Στρατόπεδα Πυροβολικού
-
--κωστας--
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 11, 2011 11:50 pm
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Γεια σας μολις μπηκα στο site του υπουργιου και ειδα οτι παρουσιαζομαι στο 165 ΜΠΕΠ/ΕΟΔ (Μοίρα Πολλαπλών Εκτοξευτών Πυραύλων-Παρανέστι Δράμας) οπου διαβασα καλα λογια για το κεντρο. Η ερωτηση μου ειναι τι επιλογες εχω μετα κοντα στην Θεσσαλονικη δηλαδη ποια στρατοπεδα πυροβολικου υπαρχουν τριγυρω. Ευχαριστω.
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Λογικα στην αερομεταφερομενη θα εχει...
-
stathisvas
- Λοχίας

- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 17, 2011 8:48 pm
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Μηπως ξερει κανεις σε ποια μερη της ελλαδας υπαρχουν στρατοπεδα του πυροβολικου;
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Παντού. 

-
stathisvas
- Λοχίας

- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 93
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 17, 2011 8:48 pm
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Μαλιστα... Και το πιο "καλο";
-
MIXALHS
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Το πιο γνωστο ειναι το ΚΕΠΒ στη ΘΗΒΑ το οποιο ειναι και ΚΕΝ. Γενικοτερα σε ολη την Ελλαδα υπαρχουν παρα πολλα διασπαρτα αν καποιος τα γνωριζει συγκεκριμενα ας τα γραψει... 

Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Γνωρίζει κάποιος που έχει μονάδες το Πυροβολικό στο νομό Αττικής;
Γνωρίζω μόνο κάποιες μοίρες Hawk σε Καπανδρίτι, Βαρνάβα και Αιγάλεω για τις οποίες μόνο άσχημα λόγια έχω ακούσει-διαβάσει!
Ρωτάω γιατί παρουσιάζομαι στη Θήβα στις 24/10 και επειδή ο αδερφός μου υπηρετεί στον Έβρο, έμαθα ότι δικαιούμαι κατ' εξαίρεση μετάθεση στην Αθήνα!
Το ζήτημά μου είναι, ότι αν δεν υπάρχουν άλλες μονάδες εκτός από τις HAWK, να μην κάνω χρήση της μετάθεσης, αφού στον Έβρο, από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερα τα πράγματα (ή λιγότερο χάλια) !
ΥΓ: Δε διαθέτω βύσμα και δεν ενδιαφέρομαι να βρω!
Γνωρίζω μόνο κάποιες μοίρες Hawk σε Καπανδρίτι, Βαρνάβα και Αιγάλεω για τις οποίες μόνο άσχημα λόγια έχω ακούσει-διαβάσει!
Ρωτάω γιατί παρουσιάζομαι στη Θήβα στις 24/10 και επειδή ο αδερφός μου υπηρετεί στον Έβρο, έμαθα ότι δικαιούμαι κατ' εξαίρεση μετάθεση στην Αθήνα!
Το ζήτημά μου είναι, ότι αν δεν υπάρχουν άλλες μονάδες εκτός από τις HAWK, να μην κάνω χρήση της μετάθεσης, αφού στον Έβρο, από ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερα τα πράγματα (ή λιγότερο χάλια) !
ΥΓ: Δε διαθέτω βύσμα και δεν ενδιαφέρομαι να βρω!
-
Greek_Army
- Στρατηγός

- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 13507
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm
Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Δεν χρειάζεται να υπάρχει μονάδα πυροβολικού για να πάρεις μετάθεση στην Αθήνα, μπορείς να πας σε όλα τα στρατόπεδα.
Τώρα βέβαια χωρίς βύσμα μην περιμένεις να πας 414 η 401
Υπάρχουνε Μ. Ε.(Μονάδα Επιστραύτευσης), υπάρχει το ΚΕΒΟΠ και άλλα πολλά
Τώρα βέβαια χωρίς βύσμα μην περιμένεις να πας 414 η 401
Υπάρχουνε Μ. Ε.(Μονάδα Επιστραύτευσης), υπάρχει το ΚΕΒΟΠ και άλλα πολλάΜονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, μπορεί να υπηρετήσω σαν Στρατιώτης (ΠΒ) ακόμα και σε μονάδες Πεζικού ή μπορεί να μου αλλάξουν το όπλο-σώμα;
-
Greek_Army
- Στρατηγός

- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 13507
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm
Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Ναι μπορείς και σαν ΠΒ να υπηρετήσεις
Μονάδες Πυροβολικού (Αττική)
Ευχαριστώ πολύ! 

-
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PZH
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Κοιτα φιλε μου. Ειμαι απο αθηνα και απο κεπβ με στειλαν στον λαγο εβρου στην 163 α/κ μμπ. Οταν ειδδα την μεταθεση τρελαθικα. Λεω που παω τι να κανω εκει. Ελα που η μοναδα εχει τα πιο αξιολογα στελεχη και διοικητη που εχω γνωρισει. Για αυτο μην σκευτεσαι που θα πας. Αλλα το αν θα ειναι καλλα. Μπορει να εισαι διπλα απο το σπιτι σου και να περνας χαλια
-
Tsakos_Loutsa
- Στρατιώτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2012 1:27 pm
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Καλησπερα σε ολους. Μπορει καποιος να μου δωσει πληροφοριες για το στρατοπεδο στο λιτοχωρο και ειδικα για την μοναδα πυροβολικου; Οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη. Ευχαριστω εκ των προτερων
Στρατόπεδα Πυροβολικού
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι ΣΤ' ΕΣΣΟ και εχω πάρει μετάθεση απο Κεντρο Θηβας για Σάμο στο 164 Τ. Ε. Είμαι 8-μηνος (προστατης οικογ) που σημαινει οτι λογικα μετα απο 3 (ή 4; ) μηνες παιρνω μεταθεση για Αθηνα οπου διαμενω. Μαζευω 182 μορια απο δυσκολία μονάδας και προστατη. Για μεταθέσεις πυροβολικου έχω ακουσει για ΧΩΚ (Αιγαλεω Καπανδριτι, Κυμη και τα σχετικα) που απ οτι ξερω ειναι μαυρα ολα (20-1 πχ) και για Μεγαλο Πευκο Σχολη Πυροβολικου που απ οτι μου ειπαν ειναι καλα εκει. Μπορω να ζητησω να μη παρω μεταθεση κιολας και να μεινω Σαμο (με 5 μερες τιμητικη κιολας). Στη Σαμο στο στρατοπεδο ειναι πολυ καλο 1-1 θα μας παει το χειροτερο λενε. Εχω και σπιτι συγγενους για διανυκτερευσεις. Να το ρισκάρω για Αθήνα ή να κάτσω στα αυγά μου μην και παω κανα Καπανδριτι και βλέπω το σπιτι μου 3 φορες το μήνα; Δε ξερω βεβαια επειδη ειμαι Ι4 (προβλημα με τη μεση) αν επειδη δε κανω ολες τις υπηρεσιες με παει καλα... Για μεταθέσεις πυροβολικου απο παραμεθωριο για Αθήνα έχετε ακουσει τι παίζει γενικά εκτος απ αυτά που είπα;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης




