Μεταφορικά C-130

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Μεταφορικά C-130

Re: Μεταφορικά C-130

από yandr » Σάβ Φεβ 11, 2023 11:39 am

Τα οικονομικά απλά δεν βγαίνουν με όλα τα προγράμματα που έχουν κατά καιρούς ακουστεί, ωστόσο έχουμε τώρα και αυτό...
Σημαντικές εξελίξεις προκαλεί η δραματική μείωση των διαθεσιμοτήτων στα μεταγωγικά αεροσκάφη C-130.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ο πρωθυπουργός ζήτησε την άμεση προμήθεια έξι C-130J, της πιο σύγχρονης εκδοχής του δημοφιλούς μεταγωγικού αεροσκάφους.

...

Σε αυτή τη χρονική στιγμή δεν προκρίνεται η αγορά καινούργιων αεροσκαφών καθώς απαιτούνται τουλάχιστον τρία χρόνια για την κατασκευή τους ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνική πλευρά βρίσκεται ήδη σε επικοινωνία με άλλη ευρωπαϊκή χώρα που όχι μόνο χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο τύπο αλλά έχει και τη δυνατότητα αναβάθμισης των C-130J.

Πηγή

Re: Μεταφορικά C-130

από yandr » Παρ Φεβ 10, 2023 1:39 pm

Πρώτα θα πρέπει να επανέλθουν σε πτητική κατάσταση όλα τα C-27 που αποκτήθηκαν το 2005.

Κατόπιν, θα πρέπει να εξεταστεί αν τα C-130 μπορούν να ξαναπετάξουν και αν συμφέρει αυτό έναντι αγοράς άλλων (μεταχειρισμένων C-130J).

Το αστείο είναι ότι η ΕΑΒ, κατασκευάζει το 70% της ατράκτου του σύγχρονου C-130J και εμείς δεν έχουμε κανένα.

Re: Μεταφορικά C-130

από Togo2 » Πέμ Φεβ 09, 2023 12:37 am

Να βάλουμε τα πράγματα λίγο στη σειρά γιατί γράφτηκαν κάποιες ανακρίβιες.
Το C-130 συνεχίζει να είναι σε παραγωγή για πάνω απο 50 χρόνια σε υπηρεσία στις αμερικανικές ενοπλες δυνάμεις και άλλα 60 κράτη!
Η πιό πρόσφατη έκδοση είναι το C-130J το οποιό μοιάζει εξωτερικά με τις παλιές εκδόσεις αλλά έχει δομικές διαφορές και προηγμενα ηλεκτρονικά.
Το C-130 δέν είναι δυνατόν να αντικατασταθεί άμεσα. Ο αντικαταστάτης του θα βγεί σε παραγωγή κάπου μεταξύ 2030-2040 στις ΗΠΑ.

Το C-130 δέν μπορει να αντικατασταθεί απο C-17 γιατι είναι τακτικό μεταφορικό αεροσκάφος και όχι στρατηγικό μεταγωγικό.
Σχεδιάστηκε να επιχειρεί απο πρόχειρα προετοιμασμένους αεροδιαδρόμους και να μπορεί να τροποποιηθεί εύκολα για ποικιλία αποστολών ακόμα και πίσω απο τη γραμμή άμυνας του αντιπάλου. Με το μέγιστο φορτίο 19 τόννων το C-130 έχει εμβέλεια μάχης 2400 χιλιόμετρα!
Δέν είναι τυχαίο ότι η USAF έχει σχεδιάσει σύστημα εκτόξευσης πυραύλων JASSM-ER και JSOW-ER σε παλέτες (!) απο τη ράμπα του C-130!
Στο πόλεμο του Κόλπου τα αμερικανικά C-130 έριχαν θερμοβαρικές βόμβες "μανιτάρια" Commando Vault.
Στο πόλεμο των Φώκλαντς η Αργεντινή είχε εγκαταστήσει στα C-130 πυλώνες με βόμβες Mk82 για να βομβαρδίσει βρετανικά εμπορικά πλοία!

Ο εκσυγχρονισμός των ελληνικών C-130 ήταν επιτακτική ανάγκη γιατι τα αεροσκάφη δέν διέθεταν σύγχρονο εξοπλισμό ναυσιπλοίας.
Το πρόβλημα δέν ειναι η ηλικία των αεροσκαφών αλλά η συνεχή χρήση τους.
Υποτίθεται ότι αγοράστηκαν 8 C-27J απο την Ιταλία για να αποδεσμεύσουν τα C-130 σε ελαφρές μεταφορές αλλά έκαναν τη κατάσταση πιό δύσκολη!
Η Πολεμική Αεροπορία αντιμετώπισε πολύ μεγάλα προβλήματα με τα C-27J.

Η Τουρκία αγόρασε A-400 για "υποστρατηγικές μεταφορές" και ATR-72-600 για ελαφρές μεταφορές. Αναβάθμισε τα παλιά C-130 αλλά αγόρασε και κάποιες μεταχειρισμένες μονάδες απο τη Σαουδική Αραβία παρόλο που έχει γραμμή παραγωγής για το ισπανικό CN-235.

Το C-130J είναι καλή λύση για την Πολεμική Αεροπορία γιατί έχει τους ίδιους κινητήρες με το C-27J και πολύ καλύτερες επιδόσεις απο τις παλιότερες εκδόσεις -B/-H. Δυστυχως είναι ακριβούτσικο.
Ακόμα και τα βρετανικα C-130J που έχουν βγεί στο σφυρί είναι φτηνότερα ως μεταχειρισμένα αλλά δέν τα λές και ευκαιρία αγοράς.
Τα παλιά C-130 θα πρέπει να επιχειρούν συμπληρωματικά πλέον μέχρι να λήξουν.
Για μεταφορές υλικών και προσωπικού εντός Ελλάδας θα μπορούσαν να αγοραστούν μερικά ATR-72 γιατί είναι πολύ οικονομικά αεροσκάφη.

Re: Μεταφορικά C-130

από yandr » Πέμ Φεβ 09, 2023 12:13 am

Μακάρι να γνωρίζαμε αν τα καθηλωμένα αεροσκάφη μπορούν να επανέλθουν σε πτητική κατάσταση και με τι κόστος, ώστε να δούμε αν συμφέρει καλύτερα η αγορά μεταχειρισμένων (για νέα ούτε λόγος).

Τα C-27 πρόσφατα πιστοποιήθηκαν και στις 4 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η πρώτη ρίψη αλεξιπτωτιστών από την 354 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών της ΠΑ.

Αν επανέλθουν σε υπηρεσία όλα τα C-27 και αγοραστούν κάποια μεταχειρισμένα C-130J, θα είμαστε άψογα σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση.

Re: Μεταφορικά C-130

από Nassos » Τετ Φεβ 08, 2023 4:47 pm

Terminator έγραψε: Τετ Φεβ 08, 2023 4:10 pm Ίσως θα έπρεπε να παρατήσουμε τα C130 γιατί είναι αρκετά απαρχαιωμένα και να πάμε σε κάτι πιο μεγάλο ως μεταγωγικός όπως τα C17 Globemaster
1) Έχει κλείσει η γραμμή παραγωγής
2) Ακατάλληλο για Ελλαδικό χώρο, δεν είμαστε και Βρετανία για να τα στέλνουμε σε τίποτα Falklands.
3) Το κυριότερο, δεν είναι προϊόν της Lockheed.:lol:

Ας αγοράσουμε μέρος των προς πώληση Βρετανικών C-130J και βλέπουμε. Ντροπή να ζητάμε από τους Αμερικάνους να φέρνουν δικά τους C-130 για να κάνουν οι δικοί μας Αλεξιπτωτιστές άλματα στατικού και ελευθέρας μέσω κοινών ασκήσεων.

Re: Μεταφορικά C-130

από Terminator » Τετ Φεβ 08, 2023 4:10 pm

Ίσως θα έπρεπε να παρατήσουμε τα C130 γιατί είναι αρκετά απαρχαιωμένα και να πάμε σε κάτι πιο μεγάλο ως μεταγωγικός όπως τα C17 Globemaster

Re: Μεταφορικά C-130

από yandr » Τετ Φεβ 08, 2023 3:48 pm

Έχουμε όμως φτιάξει ένα πολύ ωραίο χώρο στάθμευσης
Κανιβαλισμενα C-130
Κανιβαλισμενα C-130
20230208_144632.jpg (96.9 KiB) Προβλήθηκε 480 φορές

Re: Μεταφορικά C-130

από Nassos » Τετ Φεβ 08, 2023 2:54 pm

Πόσα είπαμε πετάνε;2 από τα 13; Ενώ θα έπρεπε η διαθεσιμότητα να ήταν 75%;

Όταν έβρεχε λεφτά από τα ΕΜΠΑΕ αντί να πάνε να αγοράσουν 5-6 καινούργια, έδωσαν λεφτά για εκσυγχρονισμό avionics.:evil:

Re: Μεταφορικά C-130

από yandr » Τετ Φεβ 08, 2023 2:39 pm

Η ξεφτίλα μας συνεχίζεται :oops:
Προσγειώθηκε στην Ελευσίνα λόγω βλάβης το C-130 με τη 2η ΕΜΑΚ που κατευθυνόταν στην Τουρκία

Το C-130 που μετέφερε το δεύτερο κλιμάκιο της ΕΜΑΚ με κατεύθυνση το Ιντσιρλίκ της Τουρκίας προσγειώθηκε πριν από λίγη ώρα στην 112 Πτέρυγα Μάχης της Ελευσίνας.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, το αεροσκάφος, αμέσως μετά την απογείωσή του από τη Θεσσαλονίκη για τις σεισμόπληκτες περιοχές στην Τουρκία, έβγαλε μια ένδειξη για «μικρή βλάβη», όπως λένε χαρακτηριστικά αρμόδιες πηγές, η οποία πάντως δεν εμπνέει ανησυχία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2ο κλιμάκιο της ΕΜΑΚ θα αναχωρήσει για Τουρκία με άλλο C-130, με καθυστέρηση μιας ώρας.

Πηγή

Χαμηλή διαθεσιμότητα αεροσκαφών

από yandr » Δευ Μάιος 02, 2022 4:51 pm

Αναρωτιέμαι αν πετάει κανένα μεταφορικό σήμερα.

Καθηλώθηκαν και πάλι τα C-130 - Ζοφερή η εικόνα στην 356 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών

Με την δέσμευση της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας για παράδοση εντός του 2022 τουλάχιστον δύο μεταγωγικών C-130 να βρίσκεται στον ''αέρα'' και τα τελευταία διαθέσιμα αεροσκάφη να καθηλώνονται το ένα μετά το άλλο η κατάσταση στις αερομεταφορές των Ενόπλων Δυνάμεων είναι κάτι παραπάνω από ανησυχητική. ''Έφτασε Μάιος και ακόμη δεν υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση για τον χρόνο παράδοσης των δύο C-130 τα οποία βρίσκονται εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ'' ανέφερε χαρακτηριστικά ανώτατη στρατιωτική πηγή. Την ώρα που ο πόλεμος στην Ουκρανία, η αυξημένη Τουρκική προκλητικότητα και οι συνεχείς ασκήσεις που έχουν προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα επιβάλλουν την ύπαρξη διαθέσιμων μεταγωγικών τα οποία θα καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Χαμηλή διαθεσιμότητα αεροσκαφών

από yandr » Τρί Δεκ 28, 2021 10:16 am

Τα χάλια μας...

Με. κομμένα φτερά τα C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας

Αυτή τη στιγμή 10 C-130,17 Phantom F-4 και 3 ελικόπτερα Super Puma, βρίσκονται. παρκαρισμένα στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ για εργασίες συντήρησης και κανείς δεν έχει να απαντήσει με ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης τους.

Χαρακτηριστικό της καθυστέρησης που παρατηρείται από την ΕΑΒ είναι και το αντίστοιχο θέμα με τους κινητήρες, που είχαμε κατ' αποκλειστικότητα παρουσιάσει στο enikos.gr τον περασμένο Ιούλιο.

Ένα C-130H βρισκόταν καθηλωμένο χωρίς κινητήρες στο υπόστεγο του Κρατικού Εργοστασίου Αεροσκαφών (ΚΕΑ) της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) στην 112 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) της Ελευσίνας.

Χαμηλή διαθεσιμότητα αεροσκαφών

από yandr » Τρί Οκτ 26, 2021 12:26 am

Θετικό νέο, αλλά πανηγυρίζουμε γιατί επιστράφηκε το αεροσκάφος μετά από 2,5 χρόνια εργασιών!

Βέβαια αν το συγκρίνουμε με τα C130 που παραμένουν στην ΕΑΒ για δεκαετίες καλά είναι, η για τα P-3 που με την πρώτη πτήση θα πάνε στο Μουσείο

Μεταφορικά C-130

από Nassos » Δευ Οκτ 25, 2021 11:40 pm

Χαμηλή διαθεσιμότητα αεροσκαφών

από yandr » Πέμ Οκτ 15, 2020 12:38 pm

Τρεις μέρε αργότερα το σχέδιο αλλάζει.

Επειδή Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών ουσιαστικά δεν υπάρχει, τα 3 αεροσκάφη θα μεταβούν στο Ισραήλ για βαριά συντήρηση.

Η επιβεβαιωμένη για την ορθότητά της είδηση μόνο πίκρα μπορεί να προκαλέσει. Η Ελλάδα στέλνει στο Ισραήλ τρία μεταφορικά αεροσκάφη C-130 για βαριά συντήρηση. Εδώ και χρόνια ακούμε για τα της χαμηλής διαθεσιμότητας των αεροπλάνων και ελικοπτέρων της Πολεμικής Αεροπορίας, λόγω οικονομικών δυσχερειών που δεν επέτρεπαν την προμήθεια ανταλλακτικών, ή την απασχόληση μεγαλύτερου αριθμού μηχανικών και εργατοτεχνιτών στην ΕΑΒ, προς κάλυψη των αναγκών συντήρησης τους. Κάπως έτσι φτάσαμε στην κρίση του Οruc Reis το περασμένο καλοκαίρι. Με πολύ χαμηλή και απολύτως ανεπαρκή για την υποστήριξη επιχειρήσεων, διαθεσιμότητα μέσων αερομεταφορών, έρευνας και διάσωσης, αεροδιακομιδών ασθενών και πολλών άλλων κρίσιμων ρόλων-αποστολών.

https://www.defence-point.gr/news/chiliades-einai-oi-anergoi-michanikoi-aeroskafon-tis-elladas-poy-syntirei-metaforika-c-130-sto-israil

Χαμηλή διαθεσιμότητα αεροσκαφών

από yandr » Δευ Οκτ 12, 2020 7:15 pm

Πριν παραθέσω το παρακάτω απόσπασμα, οφείλω να πω ότι το συγκεκριμένο site γράφει τεράστιες κοτσανες που μου έχουν προκαλέσει κοιλόπονο για πολλές ώρες στο παρελθόν, τουλάχιστον ως προς τις αμυντικού ενδιαφέροντος αποκλειστικές πληροφορίες του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr έχει υπάρξει συμφωνία με το Ισραήλ για την άμεση μεταφορά εκεί τριών C-130H τα οποία θα υποστούν εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης. Ταυτόχρονα, τρέχουν οι διαδικασίες ώστε 3 μεταγωγικά του τύπου να μπουν στα υπόστεγα του Κρατικού Εργοστασίου Αεροσκαφών (ΚΕΑ) της ΠΑ, προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης.

https://www.enikos.gr/politics/743807/ekleise-i-symfonia-sto-israil-gia-anavathmisi-trion-metagogikon-c


Κορυφή