Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εγώ θέλω αλήθεια να πάει για Σεπτέμβρη να πούνε κατά τον Αύγουστο για εκλογές και να πάει περίπατο η προκήρυξη μετά γιατί είναι απλά ακατάλληλοι . Ο φυτευτός υπουργός το κατέχει καλά το δούλεμα ! Αυτή την εβδομάδα θα βγει το λέει τώρα ένα μήνα ! 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Δεν ξέρετε γράμματα μου φαίνεται μερικοί. Τι 6 μήνες και ***** ; Η επέκταση και εάν έχεις κάνει ανανέωση το δίπλωμα λέει ότι ισχύει η προσωρινή άδεια οδήγησης αρκεί να μην έχουν περάσει 6 μήνες. Οχι ότι πιάνεται το δίπλωμα αλλά αν και μόνο  περάσει 6 μήνες .
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

με των μπαρδακη έχει μιλήσει κανείς είπε κανένα νέο για την προκήρυξη τι γίνεται;
 
Thessss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Thessss »

Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 

 
Γαμησετα συμφωνώ απόλυτα εδώ και 2 μήνες όλοι λέει λέει και αποτέλεσμα τίποτα μην ακούτε πολύ τους συνδικαλιστές 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 

 
ναι ρε λογικά δεν ξέρουν στο αρχηγείο σε ποίο στάδιο βρίσκεται η προκήρυξη τι είναι αυτά που λέτε μερικοί είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν πότε θα βγει 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 3:42 pm
Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 


 
ναι ρε λογικά δεν ξέρουν στο αρχηγείο σε ποίο στάδιο βρίσκεται η προκήρυξη τι είναι αυτά που λέτε μερικοί είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν πότε θα βγει 

 
Ναι ρε το είδαμε ο ίδιος υπουργός που δήλωσε ότι η προκήρυξη θα είχε βγεί έως και την προηγούμενη εβδομάδα για να μην μιλήσω πιο πριν που λέγαν Απρίλιο άσε ρε ένα μπου.... είναι 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εδώ ο αρχηγός είπε μέσα στον Ιούνιο δηλαδή τι περιμένουν να πάει 31 του μήνα για να βγει δεν υπάρχει σωτηρία με κανέναν από αυτούς 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 


 
Αρα ο Υπουργός που λέει τα ιδια με τον Μπαρδάκη δημόσια ουτε αυτος ξέρει ε;  Τι σπίρτα ειστε εσεις ρε
Epoxikos19

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Epoxikos19 »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm
Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 


 
Γαμησετα συμφωνώ απόλυτα εδώ και 2 μήνες όλοι λέει λέει και αποτέλεσμα τίποτα μην ακούτε πολύ τους συνδικαλιστές 

 
Φιλε αυτά που λέει, ακριβώς τα ίδια λέει και ο Αρχηγός του ΠΣ , ο Υπουργός και τα αλλα σωματεία σε δημόσιες τοποθετήσεις τους. Υπάρχουν ολα στο διαδίκτυο. Από που προκύπτει οτι λέει παπατζες ο άνθρωπος οταν οι αρμόδιοι Υπουργός - Αρχηγός βγαίνουν δημοσια και λενε ακριβώς τα ιδια; Θες να μας εξηγήσεις ή απλα βγήκες να κατηγορήσεις εναν άνθρωπο που απλα μεταφέρει τις πληροφορίες που γνωριζει;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Epoxikos19 έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 4:55 pm
Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm
Thessss έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 2:43 pm Φίλε ποιος Μπαρδακης μας δουλεύεις και εσύ, δεν ξέρει τίποτα παπατζες λέει και δήθεν ότι γνωρίζει αλλά τίποτα δεν ξέρει εδώ δεν ξέρουν στο αρχηγείο και εσύ πιστεύεις πως ξέρει κάτι ο Μπαρδακης 



 
Γαμησετα συμφωνώ απόλυτα εδώ και 2 μήνες όλοι λέει λέει και αποτέλεσμα τίποτα μην ακούτε πολύ τους συνδικαλιστές 


 
Φιλε αυτά που λέει, ακριβώς τα ίδια λέει και ο Αρχηγός του ΠΣ , ο Υπουργός και τα αλλα σωματεία σε δημόσιες τοποθετήσεις τους. Υπάρχουν ολα στο διαδίκτυο. Από που προκύπτει οτι λέει παπατζες ο άνθρωπος οταν οι αρμόδιοι Υπουργός - Αρχηγός βγαίνουν δημοσια και λενε ακριβώς τα ιδια; Θες να μας εξηγήσεις ή απλα βγήκες να κατηγορήσεις εναν άνθρωπο που απλα μεταφέρει τις πληροφορίες που γνωριζει;

 
εσύ ρε φίλε τι πιστεύεις θα βγεί αυτή την βδομάδα η πάλι είναι κοροϊδεύει όσα λένε και θα καθυστερήσει πάλι 
 
Thesss

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Thesss »

Δεν κατηγορώ κανέναν μερικοί εδώ μέσα τρώτε τα πάντα αμάσητα. Εγώ να σας πω την αλήθεια μακάρι να βγει η προκήρυξη αυτη τη βδομάδα αλλα με το δούλεμα που πέφτει έχω χάσει την ελπίδα μου. Εσείς που δεν έχετε θέμα με την ηλικία μην τρελαίνεστε θα βγει ένα μήνα πριν ένα μετά θα βγει θα κάνετε τα χαρτιά σας και όλα καλά  
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μας δουλεύουν ψηλό γαζί παιδιά , η αναβολή και η ηλιθιότητα δεν έχουν όρια , μ αρέσει κιόλας που μας δουλεύουν και κάποιοι από τα σωματεία , γνωστό σωματείο (δεν θα μπω στη διαδικασία να γράψω ποιο όλοι ξέρετε) αναφέρει πριν λίγες μέρες ότι επισκέφθηκε τον αρχηγό γιατί δεχόταν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη προκήρυξη των 600 ΠΕΘ και ότι τον διαβεβαίωσε πως θα βγει εντός Ιουνίου και πιθανώς εντός 10 Μέρου (έχουν περάσει 15 μέρες από τότε έτσι για την ιστορία) και σαν να μην έφτανε αυτό προχωράει και σε ανακοίνωση εχθές ότι βγήκε το ΦΕΚ για τους ΠΕΘ όπως μας είχε πει ο κ Αρχηγός, και το δούλεμα συνεχίζεται πάμε δυνατά !! 
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 6:46 pm Μας δουλεύουν ψηλό γαζί παιδιά , η αναβολή και η ηλιθιότητα δεν έχουν όρια , μ αρέσει κιόλας που μας δουλεύουν και κάποιοι από τα σωματεία , γνωστό σωματείο (δεν θα μπω στη διαδικασία να γράψω ποιο όλοι ξέρετε) αναφέρει πριν λίγες μέρες ότι επισκέφθηκε τον αρχηγό γιατί δεχόταν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη προκήρυξη των 600 ΠΕΘ και ότι τον διαβεβαίωσε πως θα βγει εντός Ιουνίου και πιθανώς εντός 10 Μέρου (έχουν περάσει 15 μέρες από τότε έτσι για την ιστορία) και σαν να μην έφτανε αυτό προχωράει και σε ανακοίνωση εχθές ότι βγήκε το ΦΕΚ για τους ΠΕΘ όπως μας είχε πει ο κ Αρχηγός, και το δούλεμα συνεχίζεται πάμε δυνατά !! 
 
 

 
Πολύ σωστά φίλε το συγκεκριμένο Σωματείο που εβγαλε την ανακοίνωση ειναι το ιδιο που αν δεις το βίντεο στη Βουλη με την ψήφιση για τους ΠΕΘ πηγε κόντρα στον Μπαρδακη για το ηλικιακό λέγοντας πως αυτοί μπηκαν τοτε με 25 ηλικιακό. Και σκοτώθηκαν τοτε στη Βουλή με τον Μπαρδάκη που ηθελε να βγει η ΠΕΘ με υψηλό οριο για ολο τον κοσμο.
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 8:33 pm
Επισκέπτης έγραψε: Τετ Ιουν 24, 2026 6:46 pm Μας δουλεύουν ψηλό γαζί παιδιά , η αναβολή και η ηλιθιότητα δεν έχουν όρια , μ αρέσει κιόλας που μας δουλεύουν και κάποιοι από τα σωματεία , γνωστό σωματείο (δεν θα μπω στη διαδικασία να γράψω ποιο όλοι ξέρετε) αναφέρει πριν λίγες μέρες ότι επισκέφθηκε τον αρχηγό γιατί δεχόταν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη προκήρυξη των 600 ΠΕΘ και ότι τον διαβεβαίωσε πως θα βγει εντός Ιουνίου και πιθανώς εντός 10 Μέρου (έχουν περάσει 15 μέρες από τότε έτσι για την ιστορία) και σαν να μην έφτανε αυτό προχωράει και σε ανακοίνωση εχθές ότι βγήκε το ΦΕΚ για τους ΠΕΘ όπως μας είχε πει ο κ Αρχηγός, και το δούλεμα συνεχίζεται πάμε δυνατά !! 
 
 


 
Πολύ σωστά φίλε το συγκεκριμένο Σωματείο που εβγαλε την ανακοίνωση ειναι το ιδιο που αν δεις το βίντεο στη Βουλη με την ψήφιση για τους ΠΕΘ πηγε κόντρα στον Μπαρδακη για το ηλικιακό λέγοντας πως αυτοί μπηκαν τοτε με 25 ηλικιακό. Και σκοτώθηκαν τοτε στη Βουλή με τον Μπαρδάκη που ηθελε να βγει η ΠΕΘ με υψηλό οριο για ολο τον κοσμο.

 
τελικά ανέβηκε το όριο ηλικίας ή είναι το ίδιο;
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες