Ιατρικές-Υγειονομικές Εξετάσεις ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ (2019)

Οι προϋποθέσεις εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές, τα όρια ύψους, η σωματική ικανότητα και τα μόρια που απαιτούνται
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Δημήτρης

Δημοσίευση από Δημήτρης »

Καλησπέρα είμαι μαθητής Δευτέρας λυκείου και με ενδιαφέρει η ΣΣΕ. Εψαξα όλες τις σελίδες αλλά δεν βρήκα κάποια παρόμοια ερώτηση με αυτή που θα κάνω αν και οποιαδήποτε άλλη μου λύθηκε. Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι πως έχω δισκοκήλη στη μεση. Καθε γιατρός μου λέει διαφορετικά. Εχει κάποιος τέτοιο πρόβλημα και φοιτεί στη σχολή ή την έχει τελειώσει και πλέον εργαζεται; Υπάρχει περιπτωση να δημιουργηθεί σοβαρό θέμα; γιατί όσοι γνωρίζουν ξέρουν πως αν δεν προσέξεις παραλύουν πόδια κτλ
Terminator
Α/ΓΕΑ
Α/ΓΕΑ
Posts in topic: 1

Δημοσίευση από Terminator »

Αυτό καλό θα ήταν να το ρωτήσεις σε κάποιο στρατιωτικό νοσοκομείο δεν μπορούμε σε θέματα τέτοιου είδους να σου προσφέρουμε συμβουλές ακόμα και αν έχουμε την ιδιότητα του γιατρού.
Manos A
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 3

Δημοσίευση από Manos A »