Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:53 am Πιστεύετε ότι θα βγει μια προκήρυξη όπως την είδε,για  τους 1200 ΠΕΘ; Θα κλειδώσουν δηλαδή οι πίνακες;

 
τι εννοείς ρε φίλε ότι θα πάρει από των ίδιο πίνακα 1.200 άτομα γιατί τα λες λίγο μπερδεμένα 
Guan

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Guan »

Καλησπέρα παιδια εζω προσωρινό διπλωμα επειδη τωρα εβγαλα υωτα για υην προκυριξει με αυτο μπορω να δηλωσω τα χαρτια ξερεις καποιος να απαντήσει με σιγουριά
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:35 am Επειδή θα βγει προκήρυξη θα βγουν στους δρόμους?!

Γιατί?! επειδή πρέπει όλοι όλων να γίνουν μόνιμοι?!

 
Ελπίζω να μην μπεις ποτέ στο σώμα όχι από κακία επειδή είσαι επικίνδυνα ηλίθιος 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εννοώ ,μήπως βγάλουν μια προκήρυξη ΠΕΘ και του χρόνου απορροφούν από αυτή την ίδια και για τους υπόλοιπους 600 ΠΕΘ
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:53 am Πιστεύετε ότι θα βγει μια προκήρυξη όπως την είδε,για  τους 1200 ΠΕΘ; Θα κλειδώσουν δηλαδή οι πίνακες;


 
Είναι πολύ σωστό το ερώτημα σου ! Εξαρτάται από πολλά 
1ον θα αφορούν ίδιες τοποθετήσεις και πεπυδ και οι δυο προκηρύξεις; 
2ον πρέπει να δούμε πόσοι θα κληθούν για αθλήματα και πόσοι θα είναι επιτυχόντες επιλαχόντες , 
αν υπάρχει κάβα ένας αριθμός πχ 200 άτομα πιθανόν να απορροφηθούν, είναι περίπλοκα τα πράγματα ή αλήθεια είναι ότι στην εμοδε υπήρχαν τα παιδιά των στρατηγών και πύραρχων γιαυτο πήραν σκούπα 163 άτομα εδώ δεν ξέρουμε ποιανού στρατηγού το παιδί θα θέλουν να μπει και που θα φτάσουν τα πράγματα , για όλα είναι ικανοί μέχρι και ΦΕΚ άλλαξαν για διάρκεια της λίστας από 1 χρόνο σε 2 για να βολέψουν τα παιδάκια τους , και μετά κάποιοι γράφουν ότι το 2011 ήθελες βύσμα για να μπεις στη πυροσβεστική και τώρα θέλει άλλα με το τρόπο του τελικά ! Ολα καλά το όριο μη ξεχάσουμε να το κατεβάσουμε κ άλλο είναι πολύ το 30 μη πάθετε κάτι ανίκανοι τόσα έμπειρα άτομα αποκλείουν οι ξεφτίλες  
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Guan έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 10:57 am Καλησπέρα παιδια εζω προσωρινό διπλωμα επειδη τωρα εβγαλα υωτα για υην προκυριξει με αυτο μπορω να δηλωσω τα χαρτια ξερεις καποιος να απαντήσει με σιγουριά
 

 
Η προκυρηξη γράφει ότι μπορείς να δηλώσεις προσωρινή άδεια που έχει εκδοθεί εντός 6μηνου 
Andreassss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Andreassss »

Φεκ εχει βγει επειση για 1200 ελεγε;
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 11:13 am
Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 9:35 am Επειδή θα βγει προκήρυξη θα βγουν στους δρόμους?!

Γιατί?! επειδή πρέπει όλοι όλων να γίνουν μόνιμοι?!


 
Ελπίζω να μην μπεις ποτέ στο σώμα όχι από κακία επειδή είσαι επικίνδυνα ηλίθιος 

 
Εσύ πού είσαι έξυπνος ή έξυπνη να δούμε ...
 
Lqkisss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Lqkisss »

Παιδιά ερώτηση αν βγει αύριο προκυριξει θα μπορούμε να πάμε τ χαρτιά στης υπηρεσίες αύριο ;
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Lqkisss έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 3:04 pm Παιδιά ερώτηση αν βγει αύριο προκυριξει θα μπορούμε να πάμε τ χαρτιά στης υπηρεσίες αύριο ;
 

 
όχι μετά από μερικές μέρες θα μπορούμε να τα πάμε και για 5 μέρες συμπεριλαμβανομένου και του σκ
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

με το όριο ηλικίας των 30 τι πιστεύετε θα μπούνε αρκετοί άπειροι πολίτες οι αυτού πού θα μπούνε θα έχουν εμπειρία ενδεχόμενος από φορτηγά απ' έξω;
Lqkisss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Lqkisss »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 3:13 pm
Lqkisss έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 3:04 pm Παιδιά ερώτηση αν βγει αύριο προκυριξει θα μπορούμε να πάμε τ χαρτιά στης υπηρεσίες αύριο ;
 




 
όχι μετά από μερικές μέρες θα μπορούμε να τα πάμε και για 5 μέρες συμπεριλαμβανομένου και του σκ



 
Αααα οπότε αν βγει αύριο κατά την ταταρτη θα μπορούμε να πάμε τα χαρτιά; 
 
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Πόσες αιτήσεις πιστεύετε ότι θα γίνουν;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 3:43 pm Πόσες αιτήσεις πιστεύετε ότι θα γίνουν;


 
Πιστεύω γύρω στις 2000. Και θα είναι μισοί-μισοί πολίτες και εποχικοί.
 
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες