http://www.defencenet.grΥψηλή κινητικότητα αρχίζει να καταγράφεται στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού (ΕΜΖ) των φρεγατών MEKO-200HN, καθώς οι υποψήφιες εταιρείες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στον εκσυγχρονισμό τους Άρχισαν τις παρουσιάσεις των προτάσεων τους. Την ερχόμενη Τετάρτη 27 Ιανουαρίου παρουσιάζεται στη Διεύθυνση Εξοπλισμών του ΓΕΝ από την BAE Systems ο φάκελος εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του πυροβόλου Μk-45.
Σύμφωνα με πληροφορίες του defencenet.gr προτείνεται η αναβάθμιση του Συστήματος Ναυτικού Πυροβόλου Mk45 των 127 χιλ στην διαμόρφωση Mod 2 ή Mod 4. Οι βελτιώσεις αφορούν τόσο στην ακρίβεια, όσο και στο βεληνεκές των πυροβόλων, ενώ συμπληρώνονται από πυρομαχικά εκτεταμένου βεληνεκούς (LRLAP) για προσβολή την στόχων σε απόσταση μεγαλύτερη των 75 χιλιομέτρων!
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι η επιχειρησιακή παρουσία ενός τέτοιου συνδυαασμού σε μιά θάλασσα όπως το Αιγαίο, αλλάζει πολλά από τα σημερινά τακτικά δεδομένα, αφού επιτρέπει στο σκάφος να εκτελεί αποστολές ναυτικού βομβαρδισμού σε ασφαλείς αποστάσεις από την ακτή, αλλά θεωρητικά και να προσβάλει τα εχθρικά σκάφη επιφανείας μένοντας αθέατο στο Πλούσιο από παράκτιες «κρυψώνες» Αιγαίο.
Επίσης προτείνεται ως δευτερεύον οπλισμός το πυροβόλο Mk38 Mod 2 των 25 χιλ, που διαθέτει κονσόλα τηλεχειριζόμενης λειτουργίας και προσφέρει βεληνεκές 2 χιλιομέτρων με ρυθμό βολής 180 βλήματα το λεπτό. Στη κατηγορία αυτή είναι βέβαιο ότι θα προταθεί από την Oerlicon Contraves το σύστημα Millennium με πυροβόλο των 35 χλστ.
Στην εν λόγω παρουσίαση θα λάβουν μέρος ο Διευθυντής Διευθύνσεως Εξοπλισμών Αρχιπλοίαρχος (Μ) Ν. Κατσικογιάννης ΠΝ, ο Διευθυντής Προγράμματος Φ/Γ Πλοίαρχος (Μ) Γ. Χριστόπουλος ΠΝ ενώ την εταιρεία BAE Systems θα εκπροσωπήσουν οι Jeff Graslewicz,Scott Sismilich και Άνθιμος Βασιλειάδης.
Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού μέσης ζωής των ΜΕΚΟ-200ΗΝ, έχει προϋπολογισμό 200 εκατ. Ευρώ
Ανάμεσα στα υποσυστήματα που αναμένεται να αναβαθμιστούν, να αντικατασταθούν ή να συμπληρωθούν είναι το εγγύς σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας.
Κάθε φρεγάτα διαθέτει δύο Εγγύς Οπλικά Συστήματα Phalanx, ένα στο υπερυψωμένο κατάστρωμα πυροβόλου εμπρός από την γέφυρα και ένα στην οροφή του υπόστεγου στην πρύμνη του πλοίου. Η αναβάθμιση του συστήματος στην έκδοση Block 1B περιλαμβάνει την αντικατάσταση των καννών του πυροβόλου με νέες που προσφέρουν μικρότερη διασπορά βολίδων και την προσθήκη ενός συστήματος FLIR που βελτιώνει την ικανότητα έρευνας, ιχνηλάτησης και εμπλοκής απειλών. Παράλληλα ενσωματώνει μονάδα θερμικής απεικόνισης με ικανότητα παθητικής έρευνας και ιχνηλάτησης ημέρα και νύκτα.
Εξετάζεται επίσης η ενσωμάτωση Οπλικού Συστήματος Κατευθυνόμενων Βλημάτων τύπου Βλημάτων Περιστρεφόμενης Ατράκτου συστήματος (RAM). Εναλλακτικά εξετάζεται και εδώ η τοποθέτηση του Μillennium.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Αναβάθμιση των πυροβόλων Mk-45 και πυρομαχικά με εμβέλεια 75 χλμ. Για τις ΜΕΚΟ-200ΗΝ !
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Πραγματικα η αυξηση της εμβελειας των ΜΚ-45 προσθετει απιστευτες επιχειρησιακες ικανοτητες.
Στο θεμα ram vs millennium θα προτιμουσα millennium.
Οι φρεγατες ΜΕΚΟ-200ΗΝ καθελκυστηκαν μεταξυ 1991 και 1996, μπηκαν σε υπηρεσια μεταξυ 1992 και 1998 και θα παραμεινουν σε επιχειρησιακη κατασταση και μετα το 2025.
Στο θεμα ram vs millennium θα προτιμουσα millennium.
Οι φρεγατες ΜΕΚΟ-200ΗΝ καθελκυστηκαν μεταξυ 1991 και 1996, μπηκαν σε υπηρεσια μεταξυ 1992 και 1998 και θα παραμεινουν σε επιχειρησιακη κατασταση και μετα το 2025.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
200 εκατομμύρια ευρώ για όλες τις φρεγάτες;
Ένα βαψιματάκι και αλλαγή προπέλας δηλαδή
Εμένα πάντως λίγα μου φαίνονται τα χρήματα για τις βασικές μονάδες επιφάνειας του Στόλου, εκτός και ανακοινωθεί σύντομα η έναρξη του προγράμματος νέων ναυπηγήσεων (εξαιρετικά χλωμό).
Ένα βαψιματάκι και αλλαγή προπέλας δηλαδή

Εμένα πάντως λίγα μου φαίνονται τα χρήματα για τις βασικές μονάδες επιφάνειας του Στόλου, εκτός και ανακοινωθεί σύντομα η έναρξη του προγράμματος νέων ναυπηγήσεων (εξαιρετικά χλωμό).
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Οι προυπολογισμοι γινονται λαστιχο. Ουτε εγω πιστευω οτι φτανουν και για τις 4 φρεγατες αν συμπεριληφθουν ολες οι αλλαγες.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Καλημερα σε ολους.
Παντως στις ΜΕΚΟ εχει γινει ηδη μια πρωτη σοβαρη αναβαθμιση στο NSSM.
Ακουγεται παντως αναγκαιo το MLM των ΜΕΚΟ οσο αφορα την αξιοπιστια και αποτελεσματικοτητα τους.
Οι γερμανοι στις αντιστοιχες δικες τους F123 εχουν τελειωσει κιολας το Middle Life Modernization (MLM).
Παντως στις ΜΕΚΟ εχει γινει ηδη μια πρωτη σοβαρη αναβαθμιση στο NSSM.
Ακουγεται παντως αναγκαιo το MLM των ΜΕΚΟ οσο αφορα την αξιοπιστια και αποτελεσματικοτητα τους.
Οι γερμανοι στις αντιστοιχες δικες τους F123 εχουν τελειωσει κιολας το Middle Life Modernization (MLM).
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
diofantis έγραψε:
Ακουγεται παντως αναγκαιo το MLM των ΜΕΚΟ οσο αφορα την αξιοπιστια και αποτελεσματικοτητα τους.
Ναι, πρεπει να γινει συντομα ωστε να ειναι το οφελος μεγαλυτερο και αποδοτικοτερο. Οι ΜΕΚΟ αρχιζουν να προσεγγιζουν το μεσο ορο ζωης τους. Η ΥΔΡΑ F452 καθελκυστηκε το 1991...
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Ο εκσυγχρονισμός τούτων των Φ/Γ είναι άκρως επιβεβλημένος. Θα πρότεινα τοποθέτηση των ραντάρ S1850M και Sampson.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Το σημαντικότερο είναι να μπει ESSM Sparrow με ακτινα 50χλμ. Οπως εχουν και οι τουρκικες ΜΕΚΟ. Ποιο πυροβολο τωρα και τριχες. Αν θελουμε να μιλαμε για ουσιαστικο εκσυγχρονισμο
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Μετά από 9 χρόνια ακόμη δεν ξεκινήσαμε τον εκσυγχρονισμό, αλλά τουλάχιστον προσδιορισαμε το ύψος του προγράμματος στα 400 εκ. Ευρώ.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για περιορισμένο εκσυγχρονισμό μόλις 2 ή 3 φρεγατών.
Διαφωνώ κάθετα.
Ας είναι περιορισμένος ο εκσυγχρονισμός, δηλαδή γενικη συντήρηση και αντικατάσταση των παρωχημενων, μη υποστηριζόμενων υποσυστημάτων, αλλά όχι και πλήρη απαξίωση φρεγατών που μπορούν να προσφέρουν για πολλά χρόνια ακόμα.
Διαφωνώ κάθετα.
Ας είναι περιορισμένος ο εκσυγχρονισμός, δηλαδή γενικη συντήρηση και αντικατάσταση των παρωχημενων, μη υποστηριζόμενων υποσυστημάτων, αλλά όχι και πλήρη απαξίωση φρεγατών που μπορούν να προσφέρουν για πολλά χρόνια ακόμα.
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Πλήρης εκσυγχρονισμός πρέπει να γίνει, γιατί είναι τα μοναδικά του Στόλου με πυροβόλο 127 χιλιοστών.
- Togo
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2021 3:43 am
- Τοποθεσία: 2ο Γραφείο
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Οι ΜΕΚΟ-200 έχουν ηλικία 29 έτη. Δέν αξίζει να γίνει εκτεταμένος εκσυγχρονισμός σε τόσο παλαιό πλοίο.
Θα μείνει σε υπηρεσία για αλλα 10 χρόνια και δέν μπορεί να βγεί έξω απο το Αιγαίο μόνο του με τον υπάρχον οπλισμό.
Το CIWS Millennium έχει πολύ μεγάλο κόστος συντήρησης ακόμα και για τους Ολλανδούς. Το Phalnax θα παραμείνει στα ελληνικά πλοία. Μιά ιδέα είναι η αναβάθμιση σε SeaRAM αλλά υπάρχει λόγος που διατηρούμε το Vulcan πυροβόλο. Είναι χρήσιμο για άμυνα από τορπίλες (!) και ασύμμετρες απειλές. Το RAM είναι απαραίτητο για αμυνα σε επιθέσεις κορεσμού όπου το Phalanx δέν μπορεί να ανταπεξέλθει. Κακά τα ψέμματα.
Το Mk 45 Mod.2A θα αναβαθμιστεί σε Mod.5. Είχα κάνει συζήτηση με στέλεχος του ΠΝ για το θέμα. Όχι όμως για παράκτιο βομβαρδισμό. Το Πυροβολικό έχει δικό του πρόγραμμα για αναβάθμιση πυροβόλων 155mm με πυρομαχικά μεγάλης εμβέλειας. Οι MEKO θέλουν αναβαθμισμένο πυροβόλο για να πλήξουν μικρά τουρκικά σκάφη και μεγαλύτερα πλοία που θα έχουν χτυπηθεί και προσπαθούν να διαφύγουν.
Το πυροβόλο 76mm είναι ιδανικό για βομβαρδισμό νησίδων σάν πύρ υποστήριξης στις Ειδικές Δυνάμεις. Αλλά κύρια αποστολή του είναι η αντιπυραυλική άμυνα με ειδικά πυρομαχικά.
Εξάλλου οι αντιπλοϊκοί πύραυλοι κατασκευάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα ναυτικά πυροβόλα μεγάλου διαμετρήματος.
Θα μείνει σε υπηρεσία για αλλα 10 χρόνια και δέν μπορεί να βγεί έξω απο το Αιγαίο μόνο του με τον υπάρχον οπλισμό.
Το CIWS Millennium έχει πολύ μεγάλο κόστος συντήρησης ακόμα και για τους Ολλανδούς. Το Phalnax θα παραμείνει στα ελληνικά πλοία. Μιά ιδέα είναι η αναβάθμιση σε SeaRAM αλλά υπάρχει λόγος που διατηρούμε το Vulcan πυροβόλο. Είναι χρήσιμο για άμυνα από τορπίλες (!) και ασύμμετρες απειλές. Το RAM είναι απαραίτητο για αμυνα σε επιθέσεις κορεσμού όπου το Phalanx δέν μπορεί να ανταπεξέλθει. Κακά τα ψέμματα.
Το Mk 45 Mod.2A θα αναβαθμιστεί σε Mod.5. Είχα κάνει συζήτηση με στέλεχος του ΠΝ για το θέμα. Όχι όμως για παράκτιο βομβαρδισμό. Το Πυροβολικό έχει δικό του πρόγραμμα για αναβάθμιση πυροβόλων 155mm με πυρομαχικά μεγάλης εμβέλειας. Οι MEKO θέλουν αναβαθμισμένο πυροβόλο για να πλήξουν μικρά τουρκικά σκάφη και μεγαλύτερα πλοία που θα έχουν χτυπηθεί και προσπαθούν να διαφύγουν.
Το πυροβόλο 76mm είναι ιδανικό για βομβαρδισμό νησίδων σάν πύρ υποστήριξης στις Ειδικές Δυνάμεις. Αλλά κύρια αποστολή του είναι η αντιπυραυλική άμυνα με ειδικά πυρομαχικά.
Εξάλλου οι αντιπλοϊκοί πύραυλοι κατασκευάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα ναυτικά πυροβόλα μεγάλου διαμετρήματος.
Όποιος μας απειλεί θα βρει μπροστά του νέο Μαραθώνα, Σαλαμίνα, ύψωμα 731
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η αμερικανική πρόταση εκσυγχρονισμού, που περιλαμβάνει όλες τις πιθανές εναλλακτικές λύσεις για κύρια υποσυστήματα και τις σχετικές εργασίες.
Το κόστος ανέρχεται σε 2.5 δις (!) για τις 4 φρεγάτες, αλλά επειδή περιλαμβάνονται δίπλα συστήματα ως εναλλακτικές προτάσεις, το τελικό κόστος αν υιοθετούνται όλες οι προτεινόμενες αλλαγές ανέρχεται σε 1 με 1.5 δις.
Φυσικά το ΠΝ μπορεί να επιλέξει υποσύνολο των προτάσεων που κατατέθηκαν, έχοντας πλέον στα χέρια του τον σχετικό τιμοκατάλογο.
Οι FDI δεν έχουν ακόμη υπογραφει, αλλά πάνε για 3 ως 3.5 δις. Οι κορβέτες δεν έχουν υπογραφεί αλλά τοποθετούνται στο 1.6 δις. Τα υποβρύχια είναι 50 ετών και χρειάζονται άμεσα αντικατάσταση. Νομίζω δεν περισσεύουν τόσα χρήματα για τις ΜΕΚΟ, αλλά δεν αξίζει κιόλας.
Ένα σουλουπωμα και αντικατάσταση των παρωχημένων ή μη υποστηριζόμενων ηλεκτρονικών χρειάζονται αυτά τα σκάφη και όχι (πλέον) πλήρη εκσυγχρονισμό και σ θα αποσυρθούν σε 10 - 15 χρόνια.
Το κόστος ανέρχεται σε 2.5 δις (!) για τις 4 φρεγάτες, αλλά επειδή περιλαμβάνονται δίπλα συστήματα ως εναλλακτικές προτάσεις, το τελικό κόστος αν υιοθετούνται όλες οι προτεινόμενες αλλαγές ανέρχεται σε 1 με 1.5 δις.
Φυσικά το ΠΝ μπορεί να επιλέξει υποσύνολο των προτάσεων που κατατέθηκαν, έχοντας πλέον στα χέρια του τον σχετικό τιμοκατάλογο.
Οι FDI δεν έχουν ακόμη υπογραφει, αλλά πάνε για 3 ως 3.5 δις. Οι κορβέτες δεν έχουν υπογραφεί αλλά τοποθετούνται στο 1.6 δις. Τα υποβρύχια είναι 50 ετών και χρειάζονται άμεσα αντικατάσταση. Νομίζω δεν περισσεύουν τόσα χρήματα για τις ΜΕΚΟ, αλλά δεν αξίζει κιόλας.
Ένα σουλουπωμα και αντικατάσταση των παρωχημένων ή μη υποστηριζόμενων ηλεκτρονικών χρειάζονται αυτά τα σκάφη και όχι (πλέον) πλήρη εκσυγχρονισμό και σ θα αποσυρθούν σε 10 - 15 χρόνια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Σάβ Δεκ 11, 2021 7:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Togo
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2021 3:43 am
- Τοποθεσία: 2ο Γραφείο
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Πολύ σωστή τοποθέτηση.
Οι ΜΕΚΟ-200 έχουν ηλικία 29+ έτη. Ενα πλοίο όταν ξεπεράσει τα 40 χρόνια υπηρεσίας είναι πλέον ακατάλληλο και ασύμφορο να επιχειρεί για πολλούς λόγους.
Σε καμιά περίπτωση δέν συμφέρει ένας εκτεταμένος εκσυγχρονισμός και νέα όπλα όπως για παράδειγμα έκανε το Ναυτικό της Αυστραλίας με τις φρεγάτες Anzac που είναι στην ουσία MEKO-200 ίδιες με τα ελληνικά πλοία.
Οι Αυστραλοί το μετάνοιωσαν ήδη πολύ πικρά!
Ο εκσυγχρονισμός των MEKO-200 πρέπει να είναι περιορισμένος αλλά να επιτρέπει στα πλοία να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου ναυτικού πολέμου για τα επόμενα 10 χρόνια.
Φυσικά ότι νέο σύστημα μπεί στα πλοία μπορεί να εγκατασταθεί μελλοντικά σε πιό συγχρονα σκάφη.
Σχετικά με ελληνικά website και περιοδικά που παριστάνουν τους δημοσιογράφους αμυντικής τεχνολογίας αλλά δέν έχουν καμιά επιστημονική κατάσρτηση και απλώς αντιγράφουν ειδήσεις απο ξένα website να είστε πολύ επιφυλακτικοί.
Χωρίς να έχουν πηγές επικαλούνται "μυστικές πηγές" (πιάσε το αυγό και κούρεφτο δηλαδή) γράφουν πολλές π@π@ριες μονο και μόνο για να πουλήσουν. Γιατι αυτό είναι το ζητούμενο τους. Να πιάσουν ένα ζήτημα εθνικής σημασίας που το πληρώνουμε απο τη τσέπη μας και να γράψουν αηδίες για να πουλήσουν.
Αρκετοί απο δαύτους μάλιστα έγραφαν εγκώμια για τις επιλογές των κυβερνήσεων που χρεωκόπησαν τη χώρα με τα εξοπλιστικά προγράμματα και παράνομες προσλήψεις στις αμυντικές βιομηχανίες. Χρεωκοπημενες πλέον χωρίς να παράγουν ούτε κάλτσες του στρατιώτη
Οι ΜΕΚΟ-200 έχουν ηλικία 29+ έτη. Ενα πλοίο όταν ξεπεράσει τα 40 χρόνια υπηρεσίας είναι πλέον ακατάλληλο και ασύμφορο να επιχειρεί για πολλούς λόγους.
Σε καμιά περίπτωση δέν συμφέρει ένας εκτεταμένος εκσυγχρονισμός και νέα όπλα όπως για παράδειγμα έκανε το Ναυτικό της Αυστραλίας με τις φρεγάτες Anzac που είναι στην ουσία MEKO-200 ίδιες με τα ελληνικά πλοία.
Οι Αυστραλοί το μετάνοιωσαν ήδη πολύ πικρά!
Ο εκσυγχρονισμός των MEKO-200 πρέπει να είναι περιορισμένος αλλά να επιτρέπει στα πλοία να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου ναυτικού πολέμου για τα επόμενα 10 χρόνια.
Φυσικά ότι νέο σύστημα μπεί στα πλοία μπορεί να εγκατασταθεί μελλοντικά σε πιό συγχρονα σκάφη.
Σχετικά με ελληνικά website και περιοδικά που παριστάνουν τους δημοσιογράφους αμυντικής τεχνολογίας αλλά δέν έχουν καμιά επιστημονική κατάσρτηση και απλώς αντιγράφουν ειδήσεις απο ξένα website να είστε πολύ επιφυλακτικοί.
Χωρίς να έχουν πηγές επικαλούνται "μυστικές πηγές" (πιάσε το αυγό και κούρεφτο δηλαδή) γράφουν πολλές π@π@ριες μονο και μόνο για να πουλήσουν. Γιατι αυτό είναι το ζητούμενο τους. Να πιάσουν ένα ζήτημα εθνικής σημασίας που το πληρώνουμε απο τη τσέπη μας και να γράψουν αηδίες για να πουλήσουν.
Αρκετοί απο δαύτους μάλιστα έγραφαν εγκώμια για τις επιλογές των κυβερνήσεων που χρεωκόπησαν τη χώρα με τα εξοπλιστικά προγράμματα και παράνομες προσλήψεις στις αμυντικές βιομηχανίες. Χρεωκοπημενες πλέον χωρίς να παράγουν ούτε κάλτσες του στρατιώτη
Όποιος μας απειλεί θα βρει μπροστά του νέο Μαραθώνα, Σαλαμίνα, ύψωμα 731
Εκσυγχρονισμός φρεγατών ΜΕΚΟ-200ΗΝ
Τα τελευταία νέα έχουν ως εξής:
Στην οριστικοποίηση της απόφασης για αναβάθμιση των τεσσάρων φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ του Πολεμικού Ναυτικού καταλήγει το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, σε συνεννόηση βέβαια και με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Το κόστος αναβάθμισης θα αγγίξει τα 500 εκατομμύρια και σκοπός είναι να διασφαλιστεί το αξιόμαχο των πλοίων αυτών για ακόμα 15 χρόνια
Καθημερινή
Στην οριστικοποίηση της απόφασης για αναβάθμιση των τεσσάρων φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ του Πολεμικού Ναυτικού καταλήγει το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, σε συνεννόηση βέβαια και με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Το κόστος αναβάθμισης θα αγγίξει τα 500 εκατομμύρια και σκοπός είναι να διασφαλιστεί το αξιόμαχο των πλοίων αυτών για ακόμα 15 χρόνια
Καθημερινή
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης