ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2012)

Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
theo94
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 20, 2011 2:47 am
Επικοινωνία:

ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2012)

Δημοσίευση από theo94 »

Παιδιά φέτος θα πάω 3η Λυκείου.
Είμαι σχετικά καλός μαθητής, δηλαδή αν προσπαθήσω λιγάκι το πιάνω το 17, και μαζι με το prificiency στα αγγλικα, έχω πιθανότητες να μπώ στην σχολή στον ασπρόπυργο;
ΑΕΝ Εμποροπλοιάρχων...

Πρέπει να δώσω και πανελλήνιες;
Άβαταρ μέλους
Kalodrei
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 7:52 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2012)

Δημοσίευση από Kalodrei »

theo94 έγραψε:Παιδιά φέτος θα πάω 3η Λυκείου.
Είμαι σχετικά καλός μαθητής, δηλαδή αν προσπαθήσω λιγάκι το πιάνω το 17, και μαζι με το prificiency στα αγγλικα, έχω πιθανότητες να μπώ στην σχολή στον ασπρόπυργο;
ΑΕΝ Εμποροπλοιάρχων...

Πρέπει να δώσω και πανελλήνιες;


μεσω πανελληνιων ειναι ποιο δυσκολα να μπεις. Εσεις εχετε την δυνατοτητα να μην δωσετε, με αυτον τον τροπο Εχετε καλα απολυτηρια, και ναι με 17 και proffecency εχεις πιθανοτητες να μπεις (κατα 80% εισαι σιγουρα μεσα) δες την λιστα με τα απολητηρια φετος ξεκινα απο 14000+ και παει μεχρι 20000.

βεβαια ολα εξαρτωνται απο την ζητηση και απο ποσες θεσεις θα βγαλουν με απολητηρια.
theo94
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 20, 2011 2:47 am
Επικοινωνία:

ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2012)

Δημοσίευση από theo94 »

Χμμ. Μπορώ να δώσω πανελήνιες, αλλα να κάνω και αίτηση με απολυτήριο;
Δηλαδή άμα δεν πιάσω τα μόρια, να μπώ με τον βαθμό.
Κατι τέτοιο τελοσπάντων...
Άβαταρ μέλους
Kalodrei
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2010 7:52 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

ΑΕΝ: Προκήρυξη για εισαγωγή (2012)

Δημοσίευση από Kalodrei »

theo94 έγραψε:Χμμ. Μπορώ να δώσω πανελήνιες, αλλα να κάνω και αίτηση με απολυτήριο;
Δηλαδή άμα δεν πιάσω τα μόρια, να μπώ με τον βαθμό.