Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
βικακι

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από βικακι »

Μπορείτε να μου πειτε εαν η σχολη των μηχανικων ειναι αυστηρως τετραετης; Δηλαδη αν καποιος χρωσαει αρκετα μαθηματα και δεν ειναι δυνατον να τα περασει ολα στις τελευταιες εξεταστικες, αυτοματως διαγραφεται απο τη σχολη; Αν ναι, υπαρχει καποιος τροπος να ζητησεις απο τους καθηγητες να ειναι πιο επιεικεις μαζι σου στη βαθμολογια; Ευχαριστω εκ των προτερων!:)
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 26
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από dn24 »

βικακι έγραψε:Μπορείτε να μου πειτε εαν η σχολη των μηχανικων ειναι αυστηρως τετραετης; Δηλαδη αν καποιος χρωσαει αρκετα μαθηματα και δεν ειναι δυνατον να τα περασει ολα στις τελευταιες εξεταστικες, αυτοματως διαγραφεται απο τη σχολη; Αν ναι, υπαρχει καποιος τροπος να ζητησεις απο τους καθηγητες να ειναι πιο επιεικεις μαζι σου στη βαθμολογια; Ευχαριστω εκ των προτερων!:)


Έχεις επιπλέον τρία (03) έτη να περάσεις όλα τα μαθήματα επιπλέον της 4ετούς φοιτήσεως. Εαν παρέλθουν και αυτά τα τρια χρόνια, διαγράφεσαι απο την σχολή και χάνεις τα πάντα. Ναι αν είσαι τυπος που μπορείς να το ζητήσεις, μπορείς να το κάνεις, εφοσον όμως έχεις κοπεί 1-2 φορές στο ίδιο μάθημα.

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Γεια σας ειμαι μαθητης τριτης λυκειου και εχω καποιες αποριες διοτι ενδιαφερομαι πραγματικα για πλοιαρχων.

1) Διαβασα οτι υπαρχει κορεσμος στους πλοιαρχους και οτι ακομα και οι φοιτητες της σχολης δεν βρισκουν μπαρκα πλεον, ειναι αληθεια; Και σκεφτομαι εγω τωρα με το πτωχο μου μυαλο... Ειναι δυνατον να υπαρχει κορεσμος στην πρωτη ναυτιλια παγκοσμιως τι λετε τωρα; Βεβαια μπορει να μου πειτε οτι πανε ολοι για πλοιαρχοι αλλα δεν εχει να κανει αφου στο τελος ελαχιστοι μενουν και ακομα λιγοτεροι συνεχιζουν στη θαλασσα.

2) Εστω οτι με αποστομωνετε με τα επιχειρηματα σας και δεχομαι οτι υπαρχει κορεσμος, εγω μετα εαν κινηθω εξυπνα και γρηγορα σε σχεση με τους αλλους φοιτητες θα μπορεσω τελικα να μπαρκαρω σε μια σοβαρη ναυτιλιακη ως δοκιμος πλοιαρχος και εν συνεχεια οταν τελειωσω τη σχολη θα μπορεσω να μονιμοποιηθω εφοσον βγαλω και με καλο βαθμο τη σχολη και στα μπαρκα μου ειμαι πολυ καλος;

Τα λεω αυτα γιατι δεν ξερω κατα ποσο θα μου αρεσει το τμημα μηχανικων (το οποιο εχει ζητηση) και γιατι θελω απεγνωσμενα να ακολουθησω το συγκεκριμενο επαγγελμα το οποιο αγαπησα και μισησα μεσα σε αυτο το φορουμ...
Άβαταρ μέλους
Vasilis_Ch
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Posts in topic: 39
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2016 10:13 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Vasilis_Ch »

1) Εύκολη απάντηση--Ξένο πλήρωμα (το καλύψαμε γιατί υπάρχει πρόβλημα). Ελάχιστοι μέναν, τώρα λόγο κρίσης συνεχίζουν σχεδόν όλοι, επίσης πρίν 6-7 χρόνια μπαίναν με το ζόρι 100-150 άτομα για πλοίαρχοι τώρα μπαίνουν 750 και άνω.

2) Δεν χρειάζετε να σου δώσω επιχειρήματα, ψάξε στο ίντερνετ και θα δεις πολλά site που αναφέρουν το πρόβλημα όπως αν μένεις Αθήνα μπορείς να περάσεις από την ΠΕΠΕΝ και να ρωτήσεις πόσοι δόκιμοι είναι στη λίστα χωρίς εταιρεία. Εσύ θα κινηθείς έξυπνα όπως και οι υπόλοιποι συμφοιτητές σου γιατί όλοι πια είναι ενήμεροι για την κατάταση οπότε ψάχνουν από νωρίς να βρουν θέση.

Παραθέτω ένα σύνδεσμο λίγο παλιό αλλά να πάρεις μια γεύση

http://www.e-nautilia.gr/aen/

Το επάγγελμα σιγά σιγά διέρχεται σε μια βαθειά κρίση, πλοία πάνε προς παροπλισμό ή κόψιμο. Το έχει αναφέρει εξαιρετικά ο D.N 24 σε ένα πολύ ωραίο νήμα εδώ στο φόρουμ.

Κλείνοντας δε θέλω να σε τρομάξω, αν πραγματικά είναι το όνειρό σου να μπεις σε μια ΑΕΝ πλοιάρχων και όποιες δυσκολίες συναντήσεις θα τις ξεπεράσεις. Θέληση και πίστη χρειάζεται η θάλασσα, δόκιμους θα πάρουν απλώς θα αυξήσουν τις απαιτήσεις αλλά πάντα θέλουν στελέχη.

Να βάλεις τα δυνατά σου και θα τα καταφέρεις.

Μια διευκρίνιση μόνο και πολύ σωστά το έθεσες η δουλειά του Μηχανικού και του Πλοιάρχουν δεν έχουν απολύτος καμία σχέση.

Εντέλως διαφορετικά, δεν γίνεται να ς'αρέσει το ένα και το άλλο.
Όλοι η νοοτροπία στη δουλειά και στη συμπεριφορά επάνω στο πλοίο είναι παντελώς διαφορετική.

Οπότε καλώς κάνει και δεν αλλάζεις το στόχο σου γιατί ξέρεις τι σου αρέσει.

Καλή επιτυχία

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Ξερω και εχω διαβασει πολλα για το οτι πλεον δεν βρισκουν μπαρκα οι περισσοτεροι πλοιαρχοι γιατι θελουν (τα αφεντικα) να μειωσουν τα εξοδα του πληρωματος... Κοινως πανε οι καλες εποχες που εβλεπες 15-20 ελληνες μεσα στο καραβι. Τωρα εχουμε γεμισει με ***** (καταλαβαινετε τι εννοω, δεν το λεω ρατσιστικα) και αντε 2-3 ελληνες (μονο αξιωματικους παρακαλω) αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το γιατι καιγονται τοσο πολυ να γεμιζουν οι σχολες αφου στο τελος αν ειναι καποιος να μπει θα μπει μονο με βυσμα η αν ειναι πολυ τυχερος (εξαιρεση). Παρακαλω πολυ φωτιστε με γιατι κατι μου βρωμαει στην ολη υποθεση... Εγω θελω οσο δεν φανταζεστε να ακολουθησω το επαγγελμα του ναυτικου ως πλοιαρχος αλλα οπως δειχνουν τα πραγματα θα το γυρισω σε μηχανικος γιατι ως πλοιαρχος δεν παιζει να βρω μπαρκο με τιποτα και δεν θελω να χασω 4 χρονια απο τη ζωη μου. Βεβαια ως μηχανικος δεν ξερω αν θα γουσταρω τοσο πολυ αλλα τουλαχιστον θα εχω μια σιγουρη δουλεια στη θαλασσα που με τον καιρο θα την αγαπησω εξισου πολυ. Βεβαια αν μου πειτε οτι θα βρω μπαρκο ως δοκιμος πλοιαρχος και στη συνεχεια ως γ' (λογω καλης αποδοσης στο πρωτο μου μπαρκο η βγαζοντας τη σχολη με τρομερο βαθμο η χτυποντας ολες τις πορτες δλδ πολυ μα παρα πολυ παρπατημα που δεν νομιζω να το κανουν και ολοι η λαδωνοντας κανα πρακτορα) τοτε φευγω σβηστος για πλοιαρχων χαχα

Παρακαλω φωτιστε με λιγο περισσοτερο!

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Σου έσβησα την λέξη που ανάφερες. Δεν επιτρέπονται οι χαρακτηρισμοί λόγω των κανονισμών του φόρουμ παρακαλώ. Μην μας φέρνετε σε δύσκολη θέση. Ευχαριστώ.dn24

dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 26
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από dn24 »

Θανος έγραψε:Ξερω και εχω διαβασει πολλα για το οτι πλεον δεν βρισκουν μπαρκα οι περισσοτεροι πλοιαρχοι γιατι θελουν (τα αφεντικα) να μειωσουν τα εξοδα του πληρωματος... Κοινως πανε οι καλες εποχες που εβλεπες 15-20 ελληνες μεσα στο καραβι. Τωρα εχουμε γεμισει με ***** (καταλαβαινετε τι εννοω, δεν το λεω ρατσιστικα) και αντε 2-3 ελληνες (μονο αξιωματικους παρακαλω) αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το γιατι καιγονται τοσο πολυ να γεμιζουν οι σχολες αφου στο τελος αν ειναι καποιος να μπει θα μπει μονο με βυσμα η αν ειναι πολυ τυχερος (εξαιρεση). Παρακαλω πολυ φωτιστε με γιατι κατι μου βρωμαει στην ολη υποθεση... Εγω θελω οσο δεν φανταζεστε να ακολουθησω το επαγγελμα του ναυτικου ως πλοιαρχος αλλα οπως δειχνουν τα πραγματα θα το γυρισω σε μηχανικος γιατι ως πλοιαρχος δεν παιζει να βρω μπαρκο με τιποτα και δεν θελω να χασω 4 χρονια απο τη ζωη μου. Βεβαια ως μηχανικος δεν ξερω αν θα γουσταρω τοσο πολυ αλλα τουλαχιστον θα εχω μια σιγουρη δουλεια στη θαλασσα που με τον καιρο θα την αγαπησω εξισου πολυ. Βεβαια αν μου πειτε οτι θα βρω μπαρκο ως δοκιμος πλοιαρχος και στη συνεχεια ως γ' (λογω καλης αποδοσης στο πρωτο μου μπαρκο η βγαζοντας τη σχολη με τρομερο βαθμο η χτυποντας ολες τις πορτες δλδ πολυ μα παρα πολυ παρπατημα που δεν νομιζω να το κανουν και ολοι η λαδωνοντας κανα πρακτορα) τοτε φευγω σβηστος για πλοιαρχων χαχα

Παρακαλω φωτιστε με λιγο περισσοτερο!

Ευχαριστω εκ των προτερων.



Καταρχήν καλησπέρα. Δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που αναφέρεις ότι δεν βρίσκουν τα Ελληνόπουλα δόκιμοι Πλοίαρχοι καράβια για να μπαρκάρουν. Ο λόγος είναι -και- άλλος, και ίσως και ο κυριότερος. Ότι ο σύγχρονος Ελληνας πιτσιρικάς, δεν επιθυμεί Να κουράζεται. Και επιλέγουν να πάνε στην ξεκούραστη σωματικά γέφυρα (σε σχέση με την μηχανή) και έτσι έχει κορεστεί η πλοιάρχων. Είναι βαριά η καλογερική, και όχι άδικα, το τι σημαίνει μηχανοστάσιο, άστο καλύτερα. Μια συμβούλη: Με το μαστοριλίκι γεννιέσαι, η το χεις, η δεν το χεις. Απο τα γραφόμενα σου, σου λέω μην πας για μηχανικός. Η απόφαση δική σου. Με proficiency και σοβαρό προφίλ αλλα και περασμένα ολα τα μαθήματα, και με αποφασιστικότητα για να βρείς εταιρεία, θα βρείς.

Οσα μας γράφεις, εδω μέσα καλά κάνεις και τα γράφεις, και σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σου στο φόρουμ. Αν μπείς στο ΕΝ, στον καφέ μην τα πείς ολα αυτά μπροστά σε πρώτο-καπετάνιο. Θα στεναχωρηθείς. Για οιαδήποτε άλλη απορία, είμαστε στην διάθεση σου.

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Πρωτον. Οταν λες οτι για μαστοριλικι δεν κανω απο ποια λεγομενα το συμπεραινεις ακριβως; Πολλοι ειναι μηχανικοι και μαστορες στα συνεργεια και αλλου αλλα το κανουν και το κανουν καλα για βιοποριστικους λογους. Τωρα θα μου πεις οτι τα συνεργεια δεν ειναι στη θαλασσα αλλα θα σου απαντησω οτι γουσταρω τη θαλασσα αρα παει και αυτο για να μην παρεξηγουμαστε κιολας.

Δευτερον. Οταν λες οτι μηχανικος γεννιεσαι αυτο δεν το εχω ξανακουσει πραγματικα. Με αυτην τη λογικη τοτε θα γεννιοσουν και πλοιαρχος και παππας και πυροσβεστης και σκουπιδιαρης και υπαλληλος γραφειου και υπουργος οικονομικων αλλα δεν...

Τριτον. Εγω γουσταρω και πλοιαρχων και μηχανικων απλα μαρεσει περισσοτερο η γεφυρα οχι για να αραζω οπως λες αλλα γιατι εκει πιστευω οτι μπορω να αποδοσω καλυτερα.

Τεταρτον(απορια). Οταν λες οτι με proficiency, σοβαρο προφιλ και καλη αποδοση στη σχολη, ειναι σιγουρο οτι θα μπαρκαρω στο πρωτο και το δευτερο εκπαιδευτικο ταξιδι ως δοκιμος πλοιαρχος και στη συνεχεια ως γ' η μαλλον οχι; (δωσε τιποτα ποσοστα καλυτερα). Τελος αυτο που ανεφερες για τους καπετανιους και τους α' τι ακριβως ηταν; Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος;

Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Άβαταρ μέλους
Vasilis_Ch
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Posts in topic: 39
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2016 10:13 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Vasilis_Ch »

Σεβαστό το νεαρόν της ηλικίας σου αλλά συμφωνώ με τον d.n 24 ΑΠΟΛΥΤΑ.

Κανένας δεν θέλει να σε μειώσει, εδώ σου απαντάν 2 εν ενεργεία Μηχανικοί. Το μεράκι του μηχανικού στη θάλασσα το έχεις ή όχι. Δεν είναι ίδια η δουλειά.

Και εδώ θα συμφωνίσω με τον d.n.24 μην πας για μηχανικός, βάλε όλα τα δυνατά σου και μπες Πλοιάρχων, μην χρωστάς ούτε ένα μάθημα και με πτυχίο αγγλικών θα βρεις εταιρεία να ταξιδεψεις (δεξαμενοπλοια-φορτηγά που είναι και τα περισσότερα).

Απαξ και βρεις εταιρεία να κάνεις 1,2 εκπαιδευτικό ταξίδι θα φύγεις και ανθυποπλοίαρχος.

Το ότι σου αρέσει η θάλασσα μην επιμένεις ακόμα δε ταξίδεψες (πέρνα κανά Ειρηνικό ωκεανό με 12+ beaufort και εδώ ήμαστε να το συζητήσουμε) ακόμα δεν ξεκίνησες οπότε κράτα την ηρεμία σου, αλλωστε στο επαγγελμα θα το χρειαστείς.

Αν παρουσιαστείς σε πολλές εταιρείες έχοντας σοβαρότητα και υπευθυνότητα, μη χρωστόντας μάθημα κάτι θα γίνει.

Ποσοστά μη θες δεν είμαστε στατικολόγοι. Είπαμε ότι υπάρχει κορεσμός όχι ότι έσβησε το επάγγελμα.

Μπορεί να είναι πιο δύσκολα ή να καθυστερήσεις επειδή θα σε βάλουν π. Χ junior για πολύ καιρο΄αλλά αν είναι η Πλοιαρχία το όνειρό σου δεν θα έχεις πρόβλημα.

Βάλε όλη τη δύναμή σου για Πλοιάρχων και αν έχεις την παραμικρή γνωριμία να την ενεργοποιήσεις.

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Αφου ειστε και οι δυο πιο εμπειροι απο μενα και ειστε και χρονια στο επαγγελμα σιγουρα γνωριζετε την κατασταση πολυ καλυτερα αλλα τη θαλασσα την αγαπω κυριως για τις προκλησεις της απλα θελω να μου πειτε εσεις αν σε 4 χρονια περιπου το επαγγελμα ετσι οπως παει θα εχει ακομη καποιες προοπτικες. Επισης θα ηθελα να μου πειτε απλα με ενα ναι η με ενα οχι αν τελικα με proficiency, σοβαρο προφιλ, αριστες επιδοσεις στη σχολη και πολυ τρεξιμο θα βρω τουλαχιστον μια (σοβαρη) εταιρεια να κανω τα 2 εκπαιδευτικα μου ταξιδια γιατι αν καταλαβα καλα απο ανθυποπλοιαρχος και μετα δεν υπαρχει και μεγαλο προβλημα σωστα(με τις ιδιες προυποθεσεις παντα οπως proficiency κλπ);

Υ/Σ: Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το γιατι λετε οτι υπαρχει κριση στο χωρο της ναυτιλιας αφου οι ελληνες πλοιοκτητες εχω διαβασει οτι εχουν δωσει παραγγελιες για δεξαμενοπλοια κλπ. Αλλα μην μου πειτε οτι μειωνεται καθε χρονο το συνολικο βαρος του στολου γιατι ουσιαστικα απομακρυνουν τα σαπια που εχουν μεγαλα κοστη συντηρησης και επισης αυτο γινεται παγκοσμιως αρα το συνολικο βαρος παραμενει σταθερο οποτε αυξανεται με τις νεες παραλαβες... τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω.

Παρακαλω πολυ βοηθηστε με ως πιο εμπειροι!

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Άβαταρ μέλους
Vasilis_Ch
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Posts in topic: 39
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2016 10:13 am

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Vasilis_Ch »

Υπάρχει πρόβλημα και σαν ανθυποπλοίαρχος και σαν Υποπλοίαρχος γιατί είναι πολλοί. Δεν σημαίνει ότι όλοι καθονται στον Πειραιά και χαζεύουν τα καράβια αλλά υπάρχει δυσκολία έυρεσεως εργασίας για αρκετούς.

Ούτε ναι, ούτε όχι θα σου πω γιατί δε γνωρίζω. Λογικά όμως αν τα πας καλά, περάσεις τα μαθήματά σου, έχεις πτυχίο αγγλικών θεωρώ πως θα βρεις μια καλή εταιρεία να χτίσεις την καρίερα σου.

Επειδή έγινε μια παραγγελία σήμερα δεν σημαίνει ότι το πλοίο είναι έτοιμο αύριο. Θέλει 2-3-4 χρόνια για να είναι έτοιμο. Αν δώσει πχ παραγγελία για 7-8 καράβια θα τα πάρει σε βάθος 10ετιας.

Για να μην μακρυγορούμε και σε αγχώνω άδικα, δίνεις πανελλήνιες φέτος,

ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ σου και πέρνα ΑΕΝ Πλοιάρχων, τέλος.

Απο εκεί και πέρα όσο πιο πολύ ψάχνεσαι (που το κάνεις ήδη) θα βρεις το δρόμο σου.

Χέρια χρειάζονται στα βαπόρια απλά όλοι διάλεγαν και διαλέγουν να είναι πιο καθαρά και πάνε Πλοιάρχων, δεν είναι κακό απλά δυσχαιρένει λίγο την εύρεση σωστής εταιρείας.

Με τόσους δόκιμους οι καλές εταιρείες παίρνουν τους καλούς, αν είσαι μέσα στους καλούς θα έχεις και εταιρεία.

Μικρός είσαι άλλωστε, δοκιμάζεις και βλέπεις! Δε σε πήραν τα χρονια

dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 26
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Επικοινωνία:

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από dn24 »

Θανος έγραψε:Αφου ειστε και οι δυο πιο εμπειροι απο μενα και ειστε και χρονια στο επαγγελμα σιγουρα γνωριζετε την κατασταση πολυ καλυτερα αλλα τη θαλασσα την αγαπω κυριως για τις προκλησεις της απλα θελω να μου πειτε εσεις αν σε 4 χρονια περιπου το επαγγελμα ετσι οπως παει θα εχει ακομη καποιες προοπτικες. Επισης θα ηθελα να μου πειτε απλα με ενα ναι η με ενα οχι αν τελικα με proficiency, σοβαρο προφιλ, αριστες επιδοσεις στη σχολη και πολυ τρεξιμο θα βρω τουλαχιστον μια (σοβαρη) εταιρεια να κανω τα 2 εκπαιδευτικα μου ταξιδια γιατι αν καταλαβα καλα απο ανθυποπλοιαρχος και μετα δεν υπαρχει και μεγαλο προβλημα σωστα (με τις ιδιες προυποθεσεις παντα οπως proficiency κλπ) ;

Υ/Σ: Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το γιατι λετε οτι υπαρχει κριση στο χωρο της ναυτιλιας αφου οι ελληνες πλοιοκτητες εχω διαβασει οτι εχουν δωσει παραγγελιες για δεξαμενοπλοια κλπ. Αλλα μην μου πειτε οτι μειωνεται καθε χρονο το συνολικο βαρος του στολου γιατι ουσιαστικα απομακρυνουν τα σαπια που εχουν μεγαλα κοστη συντηρησης και επισης αυτο γινεται παγκοσμιως αρα το συνολικο βαρος παραμενει σταθερο οποτε αυξανεται με τις νεες παραλαβες... Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω.

Παρακαλω πολυ βοηθηστε με ως πιο εμπειροι!

Ευχαριστω εκ των προτερων!



Με ότι σου είπε ο συνάδερφος εξ Ιδίας επιστασίας, συμφωνώ απόλυτα. Αφού θέλεις να ασχοληθείς τόσο με τον κλάδο, δώσε πανελλήνιες για την Πλοιάρχων λεβέντη μου, και θα τα καταφέρεις. Τα δεδομένα είναι όπως σου προαναφέρθηκαν. Και οι Ανθυποπλοιάρχοι έχουν κορεστεί, και οι Υποπλοιάρχοι. Σαφώς και δεν είπε κανείς όπως εύστοχα είπε ο συνάδερφος ότι οι Αξιωματικοί των ανωτέρω βαθμίδων κάθονται όλοι και κοιτούν τα καράβια μη έχοντας δουλειά, όμως υπάρχει δυσκολία σε σημαντικό βαθμό να βρούν πλοίο χωρίς γνωριμία.

Μην ταυτίζεις την λέξη κρίση, με τον αριθμό των παραγγελιών πλοίων. Καταρχήν η κρίση για την ώρα χτύπησε μόνο τα ναύλα των φορτηγών, όμως ένας εφοπλιστής μπορεί να αντισταθεί σε μια κρίση ναι μεν αγοράζοντας όπως λες tankers, όμως βάζοντας φθηνή σημαία και βάζοντας ξένα πληρώματα.

Ρώτησες επίσης για την προοπτική του επαγγέλματος στο μέλλον. Και σου απαντώ ότι πάντα θα υπάρχει, απλά θα προσαρμόζεται στα δεδομένα, όπως πχ χαμηλότεροι μισθοί, όπως τώρα παίζει στα φορτηγά.

Ευχαριστώ.

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Παντως ολο μηχανικους βλεπω στο φορουμ. Δεν εχω δει και κανα πλοιαρχο να μας πει τη γνωμη του. Καλα που υπαρχετε και εσεις και μας λυνετε τις αποριες!
νικος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από νικος »

Σε άρθρο στην ε-ναυτιλία η ρολς-ροις υποστηρίζει ότι μέχρι το 2020 θα δούμε ρομποτικά πλοία.Κάτι τέτοιο πιστεύεται είναι εφικτό; Αν ναι αυτό δεν θα σημάνει και το επαγγελματικό τέλος όσον σταδιοδρομούν στην ναυτιλία (πλοίαρχοι, μηχανικοί;

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Μια καπως χαζη απορια.. Καπου ακουσα οτι ειναι πολυ πιθανο καποιος να κανει την "Αλικη" μεσα στο βαπορι ακομα και αν ειναι straight lol... Κατι τετοιο ισχυει η ειναι μπαρουφες; ?Στα ποντοπορα αναφερομαι!

Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Θανος

Σταδιοδρομία στο Εμπορικό Ναυτικό

Δημοσίευση από Θανος »

Τι εγινε το φορουμ ρε παιδια; Ουτε μιλια ουτε λαλια;

Ειναι κανεις εδω;

Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης