Καλύτερα να μην ενημερωνόμαστε απο ρωσικά site και το κόστος πτήσης μάλλον εννοείται 15.000 ευρώ την ώρα, γιατί αν ήταν 15 ευρώ θα πούλαγαν σαν ψωμάκια.
Στο προκείμενο, οι περισσότερες χώρες αναφέρουν προβλήματα υποστήριξης με τα ελικόπτερα αυτά, υπάρχουν και χώρες που είναι ευχαριστημένες και συνεχίζουν να επενδύουν σε αυτά, όπως η Ολλανδία και η Γαλλία.
Φυσικά καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, αλλά στην περίπτωση της Ελλάδας τα είχαμε χωρίς τεχνική υποστήριξη και ανταλλακτικά. Οπότε η δική μας περίπτωση δεν σχετίζεται με το συνολικό πρόβλημα.
Προμήθεια ελικοπτέρων NH-90
Re: Προμήθεια ελικοπτέρων NH-90
Λογικό να επενδύουν γιατί είναι χώρες που συμμετέχουν στο consortium NH Industries. Όχι ότι και αυτές δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα, ειδικά με τα «ναυτικά» NFH-90 με συχνές διαβρώσεις και διαθεσιμότητες κάτω του 50%.
Γενικά το project ήταν από την αρχή υπερβολικά φιλόδοξο. Ακόμη και στην περίπτωση που είχαμε Ε-Σ-Υ χωρίς διακοπή θα γινόταν κανιβαλισμός ελικοπτέρων γιατί η ίδια η κοινοπραξία δεν το υποστήριζε όπως έπρεπε.
Είναι δε και ολίγον εξευτελιστικό να φτιάχνεις απόθεμα από αποσυρόμενα ελικόπτερα, πόσο μάλλον να βλέπεις χώρες που το στήριζαν εξαρχής να το αποσύρουν και να επιλέγουν με fast-track διαδικασίες Blackhawk...
To ΠΝ τη γλίτωσε γιατί είχε ήδη Seahawk, ούτε θέλω να φανταστώ τι θα γινόταν αν πηγαίναμε σε NFH-90...
Γενικά το project ήταν από την αρχή υπερβολικά φιλόδοξο. Ακόμη και στην περίπτωση που είχαμε Ε-Σ-Υ χωρίς διακοπή θα γινόταν κανιβαλισμός ελικοπτέρων γιατί η ίδια η κοινοπραξία δεν το υποστήριζε όπως έπρεπε.
Είναι δε και ολίγον εξευτελιστικό να φτιάχνεις απόθεμα από αποσυρόμενα ελικόπτερα, πόσο μάλλον να βλέπεις χώρες που το στήριζαν εξαρχής να το αποσύρουν και να επιλέγουν με fast-track διαδικασίες Blackhawk...
To ΠΝ τη γλίτωσε γιατί είχε ήδη Seahawk, ούτε θέλω να φανταστώ τι θα γινόταν αν πηγαίναμε σε NFH-90...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης



