Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Σαν εφ του 19 μπορω να σου πω οτι η αστυνομια δυστυχως εχει μεινει μισο αιωνα πισω. Δουλευεις βραδυ για ψιχουλα , αδειες μπορεις να παρεις οριακα οποτε θελουν αυτοι. Εχουμε γεμισει επιφυλακες καθε μηνα. Πληρωνεις εξοπλισμους κ ρουχα ολα απο τγ τσεπη σου. Τσακωνεσαι καθε μερα σχεδον με πολιτες. Ευχαριστω δρν θα ακουσεις ποτε. Οσο και να το γουσταρεις απλα σου πινουν το αιμα. Αν δεν εχεις βυσμα θ φτασεις 50 χρονων να κανεις μεταγωγη πρεζακια.Ψαξε ποσες ειναι οι παραιτησεις τα τελευταια 2 χρονια και θα καταλαβεις.
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Γιατί στο στρατό και στο ΠΝ δεν έχετε δει τι γίνεται ;;
συνέχεια παραιτούνται…. Και εγώ βάση λογικής πιστεύω μέσα Σεπτεμβρίου να μπούμε σχολή . Για τις εργασιακές συνθήκες στην τράπεζα Ελλάδος στην ασφάλεια γνωρίζετε κάτι ; Άδειες - ρεπό κτλπ βγαίνουν ;; Ή υπάρχουν ελλείψεις;
Epikouros

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Epikouros »

Άκυρη ερώτηση, αλλά τα αθλήματα πως έγιναν; Με ποιόν τρόπο έγινε η χρονομέτρηση;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

με τα αποτελεσματα τι γινεται λετε να βγουν σημερα η απο βδομαδα παλι?
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 9:07 am Σαν εφ του 19 μπορω να σου πω οτι η αστυνομια δυστυχως εχει μεινει μισο αιωνα πισω. Δουλευεις βραδυ για ψιχουλα , αδειες μπορεις να παρεις οριακα οποτε θελουν αυτοι. Εχουμε γεμισει επιφυλακες καθε μηνα. Πληρωνεις εξοπλισμους κ ρουχα ολα απο τγ τσεπη σου. Τσακωνεσαι καθε μερα σχεδον με πολιτες. Ευχαριστω δρν θα ακουσεις ποτε. Οσο και να το γουσταρεις απλα σου πινουν το αιμα. Αν δεν εχεις βυσμα θ φτασεις 50 χρονων να κανεις μεταγωγη πρεζακια.Ψαξε ποσες ειναι οι παραιτησεις τα τελευταια 2 χρονια και θα καταλαβεις.

 
Αλήθεια πόσες είναι? Για αυτό παίρνει ειδικούς φρουρούς κάθε χρόνο αλλά βγαίνουν και πολλοί σύνταξη και θέλει πολύ κόσμο 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αν έχεις βύσμα παντού καλά περνάς . Τα γραφεία μέχρι σήμερα δεν είπαν αποτελέσματα ;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 9:21 am Γιατί στο στρατό και στο ΠΝ δεν έχετε δει τι γίνεται ;;
συνέχεια παραιτούνται…. Και εγώ βάση λογικής πιστεύω μέσα Σεπτεμβρίου να μπούμε σχολή . Για τις εργασιακές συνθήκες στην τράπεζα Ελλάδος στην ασφάλεια γνωρίζετε κάτι ; Άδειες - ρεπό κτλπ βγαίνουν ;; Ή υπάρχουν ελλείψεις;


 
Καλά στρατό και ΠΝ ήταν πάντα χάλια ρε συ μεταθέσεις ο σξ και στο ΠΝ 200 μέρες τον χρόνο πλευσιμα για ψίχουλα ειδικά το πν είναι καρκίνος δηλαδή ακόμα και αν βαριέσαι να δουλέψεις κάτι παραγωγικό ή να μάθεις μία τέχνη καλύτερα πήγαινε σεκιούριτι αξίζει πιο πολύ. Από τον στρατό μόνο η αεροπορία αξίζει υλικού πολέμου το γεωγραφικό και στρατολογία αμεταθετα Αθήνα και φυσικά για κάποιον ο ποιοι είναι Αθηναίος γιατί αν είσαι από επαρχία και πάλι θα κλαίγεσαι ότι δεν σου φτάνουν και θα κάνεις έξτρα σε catering και μετακομίσεις
 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 3:56 am Καλά αυτοί πού ήταν ήδη στην αστυνομία είχαν τον μισθό τους 4-5 χρόνια να φανταστώ όσοι μπαίνουν τώρα είναι από την ΟΠΠΙ. Πως και αφήνουν το σώμα για να μπούνε σε κάτι που δεν είναι καν δημόσιο? Θέλω να πω έχω ακούσει ότι είναι ΦΟΎΛ τα χρήματα αλλά όπως και να έχει η αστυνομία δεν αξίζει περισσότερο από άποψη αδειών και εφάπαξ και πρόωρης συνταξιοδότησης? Εκτός και αν όσοι μπαίνουν δεν είναι από Αθήνα και θέλουν τα παραπάνω χρήματα για να επιβιώσουν ή τέλος πάντως πέρασαν στον τόπο καταγωγής τους ή τους έχει φάει το τμήμα και δεν έχουν βύσμα να φύγουν...

 
Η αστυνομία εκτός της ταυτότητας, δεν έχει τίποτα καλύτερο από την Τράπεζα Ελλάδος.
Μην πλατιάσουμε σε αυτό. Απολύτως τίποτα καλύτερο!!!
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 3:29 pm
Επισκέπτης έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2026 3:56 am Καλά αυτοί πού ήταν ήδη στην αστυνομία είχαν τον μισθό τους 4-5 χρόνια να φανταστώ όσοι μπαίνουν τώρα είναι από την ΟΠΠΙ. Πως και αφήνουν το σώμα για να μπούνε σε κάτι που δεν είναι καν δημόσιο? Θέλω να πω έχω ακούσει ότι είναι ΦΟΎΛ τα χρήματα αλλά όπως και να έχει η αστυνομία δεν αξίζει περισσότερο από άποψη αδειών και εφάπαξ και πρόωρης συνταξιοδότησης? Εκτός και αν όσοι μπαίνουν δεν είναι από Αθήνα και θέλουν τα παραπάνω χρήματα για να επιβιώσουν ή τέλος πάντως πέρασαν στον τόπο καταγωγής τους ή τους έχει φάει το τμήμα και δεν έχουν βύσμα να φύγουν...


 
Η αστυνομία εκτός της ταυτότητας, δεν έχει τίποτα καλύτερο από την Τράπεζα Ελλάδος.
Μην πλατιάσουμε σε αυτό. Απολύτως τίποτα καλύτερο!!!
 

 
Για να φεύγει τόσος κόσμος από την ΟΠΠΙ σημαίνει ότι είναι καλύτερα δεν το συζητάω.
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Παιδιά καλημέρα έχει κανείς κάνα νέο για το πότε βγαίνουν τα τελικά  ή θα μας πηγαίνουν από μέρα σε μέρα παλι…. 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Στην καλύτερη βλέπω τέλος της εβδομάδας το καλό σενάριο. Και τηλέφωνο που πήραμε την προηγούμενη εβδομάδα πάλι λάθος πληροφόρηση μας έδωσαν. 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εμενα παντως σημερα με πηραν τηλεφωνο να περασω απο το τμημα να υπογραψω τις υπευθυνες δηλωσεις...λογικα θα εχουν βγει οι τελικοι πινακες αλλα δεν εχουν αναρτηθει ακομα
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Πήραν και άλλους τηλέφωνο για τον ίδιο λόγο ; 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Λέτε να αργήσουν κανένα μήνα πάλι να βγάλουν τα αποτελέσματα;
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες