 19, 2017 12:52 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από LefterisK2 »

Λοιπόν παίδες επέστρεψα. Καλη χρονιά και από Ελλάδα.

Αγαπητέ φίλε triton3/akoula στο μήνυμα το τελευταίο ήσουν σωστός. Όντως είναι χοντρό και δύσκολο πράγμα η απομόνωση. Το αν την αντέχει ή όχι κάποιος έχει να κάνει μόνο με αυτόν και κανένα άλλο. Το αν είστε άξιοι θα τα καταφέρετε και στη στεριά είναι σωστό, αλλά φαντάζομαι υποννοείς ότι μόνο οι κακοί πάνε στα καράβια. Ε λοιπόν δεν είναι έτσι.

Είναι όπως στα Ο. Υ. Κ. Και Λ. Ο. Κ. Που είχα δει σαν φαντάρος ένα πόστερ τους.

Έρχονται όσοι θέλουν, μένουν όσοι μπορούν. Δε μπορώ να το συνοψίσω καλύτερα, και συμπεριλαμβάνω και τον ευατό μου σε αυτούς.

Πρέπει να αντέξεις την απομόνωση, τον ανώτερο που δε μπορείς να ξεφορτωθείς γιατί θα είσαι δύο μήνες εν πλω διασχίζοντας τρεις ωκεανούς, δε ξεμπαρκάρει κανείς μεσοπέλαγα.

Να αντέξεις τις ακραίες θερμοκρασίες, το μπότζι του βαποριού (το κούνημα) και χίλια δυο άλλα. Και δεν είναι θέμα ανδρισμού ή σκληρότητας, απλά κάποιοι αντέχουν και κάποιοι όχι.

Το μόνο όφελος είναι - στα ποντοπόρα τουλάχιστον - ένας πολύ καλός μισθός σε σχέση με αντιστόιχες δουλειές στη στεριά και ατο σημαντικότερο για εμένα ότι ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ.

Δλδ μπορείτε με το ελληνικό σας φυλλάδιο διαβατήριο και χαρτιά που μπορείτε να πάρετε από ελληνικούς φορείςνα αναζητήσετε εργασία σε 100% ξένες εταιρείες. Δλδ μπαίνετε σε μια αγορά εργασίας την οποία αν πάρετε ΛΙΓΟ στα σοβαρά τη δουλειά σας θεωρώ ότι δε θα ξεμείνετε από δουλειά ποτέ.

Συνεχίζοντας λοιπόν για την ζωή επί του πλοίου πρέπει - σαν μηχανικοί - να είστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να αντιμετωπίσετε το οτιδήποτε. Δεν θέλω να βάλω την Ο Π Ο Ι Α Δ Η Π Ο Τ Ε έριδα μεταξύ μηχανικών/καπεταναίων εδώ.

Όταν με το καλό ταξιδέψετε να έχετε μαζί σας πράγματα για να περνάτε ευχάριστα τον όποιο ελεύθερο χρόνο σας. Και να υπολογίσετε ότι πιθανότατα θα τον περνάτε μόνοι σας. Δλδ το να τύχεις με πλήρωμα το οποίο θα κάνετε παρέα είναι όπως προείπα καθαρά θέμα τύχης.

Οπότε πάρτε λάπτοπ με ταινίες (πολλές ταινίες) ή και e-books. Εγώ προσωπικά στους 25 μήνες θάλασσα έχω δει 2 με τρείς, προτιμώ να αράζω διαβάζοντας κανά βιβλίο ή ξεφυλλίζοντας manuals και βάζω στο μυαλό μου σενάρια βλαβών και το πως θα τα αντιμετωπίσω. Αν είστε τυχεροί και κολλήσετε με κανένα συνάδελφο θα αράζετε μαζί. Και αυτό είναι κάτι που κάνει το χρόνο να περνά πιο εύκολα και ευχάριστα.

Με τους πλοιάρχους δε θα έχετε και μεγάλη επαφή εν πλω λόγω διαφορετικών ωραρίων εργασίας.

Το κυριότερο είναι ότι πρέπει να καταλάβετε ότι είναι μια δουλειά στην οποία απαιτείται από εσάς να είστε σε επαγρύπνηση 24/7.

Δε μου έρχονται άλλες προτάσεις στο μυαλό αυτή τη στιγμή, ό, τι σας έρχετε ρίξτε το εδώ και αν έχω γνώσεις ευχαρίστως να βοηθήσω.
Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 4
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από psofos »

Ρε παιδες εσεις που ειστε του επαγγελματος, εχω μια απορια... Ενω εχουμε τη μεγαλυτερη ναυτιλια στον κοσμο με διαφορα, δεν εχουμε τις μεγαλυτερες ναυτιλιακες εταιρειες, ουτε τους μεγαλυτερους εφοπλιστες σε σχεση με αλλες χωρες οι οποιες εχουν πολυ μικροτερη ναυτιλιακη δυναμη. Πως εξηγειται αυτο; Στην τελικη γιατι δε συνεργαζονται ωστε να γινουν "κυριοι" των θαλασσων μονο αυτοι (εννοω τους δικους μας);

LefterisK2
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 19, 2017 12:52 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από LefterisK2 »

psofos έγραψε:Ρε παιδες εσεις που ειστε του επαγγελματος, εχω μια απορια... Ενω εχουμε τη μεγαλυτερη ναυτιλια στον κοσμο με διαφορα, δεν εχουμε τις μεγαλυτερες ναυτιλιακες εταιρειες, ουτε τους μεγαλυτερους εφοπλιστες σε σχεση με αλλες χωρες οι οποιες εχουν πολυ μικροτερη ναυτιλιακη δυναμη. Πως εξηγειται αυτο; Στην τελικη γιατι δε συνεργαζονται ωστε να γινουν "κυριοι" των θαλασσων μονο αυτοι (εννοω τους δικους μας) ;



Όταν λες έχουμε την μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο τι εννοείς;

Ότι οι εφοπλιστές με ελληνική ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ και μόνο έχουν βαπόρια με συνολικά και αθροιστικά το μεγαλύτερο τονάζ ή ότι οι έλληνες ναυτικοί είναι οι περισσότεροι σε αριθμό ανά τον κόσμο;

Γιατί οκ, μπορεί να είναι έλληνες οι εφοπλιστές αλλά να μην έχουν ούτε ένα εργαζόμενο (ναυτικό ή στα γραφεία) έλληνα.
Άβαταρ μέλους
psofos
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 4
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2016 1:30 pm

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από psofos »

Αλλη απαντηση απο αυτην που περιμενα, αλλα οκ με καλυψες...thanks
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες