Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Kαλημερα παιδια.Μαζι με τις οδηγιες του τι πρεπει να κανουν οι επιτυχοντες.Σταλθηκε και πινακας. Οσοι επιλαχοντες εγιναν επιτυχοντες το γνωριζουν. Αν οχι να ρωτησουν στα ατ που κανανε τα χαρτια τους.Εννοειται θα ξαναβγει πινακας καθως οι 2-3 θα αναπληρωθουν απο επιλαχοντες.
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Το θεμα ειναι θα αναπληρωθουν , αλλα θα αναπληρωσουν θεσεις αθηνας ή θα ξανα γινει ανακατανομη με βαση τα μορια, δλδ πχ καποιος ειναι Ηρακλειο, αλλα αυτος που θα αναπληρωση θεση αθηνας εχει λιγοτερα μορια απο αυτον στο Ηρακλειο, αν εχουν ιδιες επιλογες, θα παει αυτος με τα περισσοτερα Αθηνα ή θα παραμεινουν ετσι οι θεσεις ?
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Καλησπέρα σε όλους ,ξέρει κάποιος υπεύθυνα τι ωράριο υπηρεσίας θα δουλεύουμε στην Αθήνα ;;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Καλησπέρα παιδιά . Εχουμε εικόνα πόσοι επιλαχόντες έχουν καλεσθεί ; Ευχαριστώ πολύ
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Βάρδιες είναι πρωί απόγευμα βράδυ και παίρνεις 1 ή 2 ρεπό την βδομάδα ανάλογα αν βγαίνει
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Καλησπέρα γνωρίζουμε αν υπάρχει περίπτωση να ξαναβγαλει μέχρι το 2030 2031;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Καλημερα παιδια, ξερετε αν εχουν αρχισει να καλουν επιλαχόντες?
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Μην καταστρέφετε το νήμα. Οτι νεότερο για τους επιλαχόντες θα ενημερώνουμε εφόσον μάθουμε και εμείς . Επειδή οι περισσότεροι είμαστε από υπηρεσίες που δεν έχει κόσμο όσο περισσότεροι προσληφθούν καλύτερα για όλους μας . Ειδικά αν έχετε μιλήσει με παιδια από μέσα που σημαίνει ξέρετε τι συμβαίνει .
Καλή επιτυχία σε όλους
Καλή επιτυχία σε όλους
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Για εκπαίδευση πιστεύετε θα πάμε Οκτώβρη- Νοέμβρη;;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Πάμε για οριστικά από την επόμενη από ότι φαίνεται που θα υπάρχει σαφής εικόνα αλλιώς δεν υπάρχει εξήγηση γιατί δεν έχουν βγει ακόμα . Νέα για κατάταξη πότε λέτε να έχουμε ;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Ξέρει κάποιος επίσημα ρε παιδιά πόσοι αστυνομικοί δεν μπορούν να μπουν ; Για να ξέρουμε πόσους επιλαχόντες θα πάρει ακόμα
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Δεν είναι μόνο αστυνομικοί , είναι και άλλοι μόνιμοι ένστολοι . Είναι σημαντικό να ξέρουμε εμείς οι επιλαχόντες που είμαστε κοντά στα μόρια ..
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Μπορεί να τα αργήσουν επίτηδες κανένα μήνα ακόμα τα τελικά αποτελέσματα για να «βοηθήσουν « τα παιδιά από τα σώματα ασφαλείας να περάσει χρόνος για να βγουν οι παραιτήσεις τους .
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)
Αφού έχουν βγει τα τελικά αποτελέσματα έχουν ήδη καλέσει να υπογράψουν αυτούς που έχουν περάσει απλά δεν έχουν δημοσιοποιήσει ακόμα τους πίνακες στο σάιτ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

