PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
kiriakos
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2006 3:57 pm
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από kiriakos »

Λόγω της νέας αναγκαστικής προσγείωσης ενός PZLκατά την διάρκεια αεροπυρόσβεσης κατά την εκδήλωση της μεγάλης πυρκαγιάς στο Ελληνικό Αρκαδίας θέλω να εκφράσω τους προβληματισμούς μου κατά πόσο αυτά τα πεπαλαιωμένα και μη σχεδιασμένα αεροσκάφη (PZL- Grumman) για αεροπυρόσβεση πρέπει να χρησιμοποιούνται πια σε αυτό των ρόλο αφού κατά πρώτον δεν προσφέρουν και κάτι ιδιαίτερο στην διάρκεια της πυρόσβεσης και κατά δεύτερο εκτίθενται οι πιλότοι σε αυξημένο κίνδυνο.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από Nassos »

Αυτά τα PZL είναι για αεροπυρόσβεση-αεροψεκασμό. Αλλά άλλες οι αναγκές όταν τα αγοράζαμε (1980-1981) και άλλες τώρα. Θυμάμαι σε ένα τεύχος της "Πτήσης" (1981 νομίζω) έλεγε ένα άρθρο πως "15 PZL στοιχίζουν όσο ένα CL-215". Η αλήθεια είναι πως η συντήρηση τους είναι πάμφθηνη, αλλά πλέον είναι καιρός να αντικατασταθούν είτε με (μεταχειρισμένα πλέον) CL-415 ή Be-200

kiriakos
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2006 3:57 pm
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από kiriakos »

Αυτά τα PZL είναι για αεροπυρόσβεση-αεροψεκασμό. Αλλά άλλες οι αναγκές όταν τα αγοράζαμε (1980-1981) και άλλες τώρα. Θυμάμαι σε ένα τεύχος της "Πτήσης" (1981 νομίζω) έλεγε ένα άρθρο πως "15 PZL στοιχίζουν όσο ένα CL-215".

Επειδή έχω δει PZL αρκετές φόρες κατά της φάση της πυρόσβεσης και έχω ιδία αντίληψη, θα έλεγα ότι αν η εστία της φωτιάς είναι μακριά από το αεροδρόμιο ανεφοδιασμού τους, ένα CL-215 κάνει καλύτερη δουλειά και από 20 PZL!
Η αλήθεια είναι πως η συντήρηση τους είναι πάμφθηνη, αλλά πλέον είναι καιρός να αντικατασταθούν είτε με (μεταχειρισμένα πλέον) CL-415 ή Be-200

Όταν ολοκληρωθεί το Be-200 και με την βοήθεια της EADS μάλλον πρέπει να μιλάμε πια για το κορυφαίο αμφίβιο πυροσβεστικό του κόσμου.

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από Nassos »

Πράγματι, τα PZL δεν μπορούν να ανεφοδιάζονται κατευθείαν σε λίμνη ή σε θάλασσα, αλλά πρέπει να προσγειώνονται σε παρακείμενο αεροδιάδρομο και να γεμίζουν τις δεξαμενές με αντλίες!

Το Βe-200 είναι ήδη έτοιμο. Γαλλία και Ελλάδα το έχουν αξιολογήσει, με Δυτικούς κινητήρες (Rolls-Royce) και ηλεκτρονικά (Rockwell-Collins νομίζω). Περιμένω τα σχόλια της Π. Α.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11240
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από yandr »

ξέρει κανείς αν καταστράφηκε το PZL για να το προσθέσ στη λίστα με τα ατυχήματα;
kiriakos
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2006 3:57 pm
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από kiriakos »

NASSOS έγραψε:Πράγματι, τα PZL δεν μπορούν να ανεφοδιάζονται κατευθείαν σε λίμνη ή σε θάλασσα, αλλά πρέπει να προσγειώνονται σε παρακείμενο αεροδιάδρομο και να γεμίζουν τις δεξαμενές με αντλίες!

PLZ,Grumman &αερουρόσβεση= Μεγάλη κοροϊδία...
NASSOS έγραψε:Το Βe-200 είναι ήδη έτοιμο. Γαλλία και Ελλάδα το έχουν αξιολογήσει, με Δυτικούς κινητήρες (Rolls-Royce) και ηλεκτρονικά (Rockwell-Collins νομίζω). Περιμένω τα σχόλια της Π. Α.


Ο κινητήρας της BMW-Rolls-Royce είναι ο Br-715-53 και από οτι είδα η ισχύς αυτών των κινητήρων ξεκινούν από 83.2 kN και φτάνουν τα 93.3kN σε αντίθεση με τα 73.6 kN που δίνουν οι ρωσικοί D-436TP πέρα από την ισχύ του στροβίλου ο Br-715-53 πρέπει να είναι αρκετά πιο αξιόπιστος και εύκολος στην συντήρηση! επίσης αν ο κινητήρας της BMW-Rolls-Royce κρατά την κατανάλωση στα αντίστοιχα επίπεδα του D-436TP τότε πρέπει να μιλάμε ότι το Be-200 θα είναι ικανό να μεταφέρει ακόμα και 14t νερού με την ίδια αυτονομία!!! Σε σχέση με τους 5t του CL-215.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από Nassos »

Τα Cl-215 χρησιμοποιούν κινήτηρες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου!

http://en.wikipedia.org/wiki/Pratt_%26_Whitney_R-2800

http://en.wikipedia.org/wiki/Beriev_Be-200
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από Nassos »

Κάποιοι δημοσιογράφοι γίνονται σπαστικοί καμια φορά. Βάλθηκε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να μιλήσει και να συγκρίνει τις επιχειρησιακές δυνατότητες (βασικά για το κόστος ενοικιάσεως μίλησε, αλλά...) των Sikorsky-Erikson S-64 και των Mil Mi-26. Και είχες τον καημένο τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος να εξηγεί γιατι αυτό και όχι αυτό.

Κύριοι δημοσιογράφοι, για το καλό του τόπου, σταματήστε αυτό το κατήφορο. Η επιχειρησιακή ικανότητα, τα μέσα που ενοικιάζονται για την καταπολέμηση των πυρκαϊών και άλλα τινά είναι περισσότερο πολύπλοκα από την ανάλυση των μηχανακίων της AGB και τη κατανομή της περίφημης διαφημιστικής "πίτας". Αν θέλετε να κάνετε αντιπολίτευση, να την κανετέ σωστά και όχι όποτε μας βολεύει.

Και μια ερώτηση: Τόσα χρόνια κύριε Τριανταφυλλόπουλε, γιατί δεν λέγατε τίποτα; Το ότι είστε ΠΑΣΟΚ (το είπατε και καλά κάνετε) δεν σημαίνει ότι κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά σε τέτοια θέματα. Ίσως η έρευνα που κάνετε να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και κυρίως γιατί η προηγούμενη αλλά και η τωρινή κυβέρνηση

1) Δεν εξέταζε πιο σοβαρά την ενοικίαση των Kamon ΚΑ-32 Helix σε ρόλο αεροπυρόσβεσης

2) Γιατί δεν αγόραζε περισσότερα CL-415 και επίσης γιατί δεν εξέταζε την αναβάθμιση των CL-215 στο επίπεδο CL-215T και

3) Δεν έλεγξαν άλλες εναλλακτικές λυσεις, όπως των SkyCat 20, έστω και αν ήταν ένα πρωτότυπο; Ίσως και να βοηθούσατε οικονομικά την εταιρεία και να λαμβάνατε υπόψη σας την αγορά ενός αεροσκάφους Strategic AirLift για την Πολεμική Αεροπορία

http://www.aerospace-technology.com/projects/skycat/

kiriakos
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2006 3:57 pm
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από kiriakos »

NASSOS έγραψε:Κάποιοι δημοσιογράφοι γίνονται σπαστικοί καμια φορά. Βάλθηκε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να μιλήσει και να συγκρίνει τις επιχειρησιακές δυνατότητες (βασικά για το κόστος ενοικιάσεως μίλησε, αλλά...) των Sikorsky-Erikson S-64 και των Mil Mi-26. Και είχες τον καημένο τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος να εξηγεί γιατι αυτό και όχι αυτό.

Κύριοι δημοσιογράφοι, για το καλό του τόπου, σταματήστε αυτό το κατήφορο. Η επιχειρησιακή ικανότητα, τα μέσα που ενοικιάζονται για την καταπολέμηση των πυρκαϊών και άλλα τινά είναι περισσότερο πολύπλοκα από την ανάλυση των μηχανακίων της AGB και τη κατανομή της περίφημης διαφημιστικής "πίτας". Αν θέλετε να κάνετε αντιπολίτευση, να την κανετέ σωστά και όχι όποτε μας βολεύει.

Και μια ερώτηση: Τόσα χρόνια κύριε Τριανταφυλλόπουλε, γιατί δεν λέγατε τίποτα; Το ότι είστε ΠΑΣΟΚ (το είπατε και καλά κάνετε) δεν σημαίνει ότι κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά σε τέτοια θέματα. Ίσως η έρευνα που κάνετε να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και κυρίως γιατί η προηγούμενη αλλά και η τωρινή κυβέρνηση

1) Δεν εξέταζε πιο σοβαρά την ενοικίαση των Kamon ΚΑ-32 Helix σε ρόλο αεροπυρόσβεσης

2) Γιατί δεν αγόραζε περισσότερα CL-415 και επίσης γιατί δεν εξέταζε την αναβάθμιση των CL-215 στο επίπεδο CL-215T και

3) Δεν έλεγξαν άλλες εναλλακτικές λυσεις, όπως των SkyCat 20, έστω και αν ήταν ένα πρωτότυπο; Ίσως και να βοηθούσατε οικονομικά την εταιρεία και να λαμβάνατε υπόψη σας την αγορά ενός αεροσκάφους Strategic AirLift για την Πολεμική Αεροπορία

http://www.aerospace-technology.com/projects/skycat/


Συμφωνώ!!! Μερικοί δημοσιογράφοι νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, καλό είναι να μασούν παρά να μιλούν και μην πετούν μπαρούφες χωρίς να ξέρουν τι θα πει αεροπυρόσβεση, επίσης ας σταματήσουν πια να παίζουν την πολική τους σε όλα θέματα Ε Λ Ε Ο Σ πια. Κανένα μέσω που υπάρχει διαθέσιμο στην Ελλάδα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει φωτιά σε πευκοδάσος. ιδιαίτερα να το πρώτο διάστημα χαθεί π. χ. στην Χαλκιδική τα CL-215 καθηλώθηκαν όπως μας λένε από ένα μπουρίνι.

Το μόνο μέσω που μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλες δασικές φωτιές είναι το Be-200 αλλά ακόμα δεν πιστοποιηθεί από όσο ξέρω με δυτικούς κινητήρες και ηλεκτρονικά.

Πρέπει να υπάρξει αγορά νέων πυροσβεστικών αεροπλάνων κατά την γνώμη μου το Be-200 με δυτικά συστήματα είναι ιδανική επιλογή για να αντικαταστήσουν τα CL-215 που κάποιοι που φωνάζουν τώρα όταν ήταν στην εξουσία ξέχασαν να τα αναβαθμίσουν σε CL-215Tκαι το πρόγραμμα των αναβαθμίσεων έχει πια τερματιστεί.

Τέλος πρέπει να υπάρξει μέριμνα στην Ελλάδα για την διαχείριση των δασών και επιτέλους όσοι πραγματοποιούν δεντροφυτεύσεις ας φυτεύουν και τίποτα άλλο πέρα από πεύκα.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από Nassos »

Βασικά καιρός είναι να υπάρξει συνεργασία με τον Στρατό για τη χρήση UAV. Δεν λέω να χρησιμοποιηθούν τα SAGEM Sperwer, αλλά είναι καιρός να υϊοθετηθούν άλλα μέσα επιτηρήσεως. Αλλά βλέπεις... προσωπικά δεδομένα και βλακείες!
xpap

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από xpap »

http://firefighting.pblogs.gr
To πρώτο βίντεο είναι από P.Z.L. Δείτε τι μπορούν να κάνουν τα αεροπλάνα αυτά. Υπόψιν εμείς στην Ελλάδα έχουμε την αναβαθμησμένη έκδοση με τα 2.200 κιλά και αφρογενήτρια.
παλιος

PZL - Grumman για αεροπυρόσβεση;

Δημοσίευση από παλιος »

Παιδια επειδη εχω υπηρετισει στη Π. Α και για 5 μηνες περασα και απο ΜΑΕΔΥ οπου ανικουν τα ΠΖΤ κανουν δουλεια γιατι μπορουν να πετανε κοντα στη φωτια βεβαια πρεπει να ξαναγιρισουν για ανεφοδιασμο στο αεροδρομιο οπου τα γεμιζουμε με μανικες και υπαρχει καθηστεριση...310 ΛΕΛΕ...
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης