τι εννοείς ρε φίλε ότι θα πάρει από των ίδιο πίνακα 1.200 άτομα γιατί τα λες λίγο μπερδεμένα
Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Guan
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Καλησπέρα παιδια εζω προσωρινό διπλωμα επειδη τωρα εβγαλα υωτα για υην προκυριξει με αυτο μπορω να δηλωσω τα χαρτια ξερεις καποιος να απαντήσει με σιγουριά
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Εννοώ ,μήπως βγάλουν μια προκήρυξη ΠΕΘ και του χρόνου απορροφούν από αυτή την ίδια και για τους υπόλοιπους 600 ΠΕΘ
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Είναι πολύ σωστό το ερώτημα σου ! Εξαρτάται από πολλά
1ον θα αφορούν ίδιες τοποθετήσεις και πεπυδ και οι δυο προκηρύξεις;
2ον πρέπει να δούμε πόσοι θα κληθούν για αθλήματα και πόσοι θα είναι επιτυχόντες επιλαχόντες ,
αν υπάρχει κάβα ένας αριθμός πχ 200 άτομα πιθανόν να απορροφηθούν, είναι περίπλοκα τα πράγματα ή αλήθεια είναι ότι στην εμοδε υπήρχαν τα παιδιά των στρατηγών και πύραρχων γιαυτο πήραν σκούπα 163 άτομα εδώ δεν ξέρουμε ποιανού στρατηγού το παιδί θα θέλουν να μπει και που θα φτάσουν τα πράγματα , για όλα είναι ικανοί μέχρι και ΦΕΚ άλλαξαν για διάρκεια της λίστας από 1 χρόνο σε 2 για να βολέψουν τα παιδάκια τους , και μετά κάποιοι γράφουν ότι το 2011 ήθελες βύσμα για να μπεις στη πυροσβεστική και τώρα θέλει άλλα με το τρόπο του τελικά ! Ολα καλά το όριο μη ξεχάσουμε να το κατεβάσουμε κ άλλο είναι πολύ το 30 μη πάθετε κάτι ανίκανοι τόσα έμπειρα άτομα αποκλείουν οι ξεφτίλες
-
Andreassss
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Φεκ εχει βγει επειση για 1200 ελεγε;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Εσύ πού είσαι έξυπνος ή έξυπνη να δούμε ...
-
Lqkisss
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Παιδιά ερώτηση αν βγει αύριο προκυριξει θα μπορούμε να πάμε τ χαρτιά στης υπηρεσίες αύριο ;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
με το όριο ηλικίας των 30 τι πιστεύετε θα μπούνε αρκετοί άπειροι πολίτες οι αυτού πού θα μπούνε θα έχουν εμπειρία ενδεχόμενος από φορτηγά απ' έξω;
-
Lqkisss
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Αααα οπότε αν βγει αύριο κατά την ταταρτη θα μπορούμε να πάμε τα χαρτιά;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Πόσες αιτήσεις πιστεύετε ότι θα γίνουν;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

