Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δεν νομίζω να παίξουνε αρνητικό ρόλο η αντιδράσεις. Λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας πρέπει να βγει.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μπορεί Πέμπτη ή Παρασκευή. Την Πέμπτη τελειώνει των ΕΠ. ΟΠ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Tsatsaras έγραψε:Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.
Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Έχω γνωστό στο σώμα με κομμένο παραμεσο. Το πολύ να σε ρωτήσουν τι έπαθες, μη το κρύψεις. Περαστικά σου.
-
Coyote
- Συνταγματάρχης

- Posts in topic: 44
- Δημοσιεύσεις: 940
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 10, 2021 2:25 am
- Ενδιαφέροντα: ΕΦ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω παλι να ρωτησω εαν εχεις σιδερο στο ποδι τι γινεται. Εχω ακουσει οτι εχει μπει και ατομο με λαμα στο χερι. Προσφατα απολυθηκα απο το στρατο με Ι 1 κανονικα ελεγμενο απο επιτροπη του 401. Ελπιζω να μη λειτουργησει αποτρεπτικα. Αν γνωριζει καποιος να μου πει. Ευχαριστω!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις μάγκες.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση η προκήρυξη των εποπ. Μη τα συσχετίζεις. Δε σημαίνει ότι πρέπει να τελειώσει των εποπ για να βγει αυτή.Limenikos έγραψε:Μπορεί Πέμπτη ή Παρασκευή. Την Πέμπτη τελειώνει των ΕΠ. ΟΠ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Πάντως δεν βλέπω κινητικότητα.
-
Kostasdim
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 178
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δυστυχώς και εγώ το ίδιο χλωμό το βλέπω!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δεν είπα ότι δεν θα βγει. Απλά προσπαθώ κάπως να δικαιολογήσω την καθυστέρηση
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σαν τι κινητικότητα να έχει ρε παιδιά... Τι άλλο να πουν; Μένει να βγει η προκ τώρα μόνο
-Bildakoss-
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σταματήστε να βλέπετε παντού αρνητικά πράγματα ενώ δεν υπάρχουν. Όλα είναι έτοιμα και θα βγει. Δε το λέω εγώ, το λένε τα site και άτομα που ρώτησα στο αστυνομικό τμήμα. Προσωπικά πιστεύω θα έχουμε κάποιο νέο αυτή τη βδομάδα. Αλλιώς, πάει μετά το Πάσχα που ίσως να περιμένουν να περάσουν οι γιορτές για να τη βγάλουν.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλα αν βγει μετά το Πάσχα θα μπουν σχολή τον Αύγουστο 😂
-
Kostasdim
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 178
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγώ ένα πράγμα έχω να πω! Αν δεν βγεί η προκήρυξη θα είναι εξαιτίας των διαδηλώσεων-καταληψεων που κάνουν η δήθεν ''φοιτητές'' των πανεπιστημίων! Αν η κυβέρνηση κάνει πίσω εξαιτίας αυτών των μπαχαλακηδων τότε θα είναι τα μεγαλύτερα ρεζιλια !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα βγει κανονικά. Δεν είπε κανεις ότι Δν θα βγει
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες




