geopap97 έγραψε:Δεν έχω λόγο να πω παραμύθια, ούτως ή άλλως και άλλοι είχαν αναφέρει το ίδιο. Στη μονάδα μου πάντως που βρίσκεται στη φρουρά Θεσσαλονίκης είχε έρθει. Θα το έστελνα σε φωτό, αλλά το έγγραφο είναι διαβαθμισμένης ασφάλειας
Τι να σου πω μπορεί να είναι έτσι και να έχεις δίκαιο εγώ έχω τις πηγές μου (ΓΣΣ-95 ΑΔΤΕ-ΙΜΠ) οι όποιες είναι σοβαρές και μέχρις στιγμής ότι μου είπαν στο 90% έχουν πέσει μέσα επομένως τι να σου πω ανώνυμα γράφεις ανώνυμα γράφω, το αποτέλεσμα φαίνεται πάντα στην νεκροψία
re pate kala re έγραψε:Μάλλον η μονάδα σου είναι Πολύ μπροστά γτ Πάντος σε τρεις (η μία ΞΑΝΘΗ) μονάδες που υπάγονται στο ΓΣΣ δεν έχει πάει κάποιο τέτοιο χαρτί, Επίσης και εγώ έχω ρωτήσει Διοικητή οικογενειακό μου φίλο
Επισης συμβουλη για δικό σου καλό, καλό είναι να μην κρίνεις τις επιτροπές
Ποια μονάδα της Ξάνθης υπάγεται στο Γ'ΣΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Πέμ Μάιος 27, 2021 12:26 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.