Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία

Επισόδεια κατασκοπείας, οι αλλαγές στην οργάνωση του στρατού και την θητεία, ατυχήματα, κλοπές υλικού και θέματα επικαιρότητας
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Peltastis
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 3
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευ Δεκ 05, 2022 7:53 pm

Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία

Δημοσίευση από Peltastis »

Όπως φαίνεται το πρώτο μέτρο για την ενεργό εφεδρεία είναι ότι όλοι οι απολυθέντες στρατεύσιμοι ικανοί να φέρουν όπλο, εντάσσονται σε αυτήν μέχρι να συμπληρώσουν το 29ο έτος τους.. Ήδη και στα τάγματα εθνοφυλακής που με τον προηγούμενο νόμο του 2023 μπορούσαν να δεχτούν και όσους ήταν από 20 ετών και άνω με λευκό φύλλο πορείας, τώρα απολύουν υποχρεωτικά όλους όσους είναι κάτω των 29 προκειμένου να ενταχτούν στην ενεργό...
niasimas
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 18
Δημοσιεύσεις: 1465
Εγγραφή: Πέμ Απρ 14, 2022 10:08 pm

Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία

Δημοσίευση από niasimas »

Με αυτά που ψηφίστηκαν, όχι μόνο δεν αλλάζει η εφεδρεία, αλλά υποστελεχώνει και την Εθνοφυλακή, μόνο για να βρει άτομα, να φιανόμαστε πολλοί. Τσαπατσουλιές, χωρίς σχέδιο και χωρίς ουσία!
Piraeus4Life

Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία

Δημοσίευση από Piraeus4Life »

Έχουμε εξελίξεις εκεί;
niasimas
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 18
Δημοσιεύσεις: 1465
Εγγραφή: Πέμ Απρ 14, 2022 10:08 pm

Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία

Δημοσίευση από niasimas »

Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, που να αφορά την εφεδρεία ή Εθνοφυλακή. Ότι ψηφίστηκε, με το νόμο Δένδια, που στην ουσία, δεν παράγει τίποτα ιδιαίτερο. Μία τρύπα στο νερό.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης