Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
ε ότι θα κραζαν και οι ππυ τους πεθ όπου θεωρητικά είναι αυτό πού θέλαν πάντα απλά σε καλύτερη εκδοχή δεν το περίμενα αντί να είναι κοντά στους εποχικούς και να τους βοηθούν
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Δηλαδή με το σκεπτικό σου η καλύτερη εκδοχή που ήθελαν οι ΠΠΥ ήταν να γίνουν οι εποχικοί με αυτά τα κριτήρια ΠΕΘ και σε εφτά χρόνια να τους εντάξουν στο μονιμο προσωπικό όταν οι ΠΠΥ- ΔΕ έως 40 ετών εντάχτηκαν στο μόνιμο προσωπικό στα πέντε χρόνια με τον βαθμό του υπαρχιπυροσβέστη και ειναι αυτό που δεν περίμενες!! Η καλύτερη εκδοχή θα ήταν οι νέοι συνδικαλιστές μετά το 2019 να κατόρθωναν να έμπαιναν οι εποχικοί ΠΕΘ σε ξεχωριστή κατηγορία με όριο ηλικίας για την κατηγορία εποχικων έως τα 45 έτη όπως γράφει το άρθρο 15 για την κατηγορία εξ εποχικών επί θητείας και σε δεύτερη κατηγορία με ποσόστωση να προσλαμβάνονταν εκ πολιτών ΠΕΘ στα ηλικιακά όρια που έχει τώρα όπως έγινε το 2011. Οι ΠΠΥ- ΔΕ ειναι κοντά στους εποχικους που δεν τους δόθηκε ευκαιρία λόγο ηλικίας σε όσους αξίζουν και έχει και είχε πολλούς εννοώ αυτους που απέρριψαν στην προκήρυξη του 2025 λόγο υπερβάλλοντος ζήλου ηλικίας << διοτι με τα ιδία κριτήρια έγιναν όλοι εποχικοί>>, να ενταχτούν είτε στην ΕΜΟΔΕ είτε στην ΠΕΘ ενώ υπήρχε τρόπος στον 3938/2011! Φυσικά οι πιο μεγάλοι εποχικοί καταλαβαίνουν τον λόγο, γιατι όσο πιο μικρός τόσο πιο <<ευκολόχρηστος>> και τόσο πιο γρήγορα ξεχνάς από που ξεκίνησες. Υ.Ε ""ε οτι θα κραζαν"" τι ωραία έκφραση συναισθημάτων !!!
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Ρε παιδιά πιάσαμε τη συζήτηση για ΠΠΥ για εποχικούς το ένα το άλλο , νόμους άρθρα παραγράφους , το θέμα μας είναι οι ΠΕΘ ομως και αν θα βγει ο νέος διαγωνισμός που έτσι που το αγνοούν πάλι μας βλέπω τίποτα Σεπτέμβρη στο τέλος .
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
φίλε μου εμείς καλά τα λέμε το θέμα είναι η ηγεσία τι αποφασίζει αυτά προβλήματα είναι χρόνια στο πυροσβεστικό σώμα και για να λυθούν πρέπει να υπάρξει συνεργασία και από της δύο πλευρές όχι η συνδικαλιστές να προτείνουν ιδέες και η ηγεσία να λέει το γνωστό θα της επεξεργαστούμε και να χάνονται στα ράφια όσο για τους πεθ θεωρώ είναι καλή η απόφαση να δημιουργηθεί αυτή η κατηγορία καθώς θα δώσει μια ανάσα στης υπηρεσίες όχι βέβαια με 600 προσλήψεις που θα γίνουν φέτος αλλά σε βάθος ετώνΔηλαδή με το σκεπτικό σου η καλύτερη εκδοχή που ήθελαν οι ΠΠΥ ήταν να γίνουν οι εποχικοί με αυτά τα κριτήρια ΠΕΘ και σε εφτά χρόνια να τους εντάξουν στο μονιμο προσωπικό όταν οι ΠΠΥ- ΔΕ έως 40 ετών εντάχτηκαν στο μόνιμο προσωπικό στα πέντε χρόνια με τον βαθμό του υπαρχιπυροσβέστη και ειναι αυτό που δεν περίμενες!! Η καλύτερη εκδοχή θα ήταν οι νέοι συνδικαλιστές μετά το 2019 να κατόρθωναν να έμπαιναν οι εποχικοί ΠΕΘ σε ξεχωριστή κατηγορία με όριο ηλικίας για την κατηγορία εποχικων έως τα 45 έτη όπως γράφει το άρθρο 15 για την κατηγορία εξ εποχικών επί θητείας και σε δεύτερη κατηγορία με ποσόστωση να προσλαμβάνονταν εκ πολιτών ΠΕΘ στα ηλικιακά όρια που έχει τώρα όπως έγινε το 2011. Οι ΠΠΥ- ΔΕ ειναι κοντά στους εποχικους που δεν τους δόθηκε ευκαιρία λόγο ηλικίας σε όσους αξίζουν και έχει και είχε πολλούς εννοώ αυτους που απέρριψαν στην προκήρυξη του 2025 λόγο υπερβάλλοντος ζήλου ηλικίας << διοτι με τα ιδία κριτήρια έγιναν όλοι εποχικοί>>
-
Ted
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Παιδια μια ερώτηση αφου βγηκε το φεκ μετα απο ποσο καιρο βγαινει προκυριξει καινκατο αλλο αν εχεις το προσωρινό διπλωμα βμπορεις να δηλωσεις;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Ενημερωτικά φίλε μου το ΦΕΚ δεν βγήκε ποτέ σχετικά με τη προκήρυξη, το μόνο ΦΕΚ που βγήκε είναι η αύξηση των οργανικών θέσεων των ΠΕΘ σε 1350 δηλαδή μιλάμε για 600 φέτος άλλους τόσους του χρόνου και 150 που υπηρετούν ήδη , όσο για τα διπλώματα μπες στη προκήρυξη των 150 και διάβασε τι ισχύει για τα διπλώματα και θα σου λυθούν οι απορίες !
-
Ted
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Α δεν λεει κατι αν εχεις το προσωρινό η οχι
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
θα βγει το ΦΕΚ αυτή την βδομάδα η πάμε πάλι για την επόμενη
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Πιο ΦΕΚ βγήκε? Δεν βγήκε κανένα ΦΕΚ για τους 600 διαβάστε λίγο και ναι δίπλωμα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 6 μηνών από την αρχική έκδοση για να μετρήσει το λέει αναλυτικά εάν διαβάσεις
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
Καλά ρε μας δουλεύουν πόσο ακατάλληλοι είναι οι άνθρωποι δυστυχώς που κυβερνούν δεν βγήκε πριν 2 εβδομάδες και είχε πει ότι θα ανακοινωθεί η προκήρυξη είμαστε στην 3 εβδομάδα και τίποτα μιλάμε άχρηστοι τελείως όλοι τους
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
έλα ντε ρε φίλε τι γίνεται όλο λένε θα βγει και θα βγεί και δεν βγαίνει τίποτα και το χειρότερο είναι ότι συναντιούνται τα σωματεία με τον υπουργό και λένε ότι είναι θέμα χρόνου και δεν βλέπουμε τίποτα
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)
φίλε άμα το πάμε έτσι που ξέρεις ότι δεν θα αργήσει και των Σεπτεμβρίο να βγει και να πάει για ποίο μετά
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες
