Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:50 pm
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:31 pm https://www.facebook.com/share/p/1EQZ8WeTiR/ άλλες 600 θέσεις του χρόνου 


 
Α πάλι αυτοί απο εκει πάνω που χλευαζαν τους πεθ και έλεγαν εμείς δεν εχουμε σχέση με αυτούς εμεις είμαστε δασοκομαντο. παλι καλά που έφτιαξε ο μπαρδακης με τα άλλα παιδια την πεθ και μπαίνουμε τωρα για δουλειά. Είδαν ψωμί αυτοί τωρα και νομίζουν οτι κάτι θα κάνουν. μακριά 

 
Αν έφτιαχνε ο Μπαρδάκης τους ΠΕΘ ο νόμος δεν θα λεγόταν 3839/2011 αλλά θα ήταν ένας καινούργιος νόμος του 2025. Θέλει μεγαλα  μπάμπαλα και πολλούς αγώνες στο πεζοδρόμιο  χρόνια στο κουρμπέτι με τους πολιτικούς  για να βγει ένας νόμος επί θητείας και να μπουν μέσα εποχικοί! Ας ειναι καλά οι 5.500 εποχικοί της  ΠΟΣΠΥΔ με τον Παπαντώνη Πρόεδρο  αλλιως ακόμα θα γινόταν προκηρύξεις Πυροσβεστών μη παραγωγικής σχολής και θα έμπαιναν πάλι με τον παλιό δικό τους τρόπο Πυροσβέστες! Οι πρώτοι επί θητείας που μπηκαν  με εκπαίδευση 4 μηνών όπως οι μόνιμοι μη παραγωγικής σχολής ήταν οι 600 ΠΠΥ εκ πολιτών χάρη σε αυτόν τον νόμο 3938/2011 και αρχές του 2027 γίνονται Αρχιπυροσβέστες !
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Πωπω.... μερικοί είστε εντελώς αγράμματοι πού πιστεύετε ότι κάνει ο μπαρδακης ότι θέλει,μας τ έχετε πρήξει δλδ.

Ρε βλακες αν δε θέλει η πολιτική ηγεσία κυρίως σε συνδυασμό με το αρχηγείο κ όλους τους συνδικαλιστές δε γίνεται ΤΠΤ!! Μην τρώτε σανό αλλά ούτε να τον μοιράζετε.

 
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

έμαθε κανένας ρε παιδιά τι έγραψε ο μπαρδακης στην ομαδική των εποχικών;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 12:12 pmφίλε καλά τα λες το θέμα είναι όμως ότι αν ανέβει το όριο στα 35 θα υπάρξει μια αύξηση των εποχικών που θα συμμετάσχουν το πρόβλημα είναι από τα 35 και πάνω όπου δεν είχαν καμία φορά το δικαίωμα συμμετοχής 
 


 
Φίλε μου κοίταξε να δεις προσωπικά αν και εργάζομαι ως εποχικός είμαι κατά του θεσμού , είναι όλα λάθος ,αποτελούμε ένα αγκάθι του ΠΣ γιατί ενώ βγάζουμε τόση δουλειά τα ωράρια μας είναι τελείως άσχετα με το μόνιμο προσωπικό το καθεστώς πάλι ότι να ναι, από την άλλη επανδρώνουμε υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα αλλά δεν έχουμε την δικαιοδοσία να εμπλακούμε σε αστικό συμβάν παρά μόνο ως επικουρικοί δηλαδή άντε να είσαι περιπολικό να καίγεται σπίτι και να μην σου επιτρέπει να μπεις μέσα.Εσυ το βρίσκεις Λογικό ; Βγαζουμε όλη τη λάντζα μας πετάνε στο ταμείο μόλις περάσει το καλοκαίρι και ειδικά πριν με το 6μηνο ήταν ακόμα χειρότερα,μπορεί το κράτος να το συμφέρει να έχει συμβασιούχους αλλά ας τους έχει 12μηνο με πλήρες ωράριο όπως οι μόνιμοι και ίδια καθήκοντα, είναι μεγάλη η συζήτηση , είναι άδικο να μένουν άτομα εκτός προκηρύξεων αλλά ρε φίλε ένας 40αρης το 2011 στις προκηρύξεις μόνιμων και 5ετων τότε ήταν 25 γιατί δεν μπήκε τότε ; Εγώ γιατί από 18 χρόνων πήγα ειδικές δυνάμεις, έβγαλα δίπλωμα  ήμουν εθελοντής  για χρόνια μπήκα εποχικός και τώρα μπαίνω λογικά στη  ΠΕΘ; Δηλαδή κάπου κάπου πρέπει να ήμαστε αντικειμενικοί 
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 3:47 pm
Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 12:12 pmφίλε καλά τα λες το θέμα είναι όμως ότι αν ανέβει το όριο στα 35 θα υπάρξει μια αύξηση των εποχικών που θα συμμετάσχουν το πρόβλημα είναι από τα 35 και πάνω όπου δεν είχαν καμία φορά το δικαίωμα συμμετοχής 
 



 
Φίλε μου κοίταξε να δεις προσωπικά αν και εργάζομαι ως εποχικός είμαι κατά του θεσμού , είναι όλα λάθος ,αποτελούμε ένα αγκάθι του ΠΣ γιατί ενώ βγάζουμε τόση δουλειά τα ωράρια μας είναι τελείως άσχετα με το μόνιμο προσωπικό το καθεστώς πάλι ότι να ναι, από την άλλη επανδρώνουμε υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα αλλά δεν έχουμε την δικαιοδοσία να εμπλακούμε σε αστικό συμβάν παρά μόνο ως επικουρικοί δηλαδή άντε να είσαι περιπολικό να καίγεται σπίτι και να μην σου επιτρέπει να μπεις μέσα.Εσυ το βρίσκεις Λογικό ; Βγαζουμε όλη τη λάντζα μας πετάνε στο ταμείο μόλις περάσει το καλοκαίρι και ειδικά πριν με το 6μηνο ήταν ακόμα χειρότερα,μπορεί το κράτος να το συμφέρει να έχει συμβασιούχους αλλά ας τους έχει 12μηνο με πλήρες ωράριο όπως οι μόνιμοι και ίδια καθήκοντα, είναι μεγάλη η συζήτηση , είναι άδικο να μένουν άτομα εκτός προκηρύξεων αλλά ρε φίλε ένας 40αρης το 2011 στις προκηρύξεις μόνιμων και 5ετων τότε ήταν 25 γιατί δεν μπήκε τότε ; Εγώ γιατί από 18 χρόνων πήγα ειδικές δυνάμεις, έβγαλα δίπλωμα  ήμουν εθελοντής  για χρόνια μπήκα εποχικός και τώρα μπαίνω λογικά στη  ΠΕΘ; Δηλαδή κάπου κάπου πρέπει να ήμαστε αντικειμενικοί 
 
 

 
Γτ εκείνες η προκήρυξης ήθελαν να έχεις γερό βυσμα φίλε μου,ρωτά πως μπαινανε μέχρι κ το 12 στην πυροσβεστική..
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

ρε παιδιά ωραία όλα αυτά που συζητάμε αλλά με την προκήρυξη τη γίνεται θα βγει ποτέ αυτό ΦΕΚ επίσης υπάρχουν ελπίδες να έχει αλλάξει το όριο ηλικίας για τους εποχικούς σε αυτήν την προκήρυξη η πάμε για της επόμενες που θα ακολουθήσουν 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 2:06 pm
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:50 pm
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:31 pm https://www.facebook.com/share/p/1EQZ8WeTiR/ άλλες 600 θέσεις του χρόνου 




 
Α πάλι αυτοί απο εκει πάνω που χλευαζαν τους πεθ και έλεγαν εμείς δεν εχουμε σχέση με αυτούς εμεις είμαστε δασοκομαντο. παλι καλά που έφτιαξε ο μπαρδακης με τα άλλα παιδια την πεθ και μπαίνουμε τωρα για δουλειά. Είδαν ψωμί αυτοί τωρα και νομίζουν οτι κάτι θα κάνουν. μακριά 



 
Αν έφτιαχνε ο Μπαρδάκης τους ΠΕΘ ο νόμος δεν θα λεγόταν 3839/2011 αλλά θα ήταν ένας καινούργιος νόμος του 2025. Θέλει μεγαλα  μπάμπαλα και πολλούς αγώνες στο πεζοδρόμιο  χρόνια στο κουρμπέτι με τους πολιτικούς  για να βγει ένας νόμος επί θητείας και να μπουν μέσα εποχικοί! Ας ειναι καλά οι 5.500 εποχικοί της  ΠΟΣΠΥΔ με τον Παπαντώνη Πρόεδρο  αλλιως ακόμα θα γινόταν προκηρύξεις Πυροσβεστών μη παραγωγικής σχολής και θα έμπαιναν πάλι με τον παλιό δικό τους τρόπο Πυροσβέστες! Οι πρώτοι επί θητείας που μπηκαν  με εκπαίδευση 4 μηνών όπως οι μόνιμοι μη παραγωγικής σχολής ήταν οι 600 ΠΠΥ εκ πολιτών χάρη σε αυτόν τον νόμο 3938/2011 και αρχές του 2027 γίνονται Αρχιπυροσβέστες !
 


 
Φιλε εγω που ειμαι άσχετος απο αυτα καταλαβαίνω να διαβάζω οσα μου εξηγούν. Η ΠΕΘ ειναι ενας νεος νομός, καμια σχέση με τον 3938 , απλά ενσωματώθηκε πανω σε αυτόν με την αλλαγή ενος άρθρου γιατι ηταν πιο εφικτό να γινει. Μάθε να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και πως λειτουργεί το έργο. Ελεος
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 3:47 pm


 
Φίλε μου κοίταξε να δεις προσωπικά αν και εργάζομαι ως εποχικός είμαι κατά του θεσμού , είναι όλα λάθος ,αποτελούμε ένα αγκάθι του ΠΣ γιατί ενώ βγάζουμε τόση δουλειά τα ωράρια μας είναι τελείως άσχετα με το μόνιμο προσωπικό το καθεστώς πάλι ότι να ναι, από την άλλη επανδρώνουμε υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα αλλά δεν έχουμε την δικαιοδοσία να εμπλακούμε σε αστικό συμβάν παρά μόνο ως επικουρικοί δηλαδή άντε να είσαι περιπολικό να καίγεται σπίτι και να μην σου επιτρέπει να μπεις μέσα.Εσυ το βρίσκεις Λογικό ; Βγαζουμε όλη τη λάντζα μας πετάνε στο ταμείο μόλις περάσει το καλοκαίρι και ειδικά πριν με το 6μηνο ήταν ακόμα χειρότερα,μπορεί το κράτος να το συμφέρει να έχει συμβασιούχους αλλά ας τους έχει 12μηνο με πλήρες ωράριο όπως οι μόνιμοι και ίδια καθήκοντα, είναι μεγάλη η συζήτηση , είναι άδικο να μένουν άτομα εκτός προκηρύξεων αλλά ρε φίλε ένας 40αρης το 2011 στις προκηρύξεις μόνιμων και 5ετων τότε ήταν 25 γιατί δεν μπήκε τότε ; Εγώ γιατί από 18 χρόνων πήγα ειδικές δυνάμεις, έβγαλα δίπλωμα  ήμουν εθελοντής  για χρόνια μπήκα εποχικός και τώρα μπαίνω λογικά στη  ΠΕΘ; Δηλαδή κάπου κάπου πρέπει να ήμαστε αντικειμενικοί 
 
 


 
Γιατι εισαι κατά του θεσμού και γιατι αποτελείς αγκάθι για το ΠΣ; Ο θεσμός στην δασοπυροσβέστη υπάρχει 50 χρόνια τουλάχιστον εσύ θα πεις εάν ειναι λάθος η σωστός με το ζόρι σε πήρανε από το σπίτι και σε έβαλαν εποχικό; Τι δουλειά εχεις με το μονιμο προσωπικό που έχει προσληφθεί με άλλα κριτήρια  για άλλη δουλειά και καθήκοντα και ανηκει σε στρατιωτικό καθεστώς ένστολων! Για την ακρίβεια επανδρώνεις υδροφόρα δασοπυροσβεστικά οχήματα αυτά προβλέπονται από το νόμο τα άλλα ειναι παρανομίες και ειναι υπεύθυνοι αυτοί που τα επιτρέπουν και πρέπει να καταγγέλλονται και δεν προσλαμβάνεσαι για αστικά συμβάντα αυτό γίνετε επικουρικά και εθελοντικά !Δεν υπάρχουν εξάμηνα πλέον υπάρχουν οχτάμηνες συμβάσεις και εάν θέλεις μπορώ να σου γράψω ακριβώς το πόσα χρήματα παίρνουν μέσο όρο τον μήνα όλα μαζί από καθαριστικό που ειναι πάνω από 1200 ευρω.12μηνο με πλήρης ωράριο ΕΜΟΔΕ ΠΕΘ πανελληνιες προς το παρόν. Στο τέλος γυρνάς το παραμύθι και μας λες για ειδικές δυνάμεις, εθελοντές ,εποχικός κλπ και ότι θα μπεις στους ΠΕΘ. Άκουσε δικέ μου το μέγα λάθος του κράτους και το οποίο θα πληρώσουμε στο μέλλον άπαντες ειναι που κατάργησε την εντοπιότητα και έβαλε πρώτα κριτήρια ειδικός δυνάμεις και εθελοντές . Πρώτα έπρεπε να ειναι η εντοπιότητα δεύτερο η εμπειρία του εποχικού, τρίτο το απολυτήριο στρατού, τέταρτο και μετά με τα δεδομένα τα σημερινά το απολυτήριο λυκείου ως κριτήριο βασικής εκπαίδευσης και έξτρα η ξένη γλώσσα! Τα ίδια χωρίς εντοπιότητα και για επί θητείας συν τα άλλα! Αυτοί που θα περάσουν τα αθλήματα δεν ειναι ανάγκη να ειναι στις ειδικές δυνάμεις . Η δουλεία του δασοπυροσβέστη θέλει <<χωριάτες - δασα-αγρότες>> που έχουν μάθει από μικροί σε χειρονακτικές δουλείες  και όχι αστούς ντελικάτους ! Αλλά αυτά τα λένε κάτι οδηγοί ατσαλάκωτοι μάστερ στις αμπελοφιλοσοφιες  που παίρνουν 300 βαρέα ένσημα από τον καναπέ η από την καρέκλα ενώ εάν ήταν σε ιδιωτικό τομέα θα έπρεπε να δουλεύουν σερί οχτάωρο στο τιμόνι με τα ίδια και πιο λίγα λεφτά σε όλες τις καιρικές συνθήκες και και, και να κάνανε και τον χαμάλη όταν χρειαζόταν γες σερ! 
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 6:23 pm
Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 2:06 pm
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:50 pm

Α πάλι αυτοί απο εκει πάνω που χλευαζαν τους πεθ και έλεγαν εμείς δεν εχουμε σχέση με αυτούς εμεις είμαστε δασοκομαντο. παλι καλά που έφτιαξε ο μπαρδακης με τα άλλα παιδια την πεθ και μπαίνουμε τωρα για δουλειά. Είδαν ψωμί αυτοί τωρα και νομίζουν οτι κάτι θα κάνουν. μακριά 




 
Αν έφτιαχνε ο Μπαρδάκης τους ΠΕΘ ο νόμος δεν θα λεγόταν 3839/2011 αλλά θα ήταν ένας καινούργιος νόμος του 2025. Θέλει μεγαλα  μπάμπαλα και πολλούς αγώνες στο πεζοδρόμιο  χρόνια στο κουρμπέτι με τους πολιτικούς  για να βγει ένας νόμος επί θητείας και να μπουν μέσα εποχικοί! Ας ειναι καλά οι 5.500 εποχικοί της  ΠΟΣΠΥΔ με τον Παπαντώνη Πρόεδρο  αλλιως ακόμα θα γινόταν προκηρύξεις Πυροσβεστών μη παραγωγικής σχολής και θα έμπαιναν πάλι με τον παλιό δικό τους τρόπο Πυροσβέστες! Οι πρώτοι επί θητείας που μπηκαν  με εκπαίδευση 4 μηνών όπως οι μόνιμοι μη παραγωγικής σχολής ήταν οι 600 ΠΠΥ εκ πολιτών χάρη σε αυτόν τον νόμο 3938/2011 και αρχές του 2027 γίνονται Αρχιπυροσβέστες !
 



 
Φιλε εγω που ειμαι άσχετος απο αυτα καταλαβαίνω να διαβάζω οσα μου εξηγούν. Η ΠΕΘ ειναι ενας νεος νομός, καμια σχέση με τον 3938 , απλά ενσωματώθηκε πανω σε αυτόν με την αλλαγή ενος άρθρου γιατι ηταν πιο εφικτό να γινει. Μάθε να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και πως λειτουργεί το έργο. Ελεος
 

 
Σωπα δηλαδή δεν μπορούσαν να κανουν νέο νόμο θα κουραζόντουσαν και ενσωμάτωσαν ένα νέο νόμο επάνω σε έναν άλλο. σπίθες βγάζεις !  Φίλε εισαι πραγματικά άσχετος ! Οι ΠΕΘ ειναι τροποποίηση του άρθρου 15 του νόμου των ΠΠΥ που σύντομα το άρθρο για τους ΠΠΥ θα καταργηθει και θα μείνει μόνο η τροποποιήσει για τους ΠΕΘ ! Όχι Έλεος αλλά για το Έλος.
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

ρε παιδιά τι κράξιμο είναι αυτό που έχει πέσει της τελευταίας μέρες για τους πεθ την μία παρακαλάτε να ανέβει το όριο ηλικίας για τους εποχικούς ώστε να συμμετάσχουν και άλλοι εποχικοί και από την άλλη έχει ξεκινήσει ένα ατελείωτο κράξιμο για έναν θεσμό όπου ακόμα έχει 150 άτομα και μία διαμάχη για το ποιός είναι ο δημιουργός του 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

=0.95emΆκουσε δικέ μου το μέγα λάθος του κράτους και το οποίο θα πληρώσουμε στο μέλλον άπαντες ειναι που κατάργησε την εντοπιότητα και έβαλε πρώτα κριτήρια ειδικός δυνάμεις και εθελοντές . Πρώτα έπρεπε να ειναι η εντοπιότητα δεύτερο η εμπειρία του εποχικού, τρίτο το απολυτήριο στρατού, τέταρτο και μετά με τα δεδομένα τα σημερινά το απολυτήριο λυκείου ως κριτήριο βασικής εκπαίδευσης και έξτρα η ξένη γλώσσα! Τα ίδια χωρίς εντοπιότητα και για επί θητείας συν τα άλλα! Αυτοί που θα περάσουν τα αθλήματα δεν ειναι ανάγκη να ειναι στις ειδικές δυνάμεις . Η δουλεία του δασοπυροσβέστη θέλει <<χωριάτες - δασα-αγρότες>> που έχουν μάθει από μικροί σε χειρονακτικές δουλείες  και όχι αστούς ντελικάτους !
κάτσε ρε φίλε θεωρείς σωστό να υπάρχει παραπάνω μοριοδοτηση για έναν εποχικο όπου μπήκε από κάλυψη κενών με 0 μόρια και πήρε μια αντιπυρικη 8 μηνών να περνάει σε μόρια έναν που έχει υπηρετήσει 9 μήνες στις ειδικές δυνάμεις και έχει δίπλωμα και ΠΕΙ δηλαδή δεν είναι λίγο άδικο επίσης η μοριοδοτηση των ειδικών δυνάμεων υπήρχε ανέκαθεν σε όλα τα σώματα ασφαλείας και αποτελούσε και αποτελεί το βασικότερο προσόν και μην ξεχνάς ότι και η εποχικοί η πλειοψηφία αποτελείτε από της ειδικές δυνάμεις 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εχει μπει ο σαπιοκοιλιας πενταετεις και σχολιάζει που με το ζόρι έβγαλαν το δημοτικό. Ασε μας ρε φιλε κάτσε διάβασε τους 2 νόμους και αν το μορφωτικό σου επίπεδο το επιτρέπει θα καταλάβεις τις διαφορές. Βαριέμαι να στις γραψω μια προς μια. Ενα παράδειγμα μονο εισαι ειδικό μισθολόγιο και οχι ενιαίο, μονιμος δεν θα γίνεις ποτε, οπως το 2018 που παρακαλαγες για Ανανέωση κ μείνατε 1μιση μηνα άνεργοι. Αν χτυπήσεις παίρνεις πενταεοδεκαρες απο το ΙΚΑ και δεν εισαι πυροσβέστης ( και ας εισαι ο χαμηλής για ολες τις δουλειές) εισαι επικουρικός. Αν θέλαμε να γίνουμε Πακιστανοί πηγαίναμε στη μανωλαδα να κονομησουμε κιολας οχι για 800 ευρώ που παίρνεις εσυ να με πηδαν. Κατσε φάε το σανό πιυ σου εχουν πουλήσει το 2011
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 7:24 pm Εχει μπει ο σαπιοκοιλιας πενταετεις και σχολιάζει που με το ζόρι έβγαλαν το δημοτικό. Ασε μας ρε φιλε κάτσε διάβασε τους 2 νόμους και αν το μορφωτικό σου επίπεδο το επιτρέπει θα καταλάβεις τις διαφορές. Βαριέμαι να στις γραψω μια προς μια. Ενα παράδειγμα μονο εισαι ειδικό μισθολόγιο και οχι ενιαίο, μονιμος δεν θα γίνεις ποτε, οπως το 2018 που παρακαλαγες για Ανανέωση κ μείνατε 1μιση μηνα άνεργοι. Αν χτυπήσεις παίρνεις πενταεοδεκαρες απο το ΙΚΑ και δεν εισαι πυροσβέστης ( και ας εισαι ο χαμηλής για ολες τις δουλειές) εισαι επικουρικός. Αν θέλαμε να γίνουμε Πακιστανοί πηγαίναμε στη μανωλαδα να κονομησουμε κιολας οχι για 800 ευρώ που παίρνεις εσυ να με πηδαν. Κατσε φάε το σανό πιυ σου εχουν πουλήσει το 2011

 
Έτσι για το θεαθήναι εχεις δει κανέναν του δημοτικού του γυμνασίου και του λυκείου σαν και σένα να έχει συντακτικό! Θα μου πεις τι ειναι αυτό δικαιολογημένα! Άμα βαριέσαι να γράψεις και να διαβάσεις ειναι σημείο των καιρών! Ένας ΠΠΥ του Λυκείου που ανηκει στο μονιμο προσωπικό ιεραρχικά μπροστά από τους ΕΜΟΔΕ και τους ΠΕΘ  γιατι δεν υπάρχει κατηγορία τριτοβάθμιας, παίρνει μέσο όρο τον μήνα 1700 ευρώ και παραμένουν στο Π.Σ μεχρι όσο προβλέπει το ενιαίο μισθολόγιο, ενώ εσύ θα του κάνεις αέρα! Έχεις διαβάσει τον νόμο 3938/2011 και τις τροποποιήσεις του και όχι τους νόμους γιατι δεν υπάρχει άλλος. 
 
PyRos
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 10
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 18, 2024 9:44 pm
Τοποθεσία: Giannitsa
Ενδιαφέροντα: ....
Επάγγελμα: Αγροτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από PyRos »

Οποίος κράζει τους ΠΠΥ είναι τουλάχιστον τραγικός..αυτοί οι άνθρωποι μενανε εποχικόι με 500 ευρώ όχι κακομαθημένα παιδάκια με μισή αντιπυρική και όλα στρωμένα..επίσης αυτοί που κουβαλούσανε κρουασάν Τσιπίτα με φορτηγάκι και θα μπουνε κατά τύχη στο σώμα αν νομίζουν ότι θα πάνε σπίτια τους είναι πολύ γελασμένοι..
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 7:20 pm
=0.95emΆκουσε δικέ μου το μέγα λάθος του κράτους και το οποίο θα πληρώσουμε στο μέλλον άπαντες ειναι που κατάργησε την εντοπιότητα και έβαλε πρώτα κριτήρια ειδικός δυνάμεις και εθελοντές . Πρώτα έπρεπε να ειναι η εντοπιότητα δεύτερο η εμπειρία του εποχικού, τρίτο το απολυτήριο στρατού, τέταρτο και μετά με τα δεδομένα τα σημερινά το απολυτήριο λυκείου ως κριτήριο βασικής εκπαίδευσης και έξτρα η ξένη γλώσσα! Τα ίδια χωρίς εντοπιότητα και για επί θητείας συν τα άλλα! Αυτοί που θα περάσουν τα αθλήματα δεν ειναι ανάγκη να ειναι στις ειδικές δυνάμεις . Η δουλεία του δασοπυροσβέστη θέλει <<χωριάτες - δασα-αγρότες>> που έχουν μάθει από μικροί σε χειρονακτικές δουλείες  και όχι αστούς ντελικάτους !
κάτσε ρε φίλε θεωρείς σωστό να υπάρχει παραπάνω μοριοδοτηση για έναν εποχικο όπου μπήκε από κάλυψη κενών με 0 μόρια και πήρε μια αντιπυρικη 8 μηνών να περνάει σε μόρια έναν που έχει υπηρετήσει 9 μήνες στις ειδικές δυνάμεις και έχει δίπλωμα και ΠΕΙ δηλαδή δεν είναι λίγο άδικο επίσης η μοριοδοτηση των ειδικών δυνάμεων υπήρχε ανέκαθεν σε όλα τα σώματα ασφαλείας και αποτελούσε και αποτελεί το βασικότερο προσόν και μην ξεχνάς ότι και η εποχικοί η πλειοψηφία αποτελείτε από της ειδικές δυνάμεις 

 
Ενώ το να είσαι 14 χρόνια εθελοντής(καπνισμενος όχι του φβ) κ να περνεις 5000 μόρια όπως ένας ειδικό δυναμίτης που έκανε 7 μήνες καψιμιτζης από τους 9 είναι δίκαιο;(δεν σου την λέω φίλε μου,απλά τονίζω μια ακόμα αδικία)
 
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες