Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 8:04 am και μέχρι να να αποφασίσουν τα συμβούλια για του φρουρους του 25, ποτε θα πρλαβουν οι υπολοιποι που θα μπουν στην θεση τους να παραιτηθούν ωστε να μπουν ολοι μαζι για εκπαιδευση
 

 
Φιλε δεν υπαρχει καποιο συμβουλιο για αυτους. Σε εσωτερικη διαταγη που σταλθηκε τωρα ζηταει εγγραφο που επρεπε να εχουν τα παιδια αυτα απο το 2ο γραφειο του αρχηγειο και δηλωνει την αδυναμια τους να παραιτηθουν.
δε θα γινει καποιο συμβουλιο για αυτους
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

εγω που πηρα τηλεφωνο στο αρχηγειο μου ειπαν πινακες θα βγαλουν μολις τελειωσει η διαδικασια με τα χαρτια 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Το θέμα είναι πότε θα μάθουμε οι επιλαχόντες που ήμαστε κοντά αν πρόκειται να μας πάρουν γιατί η παραίτηση μας θέλει κάνα 3 μηνο για να βγει δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αν μεχρι να βγουν πινακες, αδειασουν καποιες θεσεις γτ δεν μπορουν να παραιτηθουν κάποιοι, παίρνει άλλους και οι πίνακες και ξανα αλλάζουν πάλι με βαση τα μόρια? αν καποιος πχ τωρα ειναι Ηρακλειο αλλα 1ηεπιλογη εχει αθηνα, ξανα αλλαζει και παει για Αθηνα αν φυγει καποιος απο αθηνα και ειναι ο αμεσως επομενος με βαη τα μόρια ή μενει Ηρακλειο επειδη εχει πιασει θεση?
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Λογικά για αυτό δεν τους βγάζουν μηπως υπάρξει  κάποια αλλαγή στις πόλεις σε αυτό το στάδιο . Μετα τους οριστικούς έχεις πιάσει θέση συμφωνα με προτίμηση σου και επιλέγεις αν θα πας ή όχι . Ετσι καταλαβαίνω 
Legamenos

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Legamenos »

Υπάρχει περίπτωση να ξέρουμε πόσοι είναι περίπου αυτοί που δεν θα μπορούν να παραιτηθούν; Να μάθουμε αν εξαντληθούν οι 140 που κάλεσε για να ξέρουμε κ μεις που είμαστε λίγο πιο κάτω 
Siriza

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Siriza »

Σπαμαρετε μάγκες όλοι στο τηλέφωνο της προκήρυξης. Ακούστηκε ότι δεν θα εγκρίνουν παραιτήσεις και θα ακυρωθεί η προκήρυξη γιατί τους πρήξανε οι επιλαχόντες. Θα βγάλει νέα προκήρυξη ο Αλέξης μετά τις εκλογές και θα πάρει μόνο όσους δεν διαβιούν πολυτελώς και έχουν εισόδημα κάτω από 10.000.

Ρε μη σπαμαρετε σαν μαλ*** για τα δικά του ο καθένας. Μακάρι να μπαίναμε όλοι, αλλά έτσι είναι οι προκηρύξεις. Προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη οι επιτυχόντες μεταξύ μας να μπούμε μπαμ μπαμ μη μείνουμε άνεργοι κανα τρίμηνο και έχουμε τον πόνο του καθενός τι θα γίνει με επιλαχόντες και άμα θα φτάσει στο 180 και άμα θα πάει Κρήτη ή Αθήνα.

Δεν είναι προσωπικό ιστολόγιο εδώ να γράφει ο καθένας τον πόνο του. Το 80% όσων γράφουν είτε δεν έχουν σχέση με την προκήρυξη είτε προβοκάρουν είτε είναι στόκοι.
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Όσοι πήρατε τηλ σας είπαν ότι θα βγει πίνακας ;;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

κατσε ρε φιλε εμεις που ημαστε επιλαχοντες για μεχρι 10  θεσεις  για αθηνα και λογικα θα εχει κοπει και καποιος η δεν θα εχει παρουσιαστει να μην μας νοιαζει 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Φίλε λογικά αν τους είπαν μέχρι 2/7 τα χαρτιά που ανέφερε ενα παιδί πιο πάνω μετά αν υπάρχει κάποιο κενό θα καλούν επιλαχόντες. 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Για ένα λεπτό , εμείς που είμαστε επιλαχόντες για ποιο λόγο να μείνουμε απέξω αν αυτοί που είναι στα σώματα ασφαλείας και είναι επιτυχοντες μέχρι στιγμης δεν μπορέσουν να αποδεσμευτούν μέχρι την ημερομηνία της εκπαίδευσης;; Η νομοθεσία της προκήρυξης δεν το επιτρέπει αυτό .
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Σταματήστε να γράφετε π@π@ριές.Όσοι είστε χαμηλά δεν έχετε καμία τύχη για διορισμό άμεσα .Οι ΕΦ που δεν μπορούν να φύγουν είναι 3 από ότι γνωρίζουμε και κάποιος άλλος που μπορεί να μη δεχτεί τον διορισμό.Όσον αφορά τον διορισμό είναι ανάλογα τα μόρια και την θέση προτίμησης.
Vezenkov14

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Vezenkov14 »

Ρε μάγκεσ γιατί τόσο σαματάς και παράνοια με αυτήν την προκήρυξη? Βλέπω άτομα να σκυλιάζουν κυριολεκτικά τα τελευταία 24ωρα στο φόρουμ? Τόσο τρελή προκήρυξη είναι αυτή? Επίσης εσεις ρε μάγκες που είστε κατω από 140, θα ξαναβγαλει καποια στιγμή λογικά όπως για ΕΦ που βγαζει αβέρτα. 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μέχρι πόσα μόρια ήταν ο τελευταίος που καλέστηκε για αθλήματα ;;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Vezenkov14 έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 4:10 pm Ρε μάγκεσ γιατί τόσο σαματάς και παράνοια με αυτήν την προκήρυξη? Βλέπω άτομα να σκυλιάζουν κυριολεκτικά τα τελευταία 24ωρα στο φόρουμ? Τόσο τρελή προκήρυξη είναι αυτή? Επίσης εσεις ρε μάγκες που είστε κατω από 140, θα ξαναβγαλει καποια στιγμή λογικά όπως για ΕΦ που βγαζει αβέρτα. 


 
Δεν βγάζει τόσο συχνά. Μόνο τώρα πήγε τόσο κοντά με το 2021. Η προηγούμενη ήταν το 2005!
Συνήθως έπαιρνε κάθε 7-8 χρόνια.
1991, 1999, 2006 (προκήρυξη το 05, μπήκαν το 06). Μετά τον €π@!ξ@ν στην διοίκηση και άργησαν πολύ. Ο λόγος που πήρε τώρα και ΜΑΛΛΟΝ, όχι σίγουρα, θα πάρει άλλους 20-25 επιλαχόντες, είναι επειδή το 2021 πήρε λιγότερους από όσους χρειάζονταν. Πήρε σύμφωνα με τις εισηγήσεις του 2013 και εν τω μεταξύ είχαν φύγει με σύνταξη καμιά 30αριά από τότε και μετά!
Επομένως, λογικό να έχουν άγχος κάποιοι γιατί στην επόμενη δεν θα τους πιάνει η ηλικία!!!
 
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες